Korralicious
Welkom op Korralicious! Stap in de wonderbaarlijke wereld van de natuur en beheers de elementen alsof je nooit wat anders gedaan hebt. Maak nieuwe vrienden en beleef spannende avonturen, of neem deel aan een van onze vele rollenspellen. Voor ieder wat wils, en slechts een paar klikken van je verwijderd
S.E.E - Pagina 19 GC0Bj
Korralicious
Welkom op Korralicious! Stap in de wonderbaarlijke wereld van de natuur en beheers de elementen alsof je nooit wat anders gedaan hebt. Maak nieuwe vrienden en beleef spannende avonturen, of neem deel aan een van onze vele rollenspellen. Voor ieder wat wils, en slechts een paar klikken van je verwijderd
S.E.E - Pagina 19 GC0Bj
Korralicious
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  GalerijGalerij  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 S.E.E

Ga naar beneden 
5 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40  Volgende
AuteurBericht
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 19 I_icon_minitimema 07 jan 2013, 22:04

Gabrielle
als hij zo naar boven loopt, zonder mij wat te zeggen, kijk ik hem na en voel ik een soort van verdriet, of eerder teleurstelling over me heen komen. Ik hoopte juist op een momentje alleen met hem. Blijkbaar is hij in een totaal andere bui. Dat op kerst avond [haha, dat is best raar, om nog terug in de tijd te zijn]. Ik staar voor me uit, naar de kerstboom, naar de lichtjes, die mij even terug de tijd in brengen


sorry voor late reactie, ik had net mijn vriendinnen op bezoek
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
Yern

Yern


Water

Aantal berichten : 2454

S.E.E - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 19 I_icon_minitimedi 08 jan 2013, 07:22

Kaji
Zelfs van boven voel ik hoe moeilijk het voor Gabrielle en Saskuke is, en hoe ze er beiden, elk op hun eigen manier onder leiden. Mijn gave mag dan handig zijn, maar ze verteld me niet hoe ik hun kan helpen...
Terug naar boven Ga naar beneden
https://korralicious.catsboard.com
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 19 I_icon_minitimedi 08 jan 2013, 10:18

van boven? xD wat bedoel je?
hij ligt beneden btw ;)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 19 I_icon_minitimedi 08 jan 2013, 17:14

oeh btw, ik wil een beetje drama kreeren (you'd almost say i'm a drama queen). Ik wil Gabi echt een vervelende zwangerschap geven, qua hormonen ook xD dat ze opvliegers krijgt, de ene keer huilt, de andere keer pissig wordt, en dan ook hele blije moods. In het laatste deel van dr zwangerschap (1 maand ervoor) ben van plan haar lichamelijke klachten te geven, dat er soms getwijfeld wordt of het goed gaat.

Ook ga ik dr een suspicious telefoontje laten plegen, in ieder geval, in Sasuke zijn oren XD

bovendien Nadia, ik ben de hele avond thuis, dus als je on bent en ik ben er niet, moet je maar gewoon whappen ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
松尾`

松尾`


Water

Aantal berichten : 1115

S.E.E - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 19 I_icon_minitimedi 08 jan 2013, 19:04

Ik wil drama bij Haru en Yami, na de kerst dag xD
Terug naar boven Ga naar beneden
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 19 I_icon_minitimedi 08 jan 2013, 22:07

is goeed ^^
haha :D

Sasuke

Ik pak mijn handdoek gewoon even en ga me wat opfrissen. Ik moet eventjes afkoelen gewoon.. Wakker worden uit mijn verleden. De koude kraan laat ik stromen en uiteindelijk gooi ik wat water met mijn handen in mijn gezicht, waardoor ik weer wat aanweziger word. Ik kijk nu in de spiegel terwijl ik mijn gezicht weer afdroog. Ik kijk mezelf met mijn zwarte ogen aan, die typische ogen.. Ik heb ze voornamelijk van mn moeder besef ik me pas net.. Weer gooi ik nu een laag koud water over mijn gezicht.. Verleden is verleden, en eigenlijk moet ik het achter me houden.. Ik moet me focussen op de rest, wat er nu gebeurd, en wat er gebeuren gaat..

Naruto

Ik kijk dr nog even aan en laat me eventjes terug in het water zakken, wat afwezig..

Yami

Ik grijns door hem en loop rustig de gang op. Mijn grote vest knoop ik nog eventjes vast en wacht rustig tot Haru ook de kamer uit komt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 19 I_icon_minitimedi 08 jan 2013, 22:32

Gabrielle
ik sta even op en loop de keuken in waar ik een glas water achterover sla. Ik loop dan weer de woonkamer in, twijfelend of ik naar boven loop of beneden blijf. Mijn handen leg ik even op mijn buik... die ondertussen al duidelijk uitzet




Laatst aangepast door Katara op wo 09 jan 2013, 10:05; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 19 I_icon_minitimedi 08 jan 2013, 22:37

Sasuke

Ik hang de handdoek even weer terug op nadat mijn gezicht weer gedroogd is. Ik loop dan de kamer uit, en ga maar eventjes terug naar beneden als ik zie dat Gabrielle nog niet boven is gekomen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 19 I_icon_minitimedi 08 jan 2013, 22:40

Gabrielle
ik ga toch maar even op de bank zitten, ook met mijn benen en kijk neer naar mezelf, naar mijn buik dat begint te ontstaan. Hem echt voelen doe ik nog niet zo veel, maar het feit dat ik weet dat ie er is geeft me een prettig gevoel...


Laatst aangepast door Katara op wo 09 jan 2013, 10:07; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 19 I_icon_minitimedi 08 jan 2013, 22:42



Sasuke

Ik loop de trap af en zie Gabrielle zo zitten op de bank. Ik loop even naar dr toe en plaats mijn handen zachtjes op haar schouders.
Terug naar boven Ga naar beneden
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 19 I_icon_minitimedi 08 jan 2013, 22:43

ik ga nu trwns, doeidoei tot morgen wss ;3 xx
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 19 I_icon_minitimedi 08 jan 2013, 22:46

owh okii jammer, tot morgen, byebye xx

Gabrielle
ik kijk over mijn schouder even naar hem om, proberend zijn gedachten te lezen, wat er nu in hem omgaat dan


Laatst aangepast door Katara op wo 09 jan 2013, 10:08; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
Yern

Yern


Water

Aantal berichten : 2454

S.E.E - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 19 I_icon_minitimedi 08 jan 2013, 22:47

Oké, hoe gaan we Kaji's rol daarin verwerken? :) Dat moeten we eens fatsoenlijk afspreken. xD
Terug naar boven Ga naar beneden
https://korralicious.catsboard.com
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 19 I_icon_minitimewo 09 jan 2013, 17:13

Euuhhmm, je zou met Kaji naar Gabrielle toe kunnen, en vragen of het gaat enzo, en wat er nou gebeurd was.. en als je wil kan je ook naar Sasuke gaan om te vragen aan hem wat er bij hem omging..?

Sasuke

Ik kijk Gabrielle even aan, maar merk al snel dat ze me probeert te lezen, en daar houd ik niet van . Ik laat haar schouders weer los en ga ook maar gewoon op de bank zitten..
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 19 I_icon_minitimewo 09 jan 2013, 17:23

Gabrielle
ik merk dus dat ie zich liever afsluit. Ik vraag er dan maar liever niet over, deze situatie is alleen maar awkward geworden nu.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 19 I_icon_minitimewo 09 jan 2013, 17:28

Sasuke

'.. I wonder if the pain will ever go away.. ' zeg ik nu ineens, iets wat mompelend maar toch wat bedenkelijk.. Gabrielle kijk ik momenteel niet aan..
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 19 I_icon_minitimewo 09 jan 2013, 17:30

Gabrielle
ik kijk op naar hem als ik dat hoor en zucht zachtjes.
Eventjes zwijg ik, na denkend, wat er terug valt te zeggen op zo'n pijnlijke zin. Ik kijk neer naar mijn handen
'I think it never will...'
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 19 I_icon_minitimewo 09 jan 2013, 17:37

Sasuke

Ik ik sla mijn ogen eventjes kort neer en kijk dan opzij naar Gabrielle. ' I cant hide it forever.. ' zeg ik haar dan.. Het lukt me gewoon niet om altijd maar gewoon .. Te zijn alsof ik geen pijn heb...
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 19 I_icon_minitimewo 09 jan 2013, 17:45

Gabrielle
ik kijk nog altijd neer en knik zachtjes
'I know' antwoordt ik. Het is iets waar ik me bij neer moet leggen. Hij gaat er anders mee om dan ik, en heeft er sneller last van, en dat is iets wat ik hem niet verwijten kan
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 19 I_icon_minitimewo 09 jan 2013, 17:58

Sasuke

Ik merk dat ze er best rustig mee om gaat dus en laat mijn hand eventjes zachtjes langs haar wang glijden , richting haar kin, en til die dan wat op zodat ze niet omlaag blijft kijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 19 I_icon_minitimewo 09 jan 2013, 18:01

Gabrielle
ik kijk dan naar hem als ie dat doet, ik ben tegelijk best rustig, aan de andere kant vind ik het vervelend/jammer dat hij er zo gefrustreerd van kan raken en ik er niks aan kan doen. Ik wacht even af of hij nog wat gaat zeggen of niet
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 19 I_icon_minitimewo 09 jan 2013, 18:11

Sasuke

'Sorry...' zeg ik haar dan wat zachtjes en ik kijk dr nu wel aan, terwijl ik met mijn hand zachtjes haar wang wat streel.


kmoet nu ff eten en nobu uitlaten, dus ben rond half 8 terug ;3 xx
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 19 I_icon_minitimewo 09 jan 2013, 18:16

okii ik ga zo ook eten ;)

Gabrielle
ik pak zijn hand zachtjes vast
'Sorry for what? you have nothing to be sorry for' zeg ik rustig en kijk hem aan, wat afwachtend waarom hij dus sorry zegt
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
松尾`

松尾`


Water

Aantal berichten : 1115

S.E.E - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 19 I_icon_minitimewo 09 jan 2013, 19:08

x-limitless-x schreef:
is goeed ^^
haha :D


Naruto

Ik kijk dr nog even aan en laat me eventjes terug in het water zakken, wat afwezig..

Yami

Ik grijns door hem en loop rustig de gang op. Mijn grote vest knoop ik nog eventjes vast en wacht rustig tot Haru ook de kamer uit komt.



Katsumi

Ik laat me dan ook maar weer in het water zakken,
'are your sure?...' dat hij okey is geloof ik niet zo...


Haru

Ik loop de kamer uit, achter haar aan x3
Terug naar boven Ga naar beneden
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 19 I_icon_minitimewo 09 jan 2013, 19:55

Sasuke

' You don't like it when I'm acting that way I just did.. ' zeg ik haar en kijk dr nog aan.

Naruto

Ik hoor Katsumi wat zeggen en kijk haar aan. Haar verstaan heb ik echter niet echt.
' Ehm,....? ' ik kijk iets wat verward.

Yami

Ik loop dan omlaag
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





S.E.E - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 19 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
S.E.E
Terug naar boven 
Pagina 19 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Korralicious :: Pai Sho is more than just a game :: The Official Avatar Aang Fanclub :: Rollenspellen-
Ga naar: