Korralicious
Welkom op Korralicious! Stap in de wonderbaarlijke wereld van de natuur en beheers de elementen alsof je nooit wat anders gedaan hebt. Maak nieuwe vrienden en beleef spannende avonturen, of neem deel aan een van onze vele rollenspellen. Voor ieder wat wils, en slechts een paar klikken van je verwijderd
S.E.E - Pagina 39 GC0Bj
Korralicious
Welkom op Korralicious! Stap in de wonderbaarlijke wereld van de natuur en beheers de elementen alsof je nooit wat anders gedaan hebt. Maak nieuwe vrienden en beleef spannende avonturen, of neem deel aan een van onze vele rollenspellen. Voor ieder wat wils, en slechts een paar klikken van je verwijderd
S.E.E - Pagina 39 GC0Bj
Korralicious
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  GalerijGalerij  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 S.E.E

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40  Volgende
AuteurBericht
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 39 I_icon_minitimezo 05 mei 2013, 11:26

Hyuko
ik knik naar papa en kijk weer naar hem
'gaat mama mee?' vraag ik hem
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
松尾`

松尾`


Water

Aantal berichten : 1115

S.E.E - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 39 I_icon_minitimezo 05 mei 2013, 11:44

Itachi

Ik sta nu op, en loop naar de trap toe. Ik til haar gewoon op, loop met haar naar boven de badkamer in.
'Kindjes die niet luisteren worden gestraft.' zeg ik haar nog altijd serieus.
Terug naar boven Ga naar beneden
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 39 I_icon_minitimezo 05 mei 2013, 11:49

Sasuke

Ik schud eventjes van niet. ' Alleen jij en ik. ' antwoord ik haar.

Miyo

Ik schrik eventjes wat als hij me optilt , maar ik spartel wat. ' Laat me loo-hos.!'' schreeuw ik
Terug naar boven Ga naar beneden
松尾`

松尾`


Water

Aantal berichten : 1115

S.E.E - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 39 I_icon_minitimezo 05 mei 2013, 11:51

Itachi

Ik sluit de deur van de badkamer, zet de douche aan op ze koudst (? xD) en zet Miyo eronder, ik schuif de deur van de douche dan dicht en hou die vast.
'En, ga je nu luisteren?'
Terug naar boven Ga naar beneden
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 39 I_icon_minitimezo 05 mei 2013, 11:55

hahaha xd evil itachi


Miyo

Ik voel de koude douche en wil er zo snel mogelijk onder vandaan, maar dat kan niet. Ik hoor dan wat Itachi zegt en eigenwijs ga ik op de grond zitten. 'Doei' zeg ik alleen maar en mijn armpjes sla ik om mijn knieen heen
Terug naar boven Ga naar beneden
松尾`

松尾`


Water

Aantal berichten : 1115

S.E.E - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 39 I_icon_minitimezo 05 mei 2013, 11:57

Yup xD

Itachi

'Wat jij wil.' ik zet de deur van de douche vast met iets (xd) en loop dan de badkamer uit, maar ik blijf wel op de gang staan, afwachtend.
Terug naar boven Ga naar beneden
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 39 I_icon_minitimezo 05 mei 2013, 12:00

hmmm, zal ik eventjes drama maken met Miyo.? :twisted:


Miyo

Ik kijk naar de deur die Itachi zojuist heeft vast geklemd waardoor ik er niet uit kan . Toch probeer ik iets te vinden zodat ik eruit kom
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 39 I_icon_minitimezo 05 mei 2013, 12:00

Hyuko
ik knik dan even
'maar mama dan?'

Gabrielle
voor Sasuke nog wat zeggen kan antwoord ik al
'Ik ga ook even naar buiten maar niet met jullie mee Hyu'
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
松尾`

松尾`


Water

Aantal berichten : 1115

S.E.E - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 39 I_icon_minitimezo 05 mei 2013, 12:02

Wat wil je doen dan xD?

Itachi

Ik wacht af, maar merk wel beweging op
Terug naar boven Ga naar beneden
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 39 I_icon_minitimezo 05 mei 2013, 12:03

Sasuke

Ik kijk eventjes kort naar Gabrielle en dan weer terug naar Hyuko. ' Zullen we maar gaan dan.? ' stel ik kalmpjes voor
Terug naar boven Ga naar beneden
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 39 I_icon_minitimezo 05 mei 2013, 12:05

uhm nouja... ze kon toch al wat met bliksem.? ik kan dr laten doen dat ze de deur kapot wil maken ermee, maar aangezien ze met water is, electrokuteert ze zichzelf dr direct mee.. dramadrama... als je wil XD

Miyo

Ik kijk nog goed naar de deur
Terug naar boven Ga naar beneden
松尾`

松尾`


Water

Aantal berichten : 1115

S.E.E - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 39 I_icon_minitimezo 05 mei 2013, 12:06

Maar dan laat ik Itachi gelijk naar het ziekenhuis gaan want haru moet dat drama met Yami xD
En ja, ze was bliksem aan het ontdekken.
Terug naar boven Ga naar beneden
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 39 I_icon_minitimezo 05 mei 2013, 12:07

brbxx
Terug naar boven Ga naar beneden
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 39 I_icon_minitimezo 05 mei 2013, 12:07

jaa precies, haru en yami kunnen het later te weten gaan komen ;) maar alleen als jij dit ook goed vind hoor xd
Terug naar boven Ga naar beneden
松尾`

松尾`


Water

Aantal berichten : 1115

S.E.E - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 39 I_icon_minitimezo 05 mei 2013, 12:09

Ja hoor xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 39 I_icon_minitimezo 05 mei 2013, 12:10

Hyuko
'ja ok!' zeg ik wat blij en kijk naar papa, wachtend tot hij naar buiten loopt

Gabrielle
ik pak de sleutels en wacht maar tot ze naar buiten gaan
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 39 I_icon_minitimezo 05 mei 2013, 12:39

hahha okii


Miyo

Ik probeer een wat zwakkere plek te vinden, maar die is er niet. Ik zucht zachtjes. Vervolgens schiet het idee over de bliksem door mijn hoofd, daar zou ik deze deur toch wel kapot mee kunnen krijgen. Ik Schiet het op de deur af, maar gezien het water raakt het ook mij. Mijn hoofd knalt tegen de zijkant van de muur aan door de klap waardoor het al snel zwart wordt voor mijn ogen. De schokken van de eleketriciteit voel ik door mijn lichaam schokken
Terug naar boven Ga naar beneden
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 39 I_icon_minitimezo 05 mei 2013, 12:39

Sasuke

Ik loop rustig naar buiten en wacht even op Hyuko zodra ik buiten sta
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 39 I_icon_minitimezo 05 mei 2013, 12:42

Hyuko
ik sta al gauw buiten naast papa en hoor mama er al snel achterna komen, zij doet de deur dicht achter ons
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
松尾`

松尾`


Water

Aantal berichten : 1115

S.E.E - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 39 I_icon_minitimezo 05 mei 2013, 12:43

Itachi

Ik hoor dan plotseling een knal.
'Miyo?'
Ik loop de badkamer in en zie een grote zwart plek op de deur van de douche. Ik open hem direct en zet het water uit, ik zie Miyo dan liggen/zitten, schokkend.
ik til haar op en verschijn direct in het ziekenhuis, bij de balie vraag ik zo snel mogelijk om een docter, en leg uit dat ze wss zichzelf heeft geelectrocuteerd door het water.
Ik zie al snel iemand komen aangezien ze wel weten wie we zijn, en Miyo word megenomen.
Terug naar boven Ga naar beneden
松尾`

松尾`


Water

Aantal berichten : 1115

S.E.E - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 39 I_icon_minitimezo 05 mei 2013, 12:44

Haru

Als ik in de kring kom is het best dicht gegroeit. Ik verbrand alle onkruid zodat het weer goed rond is.
Terug naar boven Ga naar beneden
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 39 I_icon_minitimezo 05 mei 2013, 12:46

Miyo

x_x
ik word dus mee genomen , besef van wat er allemaal gebeurd heb ik niet. Ik voel enkel de pijnlijke schokken van de elektriciteit.

Sasuke

Ik kijk naar Hyuko, eventjes afwachtend want ik weet niet of ze van Gabrielle eerst nog afscheid wil nemen
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 39 I_icon_minitimezo 05 mei 2013, 12:51

Hyuko
ik neem even kort afscheid van mama door dr een knuffel te geven. Ik ben nog best klein dus mijn hoofd is tegen haar buik, mijn armen om dr benen.

Gabrielle
ik leg mijn handen even in haar haren en ze laat me daarna los
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 39 I_icon_minitimezo 05 mei 2013, 12:52

Sasuke

Ik kijk eventjes tpe en kijk dan naar Gabrielle. ' If there's something wrong, you can come to me if you want. ' zeg ik haar dan. ' Take care. ' vervolg ik en ik loop dan alvast langzaam weg van het huis, Hyuko komt me wel achterna.
Terug naar boven Ga naar beneden
松尾`

松尾`


Water

Aantal berichten : 1115

S.E.E - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 39 I_icon_minitimezo 05 mei 2013, 12:55

Haru

Ik laat dan gewoon bouw spullen verschijnen (luui xD).

Itachi

Ik wacht nu dus af, ik mocht niet mee naar binnen, ik hoor wel allemaal gepiep van apparaten van binnen in de kamer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





S.E.E - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 39 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
S.E.E
Terug naar boven 
Pagina 39 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Korralicious :: Pai Sho is more than just a game :: The Official Avatar Aang Fanclub :: Rollenspellen-
Ga naar: