Korralicious
Welkom op Korralicious! Stap in de wonderbaarlijke wereld van de natuur en beheers de elementen alsof je nooit wat anders gedaan hebt. Maak nieuwe vrienden en beleef spannende avonturen, of neem deel aan een van onze vele rollenspellen. Voor ieder wat wils, en slechts een paar klikken van je verwijderd
S.E.E - Pagina 40 GC0Bj
Korralicious
Welkom op Korralicious! Stap in de wonderbaarlijke wereld van de natuur en beheers de elementen alsof je nooit wat anders gedaan hebt. Maak nieuwe vrienden en beleef spannende avonturen, of neem deel aan een van onze vele rollenspellen. Voor ieder wat wils, en slechts een paar klikken van je verwijderd
S.E.E - Pagina 40 GC0Bj
Korralicious
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  GalerijGalerij  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 S.E.E

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40
AuteurBericht
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 40 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 40 I_icon_minitimezo 05 mei 2013, 13:00

Gabrielle
'I know' antwoord ik hem maar zeg verder niks. Ik kijk hem en Hyuko even na en loop dan zelf weg van het huis

Hyuko
'waar gaan we heen?'

ik moet nu gaan, huiswerk enzo, tot vanavond ;3 xxx
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
松尾`

松尾`


Water

Aantal berichten : 1115

S.E.E - Pagina 40 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 40 I_icon_minitimezo 05 mei 2013, 13:02

Ik moet ook huiswerk doen ¨^¨
Dus ik ga ook nu maar, vanavond ben ik er wel ff.
Terug naar boven Ga naar beneden
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 40 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 40 I_icon_minitimezo 05 mei 2013, 13:02

xD

Yami

Ik ga maar naar buiten. Ondertussen zucht ik eventjes. Ik heb al een paar testen gedaan voor de zwangerschap, die positief is. Ook weet ik wie de vader is.. Al had ik er eigenlijk niets over willen weten.. Ik had gewild dat dit niet gebeurd was, want nu heb ik nog meer problemen dan dat ik eerst al had.

Miyo

De dokters laten de stroom van me af gaan maar ik blijf nog altijd afwezig. De stroom was te zwaar voor mijn kleine lichaampje, ik ben nog eigenlijk maar een klein kind. Ik weet niet wat er allemaal gebeurd. Ik voel niets meer.. De dokters verlaten uiteindelijk de kamer
Terug naar boven Ga naar beneden
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 40 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 40 I_icon_minitimezo 05 mei 2013, 13:03

oohw okeej doeegxx


Sasuke

Ik reageer er verder niet meer op en kijk opzij naar Hyuko zodra ze me dat vraagt. ' Ergens bij het water, voor het geval dat je iets in de fik gaat steken. ' zeg ik haar wat droogjes , maar wel met een licht grijnsje
Terug naar boven Ga naar beneden
松尾`

松尾`


Water

Aantal berichten : 1115

S.E.E - Pagina 40 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 40 I_icon_minitimezo 05 mei 2013, 13:06

Maar, met yami, ze denkt nu dus dat Sasuke de vader is, maar word dat uiteindelijk ook zo ? :p

Haru

Ik loop weer tussen de bomen, de weg in het bos weer op.

Itachi

Ik zie de docters naar buiten komen, maar ik mag nog niet naar binnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
松尾`

松尾`


Water

Aantal berichten : 1115

S.E.E - Pagina 40 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 40 I_icon_minitimezo 05 mei 2013, 13:06

Doei'x
Terug naar boven Ga naar beneden
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 40 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 40 I_icon_minitimezo 05 mei 2013, 13:11

doeegxx

en ehm... ik weet eigenlijk niet , het zou wel egt heel erg zijn als dat gebeurt hmm...? XD maar van wie moet de baby anders zijn. ? ;x


Miyo

Ik lig nog altijd in die kamer, de dokters behandelen me nu niet meer, ze kunnen nu niets doen. Mijn hele lichaam staat op stil, als een lichte coma [? ]
Terug naar boven Ga naar beneden
松尾`

松尾`


Water

Aantal berichten : 1115

S.E.E - Pagina 40 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 40 I_icon_minitimezo 05 mei 2013, 13:41

Nou het kan zijn dat voordat Yami dat amulet kreeg, en de ruzie, dat Haru en zij "het" hebben gedaan xD En dat 1/2 weken later Yami het met Sasuke heeft gedaan door die ruzie. Dus kan er verwaring zijn, want ze weet niet hoe lang ze zwanger is... MAAR, het zou leuker zijn als Yami (en Haru) helemaal vergeten dat ze "het" hadden gedaan toen xD. En dat Yami dus denkt dat het zo ie zo van Sasuke is.

Yup, das een coma.
Terug naar boven Ga naar beneden
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 40 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 40 I_icon_minitimezo 05 mei 2013, 16:04

hahaha is goed.! :)

Miyo

Ik lig dus in coma.? xd
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 40 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 40 I_icon_minitimezo 05 mei 2013, 17:02

Hyuko
'nouhou, je vertrouwd me niet' merk ik wat mopperend op en loop nog altijd mee

Gabrielle
ik kijk ze even na, Huyko is blij bij Sasuke te zijn zo te zien. Eventjes zucht ik kort en loop al snel de kant op waar ik naar toe wil
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
松尾`

松尾`


Water

Aantal berichten : 1115

S.E.E - Pagina 40 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 40 I_icon_minitimezo 05 mei 2013, 17:10

Haru

Ik loop over de weg door, waar heen weet ik niet, kan me niet schelen ook.

Itachi

Ik krijg nu te horen dat ze in een lichte coma ligt en mag haar kamer in.
Ik kom in de kamer en zie Miyo liggen op haar bed...
Terug naar boven Ga naar beneden
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 40 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 40 I_icon_minitimezo 05 mei 2013, 20:32

Yami

Ik loop uiteindelijk het bos in.

Sasuke

Ik grijns lichtjes. ' Dat is het niet , Hyu. ' Zodra we bij het water aan komen kijk ik opzij naar haar. ' Vuur kan veel schade veroorzaken.. wanneer je het in het bos gebruikt is er een grote kans dat je het bos in de fik steekt.. Zodra je hebt "gevuurd", heb je het niet meer onder controle. ' leg ik haar kalmpjes uit

Miyo

Ik lig daar dus, op het bed, naast zo'n vervelend piep ding
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 40 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 40 I_icon_minitimezo 05 mei 2013, 20:52

Hyuko
ik knik even
'Maar mama heeft het wel altijd onder controle..'
'hoe kan dat?'

Gabrielle
ik loop nu ook in het bos
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
松尾`

松尾`


Water

Aantal berichten : 1115

S.E.E - Pagina 40 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 40 I_icon_minitimema 06 mei 2013, 09:11

Itachi

Ik ga zitten op de stoel naast hem bed, niet wetend of ze me kan horen of niet.
'We zijn allebij even schuldig. Ik had je niet onder de douche moeten zetten en opsluiten, en als jij had geluisterd had ik niet boos hoeven te worden.'

Haru

Ik bedenk me hoe, en wat voor huis ik zou kunnen bouwen.
Terug naar boven Ga naar beneden
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 40 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 40 I_icon_minitimema 06 mei 2013, 17:00

Miyo

Ik hoor vaagjes en ver weg een stem, maar beseffen doe ik niet.

Sasuke

' Jij bent nog jong en hebt niet veel ervaring, dus controle heb je nog niet echt. '
' Hoe mama dat doet, zal je haar moeten vragen. Iniedergeval heb ik het nooit zo geleerd als zij heeft. ' leg ik haar uit.

Yami

Ik loop rustig door en merk in de verte ergens Gabrielle op
Terug naar boven Ga naar beneden
松尾`

松尾`


Water

Aantal berichten : 1115

S.E.E - Pagina 40 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 40 I_icon_minitimema 06 mei 2013, 17:53

Haru

Ik stop eventjes, en kijk om me heen, het kan met hout, net zoals de hut. Dat zou ook fijner zijn voor Miyo...
Anders bouw ik een replica van de hut. Maar dan zonder de extra kamers.

-------

https://korralicious.catsboard.com/t247-see
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





S.E.E - Pagina 40 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 40 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
S.E.E
Terug naar boven 
Pagina 40 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Korralicious :: Pai Sho is more than just a game :: The Official Avatar Aang Fanclub :: Rollenspellen-
Ga naar: