Korralicious
Welkom op Korralicious! Stap in de wonderbaarlijke wereld van de natuur en beheers de elementen alsof je nooit wat anders gedaan hebt. Maak nieuwe vrienden en beleef spannende avonturen, of neem deel aan een van onze vele rollenspellen. Voor ieder wat wils, en slechts een paar klikken van je verwijderd
S.E.E - Pagina 20 GC0Bj
Korralicious
Welkom op Korralicious! Stap in de wonderbaarlijke wereld van de natuur en beheers de elementen alsof je nooit wat anders gedaan hebt. Maak nieuwe vrienden en beleef spannende avonturen, of neem deel aan een van onze vele rollenspellen. Voor ieder wat wils, en slechts een paar klikken van je verwijderd
S.E.E - Pagina 20 GC0Bj
Korralicious
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  GalerijGalerij  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 S.E.E

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40  Volgende
AuteurBericht
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 20 I_icon_minitimema 13 mei 2013, 19:00

kga ff nobu uitlaten xx
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 20 I_icon_minitimema 13 mei 2013, 19:03

Gabrielle
ik val stil, als hij er simpel 'oke' op antwoord. Ik had dat niet verwacht, ik verwachte van hem een weer woord, maar ik ben ergens ok met het feit dat hij er niet op in gaat, want als hij dat had gedaan, had hij in mijn ogen niet eens het recht gehad na het gedoe met Yami, iets waar ik nog niet helemaal klaar voor ben me, opnieuw, erover heen te zetten momenteel.
'Misschien' zeg ik kort, zachtjes en iets wat koeltjes op wat hij zegt.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
松尾`

松尾`


Water

Aantal berichten : 1115

S.E.E - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 20 I_icon_minitimema 13 mei 2013, 19:06

Haru

Ik blijf nu verder zwijgend tegen de deur aan staan.
'Ik ga dus nu verder met het huis met Kitsune, en dan kunnen we er morgen in, ondertussen blijft opa vannacht bij je, ok?'
Terug naar boven Ga naar beneden
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 20 I_icon_minitimema 13 mei 2013, 19:34

Sasuke

Zodra ze dat zegt, zwijg ik gewoon eventjes. Ik heb niets om mee te reageren. Rustig kijk ik het water in. De sterren en de maan weerspiegelen erin. Ik ben wel eens vaker geweest in dit gebied. Ik ben eigenlijk vrijwel overal al geweest door die missies vanuit mn jeugd en dat gedoe met Orochimaru. Ik hoor af en toe wat vogels door de bomen ritselen en het water zachtjes tegen de kant golven.

Miyo

Ik knik alleen maar eventjes kort en zucht zachtjes. Ik kijk kort naar Itachi, dan naar mama en dan via het raam naar buiten.
Terug naar boven Ga naar beneden
松尾`

松尾`


Water

Aantal berichten : 1115

S.E.E - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 20 I_icon_minitimema 13 mei 2013, 19:40

Haru

'tot morgen...'
Ik loop dan maar weer naar buiten en verschijn in het bos bij Kitsune


Kitsune

'toch weer terug?' ¨^¨
Ik maak me gereed om verder te gaan.


Itachi

Ik kijk eventjes naar Miyo en Yami.
Terug naar boven Ga naar beneden
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 20 I_icon_minitimema 13 mei 2013, 19:46

Miyo

Ik kijk papa zwijgend na, ik vind het niet leuk dat hij weg gaat. Ik kijk eventjes terug naar opa, die ik iets wat vragend aan kijk zodra hij naar mij en mama kijkt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 20 I_icon_minitimema 13 mei 2013, 19:50

Gabrielle
ik sta nog altijd, en kijk naar Sasuke, die zich op de omgeving concentreert. Ik zelf ben nog altijd onrustig. Ik ben moe maar vastbesloten mijn kind te vinden. Even kijk ik om mij heen. Kaji kan niet meer bezocht worden om dit tijd stip om vragen te stellen, maar ik ga zo nooit kunnen slapen.
'We didn't even properly think of a name you know..'
'That's how messed up the last months have been' merk ik ineens op, ik vind het raar dat we er niet eerder fatsoenlijk over nagedacht hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 20 I_icon_minitimema 13 mei 2013, 19:56

Sasuke

Ik begin er nu wel een beetje genoeg van te krijgen hoe ze nu tegen me doet. Ik doe moeite voor haar om me zo kalm mogelijk te houden en dat lukt tot nu toe gewoon goed. Even sluit ik kort mijn ogen. ' I'm sure our son will be strong, no matter how little he is right now.. Despite I haven''t seen him.. I know he will have courage... ' reageer ik, nog altijd gewoon kalm. ' I know a name.. ' vervolg ik wat zachtjes. Ik begin nu wel wat sterker te beseffen dat mn zoon op de wereld is, maar niet bij me.. Het geeft een vreemd gevoel in mijn maag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 20 I_icon_minitimema 13 mei 2013, 20:03

Gabrielle
ik loop dichter naar het water toe, een paar korte meter van Sasuke en laat mezelf er naast vallen, wat neer kijken, met mijn haren langs mijn gezicht. Ik hoor wat Sasuke zegt, en hoop dat hij gelijk heeft. Dat hij zo kalm blijft zorgt ervoor dat ik tenminste niet flip, want ik ben gewoon echt niet kalm nu.
'What is it?' vraag ik hem zo kalm mogelijk en kijk even kort zijn kant op via het water waar ik zijn weerspiegeling in zie.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 20 I_icon_minitimema 13 mei 2013, 20:04

Liberty
'geen probleem' antwoord ik haar en ga ook zitten
'je bent hier nog niet geweest hm?'

Rayan
ik kijk Sienna terug aan, wat verward dat ze stopt
'something wrong?' vraag ik haar rustig en zachtjes
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 20 I_icon_minitimema 13 mei 2013, 20:07

Sasuke

Ik zie hoe Gabrielle neer ploft in het gras en kijk eventjes via het water naar dr. Ik hoor haar vraag maar ben nog een tijdje stil voordat ik antwoord geeft. Er gaat nu nogal veel om in mijn hoofd, Gabrielle, Kaji, mn zoontje, Yami, Hyuko.. Ik heb eigenlijk zoveel zorgen, maar dit met Gabrielle en ons zoontje heeft ervoor gezorgt dat de wereld eventjes stilstaat. Stilte voor de storm, het moment van het beseffen. ' Isamu. ' reageer ik uiteindelijk op Gabrielle dr vraag.
Terug naar boven Ga naar beneden
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 20 I_icon_minitimema 13 mei 2013, 20:08

Sienna

Ik kijk Rayan eventjes aan, wou hij dan toch dat ik door ging.? Ik schud lichtjes met mijn hoofd, als een teken dat er niets is.

Amaya

Ik knik kort op wat Liberty me vraagt. ' Klopt, dit is mijn eerste keer hier.. Sasuke leek me eerst ook niet zo te accepteren.. ' floep ik er als laatste direct achterna, niet echt wetend of dat wel nuttig was om erbij te zeggen.. Maargoed..
Terug naar boven Ga naar beneden
松尾`

松尾`


Water

Aantal berichten : 1115

S.E.E - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 20 I_icon_minitimema 13 mei 2013, 20:10

Itachi

Ik schud met mijn hoofd, er is niks...

Haru

'Aan de slag met de electriciteit en verwarming. Morgen wil ik het af.'
We beginnen gelijk te werken.

Nacht skippen bij Haru, Yami, Miyo, Itachi en Kitsune?
Terug naar boven Ga naar beneden
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 20 I_icon_minitimema 13 mei 2013, 20:11

jup is goed =)
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 20 I_icon_minitimema 13 mei 2013, 20:12

Gabrielle
even zwijg ik, ik laat de naam tot me doordringen en herhaal het in mijn hoofd. Ik kijk ondertussen weer even naar het water voor me uit. Na een tijdje na denken zeg ik nu wat rustiger ondertussen:
'I like it'
'Isamu..' als ik zijn naam zeg kijk ik even weer via het water naar Sasuke
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 20 I_icon_minitimema 13 mei 2013, 20:15

Rayan
waarom stopte ze dan? vraag ik me af en na even kort na te denken besluit ik haar zachtjes maar weer te zoenen, dit keer neem ik zelf het initiatief [xd]

Liberty
ik kijk even naar Amaya
'waarom niet?' vraag ik haar rustig
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
松尾`

松尾`


Water

Aantal berichten : 1115

S.E.E - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 20 I_icon_minitimema 13 mei 2013, 20:19

Haru

In de ochtend word ik wakker, op de grond in een van de kamers, we hebben tot laat door gewerkt, maar er is tenminste nu licht en verwarming...
'Kitsune'

Kitsune

'hm?'
Ik ben gewoon nog bezig, de buiten kant van de hut is van hout, aan de binnen kant is alles bedekt met bamboe. Hij kan nu zelf verzieren hoe hij wilt.

Itachi

Ik word wakker en kijk naar het bed van Miyo, ze slaapt, en ik zie Yami ook (?)
Terug naar boven Ga naar beneden
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 20 I_icon_minitimema 13 mei 2013, 20:20

Amaya

'.. Vanwege dat gedoe met zn clan.. Onze clan.. '
' Ik heb het nooit zo meegemaakt als hij heeft, maar hij had en heeft er volgens mij nog steeds moeite mee om familie leden van vroeger te accepteren.. Ik denk dat dat van vroeger gewoon nogsteeds.. "vers" is , zegmaar.. ' antwoord ik Liberty. Dit is ook wel hoe ik denk, en aan de ene kant begrijp ik het wel, maar ook weer niet.. Ik had ook wel verwacht dat hij blij zou zijn om nog volle familie over te hebben.

Sienna

Ik voel dat hij me weer terug zoent en zoen hem ook weer rustig mee.

Sasuke

Ik laat me nu even op mijn rug zakken waardoor ik nu gewoon in het gras lig, met mijn knieen nog opgetrokken. Ik hoorde dat Gabrielle de naam goed vindt, dat ze hem leuk vindt.. ' So.. Do you want to name our son "Isamu" then.? ' vraag ik haar nog eventjes als bevestiging. Als zij nog aan verdere namen heeft gedacht, kan ze me die ook gewoon vertellen.
Terug naar boven Ga naar beneden
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 20 I_icon_minitimema 13 mei 2013, 20:22

Yami

Ik ben in slaap gevallen. Ik zit nog op de kruk, verder leunend op het bed van Miyo.

Miyo

Ook ik slaap nog wat lichtjes, maar door de zonnestralen die naar binnen schijnen zal het niet lang meer duren tot ik wakker word
Terug naar boven Ga naar beneden
松尾`

松尾`


Water

Aantal berichten : 1115

S.E.E - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 20 I_icon_minitimema 13 mei 2013, 20:26

Haru

Ik kijk naar de muren, bedekt met bamboe.
Ik sta op en loop door de kamers heen
'personal touch?'
vraag ik aan Kitsune.

Kitsune

'Yup, ik heb alleen bij Miyo maar 1 muur gedaan met bamboe, de andere 3 zijn geverfd... Ze houdt toch van licht groen?'

Haru

'Ja, ze houdt van natuur, maar het is volgens mij niet haar lievelings kleur.... Maar ze zal het wel leuk vinden, want er komen nieuwe meubels in' (:

Itachi

Ik zwijg gewoon, afwachtend.
Terug naar boven Ga naar beneden
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 20 I_icon_minitimema 13 mei 2013, 20:27

Miyo

Na een tijdje word ik wel wakker en open ik langzaam mijn oogjes. Ik zie mama nog slapen, ze is hier dus de hele tijd geweest. Ik kijk opzij naar Itachi en ik zie dus dat hij al wakker is,
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 20 I_icon_minitimema 13 mei 2013, 20:29

Liberty
'ik denk dat hij er niet zo goed mee om kan gaan, wat familie betreft. Ik zeg mijn mening, en het is wat ik denk, maar ik denk dat hij iedere dag diep van binnen met een angst leeft zijn familie, iedereen die voor hem belangrijk is te verliezen. Hij accepteert daarom niet snel dingen... zeg maar. En ik kan me daar bij inleven' ik zeg gewoon wat ik ervan vind dus

Rayan
dit keer ga ik met mijn tong langs haar lippen

Gabrielle
Ik kijk weer even naar het water en dan gewoon opzij naar Sasuke. Even zwijg ik kort en herhaal het nog een keer in mijn hoofd
'Yes... I do' antwoord ik en wenk mijn blik alweer af naar een boom aan de overkant
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
松尾`

松尾`


Water

Aantal berichten : 1115

S.E.E - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 20 I_icon_minitimema 13 mei 2013, 20:33

Itachi

'morgen', zeg ik tegen Miyo, 'ik hoorde dat je vanmiddag weg mag. als je verder geen pijn hebt...'

Haru

'Dankje in ieder geval.' In de keuken staat alles er al, ook in de badkamer. Ik hoef alleen de meubels in het huis te zetten.'

Kitsune

'yw, ik ga nu wel weer door het bos patrouileren, ik ben klaar hier.'
Ik transformeer naar wolf en ren terug, de bosjes in.
Terug naar boven Ga naar beneden
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 20 I_icon_minitimema 13 mei 2013, 20:38

Amaya

Ik luister naar wat Liberty me zegt. Eventjes knik ik kort. ' Aan de andere kant zou ik ook wel denken dat hij juist blij zou zijn als er een familielid van hem opduikt.. Ik denk niet dat het goed is dat hij van het negatieve geval uit gaat, dat hij zn familie uiteindelijk weer zal verliezen.. '

Sasuke

Ik kijk even kort opzij naar Gabrielle zodra ze dat zegt en knik kort. ' Then our son is called Isamu from now on.. ' merk ik nog op en kijk naar de sterren. Ik begin het me steeds sterker te beseffen dat Isamu weg is, maar toch ergens op deze aarde is. Even schieten de meest gruwelijke gedachtes weer terug door mijn hoofd, wat als hij er niet meer is.? Ik schiet overeind en sta meteen op. Mijn ademhaling gaat wat snel. Ik sta op het punt weg te schieten, maar ik blijf staan, alsof ik in de grond vast sta..

Sienna

Ik voel wat hij doet en open mijn mond een stukje terwijl ik mijn tong zachtjes de zijne aan laat raken.
Terug naar boven Ga naar beneden
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 20 I_icon_minitimema 13 mei 2013, 20:39

Miyo

Ik kijk naar Itachi en hoor wat hij zegt. Ik glimlach lichtjes en knik kort. ' Okii ' antwoord ik best wel vrolijk ^^ Ik ben blij dat ik hier weg mag, want de kilheid en de piepjes van apparaten maken me nerveus.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





S.E.E - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 20 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
S.E.E
Terug naar boven 
Pagina 20 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Korralicious :: Pai Sho is more than just a game :: The Official Avatar Aang Fanclub :: Rollenspellen-
Ga naar: