Korralicious
Welkom op Korralicious! Stap in de wonderbaarlijke wereld van de natuur en beheers de elementen alsof je nooit wat anders gedaan hebt. Maak nieuwe vrienden en beleef spannende avonturen, of neem deel aan een van onze vele rollenspellen. Voor ieder wat wils, en slechts een paar klikken van je verwijderd
S.E.E - Pagina 22 GC0Bj
Korralicious
Welkom op Korralicious! Stap in de wonderbaarlijke wereld van de natuur en beheers de elementen alsof je nooit wat anders gedaan hebt. Maak nieuwe vrienden en beleef spannende avonturen, of neem deel aan een van onze vele rollenspellen. Voor ieder wat wils, en slechts een paar klikken van je verwijderd
S.E.E - Pagina 22 GC0Bj
Korralicious
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  GalerijGalerij  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 S.E.E

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40  Volgende
AuteurBericht
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 22 I_icon_minitimema 13 mei 2013, 22:00

Liberty
ik grijns nog eventjes kort
'ja ik ook, maar het komt vast goed met ze... hoop ik'

Rayan
ik verhoog het tempo weer ietsjes
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 22 I_icon_minitimema 13 mei 2013, 22:03

Miyo

Ik kijk opzij zodra de deur open gaat. ' Papaaa . ' ^^

Sasuke

Ik kijk nog naar Kitsune, die nu op een paar meter afstand gestopt is. Ik slik eventjes kort . ' Hey, Kitsu.. ' zeg ik haar maar terug, zo min mogelijk op laten vallend dat ik eigenlijk een emotioneel wrak ben nu.. Tenminste, zo begin ik me steeds meer te voelen..
Terug naar boven Ga naar beneden
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 22 I_icon_minitimema 13 mei 2013, 22:05

Amaya

' We horen het vanzelf wel denk ik. ' zeg ik dan en drink rustig van mn water

Sienna

Ik ga met zijn tempo mee
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 22 I_icon_minitimema 13 mei 2013, 22:06

Gabrielle
ik heb de hand die ik op Sasuke zijn wang had nu op zijn schouder liggen en mijn andere hand lichtjes om zijn middel. Ik probeer mezelf nu wel sterk te houden, omdat het hem niet gaat helpen als ik net als hem ben. Hoewel we daar beide alle reden nu voor hebben. Ik focus me vooral op Kitsune nu
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 22 I_icon_minitimema 13 mei 2013, 22:08

Liberty
'ik denk wel dat we de hele nacht hier zitten dus we kunnen beter wat slapen'

Rayan
voorzichtig breng ik een van mijn armen lager bij haar. De damp heeft er voor gezorgd dat al mijn haar nu wel vochtig is
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 22 I_icon_minitimema 13 mei 2013, 22:12

Amaya

Ik knik .' Klopt, goed voorstel.. ' zeg ik dan en drink even mn water op dan.

Sienna

Ik laat hem doen en mijn armen liggen rond zijn nek. Ik zoen hem nog altijd even zo door.

Terug naar boven Ga naar beneden
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 22 I_icon_minitimema 13 mei 2013, 22:12

ik moet nu gaan =(
met sasu wacht ik nog ff tot dr met kitsu is gereageert =))
doeidoei tot morgen xx
Terug naar boven Ga naar beneden
松尾`

松尾`


Water

Aantal berichten : 1115

S.E.E - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 22 I_icon_minitimema 13 mei 2013, 22:13

Sorry voor late rea xd...

Kitsune

'Jullie zien er niet uit...' mompel ik droogjes, ik kan ze gewoon goed zien als wolf in het donker, en ik kan zie dat ze moe zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 22 I_icon_minitimema 13 mei 2013, 22:14

Liberty
ik knik nog even met een vriendelijk lach en sta even op
'heb je liever een bed of is een bank ook prima? vraag ik haar

Rayan
ik doe hetzelfde met mijn andere arm en trek haar nog meer naar me toe dan
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 22 I_icon_minitimema 13 mei 2013, 22:15

awh jammer, byebye ;) en tot morgen ofzo xxx <3

Gabrielle
'well thank you. People mostly look awfull for a reason though..' zeg ik haar, met alle kracht die ik wel verzamel nu.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
松尾`

松尾`


Water

Aantal berichten : 1115

S.E.E - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 22 I_icon_minitimema 13 mei 2013, 22:20

Kitsune

'Yeah, like you too...' zeg ik nog steeds droogjes, zoals gewoonlijk he.
Ik bekijk ze even,
'where's your baby?' vraag ik aan Gabrielle, ik merk de baby's chakra stroming niet meer op in haar buik.

Ik ga ook nu hoor lau xx
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 22 I_icon_minitimema 13 mei 2013, 22:25

okii byebye
xx

Gabrielle
'He has been taken away the minute he was born..' zeg ik haar, maar de woorden krijg ik moeilijk naar buiten, want hoe meer ik het zeg, hoe duidelijker het is -.-
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 22 I_icon_minitimedi 14 mei 2013, 12:10

Sasuke

Ik kijk naar Kitsune en vind het niet bepaald kunnen dat ze meteen de opmerking maakte dat we er niet uit zien. Het is dan wel waar, maar dat hoefde ze niet op te merken, we weten het zelf ook wel en we hebben er een goede reden voor ook. Ik zucht zachtjes als ze die vragen stelt en Gabrielle erop antwoordt. ' Hij is tot nu toe spoorloos. ' voeg ik eraan toe .

Amaya

' De bank is ook prima hoor. ' antwoord ik haar kalmpjes.

Sienna

Ik voel wat hij doet en laat hem nog altijd doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 22 I_icon_minitimedi 14 mei 2013, 12:42

ben je al vrij ;o

Liberty
'ok' ^^
'ik zal wel kijken of ik een deken voor je kan vinden en een kussen

Rayan
hoe verder ik haar zo zoen, hoe meer ik de neiging krijg het tempo hoger te leggen maar ik weet niet of Sienna er wel bij in stemt dus twijfel even, terwijl ik nog altijd haar door zoen.

Gabrielle
ik knik om wat Sasuke zegt en ga wat dichter op Sasuke staan nu.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 22 I_icon_minitimedi 14 mei 2013, 13:02

Sasuke

Ik leg voorzichtig mijn arm om dr heupen heen zodra ze zichter op me komt staan en kijk nog even naar Kitsune. Ik heb me redelijk weten te herpakken.. Natuurlijk ben ik nog wel gebroken door wat er is gebeurd en wat er kan gaan gebeuren, maar ik moet misschien niet van het ergste uit gaan.. Eigenlijk weet ik niet precies wat ik ervan moet denken. Iniedergeval sta ik nu wel weer gewoon stevig en sterk..

Amaya

Ik knik en glimlach. ' Kan ik ook iets doen misschien.? ' vraag ik dan eventjes.

Sienna

Ik merk wel dat hij ergens over twijfelt, maar ik weet niet waarover. Ik blijf hem mee zoenen en ga wat zachtjes met mijn hand door zijn haren.
Terug naar boven Ga naar beneden
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 22 I_icon_minitimedi 14 mei 2013, 13:02

nope, ik moet nog beginnen XD ik heb alleen 50 minuten les vandaag, ik begin zo om half 2 en ben klaar om 10 voor half 3 ;)
Terug naar boven Ga naar beneden
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 22 I_icon_minitimedi 14 mei 2013, 13:11

iig, ik ga nu ff naar school ;3 ben rond half 3 weer terug xx
Terug naar boven Ga naar beneden
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 22 I_icon_minitimedi 14 mei 2013, 14:43

ben dr... xd
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 22 I_icon_minitimedi 14 mei 2013, 16:48

zo sorry!! :O ik doe huiswerk met een vriendin bij mij thuis :s

Gabrielle
ik laat hem doen en besluit mijn arm op zijn rug te leggen, met mijn hand op zijn bovenrug. Ik wacht Kitsune haar antwoord af

Rayan
ik breng mijn handen zachtjes naar de randen van haar broekje...

Liberty
'niet dat ik weet eigenlijk, ik zoek wel even in de gasten kamer' zeg ik haar rustig
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 22 I_icon_minitimedi 14 mei 2013, 16:55

haha is niet erg ;3

Amaya

Ik knik eventjes kort. ' Okeej is goed.' antwoord ik haar nog en blijf dan maar rustig zitten op de bank.

Sasuke

-wachten op rea van kitsu xd-

Sienna

Ik voel wat hij doet en laat hem. Ik vertrouw Rayan wel dus ik laat het toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 22 I_icon_minitimedi 14 mei 2013, 17:40

okii, ben nu klaar x) maar moet zo gaan koken, bleh xd

Gabrielle
-wacht ook xd-

Rayan
ik pak dan voorzichtig haar broekje vast, zonder nog iets te doen

Liberty
ik loop even kort de gasten kamer in en kom er alweer snel uit met een deken en een kussen
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 22 I_icon_minitimedi 14 mei 2013, 17:51

hahha =) wat ga je koken.??

Sienna

Ik wacht er rustig mee af en zoen hem ondertussen nog eventjes zachtjes wat door.

Amaya

Ik zie dr terug komen met de deken en het kussen. ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 22 I_icon_minitimedi 14 mei 2013, 18:02

ik denk maar soep opwarmen xD
maar ik ga nu even, ben er straks weer ;)

Liberty
'hier' ^^ zeg ik haar en geef haar de spullen aan

Rayan
ik laat mijn hand wat verder glijden dan en zoen haar nog altijd door
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 22 I_icon_minitimedi 14 mei 2013, 18:06

okii, ik ga nu ff eten dus ben er ook zo weer xx

Amaya

' Dankjewel. ' zeg ik haar en pak de spullen aan. Het kussen zet ik alvast neer hoe ik het hebben wil en de deken vouw ik nog eventjes op bij het kussen, zodat het nog niet de hele bank in beslag neemt.

Sienna

Ik stop eventjes met hem te zoenen en plaats mijn lippen op zijn hals nu waar ik kusjes op druk
Terug naar boven Ga naar beneden
松尾`

松尾`


Water

Aantal berichten : 1115

S.E.E - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 22 I_icon_minitimedi 14 mei 2013, 18:33

Kitsune

'hm...' ik ruik eventjes in de lucht, 'Ik ruik wel onbekenden geuren...' merk ik op.
'Ik let eventjes niet op en er komen gelijk gekken lang hier.' ¨^¨ mompel ik wat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





S.E.E - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 22 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
S.E.E
Terug naar boven 
Pagina 22 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Korralicious :: Pai Sho is more than just a game :: The Official Avatar Aang Fanclub :: Rollenspellen-
Ga naar: