Korralicious
Welkom op Korralicious! Stap in de wonderbaarlijke wereld van de natuur en beheers de elementen alsof je nooit wat anders gedaan hebt. Maak nieuwe vrienden en beleef spannende avonturen, of neem deel aan een van onze vele rollenspellen. Voor ieder wat wils, en slechts een paar klikken van je verwijderd
S.E.E - Pagina 20 GC0Bj
Korralicious
Welkom op Korralicious! Stap in de wonderbaarlijke wereld van de natuur en beheers de elementen alsof je nooit wat anders gedaan hebt. Maak nieuwe vrienden en beleef spannende avonturen, of neem deel aan een van onze vele rollenspellen. Voor ieder wat wils, en slechts een paar klikken van je verwijderd
S.E.E - Pagina 20 GC0Bj
Korralicious
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  GalerijGalerij  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 S.E.E

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40  Volgende
AuteurBericht
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 20 I_icon_minitimewo 07 aug 2013, 00:37

Gabrielle
ik voel mn zin opkomen ondanks dat ik moe ben. Het is een tijd geweest, en ik verlangde al naar hem, en nu hij in de stemming is al helemaal. Het verslaat mijn vermoeidheid, en ik zorg ervoor dat ik dat ook uitstraal naar Sasuke. Mijn handen laat ik onder zijn shirt glijden, op zijn wat koele huid, nog altijd wat fris van het buiten zijn daarstraks [xD]
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 20 I_icon_minitimewo 07 aug 2013, 00:40

Hahahhaah

Sasuke 

Ik zie de zin in haar blik en grijns lichtjes naar dr, met een uitdagende blik in mijn ogen. Ik voel har hand onder mijn shirt en ik trek die dan gewoon uit. Mijn hand laat ik onder haar jurkje glijden, langs haar been. Nu druk ik weer mijn lippen tegen de hare en mijn ogen sluit ik weer eventjes. Ik geniet van dit moment met haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 20 I_icon_minitimewo 07 aug 2013, 00:44

Gabrielle
ik grijns eventjes en druk mijn lippen terug op de zijne, ze af en toe zachtjes vastpakken tussen mijn tanden. Een van mijn handen hou ik op zijn onderrug maar de andere laat ik over zijn strakke buik glijden. Ik focus me nu echt op Sasuke, en hij alleen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 20 I_icon_minitimewo 07 aug 2013, 00:48

Sasuke

Haar hand voel ik over mijn buik gaan en zelf voel ik mijn hand bij haar onderbroekje uitkomen. Ik trek dr broekje iets wat omlaag en zachtjes streel ik dr wat "daar" en zoen dr ondertussen nog door , voor zover dat lukt als ze mijn lippen af en toe wat vast pakt. Ik voel hoe mijn verlangen in haar toe neemt .
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 20 I_icon_minitimewo 07 aug 2013, 00:50

Gabrielle
Ik voel de zin omhoog komen door wat hij doet, en adem wat dieper nu. Mijn handen breng ik als reactie naar zijn broek en zoen hem nog altijd wat door, met nu wat langere pauzes.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 20 I_icon_minitimewo 07 aug 2013, 00:53

Sasuke

Ik merk het aan haar en blijf zo door doen, maar wel ietsjes heftiger als daarvoor. Ik voel de zin die ik krijg door haar en een hand laat ik langs haar gezicht gaan, haar nog altijd door zoenend en af en toe komt er een heel klein likje tussen door..
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 20 I_icon_minitimewo 07 aug 2013, 00:57

ik zie nu dat de site van onze vroege ochtend posts, 12.53 am maakt. Wat een logica...?
het hoort toch 00.53? xD


Gabrielle
Mijn ademhaling volgt zijn snelheid en ik moet meer moeite doen Sasuke terug te zoenen, wat ik wel doe, en op zijn manier. Ik voel het genot steeds hoger oplopen en grijp me af en toe wat vast aan Sasuke zijn rug. Mijn handen laat ik zijn broek los maken.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 20 I_icon_minitimewo 07 aug 2013, 01:01

Hahaha is mij ook opgevallen. Volgensmij kan het allebij trouwens :o ligt aan de instellingen geloof ik hahahah

Sasuke. 

Ik haal mijn lippen vn de hare af zodra ik merk dat ze moeite krijgt en ik kijk enkel naar haar lippen terwijl ik steeds ietsje heftiger doe. Haar handen voel ik uiteindelijk ook mijn broek los maken en ik wacht wat af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 20 I_icon_minitimewo 07 aug 2013, 01:06

hahaha. En echt? xD nog nooit gezien in ieder geval

Gabrielle
ik bijt af en toe iets wat op mijn onderlip en terwijl ik Sasuke nog wel laat doen kom ik iets wat omhoog. Het maakt het wat makkelijker voor mij zijn broek uit te doen, en vervolgens laat ik mijn handen in zijn boxer zaken.. Af en toe druk ik een kusje in zijn hals en op zijn schouder, afhangend van waar ik bij kan
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 20 I_icon_minitimewo 07 aug 2013, 01:07

ok het onweer is weer terug ._.
ik ga maar gelijk, ik moet morgen niet te laat op. Tot volgende keer :3 xx doeizz
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 20 I_icon_minitimewo 07 aug 2013, 01:08

Hahaha jupp ^^ maar ik ga nu wel ff slapen ahahaha weltruste en tot latr vndaag fso haha xx


Sasuke

Ik voel haar handen mijn boxer in gaan en ik blij dr nig door strelen daar en kijk dr ondertussen even aan en het verlangen naar haar is duidelijk van me af te lezen.
Terug naar boven Ga naar beneden
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 20 I_icon_minitimewo 07 aug 2013, 01:09

Hahaha okeejokeej
Doeidoeeixx
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 20 I_icon_minitimewo 07 aug 2013, 10:08

Gabrielle
ik lees zijn blik en grijns weer, met een uitdagende vonk in mijn ogen. Ik kom overeind zo dat we beide op onze knieën zitten en druk wat kussen op Sasuke zijn lippen. Mijn handen laat ik waar ze zijn en streel hem daar. Ik merk aan hem hoeveel zin hij heeft. 'you are hard to resist too you know' merk ik op een fluisterende toon op, hem eventjes aan kijkend, en druk af en toe weer mijn lippen tegen de zijne, of zijn hals
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 20 I_icon_minitimewo 07 aug 2013, 10:46

Sasuke

Ik kom dus ook wat overeind en druk wat kussen terug zodra ze die aan mij geeft. Ik voel hoe ze me streelt en mijn ogen verraden mijn zware verlangen naar haar. Dan hoor ik wat ze me zegt en ondertussen kijk ik haar met mijn diep zwarte, en ook glinsterende ogen aan. ' I dont care about that.. ' merk ik iets wat koeltjes op en druk vervolgens weer een kus op haar lippen. ' You're all I care about right now' vervolg ik en met mijn hand ga ik door haar haren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 20 I_icon_minitimewo 07 aug 2013, 11:17

Gabrielle
Ik glimlach eventjes om wat hij zegt en ik blijf mijn lippen tegen de zijne drukken met pauzes tussen door. Ik beantwoord zijn verlangen, dat van mij loopt met de seconde omhoog, bij iedere aanraking. Mijn handen breng ik naar daar, waar ik hem vastpak. Met een wat ondeugende uitstraling ga ik met mijn lippen over op zijn schouder, waar ik hem zuigzoenen geef. Zijn hand voel ik nog altijd door mijn haar
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 20 I_icon_minitimewo 07 aug 2013, 12:07

Sasuke

Ik voel haar zuig zoenen op mijn schouder, wat eerder wat kietelt. Haar hand voel ik "daar" en daar waar ik haar streel, ga ik binnen. Zachtjes doe ik haar daar met mijn hand en mijn lippen kussen haar hals , terwijl mijn hand nog altijd door haar haren streelt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 20 I_icon_minitimewo 07 aug 2013, 12:39

Gabrielle
ik voel wat hij doet en beweeg wat mee. Terwijl ik een hand daar houd en door streel, leg ik mijn andere hand in zijn haar, dat ik wat tussen mijn vingers vastgrijp. Mijn lippen trek terug en sla mijn hoofd wat naar achteren, terwijl ik mijn rug ook weer het bed op laat zakken, Sasuke mee trekkend.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
Yern

Yern


Water

Aantal berichten : 2454

S.E.E - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 20 I_icon_minitimewo 07 aug 2013, 13:17

Niet weer een kleine hé x)
Terug naar boven Ga naar beneden
https://korralicious.catsboard.com
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 20 I_icon_minitimewo 07 aug 2013, 13:18

ooit gehoord van birthcontrol? 2 is even genoeg xD
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
松尾`

松尾`


Water

Aantal berichten : 1115

S.E.E - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 20 I_icon_minitimewo 07 aug 2013, 16:36

Well hello... x)
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 20 I_icon_minitimewo 07 aug 2013, 16:38

ahahaha... hoi.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
松尾`

松尾`


Water

Aantal berichten : 1115

S.E.E - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 20 I_icon_minitimewo 07 aug 2013, 16:42

I feel like I come in here at the wrong moment, every time XD


Laatst aangepast door 松尾` op wo 07 aug 2013, 16:54; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
松尾`

松尾`


Water

Aantal berichten : 1115

S.E.E - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 20 I_icon_minitimewo 07 aug 2013, 16:53

x-limitless-x schreef:
Miyo

' phuh ' -3- Ik kom mn bed dan maar uit en rek me nog uit

Yami

Ik zit nog op het bed, starend naar de deken die voor me ligt. Mijn haar plukken voel ik langs mijn wangen vallen.

 YES! I found it T^T S.E.E - Pagina 20 1741262778 

Haru

Ik loop de keuken weer in, het ontbijt staat klaar.
Ik vraag me af of Yami nog hier heen komt, mischien moet ik daarlijk maar bij dr gaan kijken.




Ik weet weer dingen van die nacht er voor, Yami had een nachtmerrie fzo en kwam in Haru's kamer terecht, en toen hebben ze geknuffeld en zei Haru dat ie heus nog van dr hield en om dr gaf maar gewoon even rust moest hebben en zij zei niks XD S.E.E - Pagina 20 1100236395
Terug naar boven Ga naar beneden
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 20 I_icon_minitimewo 07 aug 2013, 20:13

dat is niet waar... xD want yami reageerde dat haru niets met haar te maken wou hebben en toen is ze uiteindelijk weg gegaan uit die kamer, omdat haru zei dat dat klopte.


Sasuke

Ik laat dr doen en lig dus zo met haar. Zachtjes druk ik wat zuig zoentjes op haar hals en doe nog eventjes door, maar wel wat zachter nu.

Yami

Ik blijf zo voor me uit staren, naar de deken die wat opgerold ligt.. Zwarte kringen staan rond mijn ogen.. Niet alleen door eyeliners ofzo, maar ook door vermoeidheid
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 20 I_icon_minitimewo 07 aug 2013, 20:24

haha xD

Gabrielle
ik ga ook door, zachter, als hij ook zachter doet. Ik zorg dat Sasuke zijn gezicht weer naar de mijne brengt en druk mijn lippen tegen de zijne. Mijn benen krul ik vervolgens om hem heen, en stop uiteindelijk hem te strelen, en laat mijn hand over zijn buik omhoog glijden. Ik kijk Sasuke in zijn ogen
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
Gesponsorde inhoud





S.E.E - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 20 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
S.E.E
Terug naar boven 
Pagina 20 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Korralicious :: Pai Sho is more than just a game :: The Official Avatar Aang Fanclub :: Rollenspellen-
Ga naar: