Korralicious
Welkom op Korralicious! Stap in de wonderbaarlijke wereld van de natuur en beheers de elementen alsof je nooit wat anders gedaan hebt. Maak nieuwe vrienden en beleef spannende avonturen, of neem deel aan een van onze vele rollenspellen. Voor ieder wat wils, en slechts een paar klikken van je verwijderd
S.E.E - Pagina 21 GC0Bj
Korralicious
Welkom op Korralicious! Stap in de wonderbaarlijke wereld van de natuur en beheers de elementen alsof je nooit wat anders gedaan hebt. Maak nieuwe vrienden en beleef spannende avonturen, of neem deel aan een van onze vele rollenspellen. Voor ieder wat wils, en slechts een paar klikken van je verwijderd
S.E.E - Pagina 21 GC0Bj
Korralicious
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  GalerijGalerij  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 S.E.E

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40  Volgende
AuteurBericht
松尾`

松尾`


Water

Aantal berichten : 1115

S.E.E - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 21 I_icon_minitimewo 07 aug 2013, 20:24

Niet kijk maar XD


x-limitless-x schreef:
Yami

Ik sta dan ook maar op zodra hij me daarmee helpt en kijk hem nog even aan. Wat moet ik op zijn reactie zeggen.? Dat ik sowieso niet iets met Sasuke zou kunnen beginnen.? Ik zucht zachtjes. ' Bij Sasuke kom ik niet meer. Jij bent de enige, maar ook jij lijkt me hier niet te willen. Het is dat Miyo het wou, anders zou je het nooit gedaan hebben. ' merk ik nu op terwijl ik Haru aan kijk.

 [b style="font-size: 1em; font-weight: 700;"]松尾`[/b]
Citaat :
Haru

'Dat wil ik heus wel, maar ik ben nog boos en heb tijd nodig om het te verwerken...' mompel ik wat'
Op het laatste antwoord ik niet.
 
Hij zei niet dat hij haar niet wou, maar dat hij nog boos was.
Terug naar boven Ga naar beneden
松尾`

松尾`


Water

Aantal berichten : 1115

S.E.E - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 21 I_icon_minitimewo 07 aug 2013, 20:25

Igg.

Haru

Ik zie Miyo de woonkamer in lopen (?)
Ik loop dan eventjes de gang op, naar Yami's kamer.
Terug naar boven Ga naar beneden
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 21 I_icon_minitimewo 07 aug 2013, 20:34

Yami vatte het op dat hij haar ook niet wou (a)


Miyo

Ik loop dus de woonkamer in, richting de ontbijt tafel.

Yami

Ik blijf zo zitten en focus me alleen op die opgerolde deken. De voetstappen in de gang hoor ik niet eens..

Sasuke

Ik kijk haar in dr ogen terug aan en ik trek mijn hand uiteindelijk ook terug. mijn beide handen zet ik dan uiteindelijk naast haar gezicht, een aan elke zij kant. Eventjes lees ik haar blik nog, voor ik verder ga.
Terug naar boven Ga naar beneden
松尾`

松尾`


Water

Aantal berichten : 1115

S.E.E - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 21 I_icon_minitimewo 07 aug 2013, 20:38

Noou, nog meer drama XD

Haru

'Ik kom er zo aan Miyo.'
Ik loop tot aan de groote slaapkamer's deur en klop erop
' Yami?...'
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 21 I_icon_minitimewo 07 aug 2013, 20:46

XD komen jullie er nog uit? :P

Gabrielle
ik ga met een van mijn handen door zijn haar en bekijk Sasuke even. Ik verlang erg naar hem, en voel hoe erg ik van hem hou [x3]. Ik trek mijn benen wat strakker, waardoor we daar beneden dichter bij elkaar komen. Nog altijd zwijg ik
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 21 I_icon_minitimewo 07 aug 2013, 20:52

Sasuke

Ik merk wat ze doet en grijns iets wat lichtjes. Met de duidelijk verlangende blik in mijn ogen kijk ik haar nog aan, druk een kus op haar lippen en kom vervolgens in... En de rest ff skippen.. xd

en ja we komen er nog wel uit hoor hihi ^^


Yami

Ik kijk iets wat langzaam op zodra ik geklop op de deur hoor. Ik wil wel antwoorden, er komt alleen geen geluid uit mijn keel...

Miyo

Ik knik alleen even en klim maar alvast op een stoel
Terug naar boven Ga naar beneden
松尾`

松尾`


Water

Aantal berichten : 1115

S.E.E - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 21 I_icon_minitimewo 07 aug 2013, 20:55

Haru

Ik doe de deur gewoon open nu en loop zachtjes naar binnen.
Ik ga rustig op het bed zitten en kijk haar aan.
'Luister Yami, ga alsjeblieft je gezicht eventjes afspoelen om die make-up weg te halen en kom dan alsjeblieft wat eten. Ik maak me zorgen.'
Zeg ik nu zachtjes
Terug naar boven Ga naar beneden
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 21 I_icon_minitimewo 07 aug 2013, 20:59

Yami

Ik zie Haru  dus binnen komen en met een kille en lege blik kijk ik naar hem. Ik zie hem dus ook het bed op komen en lichtjes beweeg ik wat daardoor. Zijn woorden hoor ik en de rode ogen van me vallen op door de zwarte kringen rond mijn ogen. '... Ik heb geen trek. ' antwoord ik alleen maar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 21 I_icon_minitimewo 07 aug 2013, 21:02

haha okiii mooii

Gabrielle
[We zitten niet op digidino meer, en Yanick zei laatste keer dat hij vind dat we te voorzichtig zijn xD :$, dus skippen is het niet verplicht.... Natuurlijk niet tot in de details beschrijven ._. dat kan gewoon niet, maar we mogen wat gewaagder doen zeg maar xD]
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 21 I_icon_minitimewo 07 aug 2013, 21:07

oohw uhm... okeej dan hahahaha :$:$

Sasuke

Ik merk wat ze doet en grijns iets wat lichtjes. Met de duidelijk verlangende blik in mijn ogen kijk ik haar nog aan, druk een kus op haar lippen en kom vervolgens in dr door mijn heupen wat meer richting de hare te drukken. Ik voel de tinteling van genot door mijn lichaam trekken.
Terug naar boven Ga naar beneden
松尾`

松尾`


Water

Aantal berichten : 1115

S.E.E - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 21 I_icon_minitimewo 07 aug 2013, 21:09

Haru

'Pech dan maar, ik wil dat je wat eet.'
Ik kijk haar rustig aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 21 I_icon_minitimewo 07 aug 2013, 21:17

Yami

' Waarom .? ' Ik kijk nu weg, terug naar de deken, waar ik zowat al de hele nacht en ochtend naar staar.
Terug naar boven Ga naar beneden
松尾`

松尾`


Water

Aantal berichten : 1115

S.E.E - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 21 I_icon_minitimewo 07 aug 2013, 21:18

Haru

'Je gaat hier aan onderuit. Je hebt al een tijd niks gegeten.'
'Als je niks eet lig je van de een op de andere dag ineens dood op de vloer.'
zeg ik haar serieus.
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 21 I_icon_minitimewo 07 aug 2013, 21:21

De spelers van de avatar rpg mogen in ieder geval ver gaan. We zijn aan ongeveer 14/16+ gericht, en alles mag ook met meer bloed. We moeten het een volwassen beeld geven. Misschien is de film Troy een voorbeeld xD

Gabrielle
ik voel het en beweeg mee. Mijn ademhaling wordt zwaarder, en ik bijt even op mijn onder lip. Ik probeer het gehijg veroorzaakt door het genot, zo geluidloos mogelijk te houden, we zijn niet alleen in het huis. Met mijn handen grijp ik zijn haren wat vast en druk af en toe een kusje op zijn schouder of arm.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 21 I_icon_minitimewo 07 aug 2013, 21:26

aha okii =) hahahha ik begrijp ;3

Sasuke

Ook ik hijg wat zachtjes, maar ook altijd nog zo zacht mogelijk, gezien Hyuko en Isamu ook in dit huis zijn. Ik knijp de dekens tussen mijn vingers en blijf zo door doen. Haar kusjes voel ik op mijn huid en mijn haren voel ik vast gegrepen door haar handen.

Yami

' Alsof jou dat wat uit maakt. ' merk ik nog wat kil op. Het is duidelijk dat ik er emotioneel helemaal door heen zit.
Terug naar boven Ga naar beneden
松尾`

松尾`


Water

Aantal berichten : 1115

S.E.E - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 21 I_icon_minitimewo 07 aug 2013, 21:30

Haru

' Ja Yami, ja, dat maakt mij wat uit. Ik geef om je. En je hebt een dochter rond lopen, die je niet in de steek kan laten...'
Ik zucht zachtjes.
'Ik hou nog van je...'
zeg ik dan zachtjes
Terug naar boven Ga naar beneden
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 21 I_icon_minitimewo 07 aug 2013, 21:32

Yami

' Dat laat je dan wel heel beroerd merken. ' zeg ik hem strak  , al schieten de tranen wel in mijn ogen zodra ik dat zeg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 21 I_icon_minitimewo 07 aug 2013, 21:34

Gabrielle
Het ritme wordt wat verhoogd, steeds op den duur. En ik voel alles steeds intenser. Hoe hoger het oploopt, hoe meer ik mee beweeg, en ik voel dat het einde dichterbij komt. Ik blijf nog altijd wat kusjes drukken op zijn schouders, en af en toe zijn hals, mijn handen nog altijd in zijn haren
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 21 I_icon_minitimewo 07 aug 2013, 21:37

Sasuke

Ik doe mee met het verhoogde ritme en ook ik voel dat het einde dichtbij komt. Ik geniet niet volop van de aanrakingen en .. daar beneden.. [xd] en mijn lippen druk ik nu op haar hals, gevolgd door een paar likjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
松尾`

松尾`


Water

Aantal berichten : 1115

S.E.E - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 21 I_icon_minitimewo 07 aug 2013, 21:37

Haru

'Omdat ik boos ben.'
'En je weet waarom.'
Zeg ik kortaf.
Ik kijk haar nu wat boos aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 21 I_icon_minitimewo 07 aug 2013, 21:44

Yami

' Dan laat me met rust. ' antwoord ik hem wat fel en een traan voel ik vanuit mijn ooghoek over mijn wang stromen.
Terug naar boven Ga naar beneden
松尾`

松尾`


Water

Aantal berichten : 1115

S.E.E - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 21 I_icon_minitimewo 07 aug 2013, 21:48

Haru

'nee.'
zeg ik kortaf. 
'neem tenminste een douche, je ziet er belabberd uit.' zeg ik gewoon eerlijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 21 I_icon_minitimewo 07 aug 2013, 21:51

Yami

Ik sta zonder nog wat te zeggen op en pak dus maar een handdoek . Ik doe maar gewoon zoals hij me dan zegt , maar ik ben zwak.. Ik heb me nog nooit zo zwak als nu gevoeld.
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 21 I_icon_minitimewo 07 aug 2013, 21:53

niet volop? zomaar xD

Gabrielle
Ik geniet van dit hele moment met hem en sluit mijn ogen even terwijl ik me op de aanraking concentreer. Na een kort tijdje voel ik aan mijn lichaam dat het zover is en dat is ook aan mijn trillingen te merken. Ik doe moeite een kreetje binnen te houden, wat zich veranderd in wat gekreun, en daarbij grijp ik Sasuke wat stevig in zijn rug, met mijn nagels [xD].
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
松尾`

松尾`


Water

Aantal berichten : 1115

S.E.E - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 21 I_icon_minitimewo 07 aug 2013, 21:53

Haru

'Wil je dat ik bij je blijf, voor het geval dat?'
Ik merk dat ze zwak is...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





S.E.E - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 21 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
S.E.E
Terug naar boven 
Pagina 21 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Korralicious :: Pai Sho is more than just a game :: The Official Avatar Aang Fanclub :: Rollenspellen-
Ga naar: