Korralicious
Welkom op Korralicious! Stap in de wonderbaarlijke wereld van de natuur en beheers de elementen alsof je nooit wat anders gedaan hebt. Maak nieuwe vrienden en beleef spannende avonturen, of neem deel aan een van onze vele rollenspellen. Voor ieder wat wils, en slechts een paar klikken van je verwijderd
S.E.E - Pagina 40 GC0Bj
Korralicious
Welkom op Korralicious! Stap in de wonderbaarlijke wereld van de natuur en beheers de elementen alsof je nooit wat anders gedaan hebt. Maak nieuwe vrienden en beleef spannende avonturen, of neem deel aan een van onze vele rollenspellen. Voor ieder wat wils, en slechts een paar klikken van je verwijderd
S.E.E - Pagina 40 GC0Bj
Korralicious
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  GalerijGalerij  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 S.E.E

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40
AuteurBericht
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 40 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 40 I_icon_minitimema 16 sep 2013, 19:47

Sasuke

Ik geef Sanae een knikje wanneer zij dr hand opsteekt. ik weet nu al dat ze weggaat vanwege Gabrielle, aangezien ze zelf ook dingen moest halen. Ik kijk Gabrielle eventjes zwijgend aan, terwijl ik Hyuko nog altijd draag.

Miyo

' Uuuuuhm.. ' Ik kijk nog om me heen.. ' Daar.! ' ik wijs naar een soort kermisachtige attractie
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 40 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 40 I_icon_minitimema 16 sep 2013, 19:53

Gabrielle
'is ze een bekende van je?' vraag ik Sasuke nu, en aan mijn houding is wel te merken dat ik niet blij ben met haar in Sasuke zijn bijzijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 40 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 40 I_icon_minitimema 16 sep 2013, 20:04

Sasuke

' Nope, ze kwam op me af toen ik onderweg was naar hier. ' antwoord ik Gabrielle gewoon koeltjes, maar haar houding staat me nu niet aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 40 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 40 I_icon_minitimema 16 sep 2013, 20:17

xD time for some drama

Gabrielle
'well, since when do you let girls talk to you as if you are reachable? Normally you reject all of them in no time'
ik weet dat ik nu belachelijk over kom en wss wat overreageer, maar ik wil gewoon geen risico's lopen
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 40 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 40 I_icon_minitimema 16 sep 2013, 20:40

Sasuke

Ik frons eventjes. ' She's not like those other annoying fangirls ' zeg ik haar wat scherp. ' It isn't like i know her for a long time, but the way she talks isn't like how those other girls talk. She didnt immediately judged me by my looks, she just started a conversation with me and knew enough to talk for a while with me, unlike those other girls around ' Ik zet Hyuko eventjes neer op de grond..

Hyuko

Ik zucht iets wat geirriteerd als ze zo beginnen te doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
松尾`

松尾`


Water

Aantal berichten : 1115

S.E.E - Pagina 40 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 40 I_icon_minitimema 16 sep 2013, 20:45

Haru

'Ok is goed.'
Ik sta op en volg Miyo (?). Ik let op of ik geen gedachten van Yami binnen krijg..
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 40 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 40 I_icon_minitimema 16 sep 2013, 20:47

xD die reactie van Hyuko, so relatable

Gabrielle
'Well maybe she isn't, but maybe she is worse. You donnot know that either. I just could see she was totally drooling for a second over there. And I just don't like it if you give any impression she could have a chance'
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 40 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 40 I_icon_minitimema 16 sep 2013, 20:54

Sasuke

Ik grijns eventjes en houd mijn gezicht naast de hare. ' That's pretty annoying, huh.? ' ' I know it.. You've done it with Kaji as well, and even before Kaji.. And this girl.. I only know her since today.. And you know that I'm hard to get.. So don't talk stupid. ' zeg ik haar, zachtjes, maar toch op een manier dat het hard aan kan komen.

Yami

Ik zie al snel de zusters binnen komen en ze merken het nattige spul op. Ik kramp ondertussen van de pijn in mijn buik en ik hoor ze nog roepen dat de dokter erbij moet komen. Dit gaat fout.. Denk ik bij mezelf..

Miyo

Ik loop dus naar die attractie en kijk af en toe achterom om te kijken of papa me wel volgt.
Terug naar boven Ga naar beneden
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 40 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 40 I_icon_minitimema 16 sep 2013, 20:54

haha :P
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 40 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 40 I_icon_minitimema 16 sep 2013, 21:08

Gabrielle
als hij het op die manier zegt frons ik even en kijk vanuit mijn ooghoeken naar hem. Ik ben duidelijk wat pist, maar dat is mijn humeur nu ook. Dat hij dit zo durft te vergelijken, door Kaji erbij te brengen, alsof hij echt ruzie wilt zoeken ofzo. Dat tweede heeft hij gelijk in maar is echt een lullige opmerking. Het enige wat ik doe is een vuile blik geven nu maar ga er niet op in. Ik heb geeneens zin er op deze manier op in te gaan


xD
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 40 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 40 I_icon_minitimema 16 sep 2013, 21:13

Sasuke

Ik trek me dan weer terug en kijk haar nog even aan, afwachtend. ' Oh nu zeg je niets meer.? ' merk ik wat droogjes en flauw op. Ik merk haar vuile blik natuurlijk wel op en geef haar enkel een kort knikje. Vervolgens draai ik me om en sta ik op het punt die boodschappen te doen. ' Oh I almost forgot.. ' ' How is Kaji lately.? ' Ik kijk haar aan over mijn schouder, fel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 40 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 40 I_icon_minitimema 16 sep 2013, 21:15

is het echt erg als ik niet eens meer weet wat die deal met Kaji nou was? XD
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 40 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 40 I_icon_minitimema 16 sep 2013, 21:15

... welke deal.? :$
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 40 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 40 I_icon_minitimema 16 sep 2013, 21:17

met deal bedoel ik, wat er nou met Kaji is, wat het verhaal was zeg maar xD
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
松尾`

松尾`


Water

Aantal berichten : 1115

S.E.E - Pagina 40 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 40 I_icon_minitimema 16 sep 2013, 21:18

Haru

Ik kijk naar Miyo als ze naar me omkijkt, en glimlach naar dr, al ben ik er niet helemaal bij nu.
We gaan de atractie in.
Terug naar boven Ga naar beneden
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 40 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 40 I_icon_minitimema 16 sep 2013, 21:20

Oohw Kaji verloor zn vriendin en die geest van haar zei dat ie hier moest komen helpen dat kind op de wereld te helpen; het kind van Gabi en Sasu. eerst wilde sasu dat niet en "stuurde" kaji als het ware weg en uiteindelijk kon hij toch wel komen. kaji en gabi gingen in sasu zn ogen kleffie doen of iig heel erg close waardoor gabi en sasu en kaji deels nogal wat onenigheden hebben gehad. daarna hielp kaji gabrielle met die bevalling en kwam kaji in een coma te liggen en die ligt dus in het ziekenhuis..

-------

https://korralicious.catsboard.com/viewtopic.forum?t=319
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





S.E.E - Pagina 40 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 40 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
S.E.E
Terug naar boven 
Pagina 40 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Korralicious :: Pai Sho is more than just a game :: The Official Avatar Aang Fanclub :: Rollenspellen-
Ga naar: