Korralicious
Welkom op Korralicious! Stap in de wonderbaarlijke wereld van de natuur en beheers de elementen alsof je nooit wat anders gedaan hebt. Maak nieuwe vrienden en beleef spannende avonturen, of neem deel aan een van onze vele rollenspellen. Voor ieder wat wils, en slechts een paar klikken van je verwijderd
S.E.E - Pagina 2 GC0Bj
Korralicious
Welkom op Korralicious! Stap in de wonderbaarlijke wereld van de natuur en beheers de elementen alsof je nooit wat anders gedaan hebt. Maak nieuwe vrienden en beleef spannende avonturen, of neem deel aan een van onze vele rollenspellen. Voor ieder wat wils, en slechts een paar klikken van je verwijderd
S.E.E - Pagina 2 GC0Bj
Korralicious
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  GalerijGalerij  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 S.E.E

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 21 ... 40  Volgende
AuteurBericht
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 2 I_icon_minitimevr 20 sep 2013, 21:51

Yami

Ik moest op het bed liggen en de dokter heeft me ondertussen al onderzocht. Hij verwacht alleen niet dat ik het kind veilig ter wereld kan brengen in mijn huidige conditie. Het is nog niet zo ver , de weeen moeten allemaal vrijwel voorbij zijn en al mn vliezen moeten gebroken zijn enzo.. Ik krijg draadjes aan me en ik krijg het advies nu nog om wat te rusten voor zover het nog kan.. Ondertussen knijp ik mn ogen iets wat dicht, tot spleetjes, door de pijn..
Terug naar boven Ga naar beneden
松尾`

松尾`


Water

Aantal berichten : 1115

S.E.E - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 2 I_icon_minitimevr 20 sep 2013, 22:07

Haru

Er stap iemand voor me neus en stopt me...
Ohw ja, ik ben wolf, geen dieren hier.
Ik zucht en transformeer met moeite terug. ik vraag naar Yami's kamer.
Terug naar boven Ga naar beneden
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 2 I_icon_minitimevr 20 sep 2013, 22:07

Miyo

Ik kijk naar papa en wacht eventjes af...
Terug naar boven Ga naar beneden
松尾`

松尾`


Water

Aantal berichten : 1115

S.E.E - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 2 I_icon_minitimevr 20 sep 2013, 22:08

Haru

Ik loop met Miyo dan naar Yami's kamer, ik kreeg de informatie dat ze nog niet mocht bevallen...
Ik adem even diep in, en stap naar binnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 2 I_icon_minitimevr 20 sep 2013, 22:12

Yami

Ik ril wat en af en toe spuug ik wat bloed uit. Er staan grote zwarte kringen rond mijn ogen van vermoeidheid en de pijn in mijn buik wordt wat ondragelijk. Ik hoor de deur opengaan en langzaam open ik mijn ogen wat verder.. Mijn ogen zijn wat vochtig.. Zowel door de pijn, als door de angst dat ik dit niet ga kunnen..
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 2 I_icon_minitimeza 21 sep 2013, 10:51

Gabrielle
ik loop dus mee naar de kassa en zorg dat Hyuko ook in de buurt blijft. Ik kijk naar de mensen om me heen
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
松尾`

松尾`


Water

Aantal berichten : 1115

S.E.E - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 2 I_icon_minitimeza 21 sep 2013, 11:27

Haru

Ik laat een klein glimlachje zien en loop verder naar binnen met Miyo, Ik zwijg verder. Het lijkt me beter als ik niks zeg...
Terug naar boven Ga naar beneden
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 2 I_icon_minitimeza 21 sep 2013, 11:47

Yami

Ik kijk Haru even kort aan en ook werp ik mijn blik eventjes op Miyo. Langzaam laat ik mijn koude hand langs haar haren glijden .. Vervolgens kijk ik terug naar Haru.. Mijn blik ik mijn ogen laat duidelijk zien dat ik bang ben..

Sasuke

Ik wacht tot we aan de beurt zijn en reken de spullen dan af.. Hyuko is de hele tijd al stil geweest
Terug naar boven Ga naar beneden
松尾`

松尾`


Water

Aantal berichten : 1115

S.E.E - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 2 I_icon_minitimeza 21 sep 2013, 12:04

Miyo

Ik laat mama doen en ga maar zitten, stil.

Haru

Ik ga naast het bed staan en volg Miyo even met mijn ogen, en kijk dan weer naar Yami. Ik haal wat haren uit haar gezicht en nog zwijgend...
Terug naar boven Ga naar beneden
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 2 I_icon_minitimeza 21 sep 2013, 12:13

Yami

Ik ril nog altijd en ik voel dat Haru mijn haren uit mn gezicht haalt. Ondertussen voel ik de pijn weer in mn buik waardoor ik eventjes kramp.
Terug naar boven Ga naar beneden
松尾`

松尾`


Water

Aantal berichten : 1115

S.E.E - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 2 I_icon_minitimeza 21 sep 2013, 12:14

Haru

Ik pak haar hand zachtjes vast en hoor dan iemand binnen komen. Ik wil graag een back up hier, wat is er aan de hand..?
Terug naar boven Ga naar beneden
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 2 I_icon_minitimeza 21 sep 2013, 12:26

Yami

Ik laat hem mijn hand vast pakken en zie de zuster dus binnen komen.. Ze kan zien dat Miyo mn dochtertje is, en dat Haru de vader is..

De zuster

Ik zie dus de gelijkenissen en ik ga er vanuit dat de jongen/man [? XD ] de vriend is van Yami, voornamelijk nu ik zie hoe hij haar hand vast heeft. Ik kijk hem aan. ' Ik zal je even op de hoogte stellen.. ' begin ik dan maar kalmpjes, terwijl ik de apparatuur nog eventjes snel na kijk om te kijken hoe de status van Yami is. Vervolgens draai ik me om naar Haru. ' Kort geleden zijn de vliezen van Yami gebroken en ze heeft nu af en toe weeen.. Het probleem is echter dat er een groot risico is, voor zowel het kind als voor Yami zelf .. We willen haar dus sowieso nog niet laten bevallen, want we willen dit eerst met meerdere artsen bespreken om tot een goede oplossing te komen.. maar het ziet er sowieso niet naar uit dat dit een natuurlijke bevalling wordt.. '
Terug naar boven Ga naar beneden
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 2 I_icon_minitimeza 21 sep 2013, 12:26

brbxx
Terug naar boven Ga naar beneden
松尾`

松尾`


Water

Aantal berichten : 1115

S.E.E - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 2 I_icon_minitimeza 21 sep 2013, 12:30

Ok, ik ben daarlijk wss weg voor de rest van de middag :/

Jonge man (y) x) 

Haru

Ik knik bij wat ze zegt, nog altijd zwijgend...
Ik open mijn mond dan wat, en het duurt even voordat er worden uit komen;
' Hoezo een risico? Wat is er aan de hand dan? '
Terug naar boven Ga naar beneden
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 2 I_icon_minitimeza 21 sep 2013, 12:55

De zuster

Ik kijk de jonge man dus aan en knik. ' We weten nog niet precies wat er aan de hand is, maar het is niet gezond als iemand koorts heeft en bloed spuugt.. Het is nu al een risico dat het kind niet gezond is daardoor, maar behalve dat, is Yami te zwak om een goede bevalling te doen.. Hierdoor neemt het risico toe dat het kind niet goed ter wereld kan worden gebracht.. en het is tegelijkertijd ook voor haar een risico omdat ze te zwak is en koorts heeft en bloed spuugt.. ' antwoord ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 2 I_icon_minitimeza 21 sep 2013, 13:02

Gabrielle
ik wacht af of Hyuko nog wat gaat zeggen. Om ene van een reden heb ik zo'n gevoel dat ze ieder moment een bui kan gaan krijgen [xd]
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
松尾`

松尾`


Water

Aantal berichten : 1115

S.E.E - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 2 I_icon_minitimeza 21 sep 2013, 16:42

Haru

'Oh- ... ' komt er alleen maar uit, Ik lijk heel kalm, maar in mijn hoofd is het volop paniek nu...
Ik zucht,
' Wat moeten de dokters doen dan?...'
Terug naar boven Ga naar beneden
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 2 I_icon_minitimema 23 sep 2013, 17:58

Zuster:

Ik kijk hem eventjes aan. ' Ze gaan nu sowieso eerst overleggen wat het veiligst is voor de moeder en het kind.. De uitslag zullen we zo horen van de dokter.. ' leg ik uit.

Hyuko

Ik zwijg nog altijd en kijk even niet om naar papa en mama..
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 2 I_icon_minitimema 23 sep 2013, 20:08

Gabrielle
ik weet nu zelf niet echt wat te zeggen en zwijg al die tijd ook maar gewoon. Ik laat Sasuke Hyuko ook maar handelen [xd], ik heb Isamu al die ik in slaap moet houden
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 2 I_icon_minitimema 23 sep 2013, 20:43

Sasuke

' Hyuko.. ' begin ik dan wat mompelend zodra we klaar zijn bij de kassa.

Hyuko

Ik draai me even om naar papa en kijk dan ook even naar mama, iets wat kil.
Terug naar boven Ga naar beneden
松尾`

松尾`


Water

Aantal berichten : 1115

S.E.E - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 2 I_icon_minitimema 23 sep 2013, 21:00

Haru

'O-Ok dan...' 
Mompel ik nu wat, Ik kijk naar Yami, met zorg.
Terug naar boven Ga naar beneden
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 2 I_icon_minitimema 23 sep 2013, 21:16

Yami

Ik kijk eventjes terug naar Haru, zwijgend..
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 2 I_icon_minitimema 23 sep 2013, 21:23

Gabrielle
ik merk Hyuko haar gezicht op en zucht even... ik kijk maar even toe naar hoe sasuke het handelt
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 2 I_icon_minitimema 23 sep 2013, 21:28

Sasuke

Ik werp Hyuko een iets wat felle blik. ' Zo kun je beter niet doen. ' zeg ik haar wat strak en zodra ik de spullen heb ingepakt neem ik de tassen vast en kijk ik nog naar Hyuko.

Hyuko

Ik kijk papa terug fel aan. ' Dat zeg je tegen mij, maar als ik zoiets zou zeggen tegen jullie dan houden jullie toch ook niet op.?! Jullie zijn echt ongelofelijk.! '
' Mama, jij weet hoe papa is en dat als hij je echt niet zou moeten zou hij nooit terug zijn gekomen .! ' ik kijk iets wat fel naar mama. Vervolgens kijk ik naar papa. ' En jij weet dat mama niets met Kaji heeft.! Hoe kan ze ook, als jij haar telkens blijft achtervolgen met "kaji dit, kaji dat".. ?! ' ik ben dan nog wel jong... ik weet wel degelijk wat er speelt..
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 2 I_icon_minitimedi 24 sep 2013, 00:12

whahahaha Hyuko die dr ouders een standje geeft xD

Gabrielle
ik help Sasuke door een tas te nemen en hoor dan Hyuko haar grote mond... maar ze spreekt ook half de waarheid, en kleine kinderen zeggen de waarheid.
'Okey om even duidelijk te zijn hier Hyuko, ten eerste, jij hebt ons niet te zeggen wat we moeten doen omdat wij de ouders zijn en jij het kind, dus ik wil geen grote mond van je horen.' zeg ik gewoon op een rustige toon maar zo dat het wel aankomt.
'Ten tweede, hoewel je een goede mening geeft, zijn dit niet jouw zaken en moet jij je hier ook niet mee gaan bemoeien of zorgen maken, dit is iets tussen papa en ik', het is niet aan Hyuko om onze problemen op zien te lossen, en het is ook niet iets waar ze zich me bezig zou moeten houden als kind zijnde. Haar woorden blijven nog wel even in mn hoofd hangen, want het is niet niks dat zo'n kind zoiets zegt...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
Gesponsorde inhoud





S.E.E - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 2 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
S.E.E
Terug naar boven 
Pagina 2 van 40Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 21 ... 40  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Korralicious :: Pai Sho is more than just a game :: The Official Avatar Aang Fanclub :: Rollenspellen-
Ga naar: