Korralicious
Welkom op Korralicious! Stap in de wonderbaarlijke wereld van de natuur en beheers de elementen alsof je nooit wat anders gedaan hebt. Maak nieuwe vrienden en beleef spannende avonturen, of neem deel aan een van onze vele rollenspellen. Voor ieder wat wils, en slechts een paar klikken van je verwijderd
S.E.E GC0Bj
Korralicious
Welkom op Korralicious! Stap in de wonderbaarlijke wereld van de natuur en beheers de elementen alsof je nooit wat anders gedaan hebt. Maak nieuwe vrienden en beleef spannende avonturen, of neem deel aan een van onze vele rollenspellen. Voor ieder wat wils, en slechts een paar klikken van je verwijderd
S.E.E GC0Bj
Korralicious
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  GalerijGalerij  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 S.E.E

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 20 ... 40  Volgende
AuteurBericht
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E Empty
BerichtOnderwerp: S.E.E   S.E.E I_icon_minitimema 18 feb 2013, 19:52

S.E.E Angeldustneomarina

Welkom op S.E.E , de afkorting voor speel een elfje. xP

Wat is dit? .. heel logisch; een topic. xd k, je speelt hier eigenlijk gewoon een normaal mensje/persoontje, die krachten bezit, zoals vuur,water,bliksem, en noem maar op. Je persoontje kan transformeren naar bijvoorbeeld een elf, dier enz. Het is als een normale wereld waar je persoontje zich in bevindt, alleen is het dan "magisch" ;)

Je mag als je wil ook een [[magisch]huis] dier voor je persoontje maken.

je mag ook een ander wezen als "normaal persoontje" , vraag dat dan even, dan krijg je wel toestemming [ ligt eraan wat voor wezen ] , je mag ook 2 transformaties, bijv. de 1e is een draak, en de 2e is een elf. [daarvoor hoef je GEEN toestemming]

Dit topic heeft al een lange voorgaande geschiedenis, dus er speelt zich al een verhaal af. Binnenkort zal ik "de rode draad" hier neerzetten zodat iedereen kan weten waar deze verhaallijn over gaat, voor het geval je hierin mee wil spelen :) het is natuurlijk ook mogelijk om er niet mee te bemoeien, en je personage gewoon in het verhaal te laten vallen, mensen reageren hierop en er zullen dan andere verhaallijnen ontstaan.


Je hoeft niet te vragen of je een nieuw personage mag aan maken ! je kan vragen of je personage goed is, en dan zal ik zeggen of je hem moet aanpassen of niet, maar je hoeft nooit zelf te vragen om het aan te maken, alleen als je een "speciale" wil aan maken. het aantal personages dat je hier maakt ligt aan jou, de hoeveelheid is onbeperkt!!

Je mág manga/anime, maar je mag ook gewoon "echtige" mensjes .. het ligt aan je eigen voorkeur.

Bij dit topic gelden de zelfde regels als overal op het forum.

-iniedergeval wil ik nog even zeggen ; scheld woorden, grof taal gebruik, en 16/18+ praat, MOET van mij hier gewoon met sterretjes, streepjes, puntjes, enz. ertussen als je het wil gebruiken in een reactie!! doe je dat niet, dan stalk ik je net zolang tot je je reactie wijzigt! wanneer er scheldwoorden etc. zonder sterretjes fzo voorkomen in dit topic, is er kans op sluiting!

Als je wil mee doen , is het handig dat je een personage aan maakt ;) Lees hierover meer op het personage topic van S.E.E. Hoe kom je daar en wat moet je doen.? Ik zal het in stappen eventjes neerzetten :
1: ga naar het "Forum" of de "Index" (in het menu)
2: klik op "Verhalen- en speelhoekje"
3: klik op "personages"
4: klik op "Speel een Elfje"
5: lees eventjes wat je in moet vullen voor je personage
6: wees creatief en maak je personage aan
7: post je personage


Zodra ik je personage(s) heb gezien, zal ik zeggen of ze zijn goedgekeurd en zullen de personages onder je profiel naam worden gezet :)

Veel plezier.!!

~Als er problemen op het topic zijn, of je snapt iets niet, kun je het aan mij, of aan andere spelers op dit topic vragen. :3

RobinNick schreef:


S.E.E Google-approved

Uw rollenspel werd goedgekeurd en toegevoegd aan de lijst met officiële rollenspellen.
Wij wensen u veel spelplezier.
Dit zegel is alleen geldig, indien gegeven door een bevoegde beheerder.


Laatst aangepast door x-limitless-x op ma 06 mei 2013, 21:18; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E I_icon_minitimema 18 feb 2013, 20:55

Rode lijn gedeelte
*shame* *shame* *shame*
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E I_icon_minitimema 18 feb 2013, 20:56

Gabrielle
ik kijk wat moeilijk op naar Sasuke als hij dat vraagt
'Eerlijk gezegd, nog wel een beetje' ...
geef ik toe en kijk naar hem
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E I_icon_minitimema 18 feb 2013, 21:04

xd

Sasuke

Ik zucht zachtjes. ' Waarom eigenlijk...? ' vraag ik haar nu.
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E I_icon_minitimema 18 feb 2013, 21:09

Gabrielle
'omdat het voor mij een nogal harsh [I can't liiiiveeee without engels x) ] moment was... Je zei toen ook dat je altijd een zwak voor dr zou blijven hebben... Dat is gewoon in mijn hoofd blijven hangen' zeg ik eerlijk. Het is niet dat ik hem niet vertrouw, in tegen deel, maar het is iets dat iedere keer weer boven komt als het om Yami gaat. Ik pak wat ongemakkelijk mijn arm vast
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E I_icon_minitimema 18 feb 2013, 21:18

Sasuke

Kort knik ik eventjes om wat ze zegt en ik draai haar voorzichtig naar me om. ' Gabs, toen ik met haar was, ja.. Ik vond haar echt leuk.. Zij was daar voor me en ze kon de situatie waarin ik toen was goed begrijpen.. Ze liet me verder doen, ongehinderd.. En ik had toen een goede tijd met haar.. ' ' Jij bent niet zoals Yami, maar je bent beter.. Yami was nooit dat brave meisje, eerder de bad-girl.. Jij bent mooi, lief.. En gewoon altijd daar voor me, en je zet me soms ook op mn plek, wat ook wel eens nodig is.. ' zeg ik met een licht grijnsje. ' Je laat me een andere wereld zien, dan die ik in mn jeugd gewend was.. ' ik druk een kusje op haar voorhoofd. ' Als iemand zich geen zorgen hoeft te maken, ben jij dat wel. Ik blijf bij je. ' [x3]
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E I_icon_minitimema 18 feb 2013, 21:27

x'3

Gabrielle
ik laat hem doen en kijk hem aan als hij me omdraait. Als ik hoor wat ie zegt, over mij, kijk ik kort neer maar alweer snel terug in zijn ogen, met een glimlach op mijn gezicht. Ik breng mijn hand dan naar zijn gezicht, veeg een pluk haar wat uit zijn ogen en leg dan mijn hand tegen zijn wang
'I though it wouldn't be possible but, now I love you even more' zeg ik met een grijnsje/glimlachje en druk even kort een kusje op zijn lippen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E I_icon_minitimema 18 feb 2013, 21:29

Sasuke

Ik grijns eventjes om haar zodra ze me dat zegt . ' That doesn't happen very often,. ' merk ik dan op nadat ze me een kusje op mijn lippen geeft.
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E I_icon_minitimema 18 feb 2013, 21:34

Gabrielle
ik glimlach nog eventjes 'you better get used to it then' ik kijk hem nog altijd aan
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E I_icon_minitimema 18 feb 2013, 21:36

Sasuke

' Is it possible for you to love me even more than you're doing right now.? ' vraag ik haar wat koeltjes, gewoon typisch mij eigenlijk.. [xd] Wel is het grijnsje nog op mijn gezicht te herkennen
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E I_icon_minitimema 18 feb 2013, 21:42

Gabrielle
'hm, maybe... I have to figure that one out. For now I have been loving you in more then ten million ways'
[whenever, wherever, we're ment to be together xD okeee Shakira reference dus x)]
antwoord ik met een grijnsje
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E I_icon_minitimema 18 feb 2013, 21:44

WHAAAHAHAHHA XD ik hoor het al in mn hoofd whahaha. ik zal nooit mn vakantie naar duitsland vergeten ;o hele rit shakira cd op repeat XD

Sasuke

' Now I think you have to tell me about those . ' zeg ik haar grijnzend
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E I_icon_minitimema 18 feb 2013, 21:46

XD HAHAHAHAHA, over een cd repeaten weet ik wel wat ja! :3

Gabrielle
-.o'
'I hope you are kidding' zeg ik grijnzend
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E I_icon_minitimema 18 feb 2013, 21:54

hahaha XD precies en ik ook XD

Sasuke

Ik kijk dr wat fronzend aan. ' Do I look like I'm kidding.? '
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E I_icon_minitimema 18 feb 2013, 22:02

XD moois lawl

Gabrielle
'Tshe, if I take you serious on this one it would take me at least a year to be able to tell all sorts. It's even beyond words my dear' zeg ik nog altijd grijnzend
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E I_icon_minitimema 18 feb 2013, 22:04

Sasuke

' We have time, dont we.? ' vraag ik haar alleen maar en grijns nog even om deze situatie
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E I_icon_minitimema 18 feb 2013, 22:19

Gabrielle
'Well yes, we are supposed to...' ik glimlach even
'I'll try maybe' x3
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E I_icon_minitimema 18 feb 2013, 22:21

Sasuke

' Try it for me. ' zeg ik haar nu ik haar even met een kalme blik in mijn ogen aankijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E I_icon_minitimema 18 feb 2013, 22:22

Gabrielle
'euhm.. now?'
vraag ik nu -.o
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E I_icon_minitimema 18 feb 2013, 22:24

Sasuke

'Yep. ' antwoord ik haar grijnzend. Het is nog best vroeg in de ochtend sowieso, dus misschien is het beter voor Haru enzo om ietsje later te komen..
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E I_icon_minitimema 18 feb 2013, 22:42

Gabrielle
'Tshe... okay... euhm'
'where to start hm?' ik denk dus even na
'Well, I can tell the way I love you has a lot of depths. First of all, it was bothersomeness. I loved the way you could be annoying me.' ik grijns
'I loved you as a friend: I loved the way you trusted me' 'The way you cared, the way you could be avoiding me because I getting in trouble was so annoying you [damn dit is lastig XD]' 'I loved you as a crush, the way you could make me feel so .. weird, shy, the butterflies' 'the way you played hard to get'
'I love the fact that you are so wanted, by other girls, and that you still picked me'
'I love you when you are teasing me, when you are beeing quiet' 'when you are being mad at me or when I am mad at you... I love you because I want to, and even if I don't want to. I love the way you turned into what I need. I loved you at the bottoms and at the tops of our relationship..'
ik noem alles op wat me in mijn hoofd op komt, het klinkt als een ongesorteerd zooitje [zoals ik zei, lastig XD]
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E I_icon_minitimema 18 feb 2013, 22:53

Sasuke

Ik glimlach wat lichtjes, en soms komt er ook een grijnsje tussendoor.
Even wend ik mijn blik zwijgend af naar de lucht, iets dat wat ongeinteresseerd over kan komen.
'.. You know,, ' begin ik dan.. ' Those reasons, are not a million or something like that..' zeg ik haar dan grijnzend, maar ook wel wat koeltjes.
Dan kijk ik Gabrielle weer terug aan. ' But that's okay... I don't need a million reasons.. Those you've just told me are better than just simple some million reasons.. ' vervolg ik en aai haar even wat over dr hoofd xd
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E I_icon_minitimema 18 feb 2013, 23:01

Gabrielle
als hij op kijkt naar de lucht schiet er door mijn hoofd nog eentje
'no, they're not... I can come up with more, if I want, but it's what is felt at the moment itself that counts' zeg ik rustig en laat hem doen terwijl ik hem met een zachte blik aan kijk
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E I_icon_minitimema 18 feb 2013, 23:05

Sasuke

Ik kijk haar nu iets wat serieus aan. ' It doesn't really matter.. Just let's make sure to keep the good moments and create new ones, so you'll eventually love me even more than you're doing now. ' zeg ik dan weer wat grijnzend .
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E I_icon_minitimema 18 feb 2013, 23:08

Gabrielle
ik wacht zijn serieusheid wat af en zijn laatste opmerking doet me even grinniken
'Tshe, I agree with that one' ik druk mijn wijs vinger even tegen zijn wang [fzo xd]
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
Gesponsorde inhoud





S.E.E Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
S.E.E
Terug naar boven 
Pagina 1 van 40Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 20 ... 40  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Korralicious :: Pai Sho is more than just a game :: The Official Avatar Aang Fanclub :: Rollenspellen-
Ga naar: