Korralicious
Welkom op Korralicious! Stap in de wonderbaarlijke wereld van de natuur en beheers de elementen alsof je nooit wat anders gedaan hebt. Maak nieuwe vrienden en beleef spannende avonturen, of neem deel aan een van onze vele rollenspellen. Voor ieder wat wils, en slechts een paar klikken van je verwijderd
S.E.E - Pagina 12 GC0Bj
Korralicious
Welkom op Korralicious! Stap in de wonderbaarlijke wereld van de natuur en beheers de elementen alsof je nooit wat anders gedaan hebt. Maak nieuwe vrienden en beleef spannende avonturen, of neem deel aan een van onze vele rollenspellen. Voor ieder wat wils, en slechts een paar klikken van je verwijderd
S.E.E - Pagina 12 GC0Bj
Korralicious
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  GalerijGalerij  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 S.E.E

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40  Volgende
AuteurBericht
松尾`

松尾`


Water

Aantal berichten : 1115

S.E.E - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 12 I_icon_minitimevr 10 mei 2013, 22:28

Haru

Ik zwijg gewoon nog altijd en wrijf eventjes door mijn gezicht, Ik ben moe hier van, kunnen ze gewoon niet weg gaan...
'Yami, get the fuck out of here...' mompel ik kil.

Itachi

'Mooi, je opent je ogen.' ^^
Ik glimlach wat naar haar en leg mijn boek neer.
Terug naar boven Ga naar beneden
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 12 I_icon_minitimevr 10 mei 2013, 22:31


Miyo

'.. Het licht... Is fel... ' zeg ik iets wat moeilijk
Terug naar boven Ga naar beneden
松尾`

松尾`


Water

Aantal berichten : 1115

S.E.E - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 12 I_icon_minitimevr 10 mei 2013, 22:33

Itachi

'Ik kan het uit doen voor je?' stel ik voor en sta zachtjes op.
Terug naar boven Ga naar beneden
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 12 I_icon_minitimevr 10 mei 2013, 22:33

Yami

' Where's Miyo.? ' vraag ik hem eerst nog, voordat ik ook echt weg zou gaan.

Sasuke

Ik bemoei me even niet tussen die twee nu en zwijg nu dus ook eventjes terwijl ik even toe kijk naar wat Kitsune doet.
Terug naar boven Ga naar beneden
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 12 I_icon_minitimevr 10 mei 2013, 22:34

Miyo

Ik knik heel lichtjes en al snel vallen mijn oogjes ook weer iets wat dicht
Terug naar boven Ga naar beneden
松尾`

松尾`


Water

Aantal berichten : 1115

S.E.E - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 12 I_icon_minitimevr 10 mei 2013, 22:37

Kitsune

Ik let niet op de mensen die er nu zijn en ga gewoon verder.

Haru

Ik zucht en wrijf in mijn ogen, 'Miyo is fine, she's with Itachi... somewhere...' mompel ik wat geirriteerd, ik lieg, ik wil niet dat ze weet dat Miyo in het ziekenhuis ligt.

Itachi

Ik loop naar de deur en doe het licht uit, ik activeer mijn sharingan zodat ik gewoon blijf zien en ga weer zitten. 'zo beter?'
Terug naar boven Ga naar beneden
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 12 I_icon_minitimevr 10 mei 2013, 22:43

Yami

' I dont believe you. ' zeg ik hem scherp en kom dichterbij.

Sasuke

Ik gooi een grote shuriken, wat ik vroeger altijd gebruikte in een gevecht, voor haar neus de grond in. ' Dont ' zeg ik haar nu scherp terug. ' Stay away from my nephew. ' herhaal ik nogmaals . ' You've hurted him enough already. ' Even kijk ik vanuit mijn ooghoeken naar Haru, want ik weet niet of hij het wel ok vindt dat ik dit nu doe..

Miyo

'.. Ja.. ' antwoord ik en de sharingan van opa valt nu duidelijk op in het donker.
Terug naar boven Ga naar beneden
松尾`

松尾`


Water

Aantal berichten : 1115

S.E.E - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 12 I_icon_minitimevr 10 mei 2013, 22:48

Haru

'Then you don't, but I am telling you the truth...' mompel ik nog altijd geirriterd, ik hou mijn ogen dicht en wrijf op mijn voorhoofd. Het maakt me niet uit wat Sasuke doet nu.

Itachi

'Hoe voel je je?' vraag ik nu.
Terug naar boven Ga naar beneden
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 12 I_icon_minitimevr 10 mei 2013, 22:54

Miyo

'.. Pijn.. ' antwoord ik hem en ik kijk nu naar hem.

Yami

Ik kijk omlaag naar de shuriken terwijl ik hoor wat Haru zegt. ' Pfft. ' merk ik alleen nog op en ik werp Sasuke een blik. Vervolgens verdwijn ik maar weer.

Sasuke

Ik kijk Yami niet meer rna en kijk naar Haru. ' Wil je alleen zijn.? ' vraag ik hem dan even
Terug naar boven Ga naar beneden
松尾`

松尾`


Water

Aantal berichten : 1115

S.E.E - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 12 I_icon_minitimevr 10 mei 2013, 22:59

Itachi

'waar?'
'Anders zorg ik voor médicijn.'

Haru

'nee, het gaat wel. Kitsune is erbij dus...'
Ik kijk nu even op, naar Kitsune, ze is gewoon al klaar met de vloer en begint aan het dak nu.


Ik ga nu wel, xx tot morgen avond mischien even, anders tot zondag.
Terug naar boven Ga naar beneden
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 12 I_icon_minitimevr 10 mei 2013, 23:07

okii doeegxxx

Miyo

' Overal.. ' antwoord ik hem. De schokken waren best wel sterk en ze trokken door mijn hele lichaam.

Sasuke

Ik knik kort en zucht zachtjes. ' Haru, het spijt me... Ik heb net alles gehoord van wat er gebeurd was.. Dat wist ik allemaal niet.. ' zeg ik hem even. ' Ik weet dat het nog niets goed maakt.. Maar blijf voortaan uit de buurt van Yami, zoals ik je al eerder zei; ze is niet goed voor je.. ' Ik kijk nog naar hem en kijk dan weer even naar het huis, dat betekend dus dat ze uit de hut gaan, neem ik aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
松尾`

松尾`


Water

Aantal berichten : 1115

S.E.E - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 12 I_icon_minitimevr 10 mei 2013, 23:42

Toch reageer ik nog even :P

Itachi

'Ik ga een docter halen dan.'
Ik sta op en loop de kamer uit, ik vertel dat ze wakker is, en pijn heeft.

Haru

'I'm to mad at Yami, to be mad at you...' antwoord ik hem voor het eerste; Ik zucht als ik het tweede hoor, ik sluit mijn ogen weer en wrijf weer op mijn voorhoofd... 'How the fck do you want me to do that? I love her, ... And our child is walking around here... How do you want me to stay away from her? hm?'
mompel ik nog altijd, kwaad, maar toch op een rustige toon.
Terug naar boven Ga naar beneden
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 12 I_icon_minitimeza 11 mei 2013, 09:33

Miyo

Ik hoor dat hij de kamer uit gaat doordat ik de deur open en dicht hoor gaan.

Sasuke

Ik zucht zachtjes, ' I think it's better for you not to be together with her again.. ' Ik hoor hem zeggen dat hij van dr houdt enzo . '.. Haru... How much do you love her.? Do you love her enough to be able to live with her like this,? ' ' I understand that it's hard because you have Miyo also around.. But what I meant with stay away.. Is not to be together again.. I've seen you getting hurt by her.. And I know that you broke up with her .. I just hope that you make the right decisions.. But I know you deserve better than her. ' zeg ik Haru serieus.



hahaha xd
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 12 I_icon_minitimeza 11 mei 2013, 09:42

hellowww, even kijken wat ik moet antwoorden xD
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 12 I_icon_minitimeza 11 mei 2013, 09:53

euhm ok

Liberty en Hyuko:
Trainen water sturen

Rayan
zit met Sienna in een veld

Gabrielle
... wachtend op Yanick xD
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
Yern

Yern


Water

Aantal berichten : 2454

S.E.E - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 12 I_icon_minitimeza 11 mei 2013, 10:01

Kaji
Ik zie het bloed komen en besef dat we het moeten stoppen als we enige kans willen dat dit niet fataal wordt voor moeder en dochter. Wanhopig zoek ik naar een manier om het bloeden tegen te houden.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://korralicious.catsboard.com
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 12 I_icon_minitimeza 11 mei 2013, 10:03

Gabrielle
ik probeer zo kalm mogelijk te doen maar ondertussen wil ik erop los schreeuwen [xD]
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 12 I_icon_minitimeza 11 mei 2013, 10:05

ahaha

Amaya

Ik loop maar wat rond, ik ben nu al best wel een tijdje uit de hut. Bij het water zie ik Hyuko en nog iemand. Eventjes kijk ik ernaar opzij. Hyuko.. Het dochtertje van Sasuke dus.. Ik zie de gelijkenissen wel en ook met die van Gabrielle, maar degene die bij Hyuko staat ken ik niet.. Al heeft ze wel heel veel weg van Gabrielle. Ze is te jong om dr moeder te zijn, het zou dus nog een nicht of zus kunnen zijn, al gok ik toch eerder op een zus vanwege de grote gelijkenissen.

Sienna

-was ze eigenlijk al wakker.? XD-
Terug naar boven Ga naar beneden
Yern

Yern


Water

Aantal berichten : 2454

S.E.E - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 12 I_icon_minitimeza 11 mei 2013, 10:05

Kaji
Ik pak wat water en was het bloed weer af. Wanhopig zoek ik naar iets dat het bloeden kan stoppen. Watten ofzo. Dan zie ik de wollen jas die één van de mannen draagt.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://korralicious.catsboard.com
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 12 I_icon_minitimeza 11 mei 2013, 10:14

Sienna sliep nog xD

Liberty
een meisje aan de overkant valt me op maar ik blijf me nog altijd op Hyuko focussen. Als ze deze kant op komt zie ik dat vanzelf

Gabrielle
... euhm even geen idee xD
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 12 I_icon_minitimeza 11 mei 2013, 10:23

ohw XD lol

Sienna

Ik word nu uiteindelijk langzaam wat wakker.

Amaya

Ik twijfel wat of ik erheen zou gaan en wetend dat Sasuke zo beschermend is, weet ik dus niet of het wel verstandig is. Uiteindelijk loop ik toch maar eventjes naar ze toe, ik heb niet veel beters te doen..
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 12 I_icon_minitimeza 11 mei 2013, 10:25

Hyuko
ik kijk naar Amaya als ze hier heen komt en kijk naar Liberty, een beetje afvragend of het goed is

Rayan
ik grijns eventjes als ze wakker wordt
'morning sunshine'
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
Yern

Yern


Water

Aantal berichten : 2454

S.E.E - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 12 I_icon_minitimeza 11 mei 2013, 10:32

Kaji
Door de wol had hij het bloeden kunnen stoppen. Langzaam kreeg hij de bloeding onder controle. "Je hebt nog niet genoeg ontsluiting." Hij ging bij haar zitten en lette niet op de mannen. Hij probeerde haar ademhaling te controleren...

Skippen tot de echte weeën?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://korralicious.catsboard.com
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 12 I_icon_minitimeza 11 mei 2013, 10:37

ja is goed xD

Gabrielle
Ik probeer rustig te blijven maar de ween beginnen nu pijnlijk te worden, sneller en heftiger. Ik krijg de drang al te persen maar het kan niet zolang de ontsluiting nog niet genoeg is.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 12 I_icon_minitimeza 11 mei 2013, 10:45

xd

Amaya

Ik stop weer eventjes zodra ik Hyuko dr blik naar de vrouw naast haar zie afwenden. Ik weet dus ook niet of het goed is dus ik wacht maar eventjes af. Ik ga me niet aan hun opdringen ofzo..

Sienna

' Hmmmh.? ' ik open langzaam mijn ogen en ik voel dat ik nog altijd tegen Rayan aan zit. Ik glimlach wat lichtjes en kijk wat meer zijn richting op. ' Goodmorning. ' antwoord ik lief.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





S.E.E - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 12 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
S.E.E
Terug naar boven 
Pagina 12 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Korralicious :: Pai Sho is more than just a game :: The Official Avatar Aang Fanclub :: Rollenspellen-
Ga naar: