Korralicious
Welkom op Korralicious! Stap in de wonderbaarlijke wereld van de natuur en beheers de elementen alsof je nooit wat anders gedaan hebt. Maak nieuwe vrienden en beleef spannende avonturen, of neem deel aan een van onze vele rollenspellen. Voor ieder wat wils, en slechts een paar klikken van je verwijderd
S.E.E - Pagina 30 GC0Bj
Korralicious
Welkom op Korralicious! Stap in de wonderbaarlijke wereld van de natuur en beheers de elementen alsof je nooit wat anders gedaan hebt. Maak nieuwe vrienden en beleef spannende avonturen, of neem deel aan een van onze vele rollenspellen. Voor ieder wat wils, en slechts een paar klikken van je verwijderd
S.E.E - Pagina 30 GC0Bj
Korralicious
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  GalerijGalerij  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 S.E.E

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40  Volgende
AuteurBericht
松尾`

松尾`


Water

Aantal berichten : 1115

S.E.E - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 30 I_icon_minitimema 20 mei 2013, 17:52

Kitsune

Ik ben binnen no-time bij ze.
'Why don't you just attack? ' T_T mompel ik droogjes in mijn wolven transfo.

Haru

'Wat doe je?' vraag ik dan maar gewoon
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 30 I_icon_minitimema 20 mei 2013, 18:03

haha ja klopt
okii, byebye

Gabrielle
'omdat ze mijn zoon misschien vast hebben?' zeg ik nu wat kortaf naar Kitsune, duidelijk pissig
Een van die mensjes houd Isamu stevig vast en kan mijn zoon pas pakken als ik mijn techniek niet meer op hem gebruik. Ik zorg dus dat die ene overeind komt, maar hoe dan ook lukt het hem niet helemaal onder bedwang te zijn van mijn bloedsturing.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
松尾`

松尾`


Water

Aantal berichten : 1115

S.E.E - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 30 I_icon_minitimema 20 mei 2013, 19:25

er zijn toch meerdere mannetjes daar biinnen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 30 I_icon_minitimema 20 mei 2013, 19:55

ze zijn niet meer binnen xD
ze staan weer in het bos, er zijn er nog 2
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
松尾`

松尾`


Water

Aantal berichten : 1115

S.E.E - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 30 I_icon_minitimema 20 mei 2013, 20:12

Ohw, ik heb echt niks gevolgt van jullie gedoe, aangezien jullie zonder mij gewoon weet ik veel wat deden xD....
En wie zijn die 2?
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 30 I_icon_minitimema 20 mei 2013, 20:20

haha ja dacht al xD
gwn random mensjes
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
松尾`

松尾`


Water

Aantal berichten : 1115

S.E.E - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 30 I_icon_minitimema 20 mei 2013, 20:32

Kan er eentje dood ._.?
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 30 I_icon_minitimema 20 mei 2013, 20:37

ja hoor , maar de ander vlucht met isamu het krachtveld in dan xd
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
松尾`

松尾`


Water

Aantal berichten : 1115

S.E.E - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 30 I_icon_minitimema 20 mei 2013, 20:44

Kee.. xD

Kitsune

ik rol met mijn ogen en transformeer naar ninja,
'ugh.'
Ik "lift" mijn arm op en laat mijn hand bewegen; de man, die de baby niet vast heeft sweeft ineens. Ik gebruik bloesturing op dit mannetje, ik zou het ook bij de andere kunnen met wat moeite, maar het is Sasuke en Gabrielles "wraak".
Ik gebruik mijn twede arm en draai beide handen in een verschillende richting. Je hoort vanaf hier, luid en duidelijk de nek breken, en ik smijt hem dan op de grond. 'zo, 1 minder...' mompel ik wat.
Terug naar boven Ga naar beneden
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 30 I_icon_minitimedi 21 mei 2013, 15:57

Sasuke

Ik kijk even naar de twee mannetjes die er nog staan. Zodra ik degene, die Isamu niet vastheeft, naar me zie kijken, trek ik hem direct in een illusie. Meteen probeer ik verder te weten te komen wat hun doel is met Isamu, en zodra ik genoeg weet merk ik dat het mannetje weg valt door de kracht van mn illusie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 30 I_icon_minitimedi 21 mei 2013, 16:07

Kitsune had die 2de al gekild xD


ok ik maak het eventjes af .. xd

Gabrielle
die andere staat ineens op, terwijl ik hem bloedstuur, het is alsof hij ineens uit het niets krachten heeft verzameld. Hij kijkt niet eens meer naar ons, hij kijkt naar achter ons, waar het krachtveld is. Ik kan niet voorbij en in het krachtveld kijken, ik weet alleen hoe groot het is.
Ik wil hem niet uit het oog verliezen maar krijg de indruk dat achter ons het ook niet meer veilig is. Ik kijk toch maar over mijn schouder heen en had gelijk, er staan daar weer mensjes, een van hen houd duidelijk het bloedsturen tegen van een afstand.
Het mannetje dat bij ons staat gebruikt de tijd dat ik om kijk om richting het krachtveld te schieten maar ik trek mijn zwaard en sla ermee. De man valt neer, en ook al is hij binnen tellen niet meer, is het hem gelukt de baby in het krachtveld te laten rollen naar die mensen toe. Ik doe nog een poging erachteraan te schieten maar het was een te korte afstand en het ging te snel. Ik laat me hitten door het krachtveld dat me ter plekke elektrocuteert.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 30 I_icon_minitimedi 21 mei 2013, 16:20

et was dr tog alleen 1.? xd ze ware tog mt zn drieen ofso.? nja anyways dan is dr maar nog eentje :P kheb geen zin om te wijzigen ahaha

Sasuke

Ik trek Gabrielle direct van het krachtveld af zodra ze daar tegen aan komt en neem de elektriciteit van haar af. Ik zag nog dat Isamu het krachtveld binnen werd gerold, maar zelfs ik was te laat, het gebeurde te snel, vanuit mijn ooghoeken. Wel heb ik kunnen zien dat Isamu redelijk gezond is, maar wel iets wat verzwakt. Ik vorm even een chidori bol en schiet het op het krachtveld, maar het werkt niet, al probeer ik het met grote kracht. Ik probeer alles om maar ook een gat te krijgen in het krachtveld, maar het lukt niet. Ik heb me in een lange tijd niet meer zo nutteloos als nu gevoeld. We waren zo dichtbij, en nogsteeds. Isamu is binnen een meter van ons vandaan, maar we kunnen hem niet pakken. Mijn handen, geladen met chidori, sissen tegen het krachtveld aan terwijl ik toe kijk hoe mn zoontje opgepakt wordt door een van die mannetjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 30 I_icon_minitimedi 21 mei 2013, 16:25

brbxx
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 30 I_icon_minitimedi 21 mei 2013, 16:43

hahaha okiii XD

Gabrielle
ondanks dat Sasuke me weg heeft gehaald van het krachtveld krijg ik alle zin om er gewoon op af te schieten, en mijn zoon uit hun armen te trekken. Ze weten hoe machteloos we zijn en doen ook heel rustig en langzaam voor onze ogen, het voor ons nog moeilijker makend om aan te zien. Ik wordt pissig en loop weer tegen het krachtveld aan en dit keer stuur ik alle stroom die ik krijg terug het veld in, en probeer het zo te verzwakken, te breken, of wat dan ook, maar niks, niks veranderd. Ik kijk de mannetjes met de kilste blik aan die ik ooit gehad heb en ben zo pissig dat mijn handen vlammen vormen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 30 I_icon_minitimedi 21 mei 2013, 16:55

:P ben dr

Sasuke

Ik laat Gabrielle nu maar en kijk fel toe naar die mannetjes. Ze lijken ervan te genieten dat we hier zo staan, machteloos in hun ogen. En dat zijn we nu eigenlijk ook. Dit krachtveld is niet te breken. Met mijn sharingan zoek ik even snel het hele krachtveld af, maar op het punt waar het ietsjes zwakker is, is te ver weg. In de tijd dat ik daar ben, zijn ze al weg met Isamu. Ik probeer alles wat ik kan om het krachtveld zwakker te maken, maar echt niets helpt. Alles wat ze nu kunnen doen, is toe kijken hoe Isamu mee wordt genomen, het is niet om aan te zien en in mijn ogen vormt zich steeds meer en meer haat.
Terug naar boven Ga naar beneden
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 30 I_icon_minitimedi 21 mei 2013, 17:02

Yami

Ik hoor wat Haru me vraagt. ' Ik kijk rond. ' antwoord ik . Ik wil weten wat er in die gesloten kamer zit, maar Miyo kan er te nieuwsgierig van worden, dus ik vraag het nu nog niet
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 30 I_icon_minitimedi 21 mei 2013, 17:06

Gabrielle
ze staan ons letterlijk uit te lachen
'Hij hoort niet bij jullie! geef hem terug!' in mijn woede vormt zich wanhoop, we waren zo dichtbij en ik zie ons kind voor mijn neus weg gehaald worden terwijl wij zelf echt niks kunnen doen. Ze lopen ondertussen al weg, en ik wil erachteraan...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 30 I_icon_minitimedi 21 mei 2013, 17:20

Sasuke

Ik kijk toe hoe de mannetjes weg lopen met Isamu terwijl we niets anders kunnen doen dan toe kijken. De stem van Gabrielle hoor ik duidelijk, maar het besef is er niet. Mijn focus is alleen op Isamu gericht en even lijkt het alsof ik verstijft sta, al ben ik dat niet. De scherpe nagels door de transfo van mijn cursed seal krassen in het krachtveld, maar al snel repareert het scherm zich weer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 30 I_icon_minitimedi 21 mei 2013, 17:24

Gabrielle
ik zelf blijf ook voor het scherm staan, ik staar naar de verte, waar ze net verdwenen. Ik doe niks anders dan staren nu, er gaat van alles door mijn hoofd maar bewegen doe ik niet meer...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 30 I_icon_minitimedi 21 mei 2013, 17:42

Sasuke

Ik kijk nog verder in de verte, waar ze heen gaan, maar ik heb geen clue. Ik voel uiteindelijk dat mijn cursed seal zich deactiveert en ik haal mijn handen nu van het krachtveld af. Onze baby is zojuist weer van ons mee genomen , vlak voor onze ogen. Ik sla met mijn vuist hard tegen het krachtveld en mijn hand voel ik weer sissen door de elektriciteit. Lichtjes voel ik mijn knokkels nat worden doordat ik ze heb opengehaald, maar het maakt niet uit, ik voel het nauwelijks..
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 30 I_icon_minitimedi 21 mei 2013, 17:45

Gabrielle
doordat mijn woede nu vervangen wordt door teleurstelling en wanhoop nemen mijn krachten af en komen er geen vlammen meer van mijn handen af. Ik probeer nog een keer het krachtveld te hitte met ook bliksem maar het werkt niet. Ik deactiveer mijn duistere kracht en voel dan meteen hoe zwak ik eigenlijk ben.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 30 I_icon_minitimedi 21 mei 2013, 17:53

Sasuke

Ik zie wat Gabrielle probeert, maar het heeft geen nut. Isamu verdwijnt uit mijn zicht en langzaam neem ik afstand van het krachtveld. Het verlies van ons zoontje begin nu echt heel zwaar door te drinken, ik besef het me zo erg nu.
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 30 I_icon_minitimedi 21 mei 2013, 18:03

Gabrielle
ik draai me uiteindelijk om en kijk even naar Kitsune en vervolgens naar Sasuke.
Ik kijk daarna neer... niet wetend wat te doen nu
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
松尾`

松尾`


Water

Aantal berichten : 1115

S.E.E - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 30 I_icon_minitimedi 21 mei 2013, 18:15

nouu, nu heb ik weer niks gedaan xD...
Er stonden toch nog mannetjes achter hun? Ik snap er geen f*ck van nu xD...
Terug naar boven Ga naar beneden
松尾`

松尾`


Water

Aantal berichten : 1115

S.E.E - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 30 I_icon_minitimedi 21 mei 2013, 18:19

Kitsune

Ik heb niks gedaan net, het is hun wraak toch...? Hoe graag ik ook mijn Nibori wou gebruiken, leek me dat mischien. Nja, te makkelijk in mijn ogen. Ik zwijg er maar over, want ik had de baby mischien kunnen redden, en dat zou ze alleen maar pissig maken als ik zeg dat ik niet wou omdat ik van actie hou. Ik kijk koeltjes naar de omgeving.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





S.E.E - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 30 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
S.E.E
Terug naar boven 
Pagina 30 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Korralicious :: Pai Sho is more than just a game :: The Official Avatar Aang Fanclub :: Rollenspellen-
Ga naar: