Korralicious
Welkom op Korralicious! Stap in de wonderbaarlijke wereld van de natuur en beheers de elementen alsof je nooit wat anders gedaan hebt. Maak nieuwe vrienden en beleef spannende avonturen, of neem deel aan een van onze vele rollenspellen. Voor ieder wat wils, en slechts een paar klikken van je verwijderd
S.E.E - Pagina 3 GC0Bj
Korralicious
Welkom op Korralicious! Stap in de wonderbaarlijke wereld van de natuur en beheers de elementen alsof je nooit wat anders gedaan hebt. Maak nieuwe vrienden en beleef spannende avonturen, of neem deel aan een van onze vele rollenspellen. Voor ieder wat wils, en slechts een paar klikken van je verwijderd
S.E.E - Pagina 3 GC0Bj
Korralicious
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  GalerijGalerij  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 S.E.E

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40  Volgende
AuteurBericht
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 3 I_icon_minitimedi 24 sep 2013, 17:32

Hyuko

' Ik zeg iets omdat jullie onzinnig doen. ' reageer ik fel terug tegen mama. ' En dit zijn jullie zaken.? Ik ben er nu wel degelijk bij betrokken omdat wat jullie doen, invloed heeft op mij en ik weet zeker dat als Isamu wakker zou zijn, hij zou huilen om jullie twee. ' ' Jullie houden geen rekening met anderen. '

Sasuke

Ik kijk vanuit mijn ooghoeken naar Hyuko.. Ze heeft gelijk en ik vind het nu juist niet terecht hoe Gabrielle reageert. Ik zucht. ' Gabrielle, dat Hyuko jonger is, betekend niet dat ze dr ouders niets mag wijs maken. Soms weten kinderen het beter dan ouderen.. En zien kinderen eerder de fouten in.. ' Ik kijk met een iets wat glazige blik naar haar..
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 3 I_icon_minitimedi 24 sep 2013, 19:02

Gabrielle
Ik negeer Hyuko even, vooral omdat ze fel doet, en ik daar geen trek in heb. Ik hoor dan wat Sasu zegt en antwoord rustig
'Ik zeg ook niet dat ze ons niks wijs mag maken, want je blijft leren, maar een grote mond van haar hoef ik niet, dat is een verkeerde aanpak bij mij. En ik ken de uitdrukking donders goed dat kinderen de waarheid vertellen, het enige wat ik wil is dat Hyuko zich er niks van aan hoeft te trekken, zij moet zich niet druk gaan maken voor ons, want een kind hoort gewoon kind te zijn en niet met haar ouders hun problemen op haar dak te zitten.' 
Ik zeg dit tegelijk aan Hyuko gericht en kijk ook af en toe heen en weer tussen de twee. Vroeger hoorde ik continu van de problemen om me heen en had liever zorgeloos geweest, dus dat wens ik mijn kinderen ook toe, voor zover het kan.
'Daarom is dit iets tussen ons twee' voeg ik toe, aan Sasuke gericht en kijk hem even aan. Zijn blik valt me op... In mijn ogen is het te lezen dat mijn mening gebaseerd is op mn verleden.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 3 I_icon_minitimedi 24 sep 2013, 19:23

Sasuke

Ik zucht diep. ' Dan had ze er vanaf het begin al niet bij moeten zijn, dán had ze er niets mee te maken. Maar ze heeft de ruzie gezien en mee gemaakt.. Het is oneerlijk als we nu zeggen dat ze er niets over mag zeggen. Ik begrijp het heus wel dat ze geen grote mond mag hebben en daar heb je ook gelijk in, maar zij heeft gelijk over het feit hoe wij doen . ' ' Zij gaat zich nu juist meer zorgen maken dalijk, omdat we haar niet toe laten. Ik weet niet of jij het ooit gevoeld hebt, maar ik weet wel degelijk hoe het heeft gevoeld om nutteloos te staan en daar de dupe van te zijn.. Weetje dat gevoel.. Dat je je ouders ergens op kon wijzen, maar ze er niets mee deden..? ' Ik heb het nu ook deels over mijn jeugd.. Ik kijk dan opzij naar Hyuko, die zwijgt
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 3 I_icon_minitimedi 24 sep 2013, 19:45

Gabrielle
Ik zwijg even een tijdje als Sasuke die vragen stelt om alles tot me door te laten dringen. Hij heeft gelijk.. Ik zucht eventjes zachtjes terwijl ik Isamu weer even wieg. Ondertussen lopen we in de straten van de stad. 
'Dat gevoel ken ik zeer goed...' 'Maar, als ik het even met mijn leven vroeger vergelijk, heeft ze nu sowieso de discussie meegemaakt, dus je zit er hoe dan ook mee, maar daarna is het aan de ouders te bepalen of het kind deel mag zijn van de discussie en aan het kind of die deel wilt zijn. Ik werd vroeger vaak in discussies betrokken en als ik dan terug kijk, had ik dat liever niet gehad, het heeft me niet veel goeds gebracht, ik heb nooit zorgeloos kunnen leven' 
'But it has happened and is now out there' zeg ik even om terug te keren op de discussie
'Wij moeten ons gewoon niet zo gedragen waar onze kinderen bij zijn' geef ik dan eerlijk toe en heb mijn blik nu nog altijd op Isamu gericht, die nog altijd slaapt en even doet het me grijnzen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 3 I_icon_minitimedi 24 sep 2013, 20:42

Sasuke

' Persoonlijk, vind ik niet dat Hyuko compleet deel was van de discussie die wij hadden.. Zij had er alleen een reactie op, na het al die tijd waarschijnlijk te hebben opgekropt.. Dat allemaal van Kaji kwam er ook uit, terwijl dat allemaal al een tijdje terug speelde en nu weer op komt. Dit was alleen de druppel die het deed overlopen.. en Hyuko heeft al meerdere discussies meegemaakt.. So I guess we already fucked it up then... ' mompel ik wat droogjes en ik kijk nog naar Hyuko, die nog altijd vooruit loopt. Natuurlijk is ze niet blij, dat is compleet te begrijpen..
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 3 I_icon_minitimedi 24 sep 2013, 20:50

Gabrielle
'sst, at least no cursing for the little ears please'... [xd]
'But I guess... yes' Hyuko weet er meer vanaf dan ik dacht... Ik zwijg eventjes en loop door met de rest. Daarna kijk ik even opzij naar Sasuke, van plan om eventueel nog wat te zeggen maar een beetje afwachtend van zijn houding
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 3 I_icon_minitimedi 24 sep 2013, 20:52

Sasuke

Ik frons mijn wenkbrouwen wat lichtjes als ze dat zegt. ' I'm sure he'll be badass when he gets older.. ' reageer ik iets wat grijnzend en ik loop nog altijd door, met de boodschappen tas over mijn schouder geslingert.. Ondertussen merk ik de blikken op van meisjes en zodra ik kort terug kijk, zie ik ze meteen omdraaien en hoor ik ze zachtjes giechelen.. --.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 3 I_icon_minitimedi 24 sep 2013, 21:33

Gabrielle
'as badass as his dad? I'd doubt that' zeg ik nu eerder wat plagend. De blikken merk ik niet eens meer op... het is te gewoontjes ondertussen [xd].
'But seriously... we aren't perfect, so we will never be perfect parents, but one thing for sure, I will not allow our family to end up like one of our pasts. No family members that try to kill theirselves, and a family that is not based on lies..'
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 3 I_icon_minitimedi 24 sep 2013, 21:48

Sasuke

Ik grijns vaagjes. ' I'm not badass.. ' merk ik droogjes op. Even kijk ik naar haar opzij en knik kort. ' You're right.. I don't want that either.. But it won't be too hard to prevent it from happening.. I hope.. ' ik werp haar even een blik.. Eigenlijk heb ik nog nooit echt een gevecht met Gabrielle gehad om leven en dood.. Ze heeft me wel een paar keer flinke klappen uitgedeeld, en ik haar misschien ook wel.. Al kan ik me dat niet meer allemaal herinneren..
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 3 I_icon_minitimedi 24 sep 2013, 21:59

haha niet bewust killen in ieder geval x'd 

Gabrielle
ik grijns even als hij zegt van niet en knik op wat hij daarna zegt. Ik werp even een blik terug
'I hope so too..'
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 3 I_icon_minitimedi 24 sep 2013, 22:04

idd XD


Sasuke

Ik knik kort en kijk dan weer voor me, naar Hyuko.. Ik laat gewoon even een slang uit mijn mouw komen en laat hem rond haar arm wikkelen, zodat ze even blijft wachten nu.

Hyuko

Ik schrik eventjes als ik iets glibberigs om mijn arm voel, maar al snel zie ik dat het een slang van papa is en ik wacht dan maar eventjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 3 I_icon_minitimedi 24 sep 2013, 22:23

whahaha, idd. Gabi in dr toen devil side, en Sasuke met zijn cs

Gabrielle
ik denk even terug aan gevechten die Sasuke een keer hadden.. Het zijn er aardig wat... De keer dat hij voorstelde dat ik hem kilde blijft wat langer hangen, en vergelijk dan alles met nu... we doen het niet zo slecht meer [xd]
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 3 I_icon_minitimedi 24 sep 2013, 23:03

gotta go! tot later ;)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 3 I_icon_minitimewo 25 sep 2013, 16:53

Ben vanavond vanaf 9 on ongeveer ;3
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 3 I_icon_minitimewo 25 sep 2013, 17:19

HahahH ooohjaa.!! Toen in die grot enzo :)) ik weet al ahahaha

Sasuke

Zodra hyuko bij ons loopt, laat ik dr weer los. Kort kijk ik opzij naar Gabrielle, met een wat vragende blik, want ik merk dat ze ergens aan denkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 3 I_icon_minitimewo 25 sep 2013, 17:23

hahaha dat ook ja XD
dat was dan echt een groot gevecht

Gabrielle
ik merk Sasuke zijn blik een kort tijdje later pas op en grijns eventjes vaagjes
'We can handle eachother much better then before, can't we?'
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 3 I_icon_minitimewo 25 sep 2013, 17:27

Haha jaaah

Sasuke

Ik hoor wat ze zegt en geef enkel een kort knikje... ' i've learned that i musnt attack right away as well... Atleast.. Towards you...' Zeg ik haar wat droogjes
Terug naar boven Ga naar beneden
松尾`

松尾`


Water

Aantal berichten : 1115

S.E.E - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 3 I_icon_minitimewo 25 sep 2013, 17:57

Haru

Ik zwijg nu ook, en kijk naar Miyo...
Terug naar boven Ga naar beneden
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 3 I_icon_minitimewo 25 sep 2013, 21:43

Miyo

Ik kijk even naar papa en mama, niet echt beseffend wat er gaande is..
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 3 I_icon_minitimewo 25 sep 2013, 21:49

Gabrielle
ik kijk even op naar hem
'what do you exactly mean?' ik volg hem even niet [ik volg het zelf dus ff niet xD]
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
松尾`

松尾`


Water

Aantal berichten : 1115

S.E.E - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 3 I_icon_minitimedo 26 sep 2013, 09:13

Haru

Ik zucht even diep en laat Yami's hand los. Ik ga maar zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 3 I_icon_minitimedo 26 sep 2013, 21:39

Sasuke

' First, when I got angry, I used to fight instead of walking away or talking about it.. ' antwoord ik haar

Yami

Ik merk dat hij mijn hand los laat en kijk nog naar Haru, terwijl ik wat kramp door de pijn
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 3 I_icon_minitimedo 26 sep 2013, 21:45

Gabrielle
ik grijns eventjes kort
'Well, and I've learned to be patient with you when you're mad, by just giving you space, and to be fair and direct'
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 3 I_icon_minitimedo 26 sep 2013, 22:08

Sasuke

Ik knik kort. Voornamelijk het ruimte geven heb ik soms erg nodig.. omdat het me vaak allemaal even te veel wordt. ' We just have to live with eachother now.. No matter how you look at it, and no matter what will happen, we'll always be binded together by those two.. ' Ik richt mijn blikken eventjes op zowel Hyuko als Isamu.
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 3 I_icon_minitimedo 26 sep 2013, 22:11

Gabrielle
'Just have to live with eachother now, you make it sound so harsh' zeg ik met een grijnsje en volg zijn blik naar Hyuko en kijk vervolgens weer even naar Isamu
'All four of us are binded now... there is no way back' voeg ik dan toe
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
Gesponsorde inhoud





S.E.E - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 3 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
S.E.E
Terug naar boven 
Pagina 3 van 40Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Korralicious :: Pai Sho is more than just a game :: The Official Avatar Aang Fanclub :: Rollenspellen-
Ga naar: