Korralicious
Welkom op Korralicious! Stap in de wonderbaarlijke wereld van de natuur en beheers de elementen alsof je nooit wat anders gedaan hebt. Maak nieuwe vrienden en beleef spannende avonturen, of neem deel aan een van onze vele rollenspellen. Voor ieder wat wils, en slechts een paar klikken van je verwijderd
S.E.E - Pagina 36 GC0Bj
Korralicious
Welkom op Korralicious! Stap in de wonderbaarlijke wereld van de natuur en beheers de elementen alsof je nooit wat anders gedaan hebt. Maak nieuwe vrienden en beleef spannende avonturen, of neem deel aan een van onze vele rollenspellen. Voor ieder wat wils, en slechts een paar klikken van je verwijderd
S.E.E - Pagina 36 GC0Bj
Korralicious
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  GalerijGalerij  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 S.E.E

Ga naar beneden 
5 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40  Volgende
AuteurBericht
Yern

Yern


Water

Aantal berichten : 2454

S.E.E - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 36 I_icon_minitimedi 22 jan 2013, 07:17

Sorry dat ik tegenwoordig wat traag ben, 't is druk hier... :( Laatste drukke dag vandaag normaal :)

Kaji
"Neen hoor," antwoord ik snel. "Ik was wat aan het dromen, sorry..." Ik hoop dat ze men leugen niet doorziet...
Terug naar boven Ga naar beneden
https://korralicious.catsboard.com
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 36 I_icon_minitimedi 22 jan 2013, 11:27

Yuna
'nou dan is het tijd om wakker te worden' zeg ik met een grijns en ga het water helemaal uit. Ik gebruikt een stuur techniek waardoor ik gelijk droog ben
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 36 I_icon_minitimedi 22 jan 2013, 13:36

Sasuke

Ik merk haar ook op , maar eventjes is er geen emotie van mijn gezicht af te lezen. ' Hmm.. I'll try.. ' zeg ik hem wat zuchtend. walk to hell echoet zich nog eventjes in mijn hoofd. --' ' Just fix this with Yami.. That's the only think you should worry about now ' zeg ik hem kalmpjes.

Naruto

Ik kijk haar verbaasd aan. ' Huh..? Neeeee .' =3
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 36 I_icon_minitimedi 22 jan 2013, 15:28

Gabrielle
ik merk dat Haru op het punt staat weg te gaan en blijf dus even stil staan. Ik verdwijn dan een van de bomen in, zodat ik zometeen gewoon in een keer voor Sasuke verschijnen kan
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
松尾`

松尾`


Water

Aantal berichten : 1115

S.E.E - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 36 I_icon_minitimedi 22 jan 2013, 16:26

Haru

ik negeer wat ie zegt over yami,
' I don't want you to try, I order you to. '
zeg ik hem serieus, ik weet dat ik dit niet mag maken, maar ik wil niet dat ie zijn famillie op het spel zet door een ruzie, ruzies horen er nou eenmal bij in een relatie..
ik loop dan weg, voorkomend dat hij er nog wat over kan zeggen, of er tegen in te gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
松尾`

松尾`


Water

Aantal berichten : 1115

S.E.E - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 36 I_icon_minitimedi 22 jan 2013, 16:28

Katsumi

'wel...' o3o
Terug naar boven Ga naar beneden
Yern

Yern


Water

Aantal berichten : 2454

S.E.E - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 36 I_icon_minitimedi 22 jan 2013, 16:38

Kaji
Ik lach, al voor de 2x blij dat ze er geen drama van maakt. Om één of andere reden maakt ze me blijer dan ik in tijden geweest ben, besef ik nu. Ik weet niet of, en hoe ik haar moet bedanken, dus zeg ik maar niets, maar let op dat ik haar niet meer aanstaar, iets wat behoorlijk wat moeite kost...
Terug naar boven Ga naar beneden
https://korralicious.catsboard.com
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 36 I_icon_minitimedi 22 jan 2013, 18:34

ik ben er vanavond niet, ik heb zo'n gevoel dat het met werk laat gaat worden, dus als ik komen kan is het pas rond half 11.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
Yern

Yern


Water

Aantal berichten : 2454

S.E.E - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 36 I_icon_minitimedi 22 jan 2013, 18:39

Enjoy work! :)
Terug naar boven Ga naar beneden
https://korralicious.catsboard.com
松尾`

松尾`


Water

Aantal berichten : 1115

S.E.E - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 36 I_icon_minitimedi 22 jan 2013, 18:41

ik ben er gewoon tussen 7 en 9 als het klopt ;)
Terug naar boven Ga naar beneden
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 36 I_icon_minitimedi 22 jan 2013, 19:21

okiiokii ;3

Sasuke

Ik kijk Haru na, zonder nog iets te zeggen ook dus. Hij beveelt me om het te doen.? Ik ben benieuwd hoe hij zou reageren als Yami hem zou zeggen dat hij naar de hel moet lopen. Gabrielle heb ik al die tijd gewoon in de gaten en zonder er verder op in te gaan loop ik weg.

Naruto

' Jongens zijn niet schattig.. Dat zijn meisjes. ' zeg ik haar grinnikend.
Terug naar boven Ga naar beneden
松尾`

松尾`


Water

Aantal berichten : 1115

S.E.E - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 36 I_icon_minitimedi 22 jan 2013, 19:32

Katsumi

'echt wel, jij bent de enige jongen die schattig is, en eruit ziet' ^^

Haru

Ik loop terug naar de watervallen, blij dat ie niks meer zei, wss is hij het er niet mee eens, maar ja, ik wil vooral niet dat hij het verpest.

Miyo

-slaapt dus nog.-
Terug naar boven Ga naar beneden
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 36 I_icon_minitimedi 22 jan 2013, 19:37

Naruto

' Pfft, niet waar .' zeg ik haar koppig en prik eventjes in haar zij.

Yami

Het einde van de film breekt aan, en nog altijd is Miyo aan het slapen. xd
Terug naar boven Ga naar beneden
松尾`

松尾`


Water

Aantal berichten : 1115

S.E.E - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 36 I_icon_minitimedi 22 jan 2013, 19:47

Katsumi

'wel'... Ik prik hem terug.

Haru

Ik loop weer naar boven via de rotsen, spring de veranda op, en loop rustig de gang in. Ik hang mijn jas op en kom de woonkamr in, ik zie Miyo slapen tegen Yami en hoor een film op staan. Dit is niet het moment om dat gedoe te bespreken.
'Moet ik haar naar bed brengen?' vraag ik dan maar.
Terug naar boven Ga naar beneden
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 36 I_icon_minitimedi 22 jan 2013, 19:52

Yami

' Als je dat kan zonder haar wakker te maken. ' antwoord ik op Haru die ik binnen heb horen en zien komen.

Naruto

Ik kijk haar wat droogjes aan. ' Jij bent schattig. ' zeg ik haar alsof ik het laatste woord nu zeg. :3
Terug naar boven Ga naar beneden
松尾`

松尾`


Water

Aantal berichten : 1115

S.E.E - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 36 I_icon_minitimedi 22 jan 2013, 19:58

Katsumi

'nu-uh' ik schud hard nee xD :3

Haru

'k'denk het...'
Ik loop rustig naar de bank toe, zonder teveel geluid te maken en til Miyo zachtjes en voorzichtig op.

Miyo

Ik merk dat ik wat beweeg in mijn slaap, maar slaap door.
Terug naar boven Ga naar beneden
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 36 I_icon_minitimedi 22 jan 2013, 20:01

Yami

Ik kijk naar Haru en Miyo en ik merk dus dat ze niet wakker word. ^^

Naruto

' Wat moet ik doen om je mij gelijk te laten geven.? ' xd
Terug naar boven Ga naar beneden
松尾`

松尾`


Water

Aantal berichten : 1115

S.E.E - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 36 I_icon_minitimedi 22 jan 2013, 20:11

Katsumi

'hum...' ik maak mijn ogen tot spleetjes, goed nadenkend...
'Hoe kan jij aan mij laten zien, dat je ook "niet" schattig kan zijn?' ik draai zijn vraag gewoon om, ik grijns lichtjes.

Haru

Ik loop rustig de trap omhoog en hou Miyo goed in mijn armen vast, ik loop dan rustig haar slaapkamer in en leg haar op bed. Ik laat de deken die ze al om haar heen had op haar liggen, ze ziet er niet zo lekker uit... Ik leg de deken dat op het beg ligt ook nog goed over haar heen en stop haar wat in. Ik doe het licht uit en druk nog een kusje op haar voorhoofd en loop de kamer uit, terug naar beneden.

Miyo

Ik voel dat ik nu op iets zachters lig, en warmer, en slaap dus lekker door.
Terug naar boven Ga naar beneden
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 36 I_icon_minitimedi 22 jan 2013, 20:14

Yami

Ik blijf rustig op de bank zitten met de deken om me heen.

Naruto

' Eerst wil ik antwoord op mijn vraag. ' zeg ik haar eigenwijs.
Terug naar boven Ga naar beneden
松尾`

松尾`


Water

Aantal berichten : 1115

S.E.E - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 36 I_icon_minitimedi 22 jan 2013, 20:21

Katsumi

'nou, euhm...' Ik twijfel,
'uhm' :$ Ik word wat rood nu, ^^'
'Ik vind jou altijd wel schattig...' :3 '...Dus ik weet niet' xD

Haru

Ik kom dus naar beneden gelopen en ga rustig op de bank zitten, ik heb echt geen zin om erover te praten eigenlijk... *sigh*
Terug naar boven Ga naar beneden
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 36 I_icon_minitimedi 22 jan 2013, 20:28

Yami

Ik kijk naar Haru zodra hij terug is en ben wat afwachtend.

Naruto

Ik grinnik. ' Maar ik ben helemaal niet schattig. ' xd
Terug naar boven Ga naar beneden
松尾`

松尾`


Water

Aantal berichten : 1115

S.E.E - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 36 I_icon_minitimedi 22 jan 2013, 20:38

Katsumi

'echt wel' ;o
Ik prik hem weer in zijn zij.

Haru

'Yami... I know you think about Sasuke sometimes, since the problem with Miyo at her birth... And I don't mind it, I know you had something with him in the past... But, saying that that amulet I gave to you, minds you of him... That breaks me... I... I just...'
Ik zucht eventjes,
'I gave that amulet to you, in the hope that you would wan't to spend the rest of your life with me, to show you that I trully love you... And you just told me that it reminded you of Sasuke...?...'
'I need to know..., Do you stille have feelings for him?...'
ù.ù Ik kijk haar aan en blijf gewoon rustig, ik gil niet ofzo...
Terug naar boven Ga naar beneden
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 36 I_icon_minitimedi 22 jan 2013, 20:43

Yami

Ik hoor zijn verhaal aan en ik zucht uiteindelijk wel eventjes. Ik weet nu even een tijdje niet wat ik moet antwoorden..
Kort sla ik mijn ogen neer. ' I've never had an official relationship with Sasuke.. And it also hasn't end officially.. I came here for Sasuke.. I really liked him ... And .. I still do... Sometimes... ' zeg ik hem nu wel eerlijk, en ben eigenlijk heel kalmpjes terwijl ik dat zeg.

Naruto

-3-
' Nieet. ' zeg ik haar nog
Terug naar boven Ga naar beneden
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 36 I_icon_minitimedi 22 jan 2013, 20:44

brbxx
Terug naar boven Ga naar beneden
松尾`

松尾`


Water

Aantal berichten : 1115

S.E.E - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 36 I_icon_minitimedi 22 jan 2013, 20:53

Haru

Ik kijk nu eigenlijk niet haar terwijl ze praat, dat wil ik niet...
'What do you mean with sometimes?'
'Do you think about him, when your with me?'
Ik probeer nog altijd kalmpjes te antwoorden.

Katsumi

'bewijs het dan...' Ik grijns lichtjes, ik zit nog altijd op de tafel, voor hem.

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





S.E.E - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 36 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
S.E.E
Terug naar boven 
Pagina 36 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Korralicious :: Pai Sho is more than just a game :: The Official Avatar Aang Fanclub :: Rollenspellen-
Ga naar: