Korralicious
Welkom op Korralicious! Stap in de wonderbaarlijke wereld van de natuur en beheers de elementen alsof je nooit wat anders gedaan hebt. Maak nieuwe vrienden en beleef spannende avonturen, of neem deel aan een van onze vele rollenspellen. Voor ieder wat wils, en slechts een paar klikken van je verwijderd
S.E.E - Pagina 3 GC0Bj
Korralicious
Welkom op Korralicious! Stap in de wonderbaarlijke wereld van de natuur en beheers de elementen alsof je nooit wat anders gedaan hebt. Maak nieuwe vrienden en beleef spannende avonturen, of neem deel aan een van onze vele rollenspellen. Voor ieder wat wils, en slechts een paar klikken van je verwijderd
S.E.E - Pagina 3 GC0Bj
Korralicious
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  GalerijGalerij  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 S.E.E

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40  Volgende
AuteurBericht
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 3 I_icon_minitimedo 21 feb 2013, 13:28

Gabrielle
ik kijk nog ff naar Sasuke en loop dan naar Hyuko
'I'm going to teach you energy bending, which requires patience, so first you will have to learn how to be patient'
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 3 I_icon_minitimedo 21 feb 2013, 18:00

Sasuke

Ik volg Gabrielle met mijn blik en kijk dan naar Hyuko, afwachtend hoe ze reageert.
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 3 I_icon_minitimevr 22 feb 2013, 22:29

hey sorry voor niet online komen, gister had ik een avondje met vrienden en vandaag drukke dag plus ik moet nu gaan slapen voor mijn werk. Morgen avond moet ik ook vroeg slapen omdat ik naar huis ga zondag. Zondag avond ben ik wss erg laat thuis dus kortom, ik kan maandag weer gewoon online zijn xD
byebye en tot snel :) xx
ben morgen wel on btw, denk ik dan xd

Hyuko
'I am patient!' ga ik tegen mama in [xd]

Gabrielle
ik grijns wat lichtjes
'not quite yet' zeg ik haar en loop naar dr toe. Ik ga dan zitten in het gras, ik geef dr teken me na te doen en Sasuke teken erbij te komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 3 I_icon_minitimeza 23 feb 2013, 09:57

Sasuke

Ik zie haar teken en ik loop dus verder naar hun toe, en kom vervolgens ook in het gras zitten. Ondertussen deactiveer ik mn sharingan nu nog, die heb ik nu toch niet nodig.


oohw okeejokeej..
gister had ik een verjaardag enzo dus is niet erg xd vandaag heb ik nix en morgen ben ik wel weg in de middag-avond..
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 3 I_icon_minitimeza 23 feb 2013, 10:55

okii ;3

Gabrielle
'goed, we beginnen met mediteren. Leg je handen tegen elkaar, adem via je neus zachtjes in en via je mond weer uit. Daarna sluiten je zachtjes je ogen en probeer je alle geluiden om je heen van je af te sluiten, en de makkelijkste manier om dat te doen is om aan iets anders te denken, iets wat je fijn vind' leg ik Hyuko uit
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 3 I_icon_minitimezo 24 feb 2013, 09:34

Sasuke

Ik ga rustig in de positie zitten en kijk nog even naar Hyuko, wachtend tot zij hetzelfde doet.

Hyuko

Ik kijk ook even naar papa, die de houding aanneemt die mama net beschrijft. Ik doe het dan ook en luister ondertussen nog naar mama, die ik hoor over het sluiten van mijn ogen en het proberen van de geluiden van me af te sluiten enzo. Kort knik ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 3 I_icon_minitimema 25 feb 2013, 12:20

hey sorry gister was ik onderweg, en de komende dagen ben ik druk met dingen thuis doen enzo, dus zal ik niet echt om kijken naar het forum denk ik ;)

Gabrielle
ik sluit mijn ogen ook maar kan alsnog Hyuko zien om dr in de gaten te houden, ik wacht even of het haar lukt daadwerkelijk te mediteren.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 3 I_icon_minitimedi 26 feb 2013, 20:43

Sasuke

Ik sluit mijn ogen dan ook en wacht wat af nog, ondertussen let ik wel op de omgeving, voorlopig.

Hyuko

Ik doe dan ook maar mee en sluit mijn ogen. Ik probeer wat mama me zei te doen, door te denken aan een bepaald iets, of aan iets leuks, waardoor ik mijn omgeving vergeet..
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 3 I_icon_minitimedi 26 feb 2013, 21:20

Gabrielle
ik merk dat het Hyuko wel lukt en zeg nog even dat ze dat een tijdje vol moet houden, en dat we daarna hetzelfde gaan doen maar dan op energie concentrerend.


ik kom niet meer on vanaf, ben doodop ;s
byebye xx
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 3 I_icon_minitimedi 26 feb 2013, 21:29

ahw okeej =(
doeidoei xx


Sasuke

Ik merk ook dat het haar lukt, maar ik doe er verder niets aan

Hyuko

Ik blijf zo door doen, afgesloten zijnde van de buitenwereld. Ik blijf me op mijn eigen gedachtes concentreren
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 3 I_icon_minitimedi 26 feb 2013, 22:00

hahahaha omg, ik ben mijn oude pc op gegaan om al mijn opgeslagen DD persoontjes ff online te zetten, vind ik echt hele oude stukken terug tussen Gabi en Sasuke die ik gewoon asm vond om te bewaren xD

zal ik ze ergens zetten??



Gabrielle

ik blijf rustig zo afwachten, ze doet het prima
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 3 I_icon_minitimewo 27 feb 2013, 17:26

hahahahah is goed =D


Hyuko

Ik blijf zo door mediteren.

Sasuke

Ik blijf rustig zo zitten, en inplaats van me te af te sluiten van de omgeving, richt ik mijn aandacht er juist op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 3 I_icon_minitimewo 27 feb 2013, 20:13

waar zal ik ze zetten? hier in een spoiler of gewoon in een topic? xD
dan maken we een topic 'favoriete stukjes om op te slaan'

Gabrielle
ik wacht nog eventjes voor ik besluit Hyuko uit haar meditatie te halen
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 3 I_icon_minitimewo 27 feb 2013, 20:34

euhmm, ik weet niet ;o zet het anders ff in een reactie gwn waar we die rode draad zoude zetten fso, nd dan later verzinnen we wel wat =)

Hyuko

Ik blijf nog even mediteren zo
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 3 I_icon_minitimedo 28 feb 2013, 21:44

haha okii doe ik morgen, als ik eraan denk ^^''

Gabrielle
'Hyuko, open je ogen weer eens even' zeg ik dr
'we gaan nu hetzelfde doen maar je gaat je op energie concentreren'
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 3 I_icon_minitimevr 01 maa 2013, 22:19

haha okeej

Hyuko

Ik doe zoals mama me zegt en ik kijk haar aan zodra ze me nieuwe instructies geeft. Even kijk ik haar niet begrijpend aan. 'Hoe dan.? '
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 3 I_icon_minitimeza 02 maa 2013, 12:01

Gabrielle
ik denk even na... energie aanvoelen is lastig uit te leggen
'Energie is alles om je heen wat leeft. Jij, papa, ik, maar ook de dingen om je heen, zoals water, de bomen, alles heeft een eigen energie'
'je moet proberen die te voelen, en dat lukt meestal als je erom mediteert. Later gaan we je het leren te gebruiken'
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 3 I_icon_minitimeza 02 maa 2013, 19:43

Hyuko

' Moet ik me dan ook nog ergens op focussen verder.? ' vraag ik haar dan. Als ik me namelijk alleen maar op een boom concentreer, concentreer ik me uiteindelijk ook op de energie daarvan, maar dus niet op de gehele omgeving.. Ik begrijp nog niet hoe ik me op mijn hele omgeving kan concentreren
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 3 I_icon_minitimeza 02 maa 2013, 23:05

Gabrielle
'wat je aan kan, als je liever om een ding focust is dat momenteel ook goed, je leert het wel te ontwikkelen' merk ik op en kijk ff naar dr gezichtje
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 3 I_icon_minitimezo 03 maa 2013, 12:19

Sasuke

Ik hoor wat Gabrielle zegt en kijk even van haar naar Hyuko. ' Probeer te concentreren op de omgeving. Hoor het water van de watervallen, de wind die door de bomen waait, het geritsel door de vogels tussen de bladeren en konijnen in de bosjes. Luister eerst naar de geluiden om je heen. ' zeg ik haar op wat Gabrielle zegt. Ik weet dat Hyuko dit aan zou kunnen nu.
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 3 I_icon_minitimezo 03 maa 2013, 19:55

Gabrielle
ik knik om wat Sasuke zegt en wacht rustig af of het haar gaat lukken

Hyuko
ik knik om wat papa zegt en sluit rustig mijn ogen, ik probeer me dan op alles te focussen
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
松尾`

松尾`


Water

Aantal berichten : 1115

S.E.E - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 3 I_icon_minitimezo 03 maa 2013, 20:01

Heyaaaaaaaaaaa, mag ik even een back up?
Terug naar boven Ga naar beneden
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 3 I_icon_minitimezo 03 maa 2013, 20:45

heeeeeeey :D

nou, Sasuke, Gabrielle, Hyuko, Sienna en Rayan zijn bij de hut van Haru, Yami, Miyo en Itachi om aan Yami te vragen of die de herinneringen van Rayan terug kan brengen. Aangezien jij er niet was, vanwege je examens[?], hebben we besloten even op je te wachten dus hebben we even gedaan dat ze niet veel activiteit in de hut zagen, dus zijn ze in het gras veld eventjes met Hyuko aan het trainen op haar concentratie en meditatie =) ze wachten dus eigenlijk op Yami en HAru enzo =) Hyuko is gewoon mee om dr familie ook weer eens te zien

Sasuke

Ik kijk eventjes toe en laat Hyuko zo doen
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 3 I_icon_minitimezo 03 maa 2013, 20:47

het is dat jij het zegt maar ik was dat alweer totaal vergeten XD

Hyuko
ik focus me dus op alles om me heen, en voel wel wat, maar ik weet niet of ik het energie kan noemen zoals papa en mama het zeggen
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
松尾`

松尾`


Water

Aantal berichten : 1115

S.E.E - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 3 I_icon_minitimema 04 maa 2013, 16:37

Ahaaa, nee, niet alleen de examens xD Geen zin... x\./x

Dus, uhm, Itachi ziet Amaya vertrekken?
Haru staat eten te maken en heeft Miyo net wakker gemaakt, di dus beneden is, hij heeft ook Yami gewekt, maar die is haar bed nog niet uit. Haru en Yami hadden toch ruzie? Waarover ook alweer? Dat ze aan Sasuke dacht voor dat Amulet toch?... ingg, ze spreken elkaar amper he? XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





S.E.E - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 3 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
S.E.E
Terug naar boven 
Pagina 3 van 40Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Korralicious :: Pai Sho is more than just a game :: The Official Avatar Aang Fanclub :: Rollenspellen-
Ga naar: