Korralicious
Welkom op Korralicious! Stap in de wonderbaarlijke wereld van de natuur en beheers de elementen alsof je nooit wat anders gedaan hebt. Maak nieuwe vrienden en beleef spannende avonturen, of neem deel aan een van onze vele rollenspellen. Voor ieder wat wils, en slechts een paar klikken van je verwijderd
S.E.E - Pagina 16 GC0Bj
Korralicious
Welkom op Korralicious! Stap in de wonderbaarlijke wereld van de natuur en beheers de elementen alsof je nooit wat anders gedaan hebt. Maak nieuwe vrienden en beleef spannende avonturen, of neem deel aan een van onze vele rollenspellen. Voor ieder wat wils, en slechts een paar klikken van je verwijderd
S.E.E - Pagina 16 GC0Bj
Korralicious
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  GalerijGalerij  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 S.E.E

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40  Volgende
AuteurBericht
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 16 I_icon_minitimezo 21 jul 2013, 22:20

XD
:$

Gabrielle
ik glimlach/grijns eventjes en pak hem voorzichtig over.
'Hij is eindelijk bij ons' zeg ik dan zachtjes met een glimlachje.

Rayan en Hyuko
Volgen Sienna 

xd
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 16 I_icon_minitimezo 21 jul 2013, 22:31

Sasuke

Ik knik kort. ' Gelukkig wel. ' antwoord ik haar en ik ga maar weer iets wat liggen, nog kijkend naar Gabrielle en Isamu.

Sienna

Al snel komen we aan bij de kamer, en zonder te kloppen doe ik de deur gewoon open. Ik laat Hyuko als eerste naar binnen
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 16 I_icon_minitimezo 21 jul 2013, 22:32

speel jij of ik Hyuko? xD

Gabrielle
ik zie Hyuko aan komen en glimlach. Ik hou Isamu bij me
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 16 I_icon_minitimezo 21 jul 2013, 22:48

uhm jij mag dr nog wel ff spele :P

Sasuke

Ik zie Hyuko de kamer dus binnen komen en even glimlach ik lichtjes. Daarna zie ik Sienna en Rayan binnen komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 16 I_icon_minitimezo 21 jul 2013, 22:51

okii


Hyuko
'Papa!' zeg ik blij om hem te zien, maar tegelijk verbaast dat hij hier ligt
ik ren op hem af en spring bij hem het bed op. Isamu valt me nog niet eens op [xd]
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 16 I_icon_minitimezo 21 jul 2013, 22:57

Sasuke

Ik grijns lichtjes om haar enthousiasme en zodra ze op het bed zit kom ik eventjes met iets wat moeite weer gewoon overeind en geef ik haar even een knuffel. ' Hey, Hyuko-chan. ' =3
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 16 I_icon_minitimezo 21 jul 2013, 23:03

Hyuko
ik knuffel papa terug
'Hey' 
'waar waren jullie?' vraag ik dan en laat papa weer los. Dan pas valt mijn blik op mama... met... mijn broertje?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 16 I_icon_minitimezo 21 jul 2013, 23:07

Sasuke

' We vonden een spoor van je broertje, en de kans om hem te vinden hebben we direct genomen.. Daarom moesten Sienna en Rayan eventjes op je passen.. ' leg ik haar uit.. ' Dit is nu je kleine broertje, grote zus. ' vervolg ik nog.
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 16 I_icon_minitimezo 21 jul 2013, 23:10

Hyuko
Mijn gezicht's uitdrukking veranderd naar een blij, opgelucht en gelukkig gezichtje.
'Yaay!' 'Mag ik hem zien?' doe ik gelijk enthousiast en niet voorzichtig kruip ik over papa heen om aan de andere kant van het bed te komen waar mama staat
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 16 I_icon_minitimezo 21 jul 2013, 23:12

Sasuke

Ik duw Hyuko direct wat van me af, want hoe ze zo beweegt doet me pijn en dat is ook wel eventjes te zien aan mn gezichts uitdrukking.. Ik maak er echter geen probleem van.. Ik snap wel dat ze zo enthousiast is over Isamu..
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 16 I_icon_minitimezo 21 jul 2013, 23:14

Gabrielle
ik kan het niet laten even te grijnzen om Hyuko maar hoop dat Sasuke ok is [xd]
'Hier is je broertje' zeg ik Hyuko glimlachend en hou hem bij haar
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 16 I_icon_minitimezo 21 jul 2013, 23:20

XD

Hyuko

Ik kijk met grote, glinsterende oogjes naar het babytje in mama dr armen. ' hoe heet ie nou.? ' vraag ik dan en mijn oogjes dwalen geen seconde af van mijn slapende broertje.

Sasuke

Mijn maag voel ik af en toe wat krampen en nu duurt het niet lang voordat ik wat bloed nog uit spuug. Het is normaal dat ik dat nu doe, omdat het bloed terug naar boven komt door die operatie ofzo.. Zodra alles er voor nu uit is zet ik de spuug emmer weer weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 16 I_icon_minitimezo 21 jul 2013, 23:20

ik ga nu wel, doeidoei tot morgen xx
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 16 I_icon_minitimezo 21 jul 2013, 23:33

Gabrielle
'Isamu' antwoord ik Hyuko en zie Sasuke =s

Rayan
ik kijk ook naar Sasuke en sta al snel naast Gabi om Isamu even over te nemen. Ik hou Isamu nog altijd bij Hyuko, zodat ze hem kan zien... en ik zie hem nu ook. Ik kijk even naar Sienna en geef haar teken te komen

Gabrielle
ik help Sasuke even de emmer goed weg te zetten
'You're okay?' vraag ik toch wat bezorgd en leg een van mijn handen op zijn wang [x3]

okii, ik ook, tot later :) xx
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 16 I_icon_minitimema 22 jul 2013, 09:40

Hyuko

' Ahh.  ' merk ik enkel als reactie op, maar ik ben nog altijd enthousiast en ik vind mijn kleine broertje zo schattig. Mijn handje laat ik langs de zijne gaan. ' Waren mijn handjes ooit ook zo klein.? ' vraag ik nu .

Sasuke

Ik hoor mijn buik wat borrelen en ondertussen kijk ik nu weer naar Gabrielle, die me dus vraagt of het wel gaat. Ik knik kort. ' Dont worry.. I'm fine.. ' antwoord ik haar, iets wat koeltjes, maar dat komt ook doordat ik niet wil tonen dat mn maag wél pijn doet...

Sienna

Ik kijk even naar Sasuke, maar ik kijk dan snel weer terug naar Rayan zodra hij me dat teken geeft. Sasuke redt zich wel en Gabrielle zit nu ook bij hem enzo.. Ik loop dan naar Rayan toe, die Isamu in zijn armen heeft. ' Hij is zo schattig. ' merk ik direct enthousiast op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 16 I_icon_minitimema 22 jul 2013, 10:40

Rayan
'jouw handjes waren ook zo klein ja' zeg ik met een grijnsje tegen Hyuko en kijk dan weer naar Sienna
'ja inderdaad' ^^

Gabrielle
Ik kijk even goed naar hem en voel gewoon aan zijn toon dat het niet helemaal waar is
'No you're not' zeg ik wat droogjes en kom weer op het bed bij hem zitten. Ik pak het water uit het glas dat naast het bed staat en laat het om mijn hand hangen. Ik leg dan mijn hand op Sasuke zijn hoofd. Op zijn maag leggen gaat niet vanwege het verband. Het water licht even of als ik heal. Ik zorg zo dat de pijn te verdragen wordt en heel zijn lichaam minder pijn doet.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 16 I_icon_minitimema 22 jul 2013, 17:10

Sienna

Ik glimlach breed en kijk naar het kleine mensje..

Hyuko

Ik grinnik eventjes ' nu ben ik de grote zus ' zeg ik nog altijd enthousiast

Sasuke

Ik merk wat ze doet en laat dr maar.. Ik wou alleen niet tot last zijn.. Maar nu ze me zo healt voel ik me wel wat beter
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 16 I_icon_minitimema 22 jul 2013, 20:06

Rayan
ik glimlach ook nu ^^ en kijk vervolgens naar Hyuko
'Ja, dat ben je inderdaad' 
'Dan is het aan jou hem te beschermen, dat is wat grote broers of zussen doen' zeg ik iets wat plagend, ze moet niets.

Gabrielle
Ik kijk Sasuke vervolgens weer even aan
'beter?'
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 16 I_icon_minitimedi 23 jul 2013, 09:15

Sasuke

Ik knik kort.. ' Jah.. Dankje.. ' antwoord ik haar dan terwijl ik haar aan kijk. Even kijk ik nu naar Hyuko, Rayan, Sienna en Isamu die daar met zn viertjes zitten.

Hyuko

Ik knik stellig en kijk Rayan nu even serieus aan. ' Sowieso, hij is mn kleine broertje. ' zeg ik, met nadruk op klein. Ik grinnik nog wat lichtjes en raak nu zachtjes zijn vingertjes aan, die iets wat om mijn vinger krullen zodra ik hem aan raak.
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 16 I_icon_minitimedi 23 jul 2013, 11:22

Gabrielle
ik knik alleen nog zachtjes en volg zijn blik ^^

Rayan
ik grijns/glimlach even om Hyuko haar antwoord en kijk naar wat ze doet
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 16 I_icon_minitimewo 24 jul 2013, 20:31

Sasuke

Ik trek de deken nu iets wat verder over me heen, het is nog best fris. Ondertussen kijk ik nog naar de anderen..

Hyuko

^^ Ik blijf naar mijn kleine broertje kijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 16 I_icon_minitimewo 24 jul 2013, 22:22

Gabrielle
ik blijf maar zo op het bed zitten en kijk toe. Wel is het zometeen maar tijd Sasuke rust te geven. En Isamu ook... xd
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 16 I_icon_minitimedo 25 jul 2013, 17:20

Sienna

Ik kijk nog altijd mee over Rayan zn schouder naar het kleine jongetje en ondertussen speel ik wat met de haar plukjes van Rayan. xd

Sasuke

Ik neem zachtjes de hand van Gabrielle vast en kijk nu maar even naar Isamu,. De meeste ogen van ons zijn op Isamu gericht nu.. Ik vraag me af of hij dat aan voelt of niet..
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 16 I_icon_minitimevr 26 jul 2013, 09:40

Gabrielle
ik kijk even naar Sasuke als hij mijn hand pakt en pak zijn hand terug vast. ^^
Isamu heeft alle aandacht waardoor hij nu al een tijdje wakker is en veel om zich heen kijkt, naar alle gezichten. Hij kan ieder moment druk gaan doen, of gaan huilen.. xd

Rayan
ik grijns even om Sienna maar laat dr doen. Een arm sla ik om haar middel
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 16 I_icon_minitimevr 26 jul 2013, 10:21

Sasuke

Ik zie Isamu met zijn grote, zwarte oogjes om zich heen kijken en zodra ik merk dat hij op het punt staat te gaan krijsen, breng ik mijn hand eventjes naar hem toe en stop droogjes mijn vinger in zn kleine mondje, waardoor hij niet meer gaat krijsen of iets dergelijks.. Zijn zachte mondje voel ik op mijn vinger sabbelen en de grote oogjes van hem zie ik nu naar Gabrielle kijken.

Sienna

Ik voel wat Rayan doet en laat hem doen. Ik grinnik eventjes om wat Isamu doet en hoe hij naar Gabrielle kijkt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





S.E.E - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 16 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
S.E.E
Terug naar boven 
Pagina 16 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Korralicious :: Pai Sho is more than just a game :: The Official Avatar Aang Fanclub :: Rollenspellen-
Ga naar: