Korralicious
Welkom op Korralicious! Stap in de wonderbaarlijke wereld van de natuur en beheers de elementen alsof je nooit wat anders gedaan hebt. Maak nieuwe vrienden en beleef spannende avonturen, of neem deel aan een van onze vele rollenspellen. Voor ieder wat wils, en slechts een paar klikken van je verwijderd
S.E.E - Pagina 39 GC0Bj
Korralicious
Welkom op Korralicious! Stap in de wonderbaarlijke wereld van de natuur en beheers de elementen alsof je nooit wat anders gedaan hebt. Maak nieuwe vrienden en beleef spannende avonturen, of neem deel aan een van onze vele rollenspellen. Voor ieder wat wils, en slechts een paar klikken van je verwijderd
S.E.E - Pagina 39 GC0Bj
Korralicious
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  GalerijGalerij  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 S.E.E

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40  Volgende
AuteurBericht
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 39 I_icon_minitimewo 19 feb 2014, 20:36

Gabrielle
'I won't allow that... I'll do anything in my power to not make us go through that again..' zeg ik zachtjes en volg zijn blik
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 39 I_icon_minitimewo 19 feb 2014, 20:41

Sasuke

' We'll figure it out.. ' zeg ik haar en kijk vanuit mijn ooghoeken weer even naar Gabrielle
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 39 I_icon_minitimewo 19 feb 2014, 20:49

Gabrielle
ik knik en kijk hem terug aan, terwijl ik met mijn hand langs zijn wang ga, en door zijn haar. Een van zijn plukjes hou ik nog even tussen mijn vingers.
'We will'
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 39 I_icon_minitimewo 19 feb 2014, 20:55

Sasuke

' I'll make sure he is safe.. Hyuko as well.. ' ik druk een kusje op haar lippen
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 39 I_icon_minitimewo 19 feb 2014, 21:24

Gabrielle
ik knik weer en kijk hem nog even aan, voordat ik zijn kus beantwoord. Ik druk dan weer even mijn lippen tegen de zijne
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 39 I_icon_minitimedo 20 feb 2014, 15:08

Sasuke

Ik druk de mijne terug tegen de hare en zoen haar weer zachtjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
松尾`

松尾`


Water

Aantal berichten : 1115

S.E.E - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 39 I_icon_minitimedo 20 feb 2014, 19:08

x-limitless-x schreef:
Miyo

--"
Ik zwijg nu maar en probeer me ontertussen nogsteeds los te krijgen

Yami

Ik krijg langzaam het beeld van het plafond te zien zodra mijn ogen zich openen. Een wat zachte zucht is te horen , gevolgd met een iets wat zware ademhaling.

Kitsune

Ik merk dat we het gebied van konoha weer in zijn, en ben wat opgelucht.

Haru

Ik wacht rustig af, ik wil niks pushen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 39 I_icon_minitimedo 20 feb 2014, 20:19

Gabrielle
ik zoen hem terug, maar verhoog al snel het tempo weer...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 39 I_icon_minitimevr 21 feb 2014, 00:39

Yami

Ik beweeg zachtjes mijn vingers in de hand van Haru en mijn blik verschuift zich naar hem, terwijl mijn gezicht iets wat zijn kant op draait.

Miyo

....

Sasuke

Ik zoen haar mee op haar tempo
Terug naar boven Ga naar beneden
松尾`

松尾`


Water

Aantal berichten : 1115

S.E.E - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 39 I_icon_minitimevr 21 feb 2014, 21:55

Kitsune

Ik stop eenmal als we in de buurt van het huis zijn en zet Miyo neer.
« nou mag je lopen » .

Haru

Ik glimlach wat lichtjes als ik zie dat ze nu naar me kijkt, maar zeg nog altijd niks.
Terug naar boven Ga naar beneden
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 39 I_icon_minitimeza 22 feb 2014, 10:40

Yami

Ik zie de glimlach op zijn gezicht en eventjes blijf ik naar hem kijken. Het vage beeld van de baby van tijdens de bevalling schiet door mijn hoofd en mijn ogen trekken zich dan ook wat groter open. Ik probeer overeind te komen, maar de pijnsteek schiet door mijn buik.

Miyo

' Eindelijk.. ' mompel ik wat en ik ik sta dus weer op mijn voeten.
Terug naar boven Ga naar beneden
松尾`

松尾`


Water

Aantal berichten : 1115

S.E.E - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 39 I_icon_minitimeza 22 feb 2014, 18:48

Haru

Ik sta gelijk op als ze overeind probeert te komen en duw haar terug, zodat ze weer gaat liggen.
« Niet doen... » fluister ik zachtjes.

Kitsune

Ik wacht af tot dat ze verder loopt naar het huis toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 39 I_icon_minitimeza 22 feb 2014, 19:21

Gabrielle
ik lig nog altijd op mijn rug en Sasuke hangt boven me, maar ik duw mezelf wat omhoog, naarmate ik onze zoen meer verdiep
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 39 I_icon_minitimezo 23 feb 2014, 09:45

Sasuke

Ik duw haar verder de grond terug op zodra zij omhoog komt, en ik zak wat meer naar beneden zodat onze zoen toch verdiept blijft.

Yami

Ik voel hoe hij me terug drukt het bed op en even adem ik wat zwaar. Mijn voorhoofd gloeit nog altijd van de koorts en in mijn ogen is paniek te zien. Ik weet niet wat er allemaal gebeurd is, of de baby levend is of niet...

Miyo

Ik loop rustig naar huis dan maar, met mijn armpjes over elkaar heen gevouwen.
Terug naar boven Ga naar beneden
松尾`

松尾`


Water

Aantal berichten : 1115

S.E.E - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 39 I_icon_minitimezo 23 feb 2014, 12:36

Haru

« Je moet rustig blijven. » zeg ik als volgt. 
Ik ga zachtjes weer zitten in de stoel en bekijk haar uitdrukking.
« Voor zover ik weet is de baby gewoon oke... »

Kitsune

Ik volg Miyo, nog altijd op mijn hoede.
Terug naar boven Ga naar beneden
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 39 I_icon_minitimezo 23 feb 2014, 14:55

Yami

Ik kijk naar Haru terwijl ik aan hoor wat hij zegt. ' Waarom...? '
' Waar is Miyo.? ' vraag ik direct ook er achter aan.

Miyo

Ik blijf dus doorlopen en hoor Kitsune achter me lopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 39 I_icon_minitimedi 25 feb 2014, 17:58

Gabrielle
ik grijns eventjes als hij me terug omlaag drukt en laat hem doen, terwijl ik hem nog altijd terug zoen. Mijn handen heb ik op zijn onderrug.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
松尾`

松尾`


Water

Aantal berichten : 1115

S.E.E - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 39 I_icon_minitimedi 25 feb 2014, 22:21

Kitsune

We komen bij de deur aan en die open ik maar.

Haru

« Je bent nog te zwak.»
Ik kijk even naar de grond en dan weer naar Yami
« Miyo is bij Kitsune .»
Terug naar boven Ga naar beneden
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 39 I_icon_minitimewo 26 feb 2014, 14:05

Yami

Ik kijk naar haru, zwijgend nu maar. Ik weet dat erop in gaan geen nut heeft, vooral gezien mijn staat nu. Ik blijf nu dus liggen en kijken naar Haru, iets wat afwachtend..

Sasuke

Ik laat mijn warme hand op haar buik rusten terwijl ik haar door blijf zoenen
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 39 I_icon_minitimewo 26 feb 2014, 22:42

Gabrielle
ik blijf hem zo door zoenen, genieten van het gevoel, van onze lippen tegen elkaar. Zonder nu even meer te willen dan dit moment. Ik hoor het vuur knetteren en moet even terug denken aan een vorige keer dat we bij een vuur zaten.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 39 I_icon_minitimedo 27 feb 2014, 12:27

Sasuke

Ik voel de warmte van het vuur afkomen en in plaats van haar door te zoenen, geef ik haar nu wat zachte kusjes op haar lippen, terwijl ik rustig over haar heen blijf hangen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 39 I_icon_minitimedo 27 feb 2014, 22:50

Gabrielle
ik druk zijn kusjes zachtjes ook terug en kijk hem eventjes aan terwijl ik nu kalm zo blijf liggen
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 39 I_icon_minitimevr 28 feb 2014, 17:00

Sasuke

Ik merk dat ze me aan kijkt, en dus kijk ik haar terug aan. Zachtjes laat ik mijn hand langs haar wang glijden, en laat mijn onderarm dan rusten op de grond, naast haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 39 I_icon_minitimevr 28 feb 2014, 18:41

Gabrielle
ik volg met mijn ogen zijn hand even en kijk hem dan terug aan, in zijn donkere ogen. Eventjes denk ik aan de toekomst.. zullen we over een paar jaar, nog steeds zo zijn als we nu zijn? We hebben zo veel mee gemaakt.. zullen we met Isamu en Hyuko erbij, nog steeds alles kunnen doorstaan?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 39 I_icon_minitimevr 28 feb 2014, 20:13

Sasuke

Ik blijf haar aan kijken, met een kalme en warme blik in mijn ogen. Uit de hare lees ik dat ze iniedergeval ergens over na denkt, en ik probeer het verder te lezen.. Ik probeer er achter te komen waar ze aan denkt, of waar ze zich over zorgen maakt. Ondertussen speel ik zachtjes met haar golvende haren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





S.E.E - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 39 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
S.E.E
Terug naar boven 
Pagina 39 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Korralicious :: Pai Sho is more than just a game :: The Official Avatar Aang Fanclub :: Rollenspellen-
Ga naar: