Korralicious
Welkom op Korralicious! Stap in de wonderbaarlijke wereld van de natuur en beheers de elementen alsof je nooit wat anders gedaan hebt. Maak nieuwe vrienden en beleef spannende avonturen, of neem deel aan een van onze vele rollenspellen. Voor ieder wat wils, en slechts een paar klikken van je verwijderd
S.E.E - Pagina 38 GC0Bj
Korralicious
Welkom op Korralicious! Stap in de wonderbaarlijke wereld van de natuur en beheers de elementen alsof je nooit wat anders gedaan hebt. Maak nieuwe vrienden en beleef spannende avonturen, of neem deel aan een van onze vele rollenspellen. Voor ieder wat wils, en slechts een paar klikken van je verwijderd
S.E.E - Pagina 38 GC0Bj
Korralicious
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  GalerijGalerij  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 S.E.E

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40  Volgende
AuteurBericht
松尾`

松尾`


Water

Aantal berichten : 1115

S.E.E - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 38 I_icon_minitimezo 16 feb 2014, 16:23

Kitsune

« nyah nyah nyah » mompel ik kinderlijk...
Ik spring dan maar verder, maar wel op mijn hoeden.

Haru

Ik ga weer overeind zitten als ik het gepiep van het apperaat hoor veranderen.
Ik kijk aandachtig naar Yami, en dan even rond in de kamer. Moet ik iemand halen...?
Terug naar boven Ga naar beneden
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 38 I_icon_minitimema 17 feb 2014, 00:24

Miyo

--"
Ik zwijg nu maar en probeer me ontertussen nogsteeds los te krijgen

Yami

Ik krijg langzaam het beeld van het plafond te zien zodra mijn ogen zich openen. Een wat zachte zucht is te horen , gevolgd met een iets wat zware ademhaling.
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 38 I_icon_minitimema 17 feb 2014, 01:22

Gabrielle
ik kijk toe hoe het hout vlam vat en zorg dat de vlam die ik in mijn hand hield verdwijnt. Ik ga dan eventjes bij het vuur zitten
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 38 I_icon_minitimema 17 feb 2014, 09:16

Sasuke

Ik zie dat Gabrielle bij het vuur gaat zitten en ik kom eventjes hurkend naast haar zitten. Zwijgend, en even kijkend naar het vuur
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 38 I_icon_minitimema 17 feb 2014, 12:29

Gabrielle
ik kijk ook naar het vuur maar focus me op Sasuke, mijn hand leg ik op zijn been als hij naast me hurkt.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 38 I_icon_minitimema 17 feb 2014, 17:00

Sasuke

Ik voel haar hand, kijk naar haar opzij. De vlammen lichten de grot schermerig op
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 38 I_icon_minitimema 17 feb 2014, 23:40

Gabrielle
ik kijk terug naar hem opzij, met een wat speelse grijns en tegelijk genieten van het vuurtje hierzo in de grot ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 38 I_icon_minitimedi 18 feb 2014, 17:28

Sasuke

Ik kom wat dichter met mijn gezicht bij de hare zodra ze terug kijkt en zodra ik haar speelse grijns zie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 38 I_icon_minitimedi 18 feb 2014, 19:43

Gabrielle
ik steel even een kusje van mijn lippen en kijk hem dan weer aan
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 38 I_icon_minitimedi 18 feb 2014, 20:26

Sasuke

Ik laat haar doen, maar ik neem haar gezicht al snel vast met een van mijn handen en laat dan al snel mijn lippen de hare raken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 38 I_icon_minitimewo 19 feb 2014, 10:20

Gabrielle
ik laat hem doen en druk mijn lippen terug tegen de zijne terwijl ik mijn armen om zijn nek sla om hem dichter naar me toe te trekken.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 38 I_icon_minitimewo 19 feb 2014, 17:22

Sasuke

Ik druk haar zacht op de grond zodra ik merk dat ze me naar haar toe trekt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 38 I_icon_minitimewo 19 feb 2014, 17:45

Gabrielle
ik laat hem doen en trek hem met me mee, zodat ik mijn lippen gewoon op die van hem kan houden
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 38 I_icon_minitimewo 19 feb 2014, 18:13

Sasuke

Ik laat haar me dus ook mee trekken en ik leun op mijn handen die ik naast haar op de grond heb gezet. Zachtjes zoen ik haar door terwijl het geknars van het vuur op het hout hoorbaar is.
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 38 I_icon_minitimewo 19 feb 2014, 19:13

Gabrielle
mijn handen laat ik over zijn rug glijden terwijl ik hem door zoen. Af en toe open in mijn ogen om naar hem te kijken, in het licht van het vuur x3
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 38 I_icon_minitimewo 19 feb 2014, 19:21

Sasuke

Ik zoen haar door en laat mijn lippen na een tijdje van de hare komen. Ik open mijn ogen en bekijk de hare, die fonkelen door het schemerige licht van het vuur. Ik houd mijn lippen dicht bij de hare terwijl mijn warme ademhaling zachtjes tegen haar huid te voelen is.
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 38 I_icon_minitimewo 19 feb 2014, 19:34

Gabrielle
als hij zijn lippen van de mijne haalt kijk ik hem terug aan, met een rustige blik. Ik voel zijn ademhaling en focus me even erop, op hem, en zijn aanwezigheid, wat allemaal zo goed voelt. En dat is ook van mij af te lezen x3
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 38 I_icon_minitimewo 19 feb 2014, 19:39

Sasuke

Ik blijf naar haar ogen kijken en geef haar af en toe een paar kleine en zachte kusjes op haar mond, terwijl ik blijf staren in haar ogen. Ik geniet van het samen zijn met haar, haar aanwezigheid.. Zachtjes streel ik haar arm met mijn vingertopjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 38 I_icon_minitimewo 19 feb 2014, 19:39

brbxx
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 38 I_icon_minitimewo 19 feb 2014, 19:42

Gabrielle
ik beantwoord zijn kusjes en streel hem zachtjes over zijn rug en in zijn nek. Ik kijk hem terug aan, en haal mijn blik ook niet van hem af. Zachtjes glimlach ik wat.

okii
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 38 I_icon_minitimewo 19 feb 2014, 20:00

Sasuke

Ook bij mij verschijnt er een glimlachje op mijn gezicht zodra ik de hare zie. '.. You know.. ' begin ik dan zachtjes, bijna fluisterend.. ' The last time we were like this... We weren't even parents..' merk ik op en zachtjes leg ik mijn hand even op haar buik, gevolgd door een kusje van mijn lippen op haar voorhoofd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 38 I_icon_minitimewo 19 feb 2014, 20:09

Gabrielle
ik glimlach iets wat meer als ik terug denk aan het moment. Mijn hand breng ik naar zijn hand die hij op mijn buik houdt. 
'That was a pretty long time ago then' merk ik op
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 38 I_icon_minitimewo 19 feb 2014, 20:12

Sasuke

' It is... '
' It was the time of your "journey of the stone".. ' reageer ik en ik kijk haar ondertussen alweer aan
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 38 I_icon_minitimewo 19 feb 2014, 20:19

Gabrielle
'I remember...' even denk ik er allemaal aan terug, hoe we destijds ook uit elkaar gegaan zijn door die steen, en dat ik het vernietigd had om mezelf te bewijzen aan Sasuke.. 
'that was quite a challenging time'
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 38 I_icon_minitimewo 19 feb 2014, 20:24

Sasuke

'.. We'll probably go through the drama again... ' mompel ik wat zachtjes en sla even mijn ogen toe. Ik open ze weer zodra mijn gezicht naar het vuur gericht is. Ik herinner me de woorden van Gabrielle dat Isamu waarschijnlijk de volgende is in de generatie die de steen kan beheren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





S.E.E - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 38 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
S.E.E
Terug naar boven 
Pagina 38 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Korralicious :: Pai Sho is more than just a game :: The Official Avatar Aang Fanclub :: Rollenspellen-
Ga naar: