Korralicious
Welkom op Korralicious! Stap in de wonderbaarlijke wereld van de natuur en beheers de elementen alsof je nooit wat anders gedaan hebt. Maak nieuwe vrienden en beleef spannende avonturen, of neem deel aan een van onze vele rollenspellen. Voor ieder wat wils, en slechts een paar klikken van je verwijderd
S.E.E - Pagina 37 GC0Bj
Korralicious
Welkom op Korralicious! Stap in de wonderbaarlijke wereld van de natuur en beheers de elementen alsof je nooit wat anders gedaan hebt. Maak nieuwe vrienden en beleef spannende avonturen, of neem deel aan een van onze vele rollenspellen. Voor ieder wat wils, en slechts een paar klikken van je verwijderd
S.E.E - Pagina 37 GC0Bj
Korralicious
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  GalerijGalerij  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 S.E.E

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40  Volgende
AuteurBericht
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 37 I_icon_minitimeza 08 feb 2014, 09:27

Yami

Ik word de operatiekamer in gereden, ik voel me helemaal verdoofd en mijn zicht is waziger dan eerst. Ik zie de doktoren mijn lichaam nog checken, controleren of alles in orde is verder. Zodra dat goed is, beginnen ze
Terug naar boven Ga naar beneden
松尾`

松尾`


Water

Aantal berichten : 1115

S.E.E - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 37 I_icon_minitimeza 08 feb 2014, 13:15

Haru

- wacht af xD -
Terug naar boven Ga naar beneden
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 37 I_icon_minitimeza 08 feb 2014, 22:36

ik ga ff doorspoelen hoor :P


Yami

De baby zie ik wat wazig voor me uit mijn buik getild worden, maar dat zicht duurt niet al te lang. Ik hoor de mensen tegen me zeggen dat het een meisje is, maar al snel val ik dan weg.. Ik raak het bewust zijn kwijt en dat is dan ook het begin van de paniek van de doktoren. De baby wordt door twee zusters schoon gemaakt en verzorgd, terwijl de doktoren nog bezig zijn om mij veilig te stellen. Wanneer ik wat stabieler ben, word ik naar een kamer gebracht om bij te komen, maar dat zal nog wel even duren.. Een lichte coma is vast gesteld, het dochtertje van Haru en mij ligt in een soort bedje in dezelfde kamer, de zusters blijven erbij om ervoor te zorgen, ik kan namelijk niets doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 37 I_icon_minitimeza 08 feb 2014, 23:04

wtf happened XD
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
松尾`

松尾`


Water

Aantal berichten : 1115

S.E.E - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 37 I_icon_minitimezo 09 feb 2014, 01:01

I wonder that too XD

Haru

Na een lange wacht tijd komt een zuster binnen om me het nieuws te brengen, maar ik weet niet zo goed of ik nu blij moet zijn of wel. 
De baby is oke, maar Yami ligt in een lichte coma daar in tegen.
Ik volg de zuster naar de kamer waar Yami ligt en word daar binnen gelaten, zonder enkel woord te spreken ga ik zitten naast het bed en pak haar hand vast. Ik zucht.
Terug naar boven Ga naar beneden
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 37 I_icon_minitimezo 09 feb 2014, 21:57

Yami was er al slecht aan toe en we moesten drama creeeren dusja.... =)


Yami

-comadecoma-
Terug naar boven Ga naar beneden
松尾`

松尾`


Water

Aantal berichten : 1115

S.E.E - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 37 I_icon_minitimema 10 feb 2014, 20:40

Haru

Ik blijf dus zitten.

Kitsune

Het is ondertussen al bijna avond, en ik ben het zat hier rond te hangen.
"Miyo, we moeten naar huis..."
Terug naar boven Ga naar beneden
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 37 I_icon_minitimema 10 feb 2014, 21:12

Yami

Ik ben nog in mn coma, hoor vaag het gepiep van de apparatuur wel, maar besef het niet.

Miyo

Ik kijk naar tante Kitsu en zucht even. ' Waarom.? '
Terug naar boven Ga naar beneden
松尾`

松尾`


Water

Aantal berichten : 1115

S.E.E - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 37 I_icon_minitimedi 11 feb 2014, 20:04

Haru

(Yolo) x) 

Kitsune

" Het word donker " zeg ik alleen maar kortaf.
Terug naar boven Ga naar beneden
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 37 I_icon_minitimedi 11 feb 2014, 20:16

Miyo

' Pfft. ' ik kijk nogal geirriteerd naar Kitsune. ' Dan breng me naar papa en mama. ' zeg ik haar koppig
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 37 I_icon_minitimewo 12 feb 2014, 10:00

Gabrielle
ik moet even glimlachen, als hij me optilt en kijk hem terug aan in zijn ogen, ook als hij me weer neer zet. Op zo'n moment voel ik gewoon de vlinders weer in mijn buik, zelfs al zijn we zo lang bij elkaar. Ik werp even een blik de grot in en laat een vlam in mijn hand verschijnen om de boel op te lichten
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
松尾`

松尾`


Water

Aantal berichten : 1115

S.E.E - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 37 I_icon_minitimewo 12 feb 2014, 16:22

Kitsune

- « Nee » zeg ik kortaf nog altijd. « Mama moet rusten, en Papa moet haar steunen. Dus nee. Morgen pas. » Ik til Miyo dan gewoon op en loop naar de uitgang toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 37 I_icon_minitimewo 12 feb 2014, 18:48

Sasuke

Ik druk even een kusje op haar voorhoofd en zodra ze het vuur in haar hand laat opkomen, weerspiegelt de vlam zich in mijn ogen, die ook nog iets wat roder gloeit doordat ik mn sharingan nog geactiveert heb. Ik streel Gabrielle eventjes zacht over haar wang , terwijl ik een slang mn mouw uit laat lopen om takken te halen zodat we een vuur aan kunnen steken hier.

Miyo

Ik kijk wat boos naar Kitsune. ' wat een onzin. ' mopper ik en ik probeer me los te krijgen van mijn tante, maar het lukt me niet. Ik kan enkel wat spartelen
Terug naar boven Ga naar beneden
松尾`

松尾`


Water

Aantal berichten : 1115

S.E.E - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 37 I_icon_minitimevr 14 feb 2014, 23:22

Kitsune

« Niks onzin. Ze hoeven daar niet zo'n zeikerd zoals jij bij te hebben » ( Kitsu in een mean bui :B)
Ik loop gewoon rustig verder en hou haar nog goed vast.
Terug naar boven Ga naar beneden
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 37 I_icon_minitimeza 15 feb 2014, 11:08

Miyo

Uit boosheid activeert mijn sharingan zich en blijf ik door spartelen terwijl ik schreeuw dat ze me los moet laten. Ik wil naar papa en mama
Terug naar boven Ga naar beneden
松尾`

松尾`


Water

Aantal berichten : 1115

S.E.E - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 37 I_icon_minitimeza 15 feb 2014, 11:50

Kitsune

« Ugggggghh »
Ik mompel what geirriteerd en spring dan een boom in, zo spring ik verder om sneller thuis te zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 37 I_icon_minitimeza 15 feb 2014, 17:53

Miyo

Lichtjes is het geluid van elektriciteit te horen. De elektriciteit die uit woede van mijn kleine vuistjes af slaat.

Yami

Ik lig nog in mn coma. Mijn hand voelt koud, alsof ik allang heen ben, maar uiteindelijk beweegt toch lichtjes mijn vinger wat, maar dat was het dan ook.
Terug naar boven Ga naar beneden
松尾`

松尾`


Water

Aantal berichten : 1115

S.E.E - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 37 I_icon_minitimeza 15 feb 2014, 18:42

Kitsune

Ik stop dan plots in een boom. 
« Watch eens even... » 
Ik kijk kort rond, ik heb een raar gevoel.

Haru

Ik had tot nu toe mijn ogen gesloten, ik was half in slaap, maar toen ik een lichte beweging tegen mijn hand aan voelde, opende ik ze gelijk. Ik kijk naar Yami, die nog steeds haar ogen dicht heeft.
Terug naar boven Ga naar beneden
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 37 I_icon_minitimeza 15 feb 2014, 20:11

Miyo

Ik merk dat Kitsune stopt en met moeite houd ik mijn woede nog in. ' Wat.? ' vraag ik haar kortaf.

Yami

Ik blijf nog altijd stil liggen, mijn ogen zijn nog gesloten, maar ergens merkte ik vaagjes dat iemand naast me zat en wakker werd. Mijn wijsvinger geeft een kleine, soortig krampige beweging.. Een kleine en korte beweging..
Terug naar boven Ga naar beneden
松尾`

松尾`


Water

Aantal berichten : 1115

S.E.E - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 37 I_icon_minitimeza 15 feb 2014, 23:21

Kitsune

« Ik hoorde wat... »
Ik transformeer naar ninja en luister dan goed naar de omgeving. Nog altijd hou ik Miyo vast.

Haru

« Yami? » 
Ik hou mijn ogen niet van dr af, en merk weer een korte en lichte beweging tegen mijn hand.
Terug naar boven Ga naar beneden
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 37 I_icon_minitimezo 16 feb 2014, 10:10

Miyo

' pfft... ' merk ik wat droogjes op en probeer me nog altijd los te krijgen.

Yami

Ik hoor iemand mijn naam zeggen. Vlakbij is het. Langzaam aan krijg ik een beetje gevoel terug. Zacht voel ik mijn hand wat, en ook dat die wordt vastgehouden. Ik probeer wakker te worden, wil wakker worden, maar mn lichaam reageert nog niet hoe ik dat zou willen.
Terug naar boven Ga naar beneden
松尾`

松尾`


Water

Aantal berichten : 1115

S.E.E - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 37 I_icon_minitimezo 16 feb 2014, 10:24

Kitsune

« Wat pfft?! Daarlijk worden we ineens naar de grond getackeld, en het enige wat jij daar op te zeggen hebt is pfft?! » T3T... Ik word nu echt kribelig van dr.

Haru

Ik zucht zachtjes en ga weer naar achteren zitten in mijn stoel.
Terug naar boven Ga naar beneden
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 37 I_icon_minitimezo 16 feb 2014, 11:21

Miyo

"Ik zou toch niets kunnen doen.. Je houdt me vast dusja.." Merk ik eigenwijs maar ook logisch op

Yami

Beetje bij beetje krijg ik steeds meer gevoel terug, een van de eerste dingen die ik voel, of eigenlijk niet meer voel, is de baby..  Langzaam en een klein beetje beginnen mijn ogen open te gaan, en het gepiep is ondertussen ook veranderd
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 37 I_icon_minitimezo 16 feb 2014, 14:37

Gabrielle
ik laat hem doen en hou nog altijd een vlam in een van mijn handen. Ik kijk Sasuke in zijn rode ogen met een rustige blik en wacht even tot de slang terug komt met hout
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 37 I_icon_minitimezo 16 feb 2014, 15:16

Sasuke

Al snel is de slang terug en ik laat hem de berg takken op de grond neer zetten. Ik ga eventjes op mijn hurken zitten om het hout goed te leggen, en ik zorg ervoor dat er een vlam in mijn hand ontstaat. Vervolgens steek ik daarmee het vuur aan en sta ik weer op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





S.E.E - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 37 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
S.E.E
Terug naar boven 
Pagina 37 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Korralicious :: Pai Sho is more than just a game :: The Official Avatar Aang Fanclub :: Rollenspellen-
Ga naar: