Korralicious
Welkom op Korralicious! Stap in de wonderbaarlijke wereld van de natuur en beheers de elementen alsof je nooit wat anders gedaan hebt. Maak nieuwe vrienden en beleef spannende avonturen, of neem deel aan een van onze vele rollenspellen. Voor ieder wat wils, en slechts een paar klikken van je verwijderd
S.E.E - Pagina 40 GC0Bj
Korralicious
Welkom op Korralicious! Stap in de wonderbaarlijke wereld van de natuur en beheers de elementen alsof je nooit wat anders gedaan hebt. Maak nieuwe vrienden en beleef spannende avonturen, of neem deel aan een van onze vele rollenspellen. Voor ieder wat wils, en slechts een paar klikken van je verwijderd
S.E.E - Pagina 40 GC0Bj
Korralicious
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  GalerijGalerij  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 S.E.E

Ga naar beneden 
5 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40
AuteurBericht
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 40 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 40 I_icon_minitimedo 24 jan 2013, 19:12

Naruto

Ik zucht diep en sta op van de tafel. ' Alsof dat alles is dat ik kan. ' merk ik op, met een lichte irritatie door haar opmerking.

Yami

Ik kijk hem na en blijf rustig op de bank zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 40 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 40 I_icon_minitimedo 24 jan 2013, 19:12

brb ;3
Terug naar boven Ga naar beneden
松尾`

松尾`


Water

Aantal berichten : 1115

S.E.E - Pagina 40 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 40 I_icon_minitimedo 24 jan 2013, 19:19

'ke ;)
Terug naar boven Ga naar beneden
松尾`

松尾`


Water

Aantal berichten : 1115

S.E.E - Pagina 40 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 40 I_icon_minitimedo 24 jan 2013, 19:20

Katsumi

'helemaal niet!'
ik kijk nu droogjes naar hem, het wat niet lullig bedoeld...

Haru

Ik kleed me dus eventjes om en ga dan in bed liggen, met mijn gezicht naar de muur.
Terug naar boven Ga naar beneden
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 40 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 40 I_icon_minitimedo 24 jan 2013, 19:40

Naruto

Ik werp een iets wat felle blik naar Katsumi, haar droogheid enzo staat me nu niet aan, alsof ze niet serieus is..

Yami

Uiteindelijk zet ik de televisie maar uit en pak ik de deken op. Met deken en al loop ik dan naar boven, nadat ik de lichten uit gedaan heb.

Amaya

Ik zit nog op de veranda, starend naar de sneeuw die op de grond ligt. Het is koud en ik zie daarom dan ook damp wolkjes van mijn adem.
Terug naar boven Ga naar beneden
松尾`

松尾`


Water

Aantal berichten : 1115

S.E.E - Pagina 40 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 40 I_icon_minitimedo 24 jan 2013, 19:44

Katsumi

Ik zucht eventjes,
'serieus Naruto, ik plaag je alleen maar...' T_T...

Haru

Ik sluit mijn ogen en val dan gewoon snel in een diepe slaap.

Itachi

-slaapt? xD-
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 40 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 40 I_icon_minitimedo 24 jan 2013, 19:55

Hey, ik kom vanavond niet on, ik moet hard leren voor 2 grote vakken die ik morgen heb, ik ben morgen middag weer online ;3


Gabrielle
ik spring ook een boom in en focus me even op de omgeving en Sasuke om in te schatten waar hij heen gaat. Ik schiet daarna zo snel mogelijk die kant op
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 40 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 40 I_icon_minitimedo 24 jan 2013, 19:58

okeej, succes ;3

Sasuke

Ik merk dat ze nu beweegt en laat meteen slangen haar vastgrijpen, ik ben benieuwd of ze in staat is om ze te ontwijken, want dat is wel iets waar we op getraind hebben

Naruto

' Dat doe je met de verkeerde persoon. ' antwoord ik haar en loop dan gewoon de kamer uit.

Amaya

-tshuh, komt ie niet voor amaya zn bedj uit.? XD-
Ik blijf staren naar de witte sneeuw..

Yami

Ik kom boven en kijk even de kamer van mij en Haru in. Vervolgens leg ik daar de deken neer en loop dan even naar Miyo haar kamertje om te kijken of ze goed slaapt.
Terug naar boven Ga naar beneden
松尾`

松尾`


Water

Aantal berichten : 1115

S.E.E - Pagina 40 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 40 I_icon_minitimedo 24 jan 2013, 20:00

Katsumi

'hmpf'... -.-
Ik verdwijn dan gewoon uit de kamer, terug het bos in, terug in mijn normale kleding.

Itachi

-Dunno? XD o3o''-
Word wakker? xD

Miyo

-slaapt diep-

Haru

-slaapt dus ook...- xD
Terug naar boven Ga naar beneden
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 40 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 40 I_icon_minitimedo 24 jan 2013, 20:03

^^

Naruto

Ik ga me rustig afdrogen voor zover ik nog niet droog was, en kleed me dan aan. Vervolgens loop ik weg van hier..

Amaya

Ik blijf zitten op de veranda. Mijn zwarte haren wapperen wat door de koude wind vanonder mijn warme muts..
Terug naar boven Ga naar beneden
松尾`

松尾`


Water

Aantal berichten : 1115

S.E.E - Pagina 40 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 40 I_icon_minitimedo 24 jan 2013, 20:12

Katsumi

Ik spring een boom in, en ga op een tak liggen, ik heb de afgelopen dagen niet veel geslapen...

Itachi

-zeg maar dat ie gewoon wakker was fzo xD-
Ik loop de woonkamer in en zie dat iedereen al slaapt, ik ga eventjes richting de veranda om een luchtje te scheppen, ik zie Amaya daar dan zitten.

Ik ben nu ff brb moet douchen xx
Terug naar boven Ga naar beneden
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 40 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 40 I_icon_minitimedo 24 jan 2013, 20:14

haha okeej dan xd en tot zo ;3 xx

Amaya

Ik blijf naar de sneeuw kijken, die wat glinstert door het maan licht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 40 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 40 I_icon_minitimedo 24 jan 2013, 20:14

thankies
ik blijf tot half 9, maar mijn internet is zo traag dat dat wss nog maar 1 reactie is na deze xD

Gabrielle
mijn eerste reflectie is al die slangen direct vast te spijkeren aan bomen door een kunai dwars door hun hoofd te schieten. Ik verdwijn dan gelijk en vershijn in een boom aan de andere kant, nog altijd Sasuke volgend.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 40 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 40 I_icon_minitimedo 24 jan 2013, 20:22

Sasuke

Ik merk wat ze doet, dat is goed. Uiteindelijk sta ik eventjes stil in de boom , en draai me in de richting van Gabrielle.


ohw haha okii ;3
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 40 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 40 I_icon_minitimedo 24 jan 2013, 20:29

Gabrielle
Zodra hij stil staat maak ik er gebruik van en spring een andere boom in van mijn traject waarin ik besluit even de tijd te nemen om mezelf tegen de stam af te zetten voor meer vaart, waardoor het even lijkt alsof ik af rem omdat hij stopt. Ik kom uiteindelijk in de boom naast hem terecht, grijp een tak vast en slinger mezelf naar lager, zijn kant op. Ik weet dat hij mij wss al inschat vanwege zijn sharingan maar in feite had ik hem nu te boom uit moeten tackelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 40 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 40 I_icon_minitimedo 24 jan 2013, 20:37

Sasuke

Ik schiet direct de kant op waar zij zojuist vandaan kwam net op het moment dat ze op me af komt.

-------

https://korralicious.catsboard.com/viewtopic.forum?t=213
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





S.E.E - Pagina 40 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 40 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
S.E.E
Terug naar boven 
Pagina 40 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Korralicious :: Pai Sho is more than just a game :: The Official Avatar Aang Fanclub :: Rollenspellen-
Ga naar: