Korralicious
Welkom op Korralicious! Stap in de wonderbaarlijke wereld van de natuur en beheers de elementen alsof je nooit wat anders gedaan hebt. Maak nieuwe vrienden en beleef spannende avonturen, of neem deel aan een van onze vele rollenspellen. Voor ieder wat wils, en slechts een paar klikken van je verwijderd
S.E.E GC0Bj
Korralicious
Welkom op Korralicious! Stap in de wonderbaarlijke wereld van de natuur en beheers de elementen alsof je nooit wat anders gedaan hebt. Maak nieuwe vrienden en beleef spannende avonturen, of neem deel aan een van onze vele rollenspellen. Voor ieder wat wils, en slechts een paar klikken van je verwijderd
S.E.E GC0Bj
Korralicious
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  GalerijGalerij  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 S.E.E

Ga naar beneden 
5 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 20 ... 40  Volgende
AuteurBericht
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E Empty
BerichtOnderwerp: S.E.E   S.E.E I_icon_minitimevr 07 dec 2012, 22:29

S.E.E Angeldustneomarina

Welkom op S.E.E , de afkorting voor speel een elfje. xP

Wat is dit? .. heel logisch; een topic. xd k, je speelt hier eigenlijk gewoon een normaal mensje/persoontje, die krachten bezit, zoals vuur,water,bliksem, en noem maar op. Je persoontje kan transformeren naar bijvoorbeeld een elf, dier enz. Het is als een normale wereld waar je persoontje zich in bevindt, alleen is het dan "magisch" ;)

Je mag als je wil ook een [[magisch]huis] dier voor je persoontje maken.

je mag ook een ander wezen als "normaal persoontje" , vraag dat dan even, dan krijg je wel toestemming [ ligt eraan wat voor wezen ] , je mag ook 2 transformaties, bijv. de 1e is een draak, en de 2e is een elf. [daarvoor hoef je GEEN toestemming]

Je hoeft niet te vragen of je een nieuw personage mag aan maken ! je kan vragen of je personage goed is, en dan zal ik zeggen of je hem moet aanpassen of niet, maar je hoeft nooit zelf te vragen om het aan te maken, alleen als je een "speciale" wil aan maken. het aantal personages dat je hier maakt ligt aan jou, de hoeveelheid is onbeperkt!!

Je mág manga/anime, maar je mag ook gwn "egtige" mensjes .. ;)

Als je het nog niet snapt, dan zeg je het maar.. ;)

Bij dit topic gelden de zelfde regels als overal.!!

-iig wil ik nog even zeggen ; scheld woorden, grof taal gebruik, en 16/18+ praat, MOET van mij hier gewoon met sterretjes, streepjes, puntjes, enz. ertussen als je het wil gebruiken in een reactie!! doe je dat niet, dan stalk ik je net zolang tot je je reactie wijzigt! wanneer er scheldwoorden etc. zonder sterretjes fzo voorkomen in dit topic, is er kans op sluiting!

Als je wil mee doen , is het handig dat je een personage aan maakt ;) Lees hierover meer op het personage topic van SEE. Hoe kom je daar en wat moet je doen.? Ik zal het in stappen eventjes neerzetten :
1: ga naar het "Forum" (in het menu)
2: klik op "Verhalen- en speelhoekje
3: klik op "personages"
4: klik op "Speel een Elfje"
5: lees eventjes wat je in moet vullen voor je personage
6: wees creatief en maak je personage aan
7: post je personage


Veel plezier.!!

~Als er problemen op het topic zijn, of je snapt iets niet, kun je het aan mij, of aan andere spelers op dit topic vragen. :3

RobinNick schreef:
S.E.E Google-approved

Uw rollenspel werd goedgekeurd en toegevoegd aan de lijst met officiële rollenspellen.
Wij wensen u veel spelplezier.
Dit zegel is alleen geldig, indien gegeven door een bevoegde beheerder.


Laatst aangepast door x-limitless-x op zo 06 jan 2013, 20:25; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E I_icon_minitimevr 07 dec 2012, 22:32

2de reactie gereserveerd voor rode lijn
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E I_icon_minitimevr 07 dec 2012, 22:38

yesyes =) gaan we gwn door met reageren zoals eerst of niet.? zoja; kan je dan je reactie opnieuw zetten, als je je die nog herinnert .? :$
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E I_icon_minitimevr 07 dec 2012, 22:45

euhm.... goeie xD ik ga ff proberen hem te herinneren

Rayan
ik kijk op naar Gabrielle, als Sienna zegt dat ze mij heeft leren kennen via haar, moet Gabi dr ook ergens ontmoet hebben
'en hoe ken je haar dan?'

Gabrielle
'Via Sasuke. Hun relatie is vergelijkbaar met de onze' meld ik Rayan. Hij knikt en kijkt me even aan
'Ik laat jullie 2 wel even alleen, ik ben in de gang' ;3
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E I_icon_minitimevr 07 dec 2012, 22:48

hihi tyy ^^

Sienna

Ik kijk Gabrielle eventjes na en kijk weer terug naar Rayan.. Wat moet ik hem nu gaan zeggen.? Hij kent me niet meer, alles is weg uit zijn geheugen.. Zachtjes bijt ik op mijn lip.

Sasuke

Ik zit ondertussen al rustig met Hyuko in de kantine. Ik had een zakje snoepjes voor dr gekocht, en ik zie haar er rustig af en toe eentje van pakken. Ze vraagt gelukkig niet al te veel door over Rayan en zijn toestand..
Terug naar boven Ga naar beneden
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E I_icon_minitimevr 07 dec 2012, 22:54

ik ga nu trwns wel, doeidoei en tot morgen <3 alvast weltruste ^^ xxxxx
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E I_icon_minitimevr 07 dec 2012, 23:02

haha ja wilde ook net zeggen dat ik ga, ik reageer morgen wel ;3
xxx
<3
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E I_icon_minitimeza 08 dec 2012, 11:42

Rayan

'Sienna... ik weet dat dit nogal een vervelende situatie is... vind je het erg als ik wat vragen stel?'

Gabrielle
ik besluit maar even naar de kantine te lopen waar Sasuke met Hyuko zit
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
Yern

Yern


Water

Aantal berichten : 2454

S.E.E Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E I_icon_minitimeza 08 dec 2012, 16:35

Joepie, ik mag terug meedoen :D
Terug naar boven Ga naar beneden
https://korralicious.catsboard.com
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E I_icon_minitimezo 09 dec 2012, 10:31

hahaha jaaaah ^^

trwns, laat Kaji ook wat rondlopen, dan kan ik Sasuke op em af laten komen :P



Sienna

Ik schud lichtjes mijn hoofd. ' Nee.. Vraag maar.. ' antwoord ik hem en zet een wat moeilijk glimlachje op terwijl ik naar hem kijk.

Sasuke

Ik kijk rustig toe hoe Hyuko af en toe een snoepje pakt, en hoe ze om zich heen kijkt naar de mensen in witte jassen en het andere bezoek. Sommigen lijken blij te zijn, sommigen sluiten zich helemaal van de wereld af. Dat vind ik altijd zo vervelend aan ziekenhuizen.. De mensen zijn hier of heel blij, of vreselijk depressief.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yern

Yern


Water

Aantal berichten : 2454

S.E.E Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E I_icon_minitimezo 09 dec 2012, 10:36

Oké (ik kan toch niets doen, Robin is onze 3D RPG aan het forum aan het koppelen, en dat is al ingewikkeld genoeg, zonder dat ik nog eens inlog op het beheerderspaneel en begin te moddelen)

Kaji
Ik loop rond in het bos. Er is nu al een tijd voorbij gegaan, en ik ben moedeloos. Ik kan geen manier bedenken om te helpen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://korralicious.catsboard.com
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E I_icon_minitimezo 09 dec 2012, 10:44

hahahha jaaah. ;o lijkt me ook knap lastig, maar robin is daar dus nu mee bezig.? moeten we ergens rekening mee houden op de site ofzo of niet.?

Sasuke

Doordat de slangen van me in het bos tussen struiken rond kruipen, merk ik Kaji op, degene waarmee ik Gabrielle de hele tijd zag. Eventjes kijk ik naar Hyuko die met grote oogjes rond kijkt en door eet van haar snoepjes. Ondertussen laat ik Manda tevoorschijn komen, bij Kaji.

ff voor duidelijkheid :3 Manda is dus zo'n .. nja.. enorme slang zegmaar.. xd net zo eentje als waardoor hij geredt werd door Sienna ;) als je het je kan herinneren

Manda

Ik word dus tevoorschijn gehaald, en zie een jongen voor me staan.. Ik sis eventjes en wacht nog af, terwijl ik de taak van Sasuke door krijg..
Terug naar boven Ga naar beneden
Yern

Yern


Water

Aantal berichten : 2454

S.E.E Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E I_icon_minitimezo 09 dec 2012, 10:45

Jullie niet, maar echte grote wijzigingen ga ik even niet doen, want dat zou hem kunnen hinderen.

Kaji
Ik zie dus plots een enorme slang voor me, en trek m'n dolk, wetende dat dat niet veel is, klaar om toe te slaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://korralicious.catsboard.com
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E I_icon_minitimezo 09 dec 2012, 10:59

jaa begrijp ik ;)

Manda

Ik kijk met mijn felle slangen ogen naar het dolkje die hij trekt. Ergens doet het me toch wel grijnzen. 'My, my.. Ik ben hier niet eens om je iets te doen' merk ik dan sissend op en laat mijn kop wat dichter bij de grond komen. ' Sasuke vroeg me om je naar de kantine van het ziekenhuis te laten komen.. ' meld ik hem dan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yern

Yern


Water

Aantal berichten : 2454

S.E.E Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E I_icon_minitimezo 09 dec 2012, 11:01

Kaji
*Pratende slangen zijn heel normaal, pratende slangen zijn heel normaal*

Ik bekijk hem, is het de bedoeling dat ik hem beklim? Is het geen valstrik? Iets zegt me van niet, dus waag ik het erop en beklim de machtige slang.

(was de bedoeling? x))
Terug naar boven Ga naar beneden
https://korralicious.catsboard.com
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E I_icon_minitimezo 09 dec 2012, 11:04

jahoor ^^

Manda

Normaal gesproken zou ik niemand op me laten komen, maar aangezien ik niets mag doen van Sasuke, laat ik hem sowieso. Hij moet immers naar het ziekenhuis, dus ik zal hem brengen. Zodra hij op me zit verdwijn ik in een keer uit het bos, en verschijn ik op het grote plein, vlak voor het ziekenhuis. Mensen zie ik met grote ogen kijken, en eventjes sis ik naar ze zodat ze ruimte maken en ik mijn kop kan neerleggen zodat Kaji eraf kan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yern

Yern


Water

Aantal berichten : 2454

S.E.E Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E I_icon_minitimezo 09 dec 2012, 11:06

Kaji
Ik bedenk me hoe vreemd mensen het zouden vinden dat iemand van een slang afstapt en ga het ziekenhuis binnen. Nieuwsgierig, en bang tegelijk, voor wat Saskuke me te zeggen heeft...
Terug naar boven Ga naar beneden
https://korralicious.catsboard.com
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E I_icon_minitimezo 09 dec 2012, 11:08

Manda

Ik kijk eventjes toe hoe Kaji het ziekenhuis binnenloopt, en meld dat via het contact met Sasuke aan hem. Vervolgens verdwijn ik weer.

Sasuke

Ik wacht dus rustig af en kijk ondertussen nog altijd naar de snoep etende Hyuko.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yern

Yern


Water

Aantal berichten : 2454

S.E.E Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E I_icon_minitimezo 09 dec 2012, 11:12

Kaji
Ik zet me maar in de wachtzaal zodat ik Saskuke kan zien binnenkomen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://korralicious.catsboard.com
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E I_icon_minitimezo 09 dec 2012, 11:15

Sasuke

Ik merk Kaji een klein stukje verderop op en til Hyuko eventjes op, terwijl ik haar dr snoepjes vast laat houden. Rustig loop ik naar Kaji toe. ' .. Kaji..? ' vraag ik hem dan en wacht tot hij naar me kijkt, of op me reageert.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yern

Yern


Water

Aantal berichten : 2454

S.E.E Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E I_icon_minitimezo 09 dec 2012, 11:20

Kaji

"Sakuke hé?" zeg ik met een flauwe glimlach. Het is ongemakkelijk geconfronteerd te worden met de man, wiens jaloezie ervoor zorgt dat ik niet kan doen wat ik doen moet.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://korralicious.catsboard.com
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E I_icon_minitimezo 09 dec 2012, 11:32

Sasuke

Ik knik kort, maar zijn flauwe glimlach staat me niet aan, al trek ik me er niets van aan verder. ' Ik wil je wat vragen. ' zeg ik hem dan, nog beleefd voor mijn doen voor zo iemand die ik vanaf het begin al een oordeel heb gegeven, en niet bepaald positief. Met mijn glazige blik in mijn donkere ogen kijk ik naar hem, Hyuko voel ik met mijn zwarte haar plukken spelen en draai kort mijn hoofd naar dr om, om een kusje op dr voorhoofdje te geven. Vervolgens zet ik haar neer op de bank met haar snoep bakje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yern

Yern


Water

Aantal berichten : 2454

S.E.E Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E I_icon_minitimezo 09 dec 2012, 11:34

Kaji
"Nou, wat wil je vragen, dan?"
Terug naar boven Ga naar beneden
https://korralicious.catsboard.com
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E I_icon_minitimezo 09 dec 2012, 11:39

Sasuke

' Ik weet van dat verhaal dat je aan Gabrielle verteld hebt. Ik laat je dr helpen, maar alleen als ik weet dat jouw verhaal te vertrouwen is. Dus ik wil je vragen, om me te vertellen over dat visioen en hoe je zo zeker weet dat dat de werkelijkheid is. Als het echt je "taak" is om Gabrielle te redden en het kind, laat ik het je doen. Maar ik laat je mn familie niet aanraken als je over dit alles liegt en iets heel anders in je hoofd omgaat dat die taak van je. ' zeg ik hem wat strak. Ik laat mn familie niet wéér van me afgepakt worden, en mijn bezorgdheid is, ondanks mijn kilheid, wel duidelijk op te merken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E I_icon_minitimezo 09 dec 2012, 11:41

Rayan
'Hoe... werd het iets tussen ons?'

Gabrielle
ik loop richting de kantine
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
Gesponsorde inhoud





S.E.E Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
S.E.E
Terug naar boven 
Pagina 1 van 40Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 20 ... 40  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Korralicious :: Pai Sho is more than just a game :: The Official Avatar Aang Fanclub :: Rollenspellen-
Ga naar: