Korralicious
Welkom op Korralicious! Stap in de wonderbaarlijke wereld van de natuur en beheers de elementen alsof je nooit wat anders gedaan hebt. Maak nieuwe vrienden en beleef spannende avonturen, of neem deel aan een van onze vele rollenspellen. Voor ieder wat wils, en slechts een paar klikken van je verwijderd
S.E.E - Pagina 2 GC0Bj
Korralicious
Welkom op Korralicious! Stap in de wonderbaarlijke wereld van de natuur en beheers de elementen alsof je nooit wat anders gedaan hebt. Maak nieuwe vrienden en beleef spannende avonturen, of neem deel aan een van onze vele rollenspellen. Voor ieder wat wils, en slechts een paar klikken van je verwijderd
S.E.E - Pagina 2 GC0Bj
Korralicious
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  GalerijGalerij  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 S.E.E

Ga naar beneden 
5 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 21 ... 40  Volgende
AuteurBericht
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 2 I_icon_minitimezo 09 dec 2012, 11:45

Hyuko

Ik eet rustig door van mijn snoepjes terwijl ik op de bank zit, niets aan trekkend van Kaji en papa..

Sienna

'... Ik weet nog.. dat we bezig waren met de training van Kei.. ' .. ' Keitaro.. Het neefje van Gabrielle.. ' voeg ik toe als uitleg.. ' En uiteindelijk, vroeg je me hetzelfde te doen.. Het had te maken met het reactie vermogen als iets je kant op komt, en je kan niets zien.... Ik begon je leuker en leuker te vinden.. Toen ik in het water viel , redde je me eruit.. ' vertel ik, wat afwezig geraakt in mijn gedachten.. Een glimmlachje staat op mijn gezicht.. ' Vanaf dat moment voelde ik al een beetje een.. klik... ' zeg ik nog..



omg ik weet echt niet meer hoe die 2 echt samen zijn gekomen ;o ik kan me alleen dit herinneren hahaha xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 2 I_icon_minitimezo 09 dec 2012, 11:50

hahahaha xD
ik kan me herinneren dat Gabi een hint gaf aan Rayan, en dat ze alle 4 aan het wandelen waren, Sienna en Rayan achterop, en toen gaf Sienna dus toe dat ze hem leuk vond, en hij ook, met wat moeite vanwege zijn verleden, en daarna weet ik het ook niet echt meer XD

Gabrielle
ik zie Sasuke met Kaji... en Hyuko op een bankje. Ik ga eerst naar Hyuko toe, om eerst even wat op te kunnen vangen van wat Sasuke met Kaji bespreekt voordat ik wat zeg.
'Hey sweetie'
'zijn je snoepjes lekker?'
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 2 I_icon_minitimezo 09 dec 2012, 11:54

oohjaah x3

dan ga ik ff een aanvulling doen =3



~Sienna

Eventjes denk ik nog verder na, om een vervolg op mijn verhaal te vertellen, want veel heb ik nog niet echt op zijn vraag geantwoord. ' Gabrielle merkte uiteindelijk dat er "iets" aan het ontstaan was.. Denk ik... Toen we eens met haar en Sasuke aan het wandelen waren, liepen wij achterop.. Ik gaf toen toe dat ik je leuk vond... En jij deed hetzelfde bij mij.... ' zeg ik hem dan zachtjes, wat komend uit mijn gedachtes..

Hyuko

Ik knik hevig naar mama. ' Ja! ' antwoord ik enthousiast en eet rustig door van mijn snoepjes . ' Wil je ook eentje.? ' vraag ik dan aan mama, terwijl ik haar wat vragend aan kijk. Het trommeltje zit nog best wel vol, papa wilde net niet dat ik alles achter elkaar op at.. xd
Terug naar boven Ga naar beneden
Yern

Yern


Water

Aantal berichten : 2454

S.E.E - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 2 I_icon_minitimezo 09 dec 2012, 11:56

Kaji
Ik kijk Sasuke verbaasd aan.
Wel, jij kunt je familie tenminste nog beschermen. Mijn vriendin is opgehangen door mijn toedoen, en nu wordt ik achtervolgd...

Vertellen over mijn visioen? Wel, veel valt daar niet over te zeggen, mijn dode vriendin vroeg me om voor je vriendin en haar ongeboren baby te zorgen, want er zijn mensen met kwade bedoelingen die het op hen gemunt hebben en als ik het goed snapte wat ze zei, wordt het geen makkelijke bevalling, en m'n vader heeft me geleerd om moeilijke bevallingen te leiden, dus ...
Ik wacht op zijn reactie. Niet wetende wat er nog meer te zeggen valt.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://korralicious.catsboard.com
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 2 I_icon_minitimezo 09 dec 2012, 12:02

xD ok ^^

Rayan
ik knik zachtjes en denk hard na... Er valt een beetje een schaduw over mijn ogen heen. Ik heb hier een meisje bij me zitten, die van me houd, waar ik zou van moeten houden, maar ik herken niks van dr, en ik weet dat het kwetsend is. En ik haat mensen kwetsen.
'Hoe lang geleden was dat?'

Gabrielle
ik lach even om Hyuko ^^
'ja hoor' ik pak er rustig eentje
'maar niet alles achterelkaar op eten hé' [xd]
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 2 I_icon_minitimezo 09 dec 2012, 12:02

Sasuke

Ik kijk Kaji wat fronzend aan, niet echt erop in gaand van wat zijn overleden vriendin betrefd. Ik ga niet over mijn tragische verleden beginnen, dat doet er namelijk niet toe. Wat er toe doet, is dat Gabrielle in goede handen is, en al helemaal nu ze zwanger is. ' Hoe kom jij uberhaupt aan een visioen over mijn vriendin en de ongeboren baby.? ' ' En hoe weet ik dat JIJ niet zo iemand bent met kwade bedoelingen.? ' ' Kaji, ik ben niet gek, ik weet hoeveel mensen het op haar hebben gemunt, dat is niets nieuws. ' ' Ik vertrouw het alleen niet, hoe jij aan dat hele verhaal komt met bevallingen etc, terwijl je haar, van wat ik gehoord heb, nooit eerder gezien hebt en je wist haar naam niet eens. Ik wil alleen weten, ben jij betrouwbaar en ben jij de enige die haar zou kunnen helpen, of loop je de hele boel hier voor te liegen.? ' Mijn punten en mijn zorgen lijken me nu wel duidelijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 2 I_icon_minitimezo 09 dec 2012, 12:04

^^

Sienna

'.. Ik denk een paar jaar geleden.. 2 à 3.. Denk ik.. ' antwoord ik hem en ik staar nu even naar de grond, wetend dat hij er niets van herinnert, wat ik hem ook zeg..

Hyuko

Ik kijk mama wat droogjes aan. ' Je doet net als papa. ' merk ik wat mompelend op en kauw ondertussen alweer op een snoepje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yern

Yern


Water

Aantal berichten : 2454

S.E.E - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 2 I_icon_minitimezo 09 dec 2012, 12:06

Kaji
Ik zucht diep. Heeft mijn vriendin er ooit aan gedacht hoe ik hen moest overtuigen "Ik weet het ook niet, en ik begrijp dat je me wantrouwt, maar ik zweer je dat ik echt de beste bedoelingen heb. Je mag er altijd bij zijn, en ik ben trouwens geen partij voor haar... Ze kan me gerust aan..."

Ik ga eten, tot straks :)
Terug naar boven Ga naar beneden
https://korralicious.catsboard.com
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 2 I_icon_minitimezo 09 dec 2012, 12:08

x)

Gabrielle
ik grijns eventjes
'dan zijn papa en ik het tenminste met elkaar eens' ik ga maar naar Hyuko zitten en luister ondertussen vaag naar het gesprek.. ik wil er niet tussenin vallen

Rayan
ik zucht even zachtjes
'Het spijt me...'
zeg ik wat moeilijk en raak wat gefrustreerd.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 2 I_icon_minitimezo 09 dec 2012, 12:09

eetse ^^ tot zo

Sasuke

Ik zucht nu eventjes diep. ' Kijk, ik heb geen ervaring met healing of wat dan ook, dus ik weet niet wat je bij dr doet. Stel je doet iets bij dr wat je niet zou moeten doen om dr te kunnen helpen, en ze kan daardoor niets doen, dan kan jij haar wel degelijk aan. ' zeg ik nog en bekijk Kaji nog even. Ik vertrouw mensen niet snel, en ik wil mensen ook niet te snel mijn vertrouwen geven. Bijna niemand in deze wereld is te vertrouwen heb ik gemerkt.
Terug naar boven Ga naar beneden
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 2 I_icon_minitimezo 09 dec 2012, 12:11

Hyuko

' Thuh.. ' merk ik enkel nog op en ik eet rustig door. Nu kijk ik even naar papa en Kaji, niet begrijpend waar het over gaat.

Sienna

' Je hoeft geen sorry te zeggen.. Je kan er niets aan doen.. Ik hoop alleen dat je het je ooit weer zal herinneren... ' zeg ik hem en kijk nu wel naar hem..
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 2 I_icon_minitimezo 09 dec 2012, 12:11

tot zo ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 2 I_icon_minitimezo 09 dec 2012, 12:14

Gabrielle
... ik kijk even naar Hyuko en haal mijn hand over dr voorhoofdje

Rayan
'Ik hoop ook dat het weer terug komt..'
ik raak wat in de stress, simpel door frustratie. Gabrielle dr worden spoken weer door mijn hoofd, dat Lana dood is. Wat is er waar van? Wat is waar van dit? Ik weet nu niet wat ik geloven moet wat mijn leven betreft.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 2 I_icon_minitimezo 09 dec 2012, 12:20

Hyuko

' Mama, waar hebben papa en die vreemde man het over.? ' vraag ik nu op een wat eigenwijze toon. xd

Sienna

Ik knik kort en merk dat hij in de stress raakt. Ik bijt op mijn lip, dit was precies waar de zuster voor waarschuwde. Uit reflex plaats ik mijn handpalm tegen zijn voorhoofd en komt er een bepaald licht van mijn hand af. Ik weet nooit wat het nut er nu precies van is, maar altijd als ik gefrustreerd was of werd, en ik stressde, deed ik dit altijd bij mezelf, het hielp om te kalmeren.. Misschien dat dit ook bij hem werkt...
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 2 I_icon_minitimezo 09 dec 2012, 12:26

Rayan
als ze dat doet schrik ik eerst even, maar al snel raak ik wat uit mijn gedachten. Ik kijk Sienna aan, zwijgend nu, en ik mijn ooghoeken zie ik een zuster aankomen...

Gabrielle
'Papa wilt weten waar die vreemde man vandaan komt en wat ie wilt' antwoordt ik dr
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 2 I_icon_minitimezo 09 dec 2012, 12:34

Hyuko

' Ohw.. ' merk ik alleen nog eventjes op en eet door van mijn snoepjes.

Sienna

Ik haal mijn hand van zijn hoofd als hij uit zijn gedachtes lijkt te komen. Ook ik zie de zuster dan de kamer binnen komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 2 I_icon_minitimezo 09 dec 2012, 12:36

Rayan
ik hoor de zuster Sienna vragen te vertrekken, dat ik in de war lijk en rusten moet...

Gabrielle
ik kijk droog naar Hyuko
'dat zijn wel genoeg snoepjes voor vandaag' zeg ik dr dan en pak dr doosje uit dr handjes
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 2 I_icon_minitimezo 09 dec 2012, 12:40

Ik moet nu gaan, ik moet huiswerk doen, en anders komt het er nooit van xd
ik ben er vanavond weer ;3 xxx
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 2 I_icon_minitimezo 09 dec 2012, 12:41

Sienna

Ik zucht zachtjes en knik dan maar eventjes kort, al wil ik niet, maar misschien is het beter voor Rayan.. Vervolgens sta ik op, werp ik Rayan nog een blik en geef hem een wat moeilijk glimlachje. Vervolgens loop ik de kamer uit.

Hyuko

Met grote ogen kijk ik mama aan. ' Maar ik mocht snoepjes van papa.! ' zeg ik haar en ik wil het doosje terug, dus steek ik mijn handjes uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 2 I_icon_minitimezo 09 dec 2012, 12:42

hahaha is goed ;3

succes en tot vanavond dan <3 vanavond ben ik trwns rond 9 uur pas online ;)
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 2 I_icon_minitimezo 09 dec 2012, 15:09

ok is goed, thanks :)
tot vanavond dan <3 [goh er hoeft geen spatie tussen! :D]

Gabrielle
'Ja, maar niet al te veel' zeg ik Hyuko en stop het doosje weg.

Rayan
ik glimlach moeilijk terug naar Sienna en kijk naar de zuster die staat te wachten tot ze weg is. Ik zucht dan diep... Ik hoor de zuster vragen of alles goed gaat, of ik geen hoofdpijn heb of wat dan ook. Ik schud mijn hoofd
'alleen wat in de war'
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
Yern

Yern


Water

Aantal berichten : 2454

S.E.E - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 2 I_icon_minitimezo 09 dec 2012, 15:27

Kaji
"Dan zijn er toch nog anderen bij, als ik zoiets zou doen? Als ik iets kan doen om je gerust te stellen, dan wil ik dat doen, maar ik weet gewoon niet hoe ik je kan bewijzen dat ik het goed voor heb."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://korralicious.catsboard.com
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 2 I_icon_minitimezo 09 dec 2012, 17:13

hahaha idd ^^

Sasuke

Ik zucht zachtjes en kijk nu opzij naar Gabrielle, die er ondertussen al een tijdje bij zit. ' Wil je dat Kaji je helpt.? ' vraag ik haar nu dan. Zij mag verder beslissen, ik weet wat ik wil weten.. Als Gabrielle het niet vertrouwt, dan gaat het niet door. Als ze Kaji wel vertrouwt, of ze vertrouwt het verhaal, en ze wil dat Kaji haar helpt, dan laat ik hem haar wel helpen.. Maar ik weet nu al, dat ik hem sowieso in de gaten ga houden.. Mijn vertrouwen heeft hij nog altijd niet, maar dat licht gewoon voornamelijk ook aan mij.

Hyuko

-3- Ik kijk even naar mama en dan naar papa zodra hij wat aan mama vraagt.

Sienna

Ik loop maar naar de kantine, aangezien ze daar allemaal heen zouden gaan..
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 2 I_icon_minitimezo 09 dec 2012, 17:18

Gabrielle
ik kijk op als Sasuke de vraag aan me stelt en ik sta dan op. Ik ga naast Sasuke staan en kijk hem even aan. Vervolgens kijk ik naar Kaji en weer terug
'Ik heb er geen problemen mee. Ik weet dat ie niet liegt, maar ik accepteer alleen zijn help als jij het toestaat, Sasuke' ik kijk hem serieus aan. Ik wil dat hij zeker is hiervan, dat ik straks niet weer ruzie heb, omdat ik Kaji 'vertrouw'
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
RobinNick

RobinNick


Water

Aantal berichten : 184

S.E.E - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 2 I_icon_minitimezo 09 dec 2012, 17:57

Dit is erg leuk om te lezen btw =)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





S.E.E - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 2 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
S.E.E
Terug naar boven 
Pagina 2 van 40Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 21 ... 40  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Korralicious :: Pai Sho is more than just a game :: The Official Avatar Aang Fanclub :: Rollenspellen-
Ga naar: