Korralicious
Welkom op Korralicious! Stap in de wonderbaarlijke wereld van de natuur en beheers de elementen alsof je nooit wat anders gedaan hebt. Maak nieuwe vrienden en beleef spannende avonturen, of neem deel aan een van onze vele rollenspellen. Voor ieder wat wils, en slechts een paar klikken van je verwijderd
S.E.E - Pagina 22 GC0Bj
Korralicious
Welkom op Korralicious! Stap in de wonderbaarlijke wereld van de natuur en beheers de elementen alsof je nooit wat anders gedaan hebt. Maak nieuwe vrienden en beleef spannende avonturen, of neem deel aan een van onze vele rollenspellen. Voor ieder wat wils, en slechts een paar klikken van je verwijderd
S.E.E - Pagina 22 GC0Bj
Korralicious
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  GalerijGalerij  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 S.E.E

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40  Volgende
AuteurBericht
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 22 I_icon_minitimedo 04 apr 2013, 16:28

Hyuko

Ik kijk met grote oogjes naar Liberty, die dus mijn tante blijkt te zijn. ' Hallo. ' zeg ik haar iets wat verwonderd. Een vrolijke glimlach staat op mijn gezicht die ik van mama heb, maar de fonkeling die nu in mijn ogen staat heb ik van papa. ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 22 I_icon_minitimedo 04 apr 2013, 16:35

Liberty
'Dus, jij bent Hyuko?' vraag ik haar, tuurlijk is zij het, maar ik ga gewoon een gesprek aan.
ik bekijk haar trekken goed en zie dus hoeveel ze weg heeft van beide ^^


ik ga nu,ik kom later vanavond mss nog on maar heb niet zo heel veel zin, moet ook nog leren namelijk :s
tot laterz! ;) xx
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
松尾`

松尾`


Water

Aantal berichten : 1115

S.E.E - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 22 I_icon_minitimedo 04 apr 2013, 16:57

Haru

'Miyo..'
Ik kijk haar aan, afwachtend of ze me uberhaupt antwoord gaat geven.
Terug naar boven Ga naar beneden
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 22 I_icon_minitimedo 04 apr 2013, 17:02

Hyuko

' Uhuhm ' antwoord ik enthousiast en ik bekijk mijn tante eventjes. Ze lijkt best wel op mama, en dat is ook wel logisch als ze zussen van elkaar zijn, net als oom Itachi en papa best wel op elkaar lijken.

Miyo

'.. Wat..? ' vraag ik iets wat kortaf , maar ik kijk papa nog altijd niet aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
松尾`

松尾`


Water

Aantal berichten : 1115

S.E.E - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 22 I_icon_minitimedo 04 apr 2013, 17:49

Haru

'Geef antwoord als ik dat vraag!' zeg ik nu wel wat strenger, haar toon staat me niet aan nu.
Terug naar boven Ga naar beneden
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 22 I_icon_minitimedo 04 apr 2013, 18:28

Miyo

' Ik wil ook dat jij en mama bij elkaar blijven, maar dat wil jij ook niet.! ' schreeuw ik naar papa.
Terug naar boven Ga naar beneden
松尾`

松尾`


Water

Aantal berichten : 1115

S.E.E - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 22 I_icon_minitimedo 04 apr 2013, 20:07

Haru

'Wie zegt dat ik dat niet wil?!' ik schreeuw niet naar haar, dat kan ik niet maken, maar ik spreek haar nog wel op een strenge toon aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 22 I_icon_minitimedo 04 apr 2013, 21:31

Miyo

' Waarom zijn jullie dan weg van elkaar.?! Waarom moet mama ergens anders slapen.?! ' De traantjes prikken in mijn ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 22 I_icon_minitimevr 05 apr 2013, 10:10

Gabrielle
'Je tante Liberty is de enige familie van mijn kant en komt van ver, dus wees lief tegen haar' zeg ik Hyuko, niet dat ze gemeen zou doen
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 22 I_icon_minitimevr 05 apr 2013, 17:02

Hyuko

' Uhuh.! ' ^^
' Tante Liberty, waarom ben je niet eerder gekomen.? ' vraag ik dan aan Liberty. Ik vind het leuk dat ik meer familie leer kennen nu..

Sasuke

Ik glimlach lichtjes als ik Hyuko haar enthousiasme zo zie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 22 I_icon_minitimevr 05 apr 2013, 18:45

Liberty
'nou omdat ik op reis was, en nu pas besloot terug te komen' zeg ik haar
'Maar ik had veel eerder moeten komen om jou te zien' ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 22 I_icon_minitimevr 05 apr 2013, 19:02

Hyuko

Ik knik kort en nog altijd vrolijk. '.. Waarom ben jij de laatste van mama's familie.? ' vraag ik nu ineens.

Sasuke

Ik hoor wat Hyuko vraagt en ik zwijg eventjes, kort kijkend naar Gabrielle vanuit mijn ooghoeken en daarna naar Liberty.
Terug naar boven Ga naar beneden
松尾`

松尾`


Water

Aantal berichten : 1115

S.E.E - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 22 I_icon_minitimevr 05 apr 2013, 19:21

Haru

'Omdat papa niet bij mama blijft om rust te hebben, ze kwetst hem, en daar is hij moe van...'
zeg ik nu eerlijk, ik snap niet waarom ik het uberhaupt in de 3de persoon zeg, mischien maakt dat het makkelijker voor me.
Terug naar boven Ga naar beneden
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 22 I_icon_minitimevr 05 apr 2013, 19:57

Miyo

' Waarmee dan.?? ' vraag ik nu, nog altijd gekwetst door zowel papa als mama.
Terug naar boven Ga naar beneden
松尾`

松尾`


Water

Aantal berichten : 1115

S.E.E - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 22 I_icon_minitimevr 05 apr 2013, 20:25

Haru

'Dat is iets voor grote mensen...' zeg ik nu maar, nee, ik ga niet zeggen tegen Miyo dat haar moeder nog altijd gevoelens heeft voor iemand anders, en dat die iemand anders, haar oom is...
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 22 I_icon_minitimevr 05 apr 2013, 20:27

Liberty
'omdat er geen andere zoals wij meer zijn' ... antwoord ik Hyuko, niet echt wetend of dat zo goed genoeg gebracht is
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 22 I_icon_minitimevr 05 apr 2013, 20:46

Miyo

' Dan hoef ik niet te luisteren, want jij vertelt mij ook niets. ' zeg ik nu brutaal tegen papa en ik loop weer stug door.

Hyuko

Ik kijk mijn tante eventjes verward aan. ' Hoe komt dat.? ' vraag ik door.

Sasuke

Ik zucht zachtjes, Hyuko hoeft dit nu nog helemaal niet te weten.. Zowel Gabrielle en Liberty hun familie als de mijne zijn op gruwelijke wijze omgebracht, dit is nog iets te hoog gegrepen voor zo'n meisje als Hyuko. [tenminste, Hyuko wist het toch nog niet.?]
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 22 I_icon_minitimevr 05 apr 2013, 20:56

nee ze wist het nog niet

Gabrielle
ik weet niet of die vraag nu beantwoord moet worden. Ze heeft het recht het te weten maar misschien is het nog te vroeg?
'Hyuko' ik buk ietsjes
'dat doet er niet toe oké? Dat krijg je allemaal nog wel een keertje te horen' zeg ik haar

Liberty
... ik besluit eventjes te zwijgen voor dit nu
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 22 I_icon_minitimevr 05 apr 2013, 21:01

okii ;3

Hyuko

Ik hoor wat mama me zegt en mijn glinsterende ogen richt ik dan aan papa, afwachtend van zijn reactie, in de hoop dat hij tegen mama in gaat.

Sasuke

Ik kijk omlaag naar Hyuko zodra ze mij aan kijkt. Eventjes frons ik mijn wenkbrauwen wat zodra ik merk dat ze me afwachtend aan kijkt, vol verlangen. Ik grijns lichtjes en kom op gehurkt voor haar zitten ' Not now, Hyuko-chan. ' zeg ik haar kalmpjes en ik kriebel haar zachtjes wat in haar zij, waardoor ze begint te lachen. Dit tovert een glimlachje op mijn gezicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 22 I_icon_minitimevr 05 apr 2013, 21:02

zullen we Sienna en Rayan maar terug laten komen naar de rest trouwens.? XD
Terug naar boven Ga naar beneden
松尾`

松尾`


Water

Aantal berichten : 1115

S.E.E - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 22 I_icon_minitimevr 05 apr 2013, 21:04

Haru

Ik zucht eventjes diep en sta weer op, ik loop weer achter haar aan.
'Miyo! Sla niet zo'n toon tegen me aan!' Ik word nu wel boos door dr.
Ik stop haar nu weer via haar schouder.
Terug naar boven Ga naar beneden
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 22 I_icon_minitimevr 05 apr 2013, 21:05

Miyo

Ik trek me los van papa en ren weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 22 I_icon_minitimevr 05 apr 2013, 21:06

owhjaaaa... waar waren die ook al weer?

Gabrielle
ik glimlach ook even om Hyuko als ze zo lacht en kijk even naar Sasuke ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 22 I_icon_minitimevr 05 apr 2013, 21:13

nog op dat stukje waar Rayan behandeld werd xd

Sasuke

Ik wrijf eventjes snel over Hyuko dr haren, waardoor het nu wat overhoop zit. Ik zie Hyuko meteen haar haren weer terug gladstrijken in de krullen die ze van Gabrielle heeft geerft. Ik glimlach lichtjes en kijk dan opzij naar Gabi. ' Rayan en Sienna zijn nogsteeds weg hmm..? ' vraag ik haar, aangezien ik net even weg was dus ik weet niet of ze langs zijn geweest of niet
Terug naar boven Ga naar beneden
松尾`

松尾`


Water

Aantal berichten : 1115

S.E.E - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 22 I_icon_minitimevr 05 apr 2013, 21:18

Haru

Dit pik ik niet meer, ik ren nu gewoon achter haar aan, 'Miyo!'
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





S.E.E - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 22 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
S.E.E
Terug naar boven 
Pagina 22 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Korralicious :: Pai Sho is more than just a game :: The Official Avatar Aang Fanclub :: Rollenspellen-
Ga naar: