Korralicious
Welkom op Korralicious! Stap in de wonderbaarlijke wereld van de natuur en beheers de elementen alsof je nooit wat anders gedaan hebt. Maak nieuwe vrienden en beleef spannende avonturen, of neem deel aan een van onze vele rollenspellen. Voor ieder wat wils, en slechts een paar klikken van je verwijderd
S.E.E - Pagina 37 GC0Bj
Korralicious
Welkom op Korralicious! Stap in de wonderbaarlijke wereld van de natuur en beheers de elementen alsof je nooit wat anders gedaan hebt. Maak nieuwe vrienden en beleef spannende avonturen, of neem deel aan een van onze vele rollenspellen. Voor ieder wat wils, en slechts een paar klikken van je verwijderd
S.E.E - Pagina 37 GC0Bj
Korralicious
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  GalerijGalerij  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 S.E.E

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40  Volgende
AuteurBericht
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 37 I_icon_minitimedo 23 mei 2013, 18:07

Miyo

Ik kijk even toe. ' Wat ga je maken.? '
Terug naar boven Ga naar beneden
松尾`

松尾`


Water

Aantal berichten : 1115

S.E.E - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 37 I_icon_minitimedo 23 mei 2013, 18:09

Haru

'noodles, met biefstuk er door heen' x) zeg ik haar rustig. Ik pak noodles uit een kast en dan biefstuk uit de koelkast.
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 37 I_icon_minitimedo 23 mei 2013, 18:12

Hyuko
'pfff' merk ik alleen op, papa doet flauw

Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 37 I_icon_minitimedo 23 mei 2013, 18:18

Sasuke

Ik kijk even naar Hyuko en moet tegelijkertijd ook even denken aan Isamu.. Waar zou hij zijn.? Ik klim even het bed terug op en aai Hyuko even over dr haren.

Miyo

Ik glimlach lichtjes en knik even. ' Okii ' ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 37 I_icon_minitimedo 23 mei 2013, 18:21

Hyuko
ik laat papa doen en kijk even naar hem. Ik ben blij dat ze beide weer thuis zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
松尾`

松尾`


Water

Aantal berichten : 1115

S.E.E - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 37 I_icon_minitimedo 23 mei 2013, 18:22

Haru

Ik begin rustig met klaar maken, het is snel gedaan en nu hoef ik alleen de biefstuk te bakken. Ik zet een pan op, de biefstuk erin en wacht; over het kookeiland kijk ik naar Miyo. Komt Yami nog naar binnen?
Terug naar boven Ga naar beneden
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 37 I_icon_minitimedo 23 mei 2013, 18:35

Yami

Ik kom uiteindelijk maar weer terug naar het huis.

Sasuke

Ik kijk nog naar Hyuko, gewoon kalmpjes nu.. ' Laten we maar naar beneden gaan.. ' stel ik dan voor, aan zowel Hyu als Gabi.
Terug naar boven Ga naar beneden
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 37 I_icon_minitimedo 23 mei 2013, 18:35

kmoet nu ff eten dus brb xx
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 37 I_icon_minitimedo 23 mei 2013, 18:41

ik moet zo ook gaan eten, en dan leren :(
er is meer te leren bij gekomen... -.-
in 10 dagen... ik ga dood xD

Gabrielle
ik knik en ga dus met Hyuko en Sasuke naar beneden

Hyuko
ik loop voorop en ben sneller beneden dan papa en mama
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
松尾`

松尾`


Water

Aantal berichten : 1115

S.E.E - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 37 I_icon_minitimedo 23 mei 2013, 18:51

Ik ga ook zo eten :p

Haru

Ik kijk nog altijd naar Miyo, en hoor al het sissende geluid van het vlees.
Terug naar boven Ga naar beneden
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 37 I_icon_minitimedo 23 mei 2013, 19:03

hahah ahhww komt goed ;3 niet stressen.!

Sasuke

Ik loop dan rustig naar beneden terwijl ik mn blouse rustig dicht knoop

Yami

Ik kom het huis binnen en hoor het sissende geluid van vlees. Ik kom de woonkamer binnen en kijk even opzij naar de keuken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 37 I_icon_minitimedo 23 mei 2013, 19:11

haha ik doe de hele afgelopen week niks anders dan stressen... het is gewoon teveel om binnen een week voor toetsen te leren en 5 rapporten in te leveren, er is er gisteren eindelijk een af gemaakt xD

Gabrielle
ik zie dat Liberty alles klaar heeft gezet.
'Morgen Libby'

Liberty
ik loop naar Gabi toe
'morgen' zeg ik, blij haar te zien, maar het valt me gelijk op dat ze niet meer zwanger is...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 37 I_icon_minitimedo 23 mei 2013, 19:28

hahahah maar juist als je stresst gaat et niet goed eh ;)

Sasuke

Ik zie dus ook dat Liberty alles klaar gezet heeft . ' ' morgen.' zeg ik haar dan ook maar en merk al snel op dat Amaya nog door slaapt, op de bank..
Terug naar boven Ga naar beneden
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 37 I_icon_minitimedo 23 mei 2013, 19:30

kga ff nobu uitlaten xx
Terug naar boven Ga naar beneden
松尾`

松尾`


Water

Aantal berichten : 1115

S.E.E - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 37 I_icon_minitimedo 23 mei 2013, 19:32

Haru

Ik zie yami weer binnenkomen.
Ik ga rustig verder met het vlees, doe er wat groeten bij en maak een sausje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 37 I_icon_minitimedo 23 mei 2013, 19:33

weet ik xD, maar we staan allemaal onder druk dus ik moet nu gaan leren dealen met stress. Als die me lukt kan alles me lukken xD

Liberty
'morgen' antwoord ik nog naar Sasuke en kijk Gabrielle met een vragende blik aan, ik wil wel weten wat er gebeurd is...

Gabrielle
'later Liberty..' antwoord ik alleen maar en ga aan tafel zitten, samen met Hyuko
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 37 I_icon_minitimedo 23 mei 2013, 19:56

hahaha xd okeej dan XD


Sasuke

Ik laat Amaya maar en kom dan ook maar aan tafel, al heb ik helemaal geen trek..

Yami

Ik kom even kijken naar wat Haru maakt. '... Kan ik helpen...? ' vraag ik dan maar voor de zekerheid, al lijkt het erop dat het hem prima zelf lukt.. maarja je weet maar nooit..
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 37 I_icon_minitimedo 23 mei 2013, 20:01

Gabrielle
zodra het eten op mijn bord ligt heb ik ook niet echt trek maar werk maar gewoon wat naar binnen

Hyuko
ik eet ook wat en ben niet echt gefocust op wat er om me heen gebeurd



inspiloos :(
en ik ga maar gelijk, ik moet nog zoveel leren en ik zit niks te doen nu xd
byebye xxx
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 37 I_icon_minitimedo 23 mei 2013, 20:06

oohw okeej , byebyexx


Sasuke

Ik neem alleen even wat te drinken.
Terug naar boven Ga naar beneden
松尾`

松尾`


Water

Aantal berichten : 1115

S.E.E - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 37 I_icon_minitimedo 23 mei 2013, 21:17

Haru

Ik kijk eventjes naar Yami
'nee, hoeft niet.'
'Ga maar zitten, we kunnen zo eten...' zeg ik rustig.
Ik meng de biefstuk en saus met de noodles en klaar.
Terug naar boven Ga naar beneden
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 37 I_icon_minitimedo 23 mei 2013, 21:31

Yami

Ik knik eventjes kort en loop dan met Miyo naar de eettafel toe. Vervolgens ga ik maar zitten zoals Haru zei.
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 37 I_icon_minitimevr 24 mei 2013, 15:11

Gabrielle
ik drink daarna ook even wat en kijk hoe Hyuko gewoon goed en rustig zit te eten
'is het ook niet tijd voor Amaya om op te staan...?' merk ik dan op
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 37 I_icon_minitimevr 24 mei 2013, 17:01

Sasuke

Ik kijk eventjes opzij naar Gabrielle en zucht zachtjes. Ik blijf eigenlijk het liefst mogelijk op een beetje afstand van Amaya. '.. Dat kan.. ' merk ik alleen even op en drink eventjes wat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 37 I_icon_minitimevr 24 mei 2013, 17:08

Liberty
'I maak haar wel wakker' zeg ik en loop naar Amaya toe. Ik schud haar dan lichtjes

Gabrielle
ik kijk even naar Sasuke, die duidelijk nog steeds afstand wilt van Amaya
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 37 I_icon_minitimevr 24 mei 2013, 17:11

Amaya

Ik word wat lichtjes wakker zodra ik voel dat ik word wakker geschud.' Hmmmm...? '

Sasuke

Ik kijk eventjes terug naar Gabrielle, zwijgend.. Iets wat afwachtend kijk ik haar wel aan, aangezien ze mij zo aan kijkt..
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





S.E.E - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 37 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
S.E.E
Terug naar boven 
Pagina 37 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Korralicious :: Pai Sho is more than just a game :: The Official Avatar Aang Fanclub :: Rollenspellen-
Ga naar: