Korralicious
Welkom op Korralicious! Stap in de wonderbaarlijke wereld van de natuur en beheers de elementen alsof je nooit wat anders gedaan hebt. Maak nieuwe vrienden en beleef spannende avonturen, of neem deel aan een van onze vele rollenspellen. Voor ieder wat wils, en slechts een paar klikken van je verwijderd
S.E.E - Pagina 38 GC0Bj
Korralicious
Welkom op Korralicious! Stap in de wonderbaarlijke wereld van de natuur en beheers de elementen alsof je nooit wat anders gedaan hebt. Maak nieuwe vrienden en beleef spannende avonturen, of neem deel aan een van onze vele rollenspellen. Voor ieder wat wils, en slechts een paar klikken van je verwijderd
S.E.E - Pagina 38 GC0Bj
Korralicious
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  GalerijGalerij  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 S.E.E

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40  Volgende
AuteurBericht
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 38 I_icon_minitimevr 24 mei 2013, 17:15

Gabrielle
ik wil geen discussie aan, in ieder geval niet over zoiets praten waar de rest bij is dus ik schud lichtjes mijn hoofd zo van dat ik niks te zeggen heb, ik kom er eventueel later wel op terug.

Hyuko
ik kijk naar papa en mama als ik klaar ben... en dan pas valt iets me op, iets klopt niet helemaal
'how long before I can see my brother?' vraag ik dan. Mama heeft haar buik niet meer...

Liberty
'tijd om wakker te worden..' zeg ik Amaya
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 38 I_icon_minitimevr 24 mei 2013, 17:36

Amaya

Ik open mijn donkere ogen langzaam en zie Liberty dus. Iets wat vaagjes glimlach ik.. ' Goeiemorgen.' zeg ik haar dan maar..

Sasuke

Ik kijk naar Hyuko zodra ze dat vraagt. ' Soon.. ' antwoord ik haar dan maar, hopelijk vinden we Isamu inderdaad snel..

Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 38 I_icon_minitimevr 24 mei 2013, 17:51

Gabrielle
ik knik om wat Sasuke zegt en hoop dat ie gelijk heeft ook...

Liberty
'goeiemorgen, heb je al trek in ontbijt?'


ik moet eten, ben er straks weer ;) xx
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 38 I_icon_minitimevr 24 mei 2013, 17:53

eetsexx

Sasuke

Ik drink nog rustig verder van mijn drinken en zwijg verder, even denkend aan Isamu..

Amaya

' Ehm, ik kom er aan. ' antwoord ik haar dan maar en kom wat overeind zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
松尾`

松尾`


Water

Aantal berichten : 1115

S.E.E - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 38 I_icon_minitimevr 24 mei 2013, 18:41

Haru

Ik pak boorden en dek de tafel kort en snel.
Ik leg een matje neer op de tafel en zet de pan daar dan op.
'Zie zo.'
Ik ga zitten, tegen over Yami, naast Miyo, die aan het hoofd zit.
Ik schep dan op voor Miyo zoiezo.
Terug naar boven Ga naar beneden
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 38 I_icon_minitimevr 24 mei 2013, 20:08

Miyo

Ik ruik de geur van de noodles enzo en snuif het op. Het ruikt lekker. ^^ Ik zie dan dat papa voor me opschept. ' Meeeeeer ' zeg ik enthousiast , ookal is papa nog niet eens klaar met het op scheppen xd

Yami

Ik kijk naar Miyo die dus zo doet en grinnik lichtjes om haar. ' Rustig , rustig . ' zeg ik haar alleen maar en kijk maar eventjes kort naar hoe Haru voor haar opschept.
Terug naar boven Ga naar beneden
松尾`

松尾`


Water

Aantal berichten : 1115

S.E.E - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 38 I_icon_minitimevr 24 mei 2013, 20:10

Haru

Ik grijns wat,
'eerst opeten, dan meer.' zeg ik eerst, ik schep nog wat voor haar op en stop dan.
'eet'. Ik kijk dan naar Yami en wacht tot ze haar boord optilt
Terug naar boven Ga naar beneden
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 38 I_icon_minitimevr 24 mei 2013, 20:13

Miyo

' Tshuh ' ik kijk wat teleurgesteld en hoor hem dan zeggen dat ik kan eten. ^^ Ik begin dan ook meteen te eten van de noodles enzo .

Yami

Ik merk dat Haru wacht tot ik mn bord optil, en ik doe dat dan dus ook.
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 38 I_icon_minitimevr 24 mei 2013, 20:15

sorry kom niet online, krijg mezelf eindelijk weer zo ver te leren xD
ben er morgen avond weer, en over 2 weken kan ik weer gwn online komen x)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
松尾`

松尾`


Water

Aantal berichten : 1115

S.E.E - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 38 I_icon_minitimevr 24 mei 2013, 20:16

Haru

Ik grinnik wat om Miyo die gelijk aanvalt.
Ik schep wat op voor Yami, en wacht tot ze stop zegt.
Terug naar boven Ga naar beneden
松尾`

松尾`


Water

Aantal berichten : 1115

S.E.E - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 38 I_icon_minitimevr 24 mei 2013, 20:16

ik kom morgen en zondag, en maandag niet wss, mischien om 1 rea te plaatsen maar niet meer.
Terug naar boven Ga naar beneden
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 38 I_icon_minitimevr 24 mei 2013, 20:28

Yami

Zodra ik genoeg heb zeg ik maar gewoon stop.




ohw okeej, ik ben er sws zondag avond wss niet nd die 2 weken wss ook nauwelijks.
xx
Terug naar boven Ga naar beneden
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 38 I_icon_minitimevr 24 mei 2013, 20:29

ik moet nu ook gaan xx ben dr latr vanavond miss weer xx
Terug naar boven Ga naar beneden
松尾`

松尾`


Water

Aantal berichten : 1115

S.E.E - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 38 I_icon_minitimevr 24 mei 2013, 20:45

Ik ga ook zoiezo

Haru

Ik stop met voor haar opscheppen en schep dan voor mezelf op.
'eet smakelijk'.
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 38 I_icon_minitimevr 24 mei 2013, 21:36

Liberty
'okay' zeg ik Amaya en loop naar de tafel. Ik eet dan zelf ook wat.

Gabrielle
ik kijk even naar Liberty... moeten we het iedereen maar gelijk vertellen? of wachten?




Klik even hier en say what you think, totally fangirling over here xD
En sabine, dit is een reden om vampire diaries te kijkennnn
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 38 I_icon_minitimeza 25 mei 2013, 10:14

ik kan het niet zien --' geen goede adobe gedoetje nu -.-' ik kijk het later wel


Sasuke

Ik drink even mn glas leeg nu en zie Gabrielle dr blik naar Liberty toe gaan. Ik ik kijk nu maar even weer weg naar het lege bord, waar nog geen kruimeltje op ligt.. Ik heb gewoon geen trek na wat er gebeurd is..

Amaya

Ik sta op van de bank en loop rustig naar de tafel. ' Goeiemorgen. ' zeg ik dan tegen Gabrielle, Hyuko en ook nog Sasuke, al voel ik een afstandelijke sfeer tussen hem en mij, ook nu. Ik vraag me af hoe hij dan met Itachi en Haru enzo omgaat, want met mij heeft hij sowieso nauwelijks contact. Ik kijk eventjes naar Gabrielle nu, en ook ik merk dat ze niet mee r zwanger is, maar ik zie geen baby.. Ik zwijg er maar over

Yami

' Eetsmakelijk ' zeg ook ik dan en ik kijk eventjes opzij naar Miyo, die al op de helft is van haar eten. Ik glimlach eventjes en begin zelf dan ook te eten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 38 I_icon_minitimeza 25 mei 2013, 10:25

aaww jammer x(
xD

Gabrielle
ik kijk van Amaya naar Sasuke.... maar zwijg er nog over. Ik kijk naar Hyuko die klaar is met eten
'als je klaar bent mag je je gaan aankleden Hyuko'
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 38 I_icon_minitimeza 25 mei 2013, 10:41

Hyuko

Ik knik even naar mama met een glimlachje en eet mijn broodje nu op. Vervolgens drink ik ook mijn glas leeg en spring dan van de stoel. Met een huppeltje ga ik dan naar de trap, rustig naar boven, zodat ik me dus kan gaan omkleden.

Sasuke

Vanuit mijn ooghoeken kijk ik kort terug naar Gabrielle en ook ik zwijg gewoon nog altijd. Hyuko kijk ik nog kort na en zodra mijn glas leeg is zet ik het weer neer op de tafel.

Amaya

Ik kom maar aan de tafel zitten en pak even een broodje. Ik scheur er een stukje vanaf en eet het rustig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 38 I_icon_minitimeza 25 mei 2013, 11:14

Gabrielle
ik kijk haar na. Zij is tenminste tevreden, en ik ben daar ook blij om.



sorry wat inspiloos, en ik krijg zo bezoek, ik reageer vanavond weer ;)
byebye
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 38 I_icon_minitimeza 25 mei 2013, 11:27

ohw okeej byedxx

Hyuko

Ik ga me boven maar aankleden dan
Terug naar boven Ga naar beneden
松尾`

松尾`


Water

Aantal berichten : 1115

S.E.E - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 38 I_icon_minitimeza 25 mei 2013, 13:45

Ik ben laat in de avond pas on ik leer de hele middag.
Terug naar boven Ga naar beneden
松尾`

松尾`


Water

Aantal berichten : 1115

S.E.E - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 38 I_icon_minitimeza 25 mei 2013, 13:45

Haru

Ik begin ook te eten
-ff eten skippen? xD-
Terug naar boven Ga naar beneden
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 38 I_icon_minitimeza 25 mei 2013, 13:48

okeej

en jup ;3
Terug naar boven Ga naar beneden
松尾`

松尾`


Water

Aantal berichten : 1115

S.E.E - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 38 I_icon_minitimeza 25 mei 2013, 17:45

Haru

Ik ben klaar met eten, nu, Miyo is bezig aan haar tweede bord. Kort kijk ik naar Yami en sta dan op om de pan in de keuken te zetten.
Terug naar boven Ga naar beneden
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 38 I_icon_minitimeza 25 mei 2013, 17:52

Yami

Ik zie dat Haru de pan terug brengt naar de keuken en zelf blijf ik nog eventjes zitten, totdat Miyo klaar is met eten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





S.E.E - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 38 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
S.E.E
Terug naar boven 
Pagina 38 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Korralicious :: Pai Sho is more than just a game :: The Official Avatar Aang Fanclub :: Rollenspellen-
Ga naar: