Korralicious
Welkom op Korralicious! Stap in de wonderbaarlijke wereld van de natuur en beheers de elementen alsof je nooit wat anders gedaan hebt. Maak nieuwe vrienden en beleef spannende avonturen, of neem deel aan een van onze vele rollenspellen. Voor ieder wat wils, en slechts een paar klikken van je verwijderd
S.E.E - Pagina 10 GC0Bj
Korralicious
Welkom op Korralicious! Stap in de wonderbaarlijke wereld van de natuur en beheers de elementen alsof je nooit wat anders gedaan hebt. Maak nieuwe vrienden en beleef spannende avonturen, of neem deel aan een van onze vele rollenspellen. Voor ieder wat wils, en slechts een paar klikken van je verwijderd
S.E.E - Pagina 10 GC0Bj
Korralicious
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  GalerijGalerij  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 S.E.E

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 14 ... 18  Volgende
AuteurBericht
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 10 I_icon_minitimedo 08 jan 2015, 21:46

Gabrielle
'omdat die niet zo krachtig zijn als de onze..' 

Isamu
Met de hulp van papa neem ik een stap nog verder, en ben nu bijna onderaan de trap
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 10 I_icon_minitimedo 08 jan 2015, 21:57

Hyuko

'... Ohw.... ' weet ik enkel nog uit te brengen en ik vraag me nu af waartoe ik allemaal in staat kan zijn..

Sasuke

' Bijna.... ' zeg ik wat tegen Isamu als ik zie dat hij er bijna is. Nog altijd help ik hem wel een beetje, maar ik laat het hem nu ook wel wat meer zelf doen.. Hij zou het uiteindelijk toch zelf moeten doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 10 I_icon_minitimedo 08 jan 2015, 22:06

Gabrielle
'maar, dat is ook iets, dat je geheim moet houden Hyu..' zeg ik haar nu serieus

Isamu
als ik onderaan de trap sta kijk ik blij naar boven naar papa. Ik kan nog niet echt volledig praten en ben nogal stil in de ochtend dus ik zeg niks maar ik glimlach wel, blij dat papa en mama er weer zijn
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 10 I_icon_minitimedo 08 jan 2015, 22:18

Hyuko

Ik bijt eventjes kort op mijn lip. ' Hoe moet ik dan trainen op school...? '

Sasuke

Ik hoor wat Gabrielle en Hyuko bespreken, maar ik ben nu ook gericht op Isamu, die blij is dat hij het gehaald heeft zonder te vallen. Ik ga eventjes op mijn hurken zitten en houd mijn duim omhoog. ' Goed gedaan ' zeg ik hem dan en ik aai hem zacht over zijn bolletje x3
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 10 I_icon_minitimedo 08 jan 2015, 22:49

Gabrielle
'gewoon mee gaan met de rest en vertel ons als je merkt dat je er moeite mee krijgt' zeg ik haar

Isamu
ik lach nog steeds en knuffel papa dan gewoon door mijn armpjes om hem heen te slaan x3
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 10 I_icon_minitimevr 09 jan 2015, 22:33

Sasuke

Zodra ik zijn armpjes om me heen voel, sla ik mijn armen ook om hem heen en til ik hem op. Met mijn arm ondersteun ik hem en ik knuffel hem ondertussen ook nog door.

Hyuko

'.. En wat als ik weer word achtervolgd..? ' ik denk nu eventjes aan de tijd dat er al eens enge mannetjes achter me aan zaten en dat papa en mama toen net optijd kwamen..
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 10 I_icon_minitimeza 10 jan 2015, 00:35

Gabrielle
'dan zullen wij er net als laatst optijd bij zijn, maar via je krachten kan je contact met ons opnemen' 

Isamu
ik knuffel papa nog even door en blijf zo hangen aan hem
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 10 I_icon_minitimeza 10 jan 2015, 10:29

Hyuko

Ik luister naar mama en knik eventjes kort. '... okeej... ' antwoord ik nu enkel en kijk dan even opzij naar papa en Isamu die elkaar knuffelen..

Sasuke

Ik laat hem rustig doen en al knuffelend loop ik met Isamu in mijn armen terug naar de bank.
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 10 I_icon_minitimezo 11 jan 2015, 20:08

Gabrielle
ik kijk dan ook even om naar Sasuke en Isamu die lekker knus bezig zijn  [x3]
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 10 I_icon_minitimema 12 jan 2015, 18:00

Sasuke

Ik kom dan bij Gabi en Hyuko op de bank zitten terwijl ik Isamu nog in mijn armen heb.
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 10 I_icon_minitimedi 13 jan 2015, 17:47

Isamu
ik kijk dan even naar mama maar zeg niks, ik ben niet zo van het praten in de ochtend

Gabrielle
'goeiemorgen kleine' zeg ik Isamu en verlegen duikt hij met zn hoofd weg in Sasuke zijn schouder [xd]
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 10 I_icon_minitimedi 13 jan 2015, 17:51

Sasuke

Ik grijns even om wat Isamu doet zodra Gabi hem goedemorgen wenst. '.. Niet zo'n prater hmmh.. ' merk ik kalmpjes op en ik wrijf eventjes met mijn hand over Isamu's hoofdje.

Hyuko

Ik glimlach iets wat vaagjes en ik kijk toe hoe mijn vader mn broertje over zijn hoofd aait.. Zal hij ook speciaal zijn ? Zal dat dan ook de reden zijn geweest dat al die mensjes achter hem aan zaten ? Zal hij sterker worden dan papa en mama zullen zijn? En dan ik zal worden?
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 10 I_icon_minitimewo 14 jan 2015, 11:53

Isamu
ik mompel zachtjes wat en wrijf daarna even in mn ogen. Langzaamaan wordt ik wel wakker nu

Gabrielle
ik glimlach ook even en kijk vervolgens naar Hyuko, die nog rustig bij me op schoot heb
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 10 I_icon_minitimewo 14 jan 2015, 13:19

Hyuko

Ik kijk nog toe en hoor isamu wat geluid maken, maar hard is het niet. Ik kijk nog toe, al wordt het meer staren zodra ik in mijn gedachten weg zink.

Sasuke

Ik merk dat Hyuko in dr gedachten begint weg te zinken en even kijk ik nu iets wat vragend naar Gabrielle
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 10 I_icon_minitimewo 14 jan 2015, 15:47

Gabrielle
ik kijk naar Hyuko zodra ik Sasuke zn blik zie
'Waar denk je aan Hyu?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 10 I_icon_minitimewo 14 jan 2015, 17:54

Hyuko

Mijn blik wordt wat glazig, wat kil... Ik staar nog altijd wat, ookal hoor ik mama haar stem.. '.. het gaat altijd over isamu ' floep ik er nu uit, zonder ook maar enige emotie in mn stem..

Sasuke

Ik kijk van Gabrielle naar Hyuko en ik hoor wat ze zegt. Even weet ik niet hoe ik daar op moet reageren.. Iets wat we hebben willen voorkomen, floept ze er nu uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 10 I_icon_minitimewo 14 jan 2015, 20:47

Gabrielle
'tuurlijk niet, waarom denk je dat Hyu?' vraag ik haar gewoon op een kalme en rustige manier.. 
We hebben even ons moment gehad met Isamu doordat hij weg was.. maar het betekend niet dat de ene belangrijker is dan de ander..
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 10 I_icon_minitimewo 14 jan 2015, 22:28

Hyuko

' Er is een reden dat ze achter Isamu aan zitten, en er is een reden dat jullie dagen lang weg waren en dat ik altijd maar bij anderen moest verblijven. '
' Hij is speciaal om een of andere reden '

Sasuke

' Dat maakt je niet minder waardig dan Isamu, Hyuko.. ' weet ik nu uit te brengen en even kijk ik terug naar Isamu om te kijken of hij zn rust bewaard..
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 10 I_icon_minitimezo 18 jan 2015, 20:20

Isamu
ik kijk wat vragend, ben ik speciaal dan?

Gabrielle
'Jullie zijn allebei heel speciaal, want jullie zijn allebei onze kinderen' 
'En allebei even belangrijk' 
ik ga met mijn hand even rustig voor Hyuko dr haar.
'Dat we dagen weg waren heeft daar niks mee te maken'
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 10 I_icon_minitimezo 18 jan 2015, 21:32

Hyuko

Ik zucht even diep en sta dan op . Kort werp ik nog een blik naar Isamu die nog altijd bij papa zit. Toch blijf ik erbij dat hij een speciaal 'iets' is of heeft. Dat zegt mn gevoel gewoon, hoe jong ik ook nog mag zijn. Vervolgens slenter ik even naar het raam, waardoor ik kijk om naar buiten te kijken. Een iets wat kil gevoel komt van me af en ik zonder me even af..

Sasuke

Ik kriebel zachtjes wat over het hoofdje van Isamu die ik dus vragend zie kijken. Ik schud kort mijn hoofd, als teken van dat er niets is. Even werp ik mijn blik dan op Hyuko die bij het raam staat en tegelijkertijd kleuren mijn ogen diep rood. Hyuko doet nogal vreemd naar mijn doen en even kijk ik nu dan ook opzij naar Gabrielle terwijl mijn ogen nogaltijd rood gekleurd zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 10 I_icon_minitimezo 18 jan 2015, 21:41

Gabrielle
ik kijk naar Hyuko en geef dan aan aan Sasuke Isamu aan mij over te geven, en misschien even naar haar toe te gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 10 I_icon_minitimezo 18 jan 2015, 21:54

heyhey =) ik had trouwens een soortig ideetje voor hyuko hihi.. aangezien sasu en gabi het er een hele tijd geleden terug over hadden met manda over die chakra van orochimaru, dat die via sasu dus ook bij die kiddies kan zijn gekomen.. en dat dat bijvoorbeeld is gebeurd bij hyu..? only with your permission (a)

Sasuke

Ik knik kort en sta dan op met Isamu in mijn armen. Ik geef Isamu dan over aan Gabrielle en draai me even om naar Hyuko.
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 10 I_icon_minitimezo 18 jan 2015, 21:57

haha ik weet niet meer wat het allemaal precies inhoud maar ik vind het prima haha

Gabrielle
ik neem Isamu in mn armen
' goeie morgen kleine'
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 10 I_icon_minitimezo 18 jan 2015, 22:03

okeej

Sasuke

Ik glimlach iets wat vaagjes als ik Gabrielle achter me hoor praten tegen Isamu en focus mijn blik dan op Hyuko en aan haar chakra stroom te zien, heeft die helaas teveel gelijkenis met die van mij. Ik loop naar dr toe en pak haar beet bij dr arm. Zodra ik merk dat ze probeert tegen te stribbelen en opstaat, druk ik haar tegen de muur aan terwijl ik haar pols nog vasthoud. Recht in haar ogen kijk ik haar met mn sharingan aan, iets wat ik liever niet gedaan had..

Hyuko

Met mijn fel blauw/groenige ogen kijk ik papa aan en zodra ik zijn rode sharingan zie, voel ik mijn ogen dicht zakken. Het is dat papa me nog aan mijn pols vast hield, want dat houdt me wat overeind.
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 10 I_icon_minitimezo 18 jan 2015, 22:19

Gabrielle
ik kijk toe naar wat Sasuke doet
'wat doe je bij dr?' vraag ik dan, als ik zie dat dr ogen dicht vallen
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
Gesponsorde inhoud





S.E.E - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 10 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
S.E.E
Terug naar boven 
Pagina 10 van 18Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 14 ... 18  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Korralicious :: Pai Sho is more than just a game :: The Official Avatar Aang Fanclub :: Rollenspellen-
Ga naar: