Korralicious
Welkom op Korralicious! Stap in de wonderbaarlijke wereld van de natuur en beheers de elementen alsof je nooit wat anders gedaan hebt. Maak nieuwe vrienden en beleef spannende avonturen, of neem deel aan een van onze vele rollenspellen. Voor ieder wat wils, en slechts een paar klikken van je verwijderd
S.E.E - Pagina 18 GC0Bj
Korralicious
Welkom op Korralicious! Stap in de wonderbaarlijke wereld van de natuur en beheers de elementen alsof je nooit wat anders gedaan hebt. Maak nieuwe vrienden en beleef spannende avonturen, of neem deel aan een van onze vele rollenspellen. Voor ieder wat wils, en slechts een paar klikken van je verwijderd
S.E.E - Pagina 18 GC0Bj
Korralicious
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  GalerijGalerij  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 S.E.E

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 16, 17, 18
AuteurBericht
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 18 I_icon_minitimezo 19 jul 2015, 22:46

Gabrielle
ik kom uiteindelijk hoger uit en druk wat kusjes tussen zijn benen. Vervolgens ga ik hoger, 'daar' kusjes geven.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 18 I_icon_minitimezo 19 jul 2015, 22:51

Sasuke

Ik sluit wat mijn ogen terwijl ik voel dat mijn zin steeds groter wordt. Ondertussen geniet ik volop van wat ze met me doet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 18 I_icon_minitimedi 21 jul 2015, 12:56

Gabrielle
ik kijk hem even aan terwijl ik zo door doe om zijn reactie te zien
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 18 I_icon_minitimedi 21 jul 2015, 22:45

Sasuke

Ik merk haar blik op en kijk even terug naar haar, met mijn diep zwarte ogen, waarin de fonkeltjes van genot staan. Lichtjes bijt ik wat op mijn lip terwijl ik nu kijk naar hoe ze zo bezig is.
Terug naar boven Ga naar beneden
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 18 I_icon_minitimedi 21 jul 2015, 22:48

quotequotequote =)


Kenia;


Sunset
Rustig liep het meisje over de bemoste grond heen. De bomen naast haar reken hoog boven haar hoofd uit. Onbereikbaar, onderdeel van een andere wereld. Sunset had haar vleugels langs haar lichaam hangen, soms voelde ze de wind erdoorheen waaien. Soms kietelde het, waardoor haar vleugels af en toe wat geschrokken samentrokken, om vervolgens weer te ontspannen.
Het was rustig, rond middernacht. Toch voelde Sunset de aanwezigheid van iemand anders.
"Hallo?"
Terug naar boven Ga naar beneden
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 18 I_icon_minitimedi 21 jul 2015, 22:53

Raiden

Ik kijk opzij naar het meisje die langs de bomen loopt, met haar vleugels langs haar lichaam. De wind zie ik vrijwel door de veren wapperen en niet veel later merk ik dat zij mij ook opmerkt, althans, mijn aanwezigheid. Een licht grijnsje verschijnt op mijn gezicht, maar zwijgend blijf ik zitten op de tak in een van de hoge bomen. Mijn bijna goud kleurige haren wapperen wat heen en weer door de zachte wind, maar vallen wel wat op in het duister van de nacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kenia

Kenia


Water

Aantal berichten : 12

S.E.E - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 18 I_icon_minitimewo 22 jul 2015, 21:34

Sunset

Er was iemand. Sunset wist het zeker. Onzeker keek ze om zich heen, maar zag niemand. Haar ogen gingen spiedend elk bosje langs. En toen omhoog, haar ogen ontmoetten die van iemand anders. Geschrokken door dat plotselinge zicht zette ze een paar stappen naar achter.
Terug naar boven Ga naar beneden
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 18 I_icon_minitimedo 23 jul 2015, 09:45

Raiden

Met mijn knie opgetrokken en mijn arm erover geleund, kijk ik nog even naar het meisje die geschrokken lijkt te zijn. Ik schud lichtjes mijn hoofd en sta dan op. In een keer spring ik dan de boom uit en land vlak voor haar. ' Bang hoef je niet te zijn hoor ' zeg ik haar met een grijnsje zodra ik nu ook haar blik zie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kenia

Kenia


Water

Aantal berichten : 12

S.E.E - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 18 I_icon_minitimedo 23 jul 2015, 11:01

Sunset

Ik trek mijn wenkbrauw op. "Oh nee? Nee, natuurlijk niet. Er zit alleen een random persoon in de boom naar me te kijken. Volkomen normaal." De jongen is uit de boom gesprongen en staat nu voor me.
Terug naar boven Ga naar beneden
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 18 I_icon_minitimevr 24 jul 2015, 00:27

Raiden

Ik frons lichtjes om haar sarcasme. ' Voor zover mij bekend, is naar niets raars aan ' antwoord ik haar wat koeltjes en mijn handen zet ik in de zakken van mijn broek. 
' Nieuw hier .? ' vraag ik haar dan
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 18 I_icon_minitimevr 24 jul 2015, 11:42

Gabrielle
ik zie hoe hij geniet en ga nog eventjes door. Daarna kom ik omhoog en kijk hem weer in zijn ogen met een grijnsje
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
Kenia

Kenia


Water

Aantal berichten : 12

S.E.E - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 18 I_icon_minitimevr 24 jul 2015, 15:57

Sunset
de jongen gaat met zijn handen in zijn broekzakken staan, wat heb een nonchalante uitstraling geeft.
"Ja, ik ben nieuw, klopt"
Terug naar boven Ga naar beneden
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 18 I_icon_minitimeza 25 jul 2015, 14:08

Sasuke

Ik voel haar weer naar boven komen en kijk haar direct terug aan in haar ogen. Mijn hand laat ik via haar wang in haar haren glijden en grijp dr zo zachtjes vast.

Raiden

' Dat dacht ik al.. Kom je ver van hier ? ' ik kijk het meisje aan, maar ga ondertussen tegen de boom aan staan waar ik zojuist uit ben gesprongen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kenia

Kenia


Water

Aantal berichten : 12

S.E.E - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 18 I_icon_minitimezo 26 jul 2015, 10:22

Sunset

ik haalde mijn schouders op. "Het zal wel een behoorlijke afstand zijn als je moet lopen ja..." Vliegend had het niet heel lang geduurd. Natuurlijk had ze meerdere keren moeten landen om te eten en zichzelf rust te gunnen. De rijs had misschien drie dagen geduurd?
Terug naar boven Ga naar beneden
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 18 I_icon_minitimema 27 jul 2015, 15:52

Raiden

Ik knik kort, het ziet er naar uit dat ze een redelijk lange reis achter de rug heeft. ' Wat kom je hier doen dan eigenlijk.? '
Terug naar boven Ga naar beneden
Kenia

Kenia


Water

Aantal berichten : 12

S.E.E - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 18 I_icon_minitimema 27 jul 2015, 19:15

Sunset

Ik haal mijn schouders op, haal een hand door mijn haar en langzaam zakken mijn vleugels naar de grond, tot ze een punt vinden waar ze comfortabel kunnen steunen. "Weet ik niet. Ik ben op zoek naar een plek... Misschien om te blijven wonen. Maar misschien trek ik wel weer verder over een paar weken."
Terug naar boven Ga naar beneden
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 18 I_icon_minitimedi 28 jul 2015, 22:57

Raiden

Ik frons lichtjes mijn wenkbrauwen. ' Waarom ben je van jouw plaats weggegaan ? ' vraag ik haar nu dan. Hoe ze het me zo verteld, lijkt het mij alsof ze is vertrokken zonder een vast plan te hebben..
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 18 I_icon_minitimewo 05 aug 2015, 17:11

Gabrielle
ik zoen Sasuke dan weer op zijn lippen terwijl ik boven op hem kom zitten
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 18 I_icon_minitimedo 06 aug 2015, 09:55

Sasuke

Ik hou mijn hand nog altijd in haar haren terwijl ik haar lippen op de mijne voel en merk dat ze op me komt zitten. Mijn hand laat ik over haar been glijden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





S.E.E - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 18 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
S.E.E
Terug naar boven 
Pagina 18 van 18Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 16, 17, 18

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Korralicious :: Pai Sho is more than just a game :: The Official Avatar Aang Fanclub :: Rollenspellen-
Ga naar: