Korralicious
Welkom op Korralicious! Stap in de wonderbaarlijke wereld van de natuur en beheers de elementen alsof je nooit wat anders gedaan hebt. Maak nieuwe vrienden en beleef spannende avonturen, of neem deel aan een van onze vele rollenspellen. Voor ieder wat wils, en slechts een paar klikken van je verwijderd
S.E.E - Pagina 16 GC0Bj
Korralicious
Welkom op Korralicious! Stap in de wonderbaarlijke wereld van de natuur en beheers de elementen alsof je nooit wat anders gedaan hebt. Maak nieuwe vrienden en beleef spannende avonturen, of neem deel aan een van onze vele rollenspellen. Voor ieder wat wils, en slechts een paar klikken van je verwijderd
S.E.E - Pagina 16 GC0Bj
Korralicious
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  GalerijGalerij  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 S.E.E

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17, 18  Volgende
AuteurBericht
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 16 I_icon_minitimewo 06 mei 2015, 18:00

Gabrielle
ik laat me door hem mee trekken en kijk even om me heen. Ik denk terug aan de keren dat ik hier was, om Sasuke te vinden onder anderen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 16 I_icon_minitimewo 06 mei 2015, 18:18

Sasuke

Zodra we in de ruimte aankomen, zet ik uit gewoonte mn schoenen uit en steek ik de kaarsen in de hoeken aan door er wat kleine vuurballetjes op af te sturen. De ruimte licht al snel op. Vervolgens kijk ik over mijn schouder naar Gabrielle, die wat rond keek.. Iets wat wacht ik af..
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 16 I_icon_minitimewo 06 mei 2015, 18:32

Gabrielle
ik trek ook mijn schoenen uit en kom dan bij Sasuke staan. Ik zeg niks, en kijk hem even aan. Ergens vind ik de rust heerlijk, dat we hier even de wereld voor onszelf hebben. Niemand in de buurt en de volledige stilte
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 16 I_icon_minitimewo 06 mei 2015, 19:41

Sasuke

Terwijl ik Gabrielle terug aan kijk, kleuren mijn ogen al snel rood door de sharingan. Ik neem haar vervolgens zachtjes mee naar de kussens, waarvan ik op eentje ga zitten in meditatie houding.. Kort laat ik mijn zicht nog even rond de kamer glijden. Zacht zucht ik, iets dat ineens harder klinkt dan normaal door de stilte hier.. Vervolgens richt ik mijn blik terug op Gabrielle. ' Kom je..? ' vraag ik haar dan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 16 I_icon_minitimewo 06 mei 2015, 19:51

Gabrielle
'kom al' antwoord ik zachtjes, hoewel mijn antwoord duidelijk te horen is in deze ruimte. 
Ik loop naar een toe en ga naast hem zitten, ook in meditatie houding. Ik wacht dan even af wat hij gaat doen
'ready whenever you're ready' merk ik dan op en glimlach eventjes kort
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 16 I_icon_minitimewo 06 mei 2015, 21:15

Sasuke

Ik knik eventjes kort als ik haar dat laatste hoog zeggen en even kijk ik haar nog aan, terwijl ik langzaam aan mijn chakra meer begin te activeren, waardoor er langzaam een wat paarse gloed om me heen komt. Ik sluit vervolgens mijn ogen en begin me te concentreren op mijn chakra centrum en vervolgens op de punten die ik wil herstellen. Ik merk al snel dat mn chakra er blokkeert, alsof er een knoop in zit... Kort open ik mijn ogen wat, mijn blik op de grond gericht, en activeer mn sterkere sharingan, waardoor de print in mijn ogen verandert.. Uiteindelijk weet ik langzaam maar zeker door de eerste knoop te komen, waardoor een van de vele chakra punten open raakt. Wel voel ik het nu wat steken , waardoor ik mijn blik op Gabrielle richt , niet wetend of dit iets schadelijks is..
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 16 I_icon_minitimezo 10 mei 2015, 10:27

Gabrielle
ik zit tegenover hem en heb mijn ogen gesloten, en focus mezelf volledig op zijn gloed stroming. Ik voel de punten open gaan wat niet helemaal is zoals het hoort maar ik zie nog geen reden in te grijpen. Als hij zn blik op me gericht heeft, open ik mijn ogen en knik ik lichtjes, als teken dat ie door moet gaan
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 16 I_icon_minitimezo 10 mei 2015, 14:09

Sasuke

Ik zie haar knikje dus en neem dan ook aan dat ik gewoon door kan gaan. Ik sluit mijn ogen dan weer en focus me verder op de chakra punten die nog gesloten zijn. Langzaam maar zeker gaan de chakra punten open, waardoor mn chakra flow ook verandert, aangezien de chakra flow nu door meerdere punten gaat. Dit is ook te zien doordat mijn chakra gloed om me heen sterker wordt. Uiteindelijk staan alle punten weer open, maar nog niet helemaal, waardoor de chakra er op dit moment wat doorheen schokt. Ik zorg er nu dus voor dat de chakra punten zoals de anderen worden die wel goed werken. Uiteindelijk hebben ze net zo'n doorstroom als de andere punten, waardoor ik er nu wel weer snel aan moet wennen om dit zo op te vangen. Mn maag steekt wel nogsteeds, maar ik probeer er maar niet te veel aandacht aan te besteden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 16 I_icon_minitimedi 12 mei 2015, 00:39

Gabrielle
ik focus me bij Sasuke op de punten die lastiger de flow door laten komen. Ik merk dat het vooral bij zijn maag zo is. Voorlopig lijkt het qua energie wel goed te gaan  maar ik let nu wel extra voorzichtig op de gevoelige punten zoals zn maag.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 16 I_icon_minitimedi 12 mei 2015, 10:39

Sasuke

Ik laat mn chakra nog even zo geactiveerd door de geopende chakra punten vloeien, maar ik voel mn maag nog wel altijd steken, waardoor de chakra flow nu ook weer wat schokkerig gaat. Al snel heb ik het gevoel dat ik het niet meer kan houden, dat ik  er even de controle over verlies, waardoor een deel van mn cursedseal zich al snel over mn huid heeft verspreid.
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 16 I_icon_minitimewo 13 mei 2015, 19:04

Gabrielle
ik zie dat zn cursed seal het over begint te nemen en besluit mijn hand op Sasuke zijn buik te leggen, om het pijnlijke gevoel te verlichten, waardoor hij automatisch meer controle kan hebben over het schokkerige en dus zn chakra flow
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 16 I_icon_minitimewo 13 mei 2015, 21:02

Sasuke

Ik voel de hand van Gabrielle op mijn buik en voel dat ze de pijn van mn maag verlicht, waardoor ik me verder weer volledig kan focussen op mijn chakraflow en dus verdwijnt mn cursedseal nu ook weer snel. Nog eventjes ga ik door met het focussen van mijn chakra, tot dat alles goed en vloeiend loopt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 16 I_icon_minitimedi 19 mei 2015, 17:35

Gabrielle
ik focus me op zijn buik voorlopig.. het lijkt nu goed te gaan
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 16 I_icon_minitimedi 19 mei 2015, 17:39

Sasuke

Ik ga zo nog eventjes door en uiteindelijk laat ik het langzaam aan aflopen en wordt de chakra gloed om me heen ook minder sterk en verdwijnt hij uiteindelijk. Ik open mijn ogen dan weer en kijk op naar Gabrielle, nog met mijn fel gloeiende ogen door de sharingan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 16 I_icon_minitimedi 19 mei 2015, 22:16

Gabrielle
ik hou mijn hand nogsteeds op zijn buik.. maar stop het healen nu. Ik kijk Sasuke aan in zijn felle ogen, en wacht even af of hij het nu in controle heeft.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 16 I_icon_minitimewo 20 mei 2015, 16:39

Sasuke

Ik geef haar een kort knikje en leg mijn hand even op de hare op mijn buik. ' .. Do you think that I'll always have to deal with this... pain... ? ' vraag ik dan wat zachtjes. Stel dat Gabrielle er een keer niet is, zal het dan uit de hand lopen omdat mn maag weer opspeelt?
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 16 I_icon_minitimema 25 mei 2015, 18:24

Gabrielle
'it's something that goes deep... I think it will always be a scar, you have, but I also think that with the right method, you can learn to cope with it, and that after some time you will be able to control it..' antwoord ik hem en kijk hem nog altijd aan
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 16 I_icon_minitimema 25 mei 2015, 21:30

Sasuke

Ik zucht eventjes zacht, maar ik moet er mee leren leven.. ' okay... ' weet ik eerst enkel uit te brengen.. Ik kijk nog naar Gabrielle. ' at least, I might be able to control the cursed seal .. so that I can help Hyuko with her training.. '
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 16 I_icon_minitimedi 26 mei 2015, 08:31

Gabrielle
ik knik zachtjes
'and I'll be there to step in if needed' voeg ik toe en kijk even naar mijn hand die ik nog altijd op zijn buik heb liggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 16 I_icon_minitimedi 26 mei 2015, 09:53

Sasuke

Ik kijk nog naar Gabrielle, leg mijn hand dan tegen haar wang en trek dr zachtjes wat meer naar me toe zodat ik een kusje op dr voorhoofd kan geven. ' Thanks ' zeg ik haar dan en vervolgens kijk ik haar weer aan, met een wat licht glimlachje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 16 I_icon_minitimedi 26 mei 2015, 18:24

Gabrielle
ik laat me door hem naar hem toe trekken. Zelf ga ik met mijn hand even door zijn haar en geef hem een kort kusje op zijn lippen
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 16 I_icon_minitimedi 26 mei 2015, 23:13

Sasuke

Ik voel haar kusje op mijn lippen en druk er dan nog eentje tegelijkertijd terug. Zachtjes wikkel ik een plukje haar van Gabi om mijn vinger , terwijl ik mijn blik daarop richt. ' Shall we go back then..? ' stel ik dan voor, aangezien we nu al een tijdje weg zijn..
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 16 I_icon_minitimewo 27 mei 2015, 22:22

Gabrielle
ik knik
'yeah.. maybe we should...' merk ik op met een grijnsje
'or..' ik druk dan mijn lippen weer even tegen de zijne en sla mijn armen zachtjes even om zijn nek, en geef hem zo een diepe zoen
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 16 I_icon_minitimewo 27 mei 2015, 23:50

Sasuke

Ik kijk eerst wat vragend zodra ik haar grijnsje zie, maar zodra ik haar gevolg hoor en voel doet het me nu ook wel wat grijnzen. 
Ik voel hoe ze haar armen om mijn nek slaat en hoe ze me een diepe zoen geeft. Als reactie daarop laat ik haar meer op dr rug liggen en kom ik over haar heen hangen om haar terug te zoenen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 16 I_icon_minitimedo 28 mei 2015, 20:23

Gabrielle
Ik trek hem tegen me aan en zoen hem zo nog wat dieper, en laat mn tong langs zn lippen gaan
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
Gesponsorde inhoud





S.E.E - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 16 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
S.E.E
Terug naar boven 
Pagina 16 van 18Ga naar pagina : Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17, 18  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Korralicious :: Pai Sho is more than just a game :: The Official Avatar Aang Fanclub :: Rollenspellen-
Ga naar: