Korralicious
Welkom op Korralicious! Stap in de wonderbaarlijke wereld van de natuur en beheers de elementen alsof je nooit wat anders gedaan hebt. Maak nieuwe vrienden en beleef spannende avonturen, of neem deel aan een van onze vele rollenspellen. Voor ieder wat wils, en slechts een paar klikken van je verwijderd
S.E.E - Pagina 7 GC0Bj
Korralicious
Welkom op Korralicious! Stap in de wonderbaarlijke wereld van de natuur en beheers de elementen alsof je nooit wat anders gedaan hebt. Maak nieuwe vrienden en beleef spannende avonturen, of neem deel aan een van onze vele rollenspellen. Voor ieder wat wils, en slechts een paar klikken van je verwijderd
S.E.E - Pagina 7 GC0Bj
Korralicious
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  GalerijGalerij  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 S.E.E

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40  Volgende
AuteurBericht
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 7 I_icon_minitimedo 20 jun 2013, 18:40

Rayan
ik knik
'ok, we moeten het straks Hyuko dan wel uit leggen, het wordt de tweede keer dat haar ouders weg zijn' 

Gabrielle
ik knik en spring nog altijd door met Sasuke. Ondertussen staan we weer op de grond buiten de stad
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 7 I_icon_minitimedo 20 jun 2013, 20:38

Sienna

Ik knik kort. ' Klopt, dit is ook niet bepaald makkelijk voor haar.. ' merk ik op en kijk eventjes voor me uit. ' Maar misschien kunnen we dr een beetje afleiden door haar te vragen hoe het op school was en om het voor te doen enzo.. '

Sasuke

Zodra we op het pad staan buiten de stad stop ik eventjes en kijk ik opzij naar Gabrielle. ' Als je moe word of iets dergelijks, moet je het zeggen, oke.? ' zeg ik haar dan en ik kijk haar wel serieus aan. Ik wil Isamu net zo graag vinden als zij, maar ze moet zichzelf niet pushen want dat is ook weer niet goed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 7 I_icon_minitimedo 20 jun 2013, 21:50

Rayan
'ja klopt... en haar trainen kan ook' 
ik kom naast Sienna zitten en pak haar even bij haar hand

Gabrielle
ik knik eventjes naar hem en naar kijk hem via mijn ooghoeken
'is goed' 
'welke kan moeten we precies op?' vraag ik dan
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 7 I_icon_minitimedo 20 jun 2013, 22:38

Sienna

' Precies, ik denk dat we haar gewoon een beetje bezig moeten houden.. ' zeg ik dan en kijk Rayan aan. Nu moet ik even denken aan toen Rayan met Keitaro trainde een hele tijd geleden, en dat was ook in de tijd dat ik Rayan leuk begon te vinden.. Ik glimlach iets wat lichtjes en voel dan ook zijn hand. Ik neem hem terug vast.

Sasuke

' In de richting van het Uchiha-gebied.. alleen moeten we daar een heel stuk voorbij, voordat we bij die stad in het zuiden aan komen. Ik denk dat we, op een snel tempo, tegen het eind van de middag of avond in de stad daar aan komen, inclusief eventuele pauzes.. ' zeg ik haar als antwoord.
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 7 I_icon_minitimedo 20 jun 2013, 22:51

wow die schoenen xD

Rayan
'ja, dat gaat ons vast lukken toch?'
'zo moeilijk moet het niet zijn om een kleintje bezig te houden' zeg ik met een grijnsje en kijk Sienna even aan

Gabrielle
'ok, dat kunnen we wel halen' 
zeg ik Sasuke en loop/ren [?] met hem mee
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 7 I_icon_minitimedo 20 jun 2013, 23:21

hahaha ik vind ze echt tof :3


Sienna

' Jupp ' antwoord ik en grinnik iets wat zachtjes als hij dat zegt. ' Wat bedoel je daarmee.? ' vraag ik hem dan als ik zijn grijnsje zie. Er zit dus wat achter.

Sasuke

Ik knik kort. ' Let's go. ' zeg ik nog maar even en schiet weg, in de goede richting dus.
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 7 I_icon_minitimevr 21 jun 2013, 08:33

Rayan
'niks' zeg ik nog altijd grijnzend, dit keer wat mysterieus. Ik kijk vervolgens even naar onze handen

Gabrielle
ik knik en schiet hem achterna, de goeie kant dus op
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 7 I_icon_minitimevr 21 jun 2013, 17:27

Sienna

' Zee-heeg.. ' zeur ik wat en geef hem een zacht kneepje in zijn hand.

Sasuke

Ik blijf dus zo door gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 7 I_icon_minitimevr 21 jun 2013, 18:42

Rayan
'nou als we Hyuko aan kunnen... kunnen we misschien...' ik heb even moeite dit te zeggen, geen idee hoe ik het ook brengen moet en hoe ze het op zal nemen
'weten of we goeie ouders zijn of niet' zeg ik wat als hint zeg maar

Gabrielle
ik ga ook zo door [wat inspiloos]
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 7 I_icon_minitimevr 21 jun 2013, 23:15

Sienna

Ik val eventjes stil zodra hij dat zegt, ik begrijp de hint dus wel. Iets wat lichtjes kleuren mijn wangen wat rood en ik kijk naar onze handen. ' We kunnen kijken.. ' merk ik enkel eventjes zachtjes op, niet wetend hoe ik er verder op in moet gaan...

Sasuke

[skippen tot ze aankomen in de stad.?]
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 7 I_icon_minitimeza 22 jun 2013, 10:57

ja is goed ;3

Gabrielle
eindelijk zie ik in de verte een stad, volgens mij zijn we er

Rayan
ik glimlach/grijns even als ze zo rood wordt en knik lichtjes. Ik druk dan even een kusje tegen haar voorhoofd
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 7 I_icon_minitimeza 22 jun 2013, 11:05

Sienna

Ik glimlach lief als ik zijn kusje voel en ik kijk dan eventjes naar hem opzij. Mijn hoofd leg ik dan zachtjes tegen zijn schouder aan. We zullen straks Hyuko op moeten halen van school.

Sasuke

Ik zie de stad ook in de verte en ik herken de wegen waar we langs komen maar al te goed. ' Dat is het. ' zeg ik tegen Gabrielle,  als ik merk dat ook zij de stad heeft opgemerkt. Al snel staan we voor de grote, dikke muur waarin een poort gebouwd is. De deuren staan open, maar er staan wel mannetjes als beveiliging.
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 7 I_icon_minitimeza 22 jun 2013, 11:25

Rayan
ik laat haar doen en sla mijn arm om haar heen

Gabrielle
'ok, misschien al een idee waar we kunnen zoeken?' vraag ik hem en kijk van hem naar de beveiliging.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 7 I_icon_minitimeza 22 jun 2013, 11:28

Sasuke

' Je kan kiezen... Of we vragen de beveiliging mensen daar of ze iets weten.. Of we killen ze meteen.. ' Ik kijk opzij naar Gabrielle, zonder verder antwoord te geven op haar vraag. Het antwoord komt later wel.

Sienna

Ik blijf rustig even zo met hem zitten en de woorden die hij net sprak herhalen zich nog wat in mijn hoofd.
Terug naar boven Ga naar beneden
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 7 I_icon_minitimeza 22 jun 2013, 11:29

brbxx
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 7 I_icon_minitimeza 22 jun 2013, 11:40

Gabrielle
'we kunnen ze beter ondervragen eerst, kan helpen' zeg ik Sasuke
ik activeer een van mijn krachten om geen risico's te nemen

Rayan
ik denk ook even na over wat ik net zei en ben daarom ook stil nu
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 7 I_icon_minitimeza 22 jun 2013, 12:05

Sasuke

Ik knik kort en loop dan maar met haar naar binnen. Al snel merk ik dat die mensjes ons ook roepen, want we zijn buitenstaanders. Ik kijk dan even opzij naar Gabrielle en loop maar gewoon naar die mensjes toe, wat niet lang duurt. Het zijn maar een paar stappen of we staan al bij hun.

Sienna

Ik kijk uiteindelijk wat via mijn ooghoeken naar Rayan nu, nog altijd wel zwijgend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 7 I_icon_minitimeza 22 jun 2013, 12:09

Gabrielle
ik loop mee naar die mannetjes toe en wacht eerst af wat ze willen vragen

Rayan
als ik haar blik op me voel kijk ik haar terug aan
'hm?' vraag ik haar wat afwachtend
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 7 I_icon_minitimeza 22 jun 2013, 12:19

Sienna

Ik schud lichtjes met mijn hoofd. ' Zullen we Hyuko maar op gaan halen.? ' stel ik dan voor

Sasuke

Ik hoor de mannetjes ons vragen waar we vandaan komen en waarom we hier zijn. Ik geef maar gewoon antwoord van waar we komen en dat we iets zoeken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 7 I_icon_minitimeza 22 jun 2013, 14:16

Rayan
ik knik
'ja is goed, we moeten niet te laat aankomen' zeg ik haar en laat dr ook los dan

Gabrielle
ik vraag dan hen maar gelijk of ze mensen met een baby gezien hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 7 I_icon_minitimeza 22 jun 2013, 14:18

ik ga zo naar de stad en daarna film kijken enzo dus ik kom vanavond denk ik niet on ;3
xxx
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 7 I_icon_minitimeza 22 jun 2013, 14:22

okee ik ben er sws niet vanmiddag nd in de avond x

Sienna

' Precies. ' antwoord ik nog en ik sta dan ook rustig op. Een lief glimlachje werp ik nog aan Rayan en neem zijn hand nog vast. Rustig loop ik dan alvast in de richting van de school van Hyuko.

Sasuke

Ik hoor ze zeggen dat ze dat inderdaad hebben, maar dat zijn zeker een paar stellen. Ik zucht eventjes en omschrijf de mannen. Een van de twee zwijgt de hele tijd, maar aan zijn hoofd zie ik dat hij iets weet. Degene die antwoordt weet van niets, behalve dat er wel mannen zijn langs gelopen, maar zonder baby in hun armen ofzo..
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 7 I_icon_minitimeza 22 jun 2013, 22:54

Rayan
ik glimlach even terug naar haar en laat haar doen. Ik loop dan rustig met haar mee

Gabrielle
ik kijk naar de man die zwijgt
'jij daar, weet je zeker dat jij niks weet?' vraag ik hem en focus me nu op zijn lichaams trillingen
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 7 I_icon_minitimezo 23 jun 2013, 00:34

Sasuke

Ik kijk nog naar die zwijgende man en zie hem zijn schouders ophalen. Van afkeuring knijp ik iets wat mijn ogen dicht . ' Hij weet meer hiervan.. ' zeg ik tegen Gabrielle, die de man al vroeg of hij zekerweten niets weet.

Sienna

Ik loop rustig door
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 7 I_icon_minitimezo 23 jun 2013, 09:55

Gabrielle
zonder aandacht te besteden aan die andere bewaker grijp ik die andere gewoon bij zijn nek
'you better tell us what ya know' zeg ik nu wat pissig

Rayan
ik loop ook rustig met haar door en zie de stad al. Ik hou nog altijd haar hand vast
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
Gesponsorde inhoud





S.E.E - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 7 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
S.E.E
Terug naar boven 
Pagina 7 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Korralicious :: Pai Sho is more than just a game :: The Official Avatar Aang Fanclub :: Rollenspellen-
Ga naar: