Korralicious
Welkom op Korralicious! Stap in de wonderbaarlijke wereld van de natuur en beheers de elementen alsof je nooit wat anders gedaan hebt. Maak nieuwe vrienden en beleef spannende avonturen, of neem deel aan een van onze vele rollenspellen. Voor ieder wat wils, en slechts een paar klikken van je verwijderd
S.E.E - Pagina 23 GC0Bj
Korralicious
Welkom op Korralicious! Stap in de wonderbaarlijke wereld van de natuur en beheers de elementen alsof je nooit wat anders gedaan hebt. Maak nieuwe vrienden en beleef spannende avonturen, of neem deel aan een van onze vele rollenspellen. Voor ieder wat wils, en slechts een paar klikken van je verwijderd
S.E.E - Pagina 23 GC0Bj
Korralicious
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  GalerijGalerij  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 S.E.E

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40  Volgende
AuteurBericht
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 23 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 23 I_icon_minitimewo 07 aug 2013, 23:13

ahww okii doeidoei xx

Yami

Ik ga dus douchen

Miyo

' Uhm.. ' zeg ik bedenkelijk en ik denk dus eventjes na.

Sasuke

Ik kijk nog naar hoe ze slaapt, maar ik begin dr voorzichtig los te laten, zodat ik me terug aan kan kleden, voor het geval dat.
Terug naar boven Ga naar beneden
松尾`

松尾`


Water

Aantal berichten : 1115

S.E.E - Pagina 23 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 23 I_icon_minitimedo 08 aug 2013, 10:24

Haru

Ik wacht rustig af op een antwoord terwijl ik verder eet
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 23 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 23 I_icon_minitimedo 08 aug 2013, 10:32

Gabrielle
ik slaap gewoon door nu, diep.

Isamu
ik begin weer te krijsen [xD]
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 23 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 23 I_icon_minitimedo 08 aug 2013, 11:25

Sasuke

Ik hoor hoe Isamu begint te krijsen en kijk wat vaagjes. Ik sta dan maar op en loop naar hem toe.

Miyo

'.. Ik wil naar een pretpark. ' zeg ik dan vrolijk en ik herinner me de achtbanen zoals die in SpongeBob langskwamen. [xd]

Yami

Ik douche dus en voel het warme water over mijn rug lopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
松尾`

松尾`


Water

Aantal berichten : 1115

S.E.E - Pagina 23 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 23 I_icon_minitimedo 08 aug 2013, 11:53

Haru

Ik grinnik zachtjes dan.
'Okee, maar dan moeten we wel een lange reis maken. Er zijn geen pretparken hier in Konoha.' 
^^
Ik kijk nog af en toe naar de deur.
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 23 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 23 I_icon_minitimedo 08 aug 2013, 11:55

Gabrielle
ik slaap door, maar hoor wel onbewust het gekrijs van Isamu

Isamu
ik kan weer niet slapen, ik ben onrustig. Ik heb in deze omgeving nog niet geslapen, dit is nieuw voor me. Ik krijs nu naar hulp [xD, baby gekrijs, woehoe]
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
松尾`

松尾`


Water

Aantal berichten : 1115

S.E.E - Pagina 23 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 23 I_icon_minitimedo 08 aug 2013, 12:15

Nadia, wordt dat nieuwe kindje van Haru en Yami en jongen of een meisje ? XD
Terug naar boven Ga naar beneden
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 23 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 23 I_icon_minitimedo 08 aug 2013, 14:09

haha dat maakt mij opzich niet zo uit =) wat wil jij.??

Sasuke

Ik kom de kamer in.. Het gekrijs van Isamu klinkt als gekrijs om hulp. Ik pak hem voorzichtig op nadat ik het licht in de kamer aan gedaan heb. ' shhh.. ' zeg ik hem zachtjes terwijl ik mijn hand even over zijn hoofdje laat gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 23 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 23 I_icon_minitimedo 08 aug 2013, 14:11

Miyo

Ik knik en glimlach breed. ' Dan zie ik ook weer eens iets anders. ' zeg ikhem.

Yami

Zodra ik klaar ben met douchen, draai ik de kraan uit, droog me af en kleed me dan aan
Terug naar boven Ga naar beneden
松尾`

松尾`


Water

Aantal berichten : 1115

S.E.E - Pagina 23 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 23 I_icon_minitimedo 08 aug 2013, 14:14

I dunno, maar moeten plaatje zoeken xD

Haru

'Ja, dat is ook weer waar' :)
Ik glimlach lichtjes naar dr en hoor dan dat de douche uitgaat.
Terug naar boven Ga naar beneden
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 23 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 23 I_icon_minitimedo 08 aug 2013, 14:19

uhm we kunnen wel weer een meisje doen.? anders is het precies zoals Sasu en Gabi.. xd

Miyo

^^ Ik eet rustig door en hoor de douche ook uit gaan.. Papa lijkt er erg alert op te zijn.

Yami

Ik kleed me dus aan en borstel mijn nog natte haren. Zodra ik laar ben leg ik de borstel weer weg en hang ik de handdoek over het rek. Daarna open ik de deur en loop ik terug naar de slaapkamer om mijn pyjama jurkje daar te leggen. Ik loop dan uiteindelijk maar de woonkamer in
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 23 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 23 I_icon_minitimedo 08 aug 2013, 19:34

Isamu
ik blijf krijsen [xD]

Gabrielle
ik slaap nog altijd, maar begin bewuster te worden om het gekrijs. Ik slaap vaak ook niet door geluiden heen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
松尾`

松尾`


Water

Aantal berichten : 1115

S.E.E - Pagina 23 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 23 I_icon_minitimedo 08 aug 2013, 20:55

Jaaa, XD vooruit dan maar XD

Haru

Ik zie Yami de woonkamer in komen en glimlach dan wat opgelucht. Ze is toch gekomen.
Ik kijk weer naar Miyo en eet verder.
Terug naar boven Ga naar beneden
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 23 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 23 I_icon_minitimedo 08 aug 2013, 20:57

Sasuke

--'
Ik neem Isamu mee naar beneden en ga op de bank zitten. Mijn hand leg ik tegen zijn voorhoofd aan en ik kijk nog naar zijn hoofdje. ' Isamu.. Je bent thuis nu.. Je bent veilig.. ' zeg ik hem nu alleen zachtjes..
Terug naar boven Ga naar beneden
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 23 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 23 I_icon_minitimedo 08 aug 2013, 20:59

haha xd
wil je trouwens die kiddies onder ons verdelen.?


Yami

Ik kijk eventjes kort naar Haru, bij wie ik het glimlachje op zijn gezicht zie verschijnen. Ik kijk kort naar de tafel, waar al het voedsel op staat, maar ik heb absoluut geen trek. Toch kom ik even zitten, al schenk ik enkel wat te drinken in.
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 23 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 23 I_icon_minitimedo 08 aug 2013, 21:01

Isamu
ik wordt iets rustiger door papa zijn stem maar ik kan ieder moment opnieuw beginnen. 

Gabrielle
ik slaap door [ik skip zo maar de tijd ff xd, en speel jij Hyuko vanaf nu?]
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
松尾`

松尾`


Water

Aantal berichten : 1115

S.E.E - Pagina 23 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 23 I_icon_minitimedo 08 aug 2013, 21:01

Nja, dat zien we wel XD Als ze geboren is :p

Haru

Ik volg Yami kort met mijn ogen en zie dat ze wat te drinken in schenkt. Dat vindt ik al meer dan genoeg voorlopig. 
Ik eet verder, zwijgend.
Terug naar boven Ga naar beneden
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 23 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 23 I_icon_minitimedo 08 aug 2013, 21:09

Yami

Zodra mijn glas vol is, neem ik een paar kleine slokjes.. Ondertussen zwijg ook ik maar..

Sasuke

Ik aai hem zachtjes over zijn hoofdje. ' Ik ben blij dat je hier bent, bij mama en papa en je grote zus... Je weet niet hoeveel moeite we gedaan hebben om je eindelijk terug te krijgen.. Maar het was het allemaal meer dan waard. ' zeg ik hem zachtjes, zodra ik merk dat hij weer opnieuw zal krijsen..
Terug naar boven Ga naar beneden
松尾`

松尾`


Water

Aantal berichten : 1115

S.E.E - Pagina 23 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 23 I_icon_minitimedo 08 aug 2013, 21:12

Haru

'Miyo, waarom vertel je mama niet waar je vandaag heen wilt gaan?'
vraag ik haar dan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 23 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 23 I_icon_minitimedo 08 aug 2013, 21:13

Isamu
ik ben nu rustig, en luister naar papa zijn stem. Mijn ogen kijken wat om mij heen en naar papa zelf.

Gabrielle
Ik wordt na een paar uur slapen toch wakker van het licht buiten. Ik wil eigenlijk niet eens weten hoe laat het is. Ik voel me duf en iets wat smerig van zweet [xd]. Ik sla iets om me heen en loop naar de badkamer, om een douche te nemen
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 23 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 23 I_icon_minitimedo 08 aug 2013, 21:23

Sasuke

Ik kijk naar zijn donkele oogjes die heen en weer bewegen en uiteindelijk ook op mij gericht zijn. ' Mama en papa gaan heel goed voor jou zorgen, en we zullen je altijd beschermen.. Net als Hyuko, je grote zusje.. ' Ondertussen kriebel ik zachtjes zijn buikje.

Miyo

Ik kijk naar mama zodra papa me dat zegt. ' Ik wil naar het pretpark.! ' zeg ik haar dan enthousiast en wacht haar reactie nu even af.

Yami

Ik kijk iets wat op als Miyo zo enthousiast is. ' Ohw... ' merk ik wat verbaasd op.. Ik heb haar nog nooit over een pretpark gehoord.. ' Welk pretpark.? ' [ neem jij Miyo ff over.?? ;3 ]
Terug naar boven Ga naar beneden
松尾`

松尾`


Water

Aantal berichten : 1115

S.E.E - Pagina 23 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 23 I_icon_minitimedo 08 aug 2013, 21:49

okee x3

Miyo

'Weet ik niet, papa beweerd dat er eentje is best ver van Konoha.'
Ik kijk haar met glimende oogjes aan.

Haru

'Het is wel iets van 2 uur reizen...'
'Hou er wel rekening mee dat mama bijna nergens in kan he...?'
Terug naar boven Ga naar beneden
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 23 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 23 I_icon_minitimedo 08 aug 2013, 21:52

Yami

'.. Jullie kunnen ook samen gaan.. Ik voel me toch niet zo lekker.. ' antwoord ik en ik kijk eventjes naar Miyo die me zo aan kijkt met haar glinsterende oogjes. ' Vergeet niet dat ik je zusje of broertje in me draag he, Miyo. ' zeg ik haar, als wat extra uitleg van wat Haru zegt. Sowieso.. 2 uur reizen.. Dat ga ik niet redden in deze conditie..
Terug naar boven Ga naar beneden
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 23 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 23 I_icon_minitimedo 08 aug 2013, 21:54

ik ga alvast douchen en dan naar bed.. morgen vroeg op =(
doeidoei tot morgen .. wss ben ik dr gwn wel in de middag ;3 xxxx
Terug naar boven Ga naar beneden
松尾`

松尾`


Water

Aantal berichten : 1115

S.E.E - Pagina 23 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 23 I_icon_minitimedo 08 aug 2013, 21:54

Haru

'Dat kan ook.'
Ik kijk naar Miyo, kalmpjes.

Miyo

'Maar mama....'
Ik kijk haar zielig aan,
'Je moet mee !' 
Ik kijk haar nu wat boos aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





S.E.E - Pagina 23 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 23 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
S.E.E
Terug naar boven 
Pagina 23 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Korralicious :: Pai Sho is more than just a game :: The Official Avatar Aang Fanclub :: Rollenspellen-
Ga naar: