Korralicious
Welkom op Korralicious! Stap in de wonderbaarlijke wereld van de natuur en beheers de elementen alsof je nooit wat anders gedaan hebt. Maak nieuwe vrienden en beleef spannende avonturen, of neem deel aan een van onze vele rollenspellen. Voor ieder wat wils, en slechts een paar klikken van je verwijderd
S.E.E - Pagina 22 GC0Bj
Korralicious
Welkom op Korralicious! Stap in de wonderbaarlijke wereld van de natuur en beheers de elementen alsof je nooit wat anders gedaan hebt. Maak nieuwe vrienden en beleef spannende avonturen, of neem deel aan een van onze vele rollenspellen. Voor ieder wat wils, en slechts een paar klikken van je verwijderd
S.E.E - Pagina 22 GC0Bj
Korralicious
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  GalerijGalerij  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 S.E.E

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40  Volgende
AuteurBericht
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 22 I_icon_minitimewo 07 aug 2013, 21:55

oooohw oops :o geniet-niet :o whaaaah
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 22 I_icon_minitimewo 07 aug 2013, 21:58

ahahahaa xD
ik dacht al zoiets hoor :3 , just teasing
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 22 I_icon_minitimewo 07 aug 2013, 22:07

Sasuke

Ik merk het van haar en ik voel hoe het wat vochtiger wordt daar beneden. Haar nagels voel ik in mijn rug gedrukt worden en ik ga nog eventjes door, tot ik al snel merk dat het ook mijn tijd is. De zachte kreuntjes van Gabrielle dansen mijn oren in , terwijl ik af en toe ook een kreuntje uit mijn mond laat ontsnappen. Zachtjes blijf ik nog eventjes door doen, tot we beide klaar zijn.

Yami

Ik kijk niet om naar hem en zucht zachtjes. ' is niet nodig. ' zeg ik hem
Terug naar boven Ga naar beneden
松尾`

松尾`


Water

Aantal berichten : 1115

S.E.E - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 22 I_icon_minitimewo 07 aug 2013, 22:11

Haru

'Weet je het zeker, je bent zwak.'
Ik loop achter haar aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 22 I_icon_minitimewo 07 aug 2013, 22:13

Gabrielle
Ik laat hem nog eventjes doen en geniet van iedere trilling die ik nog voel erna. Mijn ademhaling is zwaarder en ik hijg wat. Sasuke kijk ik nu weer aan, nu dat rustig kan, en druk kort daarna een kus op zijn lippen, mijn ogen sluitend, en mijn armen nog altijd om hem heen. 


hoe lang gaan Yami en Haru drama vieren? xD
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 22 I_icon_minitimewo 07 aug 2013, 22:14

Yami

' Wat wil je doen dan.? ' vraag ik hem nog, maar ik pak ondertussen mijn kleding enzo om mee te nemen naar de badkamer.
Terug naar boven Ga naar beneden
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 22 I_icon_minitimewo 07 aug 2013, 22:15

hahaha tot het genoeg is .? ;3


Sasuke

Ik laat dr doen en kom uiteindelijk tot stilstand. Ik zit nog wel in haar en ik laat mijn lichaam wat meer rusten op haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 22 I_icon_minitimewo 07 aug 2013, 22:18

haha okii

Gabrielle
ik laat hem leunen en ga zelf ontspannen liggen. Eventjes glimlach ik iets wat, van soort van voldoening. Ik laat mijn handen nog langs zijn rug glijden
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
松尾`

松尾`


Water

Aantal berichten : 1115

S.E.E - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 22 I_icon_minitimewo 07 aug 2013, 22:18

Voor altijd T^T XD

Haru

ik loop naar haar toe en leg mijn hand op haar voorhoofd, langzaam geef ik haar al mijn chakra.
Ik stop dan en kijk haar aan.
'Liever ik zwak dan jij.' 
Ik zucht zachtjes en ga met mijn hand langs haar wang.
Terug naar boven Ga naar beneden
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 22 I_icon_minitimewo 07 aug 2013, 22:31

Yami

Met grote ogen kijk ik hem aan zodra hij dat doet. ' Dat slaat nergens op.! ' Ik plaats mijn hand direct tegen hem om hem zn chakra terug te geven.
Terug naar boven Ga naar beneden
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 22 I_icon_minitimewo 07 aug 2013, 22:32

Sasuke

Ik kijk terug naar haar en glimlach nog eventjes. Ik laat me dan vervolgens naast haar op het bed ploffen.
Terug naar boven Ga naar beneden
松尾`

松尾`


Water

Aantal berichten : 1115

S.E.E - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 22 I_icon_minitimewo 07 aug 2013, 22:34

Haru

Ik pak haar hand vast en haal hem van mijn hoofd voordat ze alles terug geeft.
'Wel, Je draagt een kindt.'
Ik kijk haar nu in de ogen en loop dan weg voordat ze nog verder iets kan doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 22 I_icon_minitimewo 07 aug 2013, 22:37

Yami

Ik zucht even diep en kijk hem kort na. Vervolgens loop ook ik de kamer uit, om naar de badkamer te gaan zodat ik me kan douchen
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 22 I_icon_minitimewo 07 aug 2013, 22:38

Gabrielle
ik draai op mijn zij en open mijn ogen nog eventjes half om naar Sasuke te kijken. Een van mijn handen heb ik nog in zijn hals liggen, waar ik hem nog wat streel. De vermoeidheid voel ik weer boven komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 22 I_icon_minitimewo 07 aug 2013, 22:40

Sasuke

Ik laat dr doen en streel met mijn hand zachtjes langs haar wang. ' Go to sleep.. I'll stay awake and watch the children. ' zeg ik haar fluisterend, kijkend naar haar mooie gezicht. x3
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 22 I_icon_minitimewo 07 aug 2013, 22:45

Gabrielle
'hum... that sounds really convincing' merk ik op met een grijnsje, mijn ogen nu weer gesloten, open houden lukt me niet echt meer. Mijn hand laat ik wat zakken tot op zijn borstkas en kruip wat in de foetus houding, waardoor mijn benen tegen die van Sasuke aankomen, en mijn hoofd nu ook tegen hem aan ligt.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
松尾`

松尾`


Water

Aantal berichten : 1115

S.E.E - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 22 I_icon_minitimewo 07 aug 2013, 22:45

Haru

Ik kom bij Miyo, de eetkamer in, ik ga aan tafel zitten, wat vermoeid nu.
' We kunnen eten.'
Terug naar boven Ga naar beneden
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 22 I_icon_minitimewo 07 aug 2013, 22:46

Sasuke

Ik laat haar zo doen en sla mijn arm wat om haar heen. Een kusje druk ik op haar hoofd en ik blijf zelf rustig zo liggen naast haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 22 I_icon_minitimewo 07 aug 2013, 22:49

Miyo

Ik merk meteen dat papa vermoeider is.
' Wat heb je gedaan.? ' vraag ik hem nu
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 22 I_icon_minitimewo 07 aug 2013, 22:52

Gabrielle
Iedere seconde dommel ik verder in slaap maar krijg het nog net voor elkaar mompelend, alsof het een woord aan elkaar is, I love you tussen mijn lippen uit te krijgen. Direct daarna ben ik door mijn slaap mee genomen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
松尾`

松尾`


Water

Aantal berichten : 1115

S.E.E - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 22 I_icon_minitimewo 07 aug 2013, 22:53

Haru

'mama geholpen' Zeg ik alleen.
Ik pak een boterham en begin te eten.
Terug naar boven Ga naar beneden
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 22 I_icon_minitimewo 07 aug 2013, 23:06

Sasuke

Ik glimlach eventjes om haar. ' I love you too. ' zeg ik haar fluisterend. Ik kijk naar hoe ze in slaap valt.

Miyo

'.. Ohw..' merk ik alleen maar op en ga ook maar wat eten
Terug naar boven Ga naar beneden
松尾`

松尾`


Water

Aantal berichten : 1115

S.E.E - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 22 I_icon_minitimewo 07 aug 2013, 23:07

Haru

Ik zucht eventjes en eet aardig wat om weer op kracht te komen.
'Wil je iets doen vandaag Miyo? Zoals trainen, naar het dorp, zwemmen...?'
Ik kijk haar aan, ik wil niet dat ze zich verveeld.
Af en toe kijk ik naar de deur afwachtend of Yami in eens toch in de kamer kan staan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 22 I_icon_minitimewo 07 aug 2013, 23:08

Gabrielle
ik val in een best wel diepe slaap

Isamu [xD]
ik slaap nog wel, maar kan ieder moment weer wakker worden.


ik ben moe ^^' ik ga maar slapen, trusteee xx
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
松尾`

松尾`


Water

Aantal berichten : 1115

S.E.E - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 22 I_icon_minitimewo 07 aug 2013, 23:09

Ik ook, ben continu aan het gaapen xD
truste x
Als ik het niet weer eens vergeet hier, kom ik hier morgen weer x)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





S.E.E - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 22 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
S.E.E
Terug naar boven 
Pagina 22 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Korralicious :: Pai Sho is more than just a game :: The Official Avatar Aang Fanclub :: Rollenspellen-
Ga naar: