Korralicious
Welkom op Korralicious! Stap in de wonderbaarlijke wereld van de natuur en beheers de elementen alsof je nooit wat anders gedaan hebt. Maak nieuwe vrienden en beleef spannende avonturen, of neem deel aan een van onze vele rollenspellen. Voor ieder wat wils, en slechts een paar klikken van je verwijderd
S.E.E - Pagina 31 GC0Bj
Korralicious
Welkom op Korralicious! Stap in de wonderbaarlijke wereld van de natuur en beheers de elementen alsof je nooit wat anders gedaan hebt. Maak nieuwe vrienden en beleef spannende avonturen, of neem deel aan een van onze vele rollenspellen. Voor ieder wat wils, en slechts een paar klikken van je verwijderd
S.E.E - Pagina 31 GC0Bj
Korralicious
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  GalerijGalerij  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 S.E.E

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40  Volgende
AuteurBericht
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 31 I_icon_minitimewo 14 aug 2013, 15:07

Yami

' Miyo keek hier naar uit.. Blijf met haar. '
Ik zucht zachtjes en wankel naar het bed, waar ik op kruip en mezelf eventjes krom doordat mijn buik zo'n pijn doet. Mijn voorhoofd voelt gloeiend en mijn zicht wordt wat wazig.

Miyo

Ik grinnik en wijs naar zijn haren. ' Papa is funky ' merk ik grijnzend op.
Terug naar boven Ga naar beneden
松尾`

松尾`


Water

Aantal berichten : 1115

S.E.E - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 31 I_icon_minitimewo 14 aug 2013, 15:11

Haru

' Kitsune is hier, ik kan haar hier laten met haar... ' Ik luister ondertussen naar wat Miyo zegt en moet lachen. Ik raak mijn haar aan en voel dat het raar zit. Eventjes schud ik het wat heen en weer, zodat het weer goed gaat zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 31 I_icon_minitimewo 14 aug 2013, 15:13

Yami

' Het is wat jij wil'
Ik knijp mijn ogen eventjes dicht van de pijn en vloek er zachtjes om, terwijl ik voel dat mijn ademhaling snel gaat, wat mijn buik pijn doet.
Terug naar boven Ga naar beneden
松尾`

松尾`


Water

Aantal berichten : 1115

S.E.E - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 31 I_icon_minitimewo 14 aug 2013, 15:18

Haru

' Ik ben er zo... ' Ik kijk naar Miyo terwijl ik uitstap. 'Miyo, Ik ga eventjes naar huis toe okee, mama is niet zo lekker. Ik ben straks weer terug.' Ik loop met haar naar Kitsune toe. ' Tante Kitsune blijft bij je oke?' zeg ik tegen dr.
Terug naar boven Ga naar beneden
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 31 I_icon_minitimewo 14 aug 2013, 15:23

Miyo

Ik kijk iets wat verbaasd naar papa terwijl ook ik uitstap, maar ik vraag maar niet verder. Ik kijk naar tante Kitsu zodra we voor haar staan. Ik knik kort met een glimlachje. ' Oke.! ' antwoord ik papa. Ik zit er niet mee fzo, het is wel jammer, maar de volgende keer sleur ik papa en mama beide gewoon mee. ^^

Yami

Ik reageer er verder niet meer op, daar heb ik ook nauwelijks tijd voor. De steken in mijn buik blijven alsmaar door gaan en zodra ik me even omdraai, voel het het bloed alweer omhoog komen. Ik trek een emmer onder het bed vandaan [? xd die is er nu gwn] en ik spuug daar in.. Ik heb de kracht nu niet om naar de badkamer te lopen .
Terug naar boven Ga naar beneden
松尾`

松尾`


Water

Aantal berichten : 1115

S.E.E - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 31 I_icon_minitimewo 14 aug 2013, 15:27

Haru

'Tot later.' Ik druk een kus op Miyo haar voorhoofd. En ren weg.

Kitsune

'Zomaar!' roep ik Haru nog na TT. Ik kijk naar Miyo. 'Nou, vooruit dan maar ... Waar wil je in?'
Terug naar boven Ga naar beneden
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 31 I_icon_minitimewo 14 aug 2013, 15:28

ik moet nu gaan =( doeidoei xx

Miyo

' Uhhhhm.. ' Ik kijk eventjes om me heen en wijs naar een soort van draaimolen achtig ding.

Yami

Ik rol terug het bed op zodra ik alles er uit heb gegooid en ik begin me langzaam aan wat duizelig te voelen..
Terug naar boven Ga naar beneden
松尾`

松尾`


Water

Aantal berichten : 1115

S.E.E - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 31 I_icon_minitimewo 14 aug 2013, 15:35

doeidoei x

Haru

Ik concentreer me op de omgeving om te proberen direct bij Yami te verschijnen. Ik heb namelijk moeite om op grote afstanden te verschijnen... Ik probeer me de kamer in te beelden, het huis en laat me dan verdwijnen. Ik verschijn naast het huis. Het was te proberen... Ik loop naar binnen, door de gang, snel de slaapkamer in.

Kitsune

'okee.' Ik loop met dr naar de draaimolen toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 31 I_icon_minitimewo 14 aug 2013, 16:15

Ik bn nu op mn mobiel xd maar ik post nu ff snel een reactie, misschien vanavond rond 12 uur nog, en anders morgen dus weer xx

Yami

Ik hoor de deur open gaan en iets wat leveloos blijf ik op het bed liggen. Mijn hoofd voelt draaierig en mijn zicht is wazig door de koorts. Mijn buik steken worden steeds iets erger, maar de kracht om de pijn te verdrukken heb ik niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
松尾`

松尾`


Water

Aantal berichten : 1115

S.E.E - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 31 I_icon_minitimewo 14 aug 2013, 18:17

Haru

Ik kom bij Yami zitten, voel haar voorhoofd, die warm is.
'Hoor je me nog?...' Ik blijf rustig terwijl ik even een handdoek pak en die nat maak met koud water. Ik leg die dan op haar hoofd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 31 I_icon_minitimewo 14 aug 2013, 21:10

woooowww, what happened here? xD


Gabrielle
ik glimlach nog eventjes als hij een kusje terug drukt en eet dan even rustig. 
'Neem jij niks?' vraag ik Sasuke

Rayan
ik laat Sienna doen en ga even zachtjes met mijn hand door haar haren
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 31 I_icon_minitimedo 15 aug 2013, 00:26

lees maar terug (6) muahahah
 XD


Sasuke

' zo meteen. ' antwoord ik haar en ik schenk nu eerst wat te drinken in.

Sienna

Ik blijf rustig zo tegen hem aan liggen x3

Yami

Ik hoor Haru vaagjes en de koude doek voel ik op mijn warme voorhoofd gelegd worden. Ik knik voorzichtig als antwoord dat ik hem horen kan . Mijn ademhaling is zwaar en ik tril wat door de pijnen in mijn buik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 31 I_icon_minitimedo 15 aug 2013, 09:28

4 pagina's?  huuuuuuuuuummmmm. Nee bedankt, ben lui vandaag xD

Gabrielle
'okii, ik hou je in de gaten' zeg ik als grapje, en grijns eventjes. Ik eet even verder

Rayan
ik blijf ook rustig liggen en vraag me eigenlijk af wanneer Sienna wakker wordt xD
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
松尾`

松尾`


Water

Aantal berichten : 1115

S.E.E - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 31 I_icon_minitimedo 15 aug 2013, 09:36

Haru

'Wil je naar het ziekenhuis...?' vraag ik, ze hoeft alleen maar weer te knikken. Ik hou de koele doek op haar hoofd terwijl ik de deken wat van haar aftrek.
Terug naar boven Ga naar beneden
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 31 I_icon_minitimedo 15 aug 2013, 12:39

ohw haha :$

Sasuke

Ik frons lichtjes mijn wenkbrauwen en neem een slokje van mijn drinken.

Sienna

Na een tijdje word ik dan toch langzaam wakker.

Yami

Ik schud lichtjes mijn hoofd van niet. Ik voel het bloed weer op komen stromen en ik rol even wat over naar de zijkant van het bed. Ik trek de emmer onder het bed vandaan en spuug het bloed uit, terwijl mijn buik zich weer samen trekt, wat me echt veel pijn doet. De doek voel ik langzaam wat af glijden, maar ik houd hem vast met mijn hand.
Terug naar boven Ga naar beneden
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 31 I_icon_minitimedo 15 aug 2013, 12:40

ik ga nobu uitlaten en dan ff naar mn vriendje, ben er vanmiddag rond 5 uur weer, en anders rond 8 uur xx
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 31 I_icon_minitimedo 15 aug 2013, 12:41

xD

Gabrielle
als ik het op heb zet ik het bord op de bank, want verder kom ik niet met mijn arm. Isamu slaapt nog altijd. Ik twijfel of ik hem in zijn bedje zal leggen of niet...

Rayan
ik merk dat ze wakker wordt maar wacht het nog maar even af, ik sluit zelf mijn ogen, waardoor het lijkt dat ik slaap
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 31 I_icon_minitimedo 15 aug 2013, 12:42

is goewd, tot laterz xx
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
松尾`

松尾`


Water

Aantal berichten : 1115

S.E.E - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 31 I_icon_minitimedo 15 aug 2013, 12:44

Haru

Ik zucht eventjes, wat moet ik dan doen.... Ik pak de doek eventjes vast en voel dat ie niet meer koud is. Ik pak een nieuwe, die ik opnieuw met koud water nat maak. 
'Wat wil je dat ik doe...?' vraag ik zachtjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 31 I_icon_minitimedo 15 aug 2013, 13:32

Ik ben ff op mn mobiel hier haha maar ik reageer wss niet heeel vaak

Sienna

Ik open langzaam mijn ogen en ik kijk naar Rayan, ik was in slaap gevallen dus. Ik zie zijn ogen gesloten en weet dus niet of hij nu slaapt of niet. Zachtjes prik ik wat in zijn wang.

Sasuke

Ik pak haar bord maar en ruim het op. 'Moet je nog wat drinken.?' Vraag ik Gabi dan terwijl ik mijn drinken opdrink. 

Yami

'Ik weet niet' zeg ik hem met wat moeite en even knijp ik mijn ogen dicht. 'Ik zei dat je met Miyo kon blijven' vervolg ik nog zachtjes. Ik weet zelf ook niet wat ik heb en wat dit is.. Ik weet alleen dat dit niet goed is en dat het niet goed gaat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 31 I_icon_minitimedo 15 aug 2013, 14:16

okii

Gabrielle
'Nee bedankt' zeg ik Sasuke
'Ik ga Isamu maar even in bed leggen...' 

Rayan
ik doe alsof ik slaap en beweeg dus niet xd
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
松尾`

松尾`


Water

Aantal berichten : 1115

S.E.E - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 31 I_icon_minitimedo 15 aug 2013, 15:53

Haru

Ik knik op het eerste wat ze zegt en hoor dan wat ze daarna zegt... 'Ik wil niet het risico lopen dat je iets overkomt...' zeg ik nog altijd zachtjes. Ik haal voorzichtig haar haaren uit haar gezicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 31 I_icon_minitimedo 15 aug 2013, 18:33

Ik reageer ff latr vanavond rond10 uur wss xx
Terug naar boven Ga naar beneden
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 31 I_icon_minitimedo 15 aug 2013, 22:05

ben dr
Terug naar boven Ga naar beneden
松尾`

松尾`


Water

Aantal berichten : 1115

S.E.E - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 31 I_icon_minitimedo 15 aug 2013, 22:05

Yeah, I knew it, ik log me echt net in :p
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





S.E.E - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 31 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
S.E.E
Terug naar boven 
Pagina 31 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Korralicious :: Pai Sho is more than just a game :: The Official Avatar Aang Fanclub :: Rollenspellen-
Ga naar: