Korralicious
Welkom op Korralicious! Stap in de wonderbaarlijke wereld van de natuur en beheers de elementen alsof je nooit wat anders gedaan hebt. Maak nieuwe vrienden en beleef spannende avonturen, of neem deel aan een van onze vele rollenspellen. Voor ieder wat wils, en slechts een paar klikken van je verwijderd
S.E.E - Pagina 30 GC0Bj
Korralicious
Welkom op Korralicious! Stap in de wonderbaarlijke wereld van de natuur en beheers de elementen alsof je nooit wat anders gedaan hebt. Maak nieuwe vrienden en beleef spannende avonturen, of neem deel aan een van onze vele rollenspellen. Voor ieder wat wils, en slechts een paar klikken van je verwijderd
S.E.E - Pagina 30 GC0Bj
Korralicious
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  GalerijGalerij  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 S.E.E

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40  Volgende
AuteurBericht
松尾`

松尾`


Water

Aantal berichten : 1115

S.E.E - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 30 I_icon_minitimewo 14 aug 2013, 13:27

Okey, nou dan kunnen we die gebruiken ^^ Maar moet je haar in beelden met rood haar en zwarten ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 30 I_icon_minitimewo 14 aug 2013, 13:37

ik heb ook wat plaatjes =) ik zal ze zometeen ff posten ^^


Yami

Ik knijp mijn ogen eventjes stevig dicht door de pijn steken in mijn buik. Ik heb het heet en ik weet niet wat er aan de hand is. Ik sta even op van het bed, maar ik zak direct door mijn knieen. Even ril ik wat.

Miyo

' Jup ' ^^ Ik hou me stevig vast aan de beugel die voor me zit en ik wacht af tot het "treintje" vertrekt.
Terug naar boven Ga naar beneden
松尾`

松尾`


Water

Aantal berichten : 1115

S.E.E - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 30 I_icon_minitimewo 14 aug 2013, 13:40

kéké. 

Haru

Ik voel dat ie langzaam vertrekt, omhoog. 'We gaan zo naar bened-...' Als ik mijn zin wil afmaken is het al te laat en gaan we hard naar beneden.
Terug naar boven Ga naar beneden
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 30 I_icon_minitimewo 14 aug 2013, 13:42

klik
klik
klik
klik
klik
Terug naar boven Ga naar beneden
松尾`

松尾`


Water

Aantal berichten : 1115

S.E.E - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 30 I_icon_minitimewo 14 aug 2013, 13:44

Die eerste en twee laatste vindt ik leuk. Vooral die 2 laatste klopen voor mijn twee plaatjes als ze groot is, want daar heeft ze ook een lange hoge, staart in. Dus die dan, + die van mij en zeggen dat ze rood haar met zwarte ogen heeft. Ze heet dan Eiza? :3 En het karakter zien we nog wel.
Terug naar boven Ga naar beneden
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 30 I_icon_minitimewo 14 aug 2013, 13:45

Miyo

Ik hoor nog wat papa zegt en grinnik eventjes, maar al snel begin ik te gillen zodra we naar beneden gaan. Ik gil niet van angst ofzo, maar ik vind het echt leuk. ^^

Yami

Ik probeer weer op te staan, en uiteindelijk lukt dat me ook, al moet ik me wel vast grijpen en stand houden door de muur. Ik hijg zachtjes en ondanks dat ik niets gegeten heb, voel ik het toch opkomen.. Zo snel als ik op dit moment kan ga ik naar de badkamer en laat ik me voor de toilet storten, waar ik uitspuug wat er net naar boven kwam.. Maar het is voornamelijk dat wat ik net had gedronken, gemengd met bloed.
Terug naar boven Ga naar beneden
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 30 I_icon_minitimewo 14 aug 2013, 13:47

is goeeeed =)) wil je dat ik haar nog ff aanmaak dan op dezelfde pagina als Yami en Miyo.? En dan wanneer ze geboren is dan kijken we wel hoe we het gaan verdelen =)
Terug naar boven Ga naar beneden
松尾`

松尾`


Water

Aantal berichten : 1115

S.E.E - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 30 I_icon_minitimewo 14 aug 2013, 13:48

brb
Terug naar boven Ga naar beneden
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 30 I_icon_minitimewo 14 aug 2013, 13:48

okeejokeej
Terug naar boven Ga naar beneden
松尾`

松尾`


Water

Aantal berichten : 1115

S.E.E - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 30 I_icon_minitimewo 14 aug 2013, 13:56

bew c:

Jaaa, doe maar, maar ik dacht eraan haar wat rustiger te maken, zoals Haru, maar dat ze af en toe driftbuien heeft, net als Haru xD... Want Miyo is echt zoals Yami eerder.
Terug naar boven Ga naar beneden
松尾`

松尾`


Water

Aantal berichten : 1115

S.E.E - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 30 I_icon_minitimewo 14 aug 2013, 13:57

Haru

Ik juig wat, van plezier, het is wel leuk. Mijn handen doe ik in de lucht om de wind tussen mijn vingers te voelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 30 I_icon_minitimewo 14 aug 2013, 13:58

is goeeed =)
trwns wat vind je nog van deze; klik

brb trwns, ff afwassen xx
Terug naar boven Ga naar beneden
松尾`

松尾`


Water

Aantal berichten : 1115

S.E.E - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 30 I_icon_minitimewo 14 aug 2013, 13:58

Jaa, die is ook leuk !

 okee, tot zo ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 30 I_icon_minitimewo 14 aug 2013, 14:22

haha okeejokeej

ben er weer =))


Miyo

Lachen, gillen, brullen.. [XD] Ik vind het leuk en zie dat papa zijn handen in de lucht doet. Ik lach er eventjes om en doe papa na.. De wind voel ik door mijn vingers heen waaien en mijn ogen moet ik toch iets tot spleetjes knijpen, omdat de wind wel erg sterk is met deze snelheid
Terug naar boven Ga naar beneden
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 30 I_icon_minitimewo 14 aug 2013, 14:25

ik zal alleen ff de naam en plaatjes erin zetten voor haar bio, en dan later kunnen we de rest invullen ;3
Terug naar boven Ga naar beneden
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 30 I_icon_minitimewo 14 aug 2013, 14:30

ik moet over een uur naar werk trouwens .. dat je t ff weet.. daarna ben ik er morgen pas weer =(
Terug naar boven Ga naar beneden
松尾`

松尾`


Water

Aantal berichten : 1115

S.E.E - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 30 I_icon_minitimewo 14 aug 2013, 14:30

Ja :) is goed.

Haru

Ik kijk eventjes opzij naar Miyo, met een glimlach. Als we weer op rechte stukken zijn gaat het iets minder snel. 

Kitsune

Ik loop als wolf door het bos rond.
Terug naar boven Ga naar beneden
松尾`

松尾`


Water

Aantal berichten : 1115

S.E.E - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 30 I_icon_minitimewo 14 aug 2013, 14:31

Ohw, okeej,, jammer :c
Terug naar boven Ga naar beneden
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 30 I_icon_minitimewo 14 aug 2013, 14:35

=)
ik heb dr alvast aangemaakt , maar er staat behalve naam geslacht en dat ze het dochtertje van yami en haru en t zusje van miyo is, en de plaatjes, niks in haha

Miyo

Ik glimlach breed naar papa en na een tijdje staan we terug in het station, waar we net ook vertrokken.

Yami

Ik blijf nogal verslagen bij de wc staan en wat bloed uit spugen. Mijn handen trillen en even staar ik naar het rode bloed in de toilet, waar ik iets wat de rillingen van krijg.. Dit kan nooit goed zijn en vooral tijdens een zwangerschap.. Ik twijfel of ik het Haru nu moet vertellen.. Hij is nu namelijk weg met Miyo en Miyo had zo'n zin om naar het pretpark te gaan.. Terwijl ik dit allemaal zit te denken, worden mijn gedachtes al automatisch naar Haru door gestuurd.. Sinds ik die kracht had geactiveert, had ik het niet meer gedeactiveert.. Ik merk het zelf nu niet eens...
Terug naar boven Ga naar beneden
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 30 I_icon_minitimewo 14 aug 2013, 14:35

jah =(
Terug naar boven Ga naar beneden
松尾`

松尾`


Water

Aantal berichten : 1115

S.E.E - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 30 I_icon_minitimewo 14 aug 2013, 14:39

Haru

We komen aan het einde van de achtbaan als ik ineens gedachtes van Yami door krijg... Ik kijk opzij naar Miyo, die het naar de zin heeft, we zijn hier net, ik had haar beloofd dat we hier heen zouden gaan... Ik zucht eventjes en voel de achtbaan stoppen. Ik zend een signaal naar Kitsune. Ik kom eraan. ik stuur deze gedachte naar Yami door.

Kitsune

' meeh.. ' mompel ik wat als ik een signaal door krijg van Haru. Ik verschijn in de buurt van hem. 
'da fuq... een pretpark?' ùù Ik kijk rond en zie hem en Miyo dan. Ik transformeer terug, naar normaal.
Terug naar boven Ga naar beneden
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 30 I_icon_minitimewo 14 aug 2013, 14:47

Yami

Mijn ogen worden wat groot als ik die gedachtes van Haru hoor. ' Nee, blijf met Miyo ' stuur ik aan hem door en ik voel mijn maag zich samen trekken, wat weer voor pijnlijke steken zorgt. Met moeite kom ik overeind staan en ik trek de wc door. Vervolgens loop ik terug naar het bed.. Ik baal dr van dat die gedachtes naar Haru gingen.. Ik wil zijn tijd en die van Miyo niet verpesten.

Miyo

We komen dus tot stilstand en ik kijk even opzij naar papa met een glimlachje. Zijn haren zijn nogal in de war, net als de mijne, en daarom moet ik toch eventjes lachen.
Terug naar boven Ga naar beneden
松尾`

松尾`


Water

Aantal berichten : 1115

S.E.E - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 30 I_icon_minitimewo 14 aug 2013, 15:02

sorry voor late rea, moest wat opruimen xD
Terug naar boven Ga naar beneden
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 30 I_icon_minitimewo 14 aug 2013, 15:03

is niet erg haha
Terug naar boven Ga naar beneden
松尾`

松尾`


Water

Aantal berichten : 1115

S.E.E - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 30 I_icon_minitimewo 14 aug 2013, 15:04

Haru

' Weet je dat zeker? ' Ik kijk naar Miyo, die moet lachen, 'wat is er?' Ik zie haar haar dan...
In de verte zie ik Kitsune.

Kitsune

Ik kijk naar ze, waarom moest ik hier heen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





S.E.E - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 30 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
S.E.E
Terug naar boven 
Pagina 30 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Korralicious :: Pai Sho is more than just a game :: The Official Avatar Aang Fanclub :: Rollenspellen-
Ga naar: