Korralicious
Welkom op Korralicious! Stap in de wonderbaarlijke wereld van de natuur en beheers de elementen alsof je nooit wat anders gedaan hebt. Maak nieuwe vrienden en beleef spannende avonturen, of neem deel aan een van onze vele rollenspellen. Voor ieder wat wils, en slechts een paar klikken van je verwijderd
S.E.E - Pagina 29 GC0Bj
Korralicious
Welkom op Korralicious! Stap in de wonderbaarlijke wereld van de natuur en beheers de elementen alsof je nooit wat anders gedaan hebt. Maak nieuwe vrienden en beleef spannende avonturen, of neem deel aan een van onze vele rollenspellen. Voor ieder wat wils, en slechts een paar klikken van je verwijderd
S.E.E - Pagina 29 GC0Bj
Korralicious
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  GalerijGalerij  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 S.E.E

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40  Volgende
AuteurBericht
松尾`

松尾`


Water

Aantal berichten : 1115

S.E.E - Pagina 29 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 29 I_icon_minitimema 12 aug 2013, 17:33

Haru

' Mama vertrouwd me nog niet helemaal geloof ik ...' Zeg ik maar gewoon, al denk ik zelf iets anders...

Oh, tot morgen dan ^^'x
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 29 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 29 I_icon_minitimema 12 aug 2013, 18:06

Gabrielle
'doe maar wat leuks' antwoord ik Sasuke met een grijnsje

Isamu
ik slaap

Rayan
....?????
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 29 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 29 I_icon_minitimedi 13 aug 2013, 00:40

Miyo

Ik kijk wat vreemd, ookal kan papa dat niet zien. 'Hoezo dan.?' Vraag ik door.

Sasuke

'Pfft' merk ik enkel op en ik maak dan maar wat eten voor dr klaar.

Sienna

Ik ben met rayan nog buiten het ziekenhuis.?
Terug naar boven Ga naar beneden
松尾`

松尾`


Water

Aantal berichten : 1115

S.E.E - Pagina 29 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 29 I_icon_minitimedi 13 aug 2013, 10:17

Haru

'omdat papa mama verlaten heeft...'
zeg ik maar, ik weer hoe ze vervelend wordt als je het niet zegt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 29 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 29 I_icon_minitimedi 13 aug 2013, 10:52

Gabrielle
ik grijns weer eventjes
'niet al te gemotiveerd' merk ik droogjes op xd

Rayan
[euhm, de hele nacht voor het ziekenhuis? xD]
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 29 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 29 I_icon_minitimedi 13 aug 2013, 14:52

Sasuke

Ik grijns lichtjes. 'Valt mee' zeg ik haar en ik maak dus wat eten voor haar klaar.

Sienna

(Ohwja.. Dan slapen ze.?)

Miyo

Ik ben eventjes kort stil en kijk naar papa.. 'Wil je mama terug.?' Vraag ik hem dan
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 29 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 29 I_icon_minitimedi 13 aug 2013, 14:55

haha is goed

Gabrielle
ik grijns weer eventjes en wacht maar af

Rayan
ik ben met Sienna in mijn huisje [?]
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
松尾`

松尾`


Water

Aantal berichten : 1115

S.E.E - Pagina 29 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 29 I_icon_minitimedi 13 aug 2013, 15:07

Haru

'Ja...' zeg ik terwijl ik door loop. 'Maar er moeten wel een paar dingen veranderen.' zeg ik nog als laatste, ik ben nu niet meer van plan verder te gaan antwoorden.
- het uur skippen, tot dat ze nog maar een paar min. moeten lopen fzo xd-
Terug naar boven Ga naar beneden
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 29 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 29 I_icon_minitimedi 13 aug 2013, 22:51

jup is goed

Miyo

Ik zwijg verder ook maar en kijk voor me uit, terwijl papa door loopt.

Sasuke

Zodra ik klaar ben, geef ik het bord aan Gabrielle.

Hyuko

Ik eet ondertussen mijn broodje op en kijk even van papa naar mama. Van papa mocht ik dalijk iets voor mezelf gaan doen, dus desnoods kruip ik even terug mijn bed in. xd

Sienna

Ik lig nog zachtjes te slapen
Terug naar boven Ga naar beneden
松尾`

松尾`


Water

Aantal berichten : 1115

S.E.E - Pagina 29 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 29 I_icon_minitimewo 14 aug 2013, 00:02

Haru

Ik zie in de verte de achtbaanen uitsteken boven de bomen. 'Kijk Miyo! We zijn er!' Ik wijs naar boven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 29 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 29 I_icon_minitimewo 14 aug 2013, 00:09

Gabrielle
'ghihi, thanks' ^^ 
ik pak het bord van Sasuke aan en hou mijn hoofd naar hem gericht en druk mijn lippen wat bij elkaar, als teken dat ik hem een kusje wil geven en hij even dichterbij moet komen want ik kan niet echt bewegen [xd]

Rayan
ik wordt langzaam wakker, met Sienna naast me [xp]. Ik besluit maar even te blijven liggen, ook omdat ik bang ben haar anders wakker te maken
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 29 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 29 I_icon_minitimewo 14 aug 2013, 11:25

Sienna

Ik kruip wat tegen hem aan in mijn slaap.

Sasuke

Ik grijns even om haar en ik kom dus wat dichterbij om haar kusje te ontvangen en tegelijkertijd druk ik ook een kusje terug. ' Asje. ' zeg ik haar dan nog en even zet ik een plukje haar achter haar oor. Kort kijk ik naar Isamu en daarna opzij naar Hyuko, die rustig wat broodjes naar binnen werkt.

Miyo

Ik kijk met grote oogjes, vol enthousiasme, naar de achtbaan die zichtbaar wordt. ' Sneller papa.! ' roep ik blij. Ik kan niet wachten om daar te zijn nu.
Terug naar boven Ga naar beneden
松尾`

松尾`


Water

Aantal berichten : 1115

S.E.E - Pagina 29 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 29 I_icon_minitimewo 14 aug 2013, 11:54

Haru

Ik loop wat sneller, 'ik ga niet sneller dan dit hoor, na 1 uur word je wel zwaar jij !' zeg ik plagend. Mijn nek doet pijn, maar ik zeg er maar niks van.
Terug naar boven Ga naar beneden
松尾`

松尾`


Water

Aantal berichten : 1115

S.E.E - Pagina 29 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 29 I_icon_minitimewo 14 aug 2013, 11:55

Was je van plan drama te maken met Yami? x) terwijl ze daar zijn?
Terug naar boven Ga naar beneden
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 29 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 29 I_icon_minitimewo 14 aug 2013, 12:36

Miyo

Ik grinnik eventjes. ' Tsja. ' merk ik enkel op. Ik ga niet zeggen dat ik ook wel kan lopen, want ik vind het leuk op papa zijn schouders.


ja eigenlijk wel x3 maar ik weet nog niet wat.....
Terug naar boven Ga naar beneden
松尾`

松尾`


Water

Aantal berichten : 1115

S.E.E - Pagina 29 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 29 I_icon_minitimewo 14 aug 2013, 12:49

Haru

Ik zie de ingang van het park en til dan Miyo van mijn schouders af. Ik stop eventjes en beweeg mijn nek een paar kanten op. 'Zo, nou moet je wel lopen.'
Ik loop die paar meters door en betaal aan de balie voor 2 tickets.


Hum... Plotseling wëeen fzo... XD Of de baby beweegt niet meer, en lijk opeens dood... XD Of ze wilt wat gaan pakken in de keuken en glijd uit fzo, of valt. (Ze kan niet van een trap vallen XD Gelijke grond huis) ... Allemaal dingen... XD

Trouwens, ik had gedacht aan Eiza als naam voor de baby :3 En heb leuke plaatjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 29 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 29 I_icon_minitimewo 14 aug 2013, 13:07

hahahah hmmh .. ik kan dr echt pijnlijke krampen laten geven door dr zwangerschap .. sws at ze de laatste tijd niets en sliep ze slecht enzo..
en is mooie naam.! laat maar zien die plaatjes =3 ik had er ook eentje gevonden.


Miyo

Ik laat papa me van zijn schouders tillen en kijk even naar hem omhoog. Vervolgens loop ik mee omdat hij die tickets moet kopen en ondertussen kijk ik met grote oogjes om me heen. Dit is de eerste keer dat ik zelf in een pretpark ben en veel kinderen hoor je lachen, of je hoort gegil vanuit de achtbaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
松尾`

松尾`


Water

Aantal berichten : 1115

S.E.E - Pagina 29 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 29 I_icon_minitimewo 14 aug 2013, 13:12

Kan ook, en dat ze dat eng vindt fzo x)
Yay, Eiza :) Ik wou dr meer op Yami laten lijken, altijd maar zwart harige word saai XD.
 op het plaatje zijn de haar en de ogen alleen de verkeerde kleur ( het zou dr kunnen zijn als ze tussen 6 en 10 jaar is ). Maar daar moeten we dan maar rode ogen en rood (en/of wit) haar bij denken x)

Haru

Ik krijg de tickets en loop met Miyo naar binne. Ik pak haar hand vast. 'Waar wil je als eerste in?'
Terug naar boven Ga naar beneden
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 29 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 29 I_icon_minitimewo 14 aug 2013, 13:17

idd of dat ze er uiteindelijk misselijk van wordt en bloed gaat spugen ofso xp
hahaha ^^ aaah okii, maar is rood haar en zwarte ogen dan niet mooier.? =)


Miyo

' Die achtbaan.!! ' zeg ik en ik wijs naar een grote achtbaan, al gaat die niet over de kop.
Terug naar boven Ga naar beneden
松尾`

松尾`


Water

Aantal berichten : 1115

S.E.E - Pagina 29 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 29 I_icon_minitimewo 14 aug 2013, 13:19

Kan ook XD
Jaaa, we zien wel, ik ga de plaatjes ff zoeken x)

Haru

'Is goed!' Ik loop er met Miyo naar toe. Er staat een korte rij. Na een paar minuten wachten mogen we erin.
Terug naar boven Ga naar beneden
松尾`

松尾`


Water

Aantal berichten : 1115

S.E.E - Pagina 29 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 29 I_icon_minitimewo 14 aug 2013, 13:23

S.E.E - Pagina 29 M7gqad

Rood haar met zwarte ogen? xD
Terug naar boven Ga naar beneden
松尾`

松尾`


Water

Aantal berichten : 1115

S.E.E - Pagina 29 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 29 I_icon_minitimewo 14 aug 2013, 13:25

En deze en deze voor later, als ze groot is.
klik
klik
Terug naar boven Ga naar beneden
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 29 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 29 I_icon_minitimewo 14 aug 2013, 13:25

=3

Yami

Ik slaap nog, maar na een tijdje word ik wakker door een enorme pijn in mijn buik..

Miyo

Zodra we erin mogen, loop ik door het hekje en neem ik plaats in zo'n karretje. Ik weet niet echt hoe die gordels werken, dus ik ploeter er wat mee...
Terug naar boven Ga naar beneden
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 29 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 29 I_icon_minitimewo 14 aug 2013, 13:26

die zijn wel nice.! :D ik ga ook ff kijken =)
Terug naar boven Ga naar beneden
松尾`

松尾`


Water

Aantal berichten : 1115

S.E.E - Pagina 29 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 29 I_icon_minitimewo 14 aug 2013, 13:27

Haru

Ik ga naast Miyo zitten en doe die gordel maar voor dr om. 'hou je goed vast hé.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





S.E.E - Pagina 29 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 29 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
S.E.E
Terug naar boven 
Pagina 29 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Korralicious :: Pai Sho is more than just a game :: The Official Avatar Aang Fanclub :: Rollenspellen-
Ga naar: