Korralicious
Welkom op Korralicious! Stap in de wonderbaarlijke wereld van de natuur en beheers de elementen alsof je nooit wat anders gedaan hebt. Maak nieuwe vrienden en beleef spannende avonturen, of neem deel aan een van onze vele rollenspellen. Voor ieder wat wils, en slechts een paar klikken van je verwijderd
S.E.E - Pagina 10 GC0Bj
Korralicious
Welkom op Korralicious! Stap in de wonderbaarlijke wereld van de natuur en beheers de elementen alsof je nooit wat anders gedaan hebt. Maak nieuwe vrienden en beleef spannende avonturen, of neem deel aan een van onze vele rollenspellen. Voor ieder wat wils, en slechts een paar klikken van je verwijderd
S.E.E - Pagina 10 GC0Bj
Korralicious
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  GalerijGalerij  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 S.E.E

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40  Volgende
AuteurBericht
Yern

Yern


Water

Aantal berichten : 2454

S.E.E - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 10 I_icon_minitimedi 25 jun 2013, 22:31

Kaji
Langzaam voel ik de tranen van me af glijden. Langzaam, alsof het bezoek van Gabrielle nodig was om mijn herinneringen weer te activeren beweeg ik zachtjes mijn vinger - en dan mijn hand. Het kind heeft me nodig, en ik laat het nu in de steek. Ik moet wakker worden en het kind helpen. Dat moet... In mijn hoofd klinkt het luide gekrijs van een baby. En ik open mijn ogen...
Terug naar boven Ga naar beneden
https://korralicious.catsboard.com
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 10 I_icon_minitimedi 25 jun 2013, 22:34

Amaya

Ik loop wat rond door de stad, terwijl ik heb gemerkt van de situatie van Sasuke door het soort van contact dat ik met hem heb vanwege de sharingan. Ik ga even op de rand van de fontijn zitten. Ik heb geen idee waar hij is en ik kan ook niets doen. Even zucht ik, me afvragend of ze Isamu nu al gevonden hebben
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 10 I_icon_minitimewo 26 jun 2013, 00:21

omfgg sorrrry was het forum helemaal vergeten :o

Gabrielle
binnen een paar tellen, heb ik al geslagen met mijn zwaarden en ligt het ene mannetje aan stukken op de grond. Ik draai me dan gelijk om naar de deur en zorg met metaal sturen dat ik de deur sluit zodat nieuwe mannetjes tegen gehouden worden
'We have to get Isamu out of here' 

Rayan
'ja, ik kan je ook veel bij leren' 

Hyuko
'ok, maar ik wil eerst naar huis'
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
Yern

Yern


Water

Aantal berichten : 2454

S.E.E - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 10 I_icon_minitimewo 26 jun 2013, 15:30

Shame on you! :D

Kaji
Langzaam sta ik recht, en loop moeizaam naar de deur. Ik voel het duizelen in mijn hoofd maar ik moet hier echt zo snel mogelijk weg zien te komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://korralicious.catsboard.com
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 10 I_icon_minitimewo 26 jun 2013, 17:01

Sasuke

Ik kijk opzij naar Isamu en laat hem eventjes in mijn sharingan wereldje verdwijnen, net zoals ik wel eens deed met Hyuko om haar veilig te stellen. Dit is nu de snelste oplossing en even kijk ik naar Gabrielle terwijl ik susanoo laat verdwijnen, omdat deze best wel veel kracht vergt. ' Let get out of here.. ' zeg ik haar nu alleen nog.

Sienna

Ik knik .' Komt voor elkaar.'  antwoord ik nog op Hyuko en ik loop door met Rayan en Hyuko nu richting het huis.
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 10 I_icon_minitimewo 26 jun 2013, 17:36

Gabrielle
ik knik en zorg dat Sasuke hier als eerste uit is. Ik focus me op de mensjes in de kamer. Nog niet allemaal zijn dood.  

Rayan
ik loop dus met Hyuko en Sienna naar het huis en zwijg nu even. Ik kijk naar Hyuko die voor ons uit loopt

Hyuko
ik knikte nog even naar Sienna en loop door

Yuna
het is laat in de middag. Ik loop wat rond in de stad
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 10 I_icon_minitimedo 27 jun 2013, 17:18

Sasuke

Ik verdwijn dus [?] xd

Sienna

Ik neem Rayan zn hand eventjes vast en vraag me af hoe het er bij Sasuke en Gabrielle aan toe gaat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 10 I_icon_minitimedo 27 jun 2013, 17:47

euhm, nou ja Gabi liet hem als eerste de kamer uit, maar kan ook xD

Gabrielle
ik sla nog een paar mensjes neer met mijn zwaarden en verdwijn dan ook uit de kamer

Rayan
ik pak haar hand terug vast maar let nu op Hyuko
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
松尾`

松尾`


Water

Aantal berichten : 1115

S.E.E - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 10 I_icon_minitimedo 27 jun 2013, 17:48

OKeee, Ik ben heel lang niet geweest, o/ Waar waren we ^^'
Terug naar boven Ga naar beneden
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 10 I_icon_minitimedo 27 jun 2013, 18:48

wow ik dacht; wie is dit.?! maar toen keek ik naar de persoontjes nd toen wist ik et al haahahha XD
waar waren we...... ehhhm... het ontbijt, toch.??


Sasuke

Zodra ik Gabrielle zie kijk ik kort naar haar op. Het verband dat ik om mijn buik geknoopt heb is al rood gekleurd. Isamu is nog even in mn sharingan wereldje , want hier vind ik het nog altijd niet veilig. We zijn nog niet thuis namelijk.

Sienna

Ik loop zwijgend door en loop dan uiteindelijk al met hun het bos in
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 10 I_icon_minitimedo 27 jun 2013, 19:03

Gabrielle
'what did you do with him?' vraag ik voor de zekerheid. Ik wil horen dat hij veilig is. Wij zelf zijn nog niet veilig. Ik hoor dat er soort van alarmen af gaan, meer mensen die erbij horen zijn ingelicht. Het lijkt alsof de hele stad erbij hoort, bij het complot. We hebben nog een paar seconden voor er mensen aan komen dus ik ga bij Sasuke staan en stop het bloeden door hem te healen, maar het goed healen kan ik nog niet nu.

Rayan
we zijn vlakbij het huis. Hyuko zit al op de veranda te wachten
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
松尾`

松尾`


Water

Aantal berichten : 1115

S.E.E - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 10 I_icon_minitimedo 27 jun 2013, 19:34

Hahah XD
Omg, I do not remember, wat deden ze bij het ontbijt, was Yami nog op de kamer o/
Terug naar boven Ga naar beneden
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 10 I_icon_minitimedo 27 jun 2013, 20:32

ja Yami was nog op dr kamer en zei dat ze geen trek had ofzo.. als ik het me goed herinner xd Miyo wou niet uit dr bed komen xd

Sasuke

Ik kijk Gabrielle even aan als ze me dat vraagt. ' I took him within my "sharingan world" .. ' zeg ik haar maar simpel, ze begrijpt zo wel wat ik ermee bedoel. ' He's safe. ' vervolg ik nog en voel hoe ze me deels healt, wat me wel wat pijn doet. Mijn cursed seal is nog altijd geactiveert.

Sienna

Al snel zijn we bij Hyuko en doe ik de deur open [? als zij de sleutel heeft xd]
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 10 I_icon_minitimedo 27 jun 2013, 20:36

Gabrielle
ik kijk hem aan in zijn rode ogen [?] 
'okay' zeg ik hem wat koeltjes door mijn duistere krachten.
'We need to get out of here now' 
aan de uiteinden van de straten komen er al mensjes aan die onze kant op rennen. Ik trek mijn zwaarden weer.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
松尾`

松尾`


Water

Aantal berichten : 1115

S.E.E - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 10 I_icon_minitimedo 27 jun 2013, 20:47

En jij speelde Miyo? xD

Haru

Ik kom Miyo's kamer in,
"het is al een half uur geleden dat ik je uit je bed riep Miyo."
Terug naar boven Ga naar beneden
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 10 I_icon_minitimedo 27 jun 2013, 20:51

jup ;3

Sasuke

Ik kijk haar nog kort aan, met mijn rood gloeiende ogen van de sharingan. Vervolgens kijk ik naar de mensjes die aan komen. ' Do you want to kill 'em first.? ' vraag ik haar nu aangezien ze dr zwaarden trekt

Miyo

' Tshuh.'  mijn chagerijnige hoofd steekt over de deken en ik kijk met wat tot spleetjes geknepen ogen naar papa.
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 10 I_icon_minitimedo 27 jun 2013, 21:12

Gabrielle
'if you take those from there' ... ik wijs naar de linkerkant van de straat
'then I'll get the other ones' 
ik schiet daarna vervolgens hun kant op en begin met mijn zwaarden te slaan. Sommige heb ik zo neer... maar anderen vechten makkelijk terug. Ik besluit ook bloedsturen te gebruiken dan.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 10 I_icon_minitimedo 27 jun 2013, 21:31

Sasuke

Ik kijk naar de mensjes die ze zegt en knik kort. Ik schiet op ze af en maak ondertussen in een hoge snelheid twee  chidori zwaarden. Ik kill dr al snel een paar mensjes mee en zodra ik een mannetje me zie aanvallen duik ik omlaag en trap ik hem direct de grond op en steek hem neer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 10 I_icon_minitimedo 27 jun 2013, 21:34

Gabrielle
als ze gekilt zijn geef ik een sein aan Sasuke en ren in de straat uit richting de uitgang. Ik heb alleen nog niet het idee dat het over is
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 10 I_icon_minitimedo 27 jun 2013, 21:39

Sasuke

Ik heb het sein gezien en zodra ik mijn laatste mensje gekillt heb schiet ik de lucht in, achter haar aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 10 I_icon_minitimedo 27 jun 2013, 21:49

Gabrielle
ik ren richting de uitgang nu. Voorlopig is er niks te zien
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 10 I_icon_minitimedo 27 jun 2013, 21:52

Sasuke

Ik volg haar nog altijd richting de uitgang maar mijn maag voel ik wel steken geven
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 10 I_icon_minitimedo 27 jun 2013, 21:56

Gabrielle
ik kijk even op naar Sasuke en stop buiten de stad. Ik voel nog altijd niet veel via mijn voeten maar het voelt niet goed. Zo makkelijk moet het natuurlijk weer niet zijn om Isamu terug te nemen -_-
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 10 I_icon_minitimedo 27 jun 2013, 22:02

Sasuke

Ik land even bij haar neer en kijk dr even kort aan. Dan kijk ik nog om me heen, maar ik zie verder niet zo veel
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 10 I_icon_minitimedo 27 jun 2013, 22:04

Gabrielle
'I dont trust it..' zeg ik Sasuke dan
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
Gesponsorde inhoud





S.E.E - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 10 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
S.E.E
Terug naar boven 
Pagina 10 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Korralicious :: Pai Sho is more than just a game :: The Official Avatar Aang Fanclub :: Rollenspellen-
Ga naar: