Korralicious
Welkom op Korralicious! Stap in de wonderbaarlijke wereld van de natuur en beheers de elementen alsof je nooit wat anders gedaan hebt. Maak nieuwe vrienden en beleef spannende avonturen, of neem deel aan een van onze vele rollenspellen. Voor ieder wat wils, en slechts een paar klikken van je verwijderd
S.E.E - Pagina 25 GC0Bj
Korralicious
Welkom op Korralicious! Stap in de wonderbaarlijke wereld van de natuur en beheers de elementen alsof je nooit wat anders gedaan hebt. Maak nieuwe vrienden en beleef spannende avonturen, of neem deel aan een van onze vele rollenspellen. Voor ieder wat wils, en slechts een paar klikken van je verwijderd
S.E.E - Pagina 25 GC0Bj
Korralicious
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  GalerijGalerij  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 S.E.E

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40  Volgende
AuteurBericht
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 25 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 25 I_icon_minitimezo 11 aug 2013, 11:17

Sasuke

Ik schud lichtjes. ' Dromen komen niet uit.. ' reageer ik en ik wrijf zachtjes over het hoofdje van Isamu. ' Je moet ervoor werken om je wensen uit te laten komen. ' vervolg ik. ' Het maakt niet uit of Isamu en Hyuko nu nog klein zijn.. Ze zullen groot en sterk worden, ieder op hun eigen manier, en iedere manier zal ik waarderen... ' ' They're my children after all.. ' Dat laatste merk ik iets wat serieuzer op dan de rest.. Mijn vader had vroeger altijd zijn oog op Itachi en ik was altijd het kleine jongetje die niets kon.. Zo zal ik nooit mijn kinderen opvoeden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 25 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 25 I_icon_minitimezo 11 aug 2013, 11:25

Gabrielle
ik luister naar wat Sasuke zegt en knik
'Natuurlijk, en we zullen er alles aan doen om er voor te zorgen dat ze groot en sterk zullen worden' 
mijn armen heb ik nog altijd om hem heen, mijn hoofd tegen hem aan, naar Isamu kijkend
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 25 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 25 I_icon_minitimezo 11 aug 2013, 11:36

Sasuke

' En mooi, net zoals mama. ' voeg ik eraan toe, grijnzend dit keer en ik druk even een kusje op haar wang. Vervolgens kijk ik weer terug naar Isamu en speel wat met zijn bruine dons haartjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
松尾`

松尾`


Water

Aantal berichten : 1115

S.E.E - Pagina 25 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 25 I_icon_minitimezo 11 aug 2013, 11:44

Haru

Als ik mijn eten op heb ruim ik het bord op.
Ik ga weer zitten en wacht tot iemand nog wat gaat eten of niet voordat ik verder opruim.
Terug naar boven Ga naar beneden
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 25 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 25 I_icon_minitimezo 11 aug 2013, 11:46

Yami

Ik eet verder niet , ik drink mijn glas alleen leeg.

Miyo

Ik Pak nog snel een broodje en knabbel daar wat op. Dit is mijn laatste.
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 25 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 25 I_icon_minitimezo 11 aug 2013, 11:55

Gabrielle
ik lach eventjes als hij dat zegt en doet. 
'And Isamu just as handsome as his dad'
ik laat een arm los en breng mijn hand naar Isamu zijn hoofdje ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 25 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 25 I_icon_minitimezo 11 aug 2013, 17:20

Sasuke

Ik grijns wat lichtjes om haar reactie . ' I'm not that handsome. ' merk ik op en ik volg haar hand eventjes naar Isamu zijn hoofdje. Ondertussen zijn die 5 minuten al om, en Hyuko is nog niet beneden gekomen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 25 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 25 I_icon_minitimezo 11 aug 2013, 17:31

Gabrielle
'You might not think so, but you are' zeg ik weer wat grijnzend en zie dat de 5 minuten om zijn. Ik zucht dan eventjes
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 25 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 25 I_icon_minitimezo 11 aug 2013, 17:39

Sasuke

' Hmmh.. ' ik kijk nog naar Isamu. ' Je zusje wil niet luisteren. ' zeg ik hem, iets wat grijnzend. ' Gabi, neem jij Isamu maar over, ik trek Hyu wel dr bed uit. ' zeg ik haar dan. Ik wil niet dat ze het zichzelf alleen maar moeilijker maakt.
Terug naar boven Ga naar beneden
松尾`

松尾`


Water

Aantal berichten : 1115

S.E.E - Pagina 25 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 25 I_icon_minitimezo 11 aug 2013, 17:44

Haru

Ik zucht en ruim te tafel dan maar af.
'Miyo, ga maar eventjes een douche nemen.'
Terug naar boven Ga naar beneden
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 25 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 25 I_icon_minitimezo 11 aug 2013, 17:59

Miyo

' Uhm.. Okeej.. ' zeg ik dan en eet mijn broodje snel op. Vervolgens sta ik op en loop ik naar mijn kamer om mijn spulletjes te pakken.

Yami

Zodra ik mijn glas leeg heb, loop ik met het glas naar de keuken om het op te ruimen.
Terug naar boven Ga naar beneden
松尾`

松尾`


Water

Aantal berichten : 1115

S.E.E - Pagina 25 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 25 I_icon_minitimezo 11 aug 2013, 18:01

Haru

Als de tafel is afgeruimt blijf ik eventjes in de keuken staan en volg Yami met mijn ogen...
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 25 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 25 I_icon_minitimezo 11 aug 2013, 18:30

Gabrielle
ik knik en pak Isamu over.
'Dank je' zeg ik, en grijns eventjes. 'Ze heeft het niet van een vreemde hé' zeg ik iets wat plagend en kijk hem na [?]
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 25 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 25 I_icon_minitimezo 11 aug 2013, 19:38

Sasuke

' tsk. ' merk ik enkel op als reactie terwijl ik nog eventjes naar haar om kijk over mijn schouder. Ondertussen loop ik nu de trap op.

Yami

Ik voel Haru zijn blik op me gericht en kort kijk ik vanuit mijn ooghoeken naar hem terug, terwijl ik het glas in de vaatwasser zet.
Terug naar boven Ga naar beneden
松尾`

松尾`


Water

Aantal berichten : 1115

S.E.E - Pagina 25 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 25 I_icon_minitimezo 11 aug 2013, 19:45

Haru

Ik volg Yami nog altijd met mijn ogen,
'gaat het?'
Ik leun tegen de aanrecht aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 25 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 25 I_icon_minitimezo 11 aug 2013, 19:49

Yami

Ik kijk Haru even recht aan zodra het glas in de vaatwasser staat.
' Nee. ' zeg ik eventjes iets wat strak, om verdere emoties achter te houden.
Ik loop vervolgens snel terug richting de slaapkamer, waar ik me op het bed laat ploffen en de deken om me heen trek..
Terug naar boven Ga naar beneden
松尾`

松尾`


Water

Aantal berichten : 1115

S.E.E - Pagina 25 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 25 I_icon_minitimezo 11 aug 2013, 20:22

Haru

Ik kijk haar na, wat geirriteerd nu.
Ik loop de logeerkamer in en schop dan tegen mijn kast aan, waarvan de deur breekt.
Ik ga op bed zitten en kijk voor me uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 25 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 25 I_icon_minitimezo 11 aug 2013, 20:25

Yami

Ik hoor de knal in de logeer kamer en met deken en al slenter ik eventjes naar Haru zijn kamer. Zodra ik in de deur opening sta, stop ik eventjes kort, en loop vervolgens even verder tot het bed.
Terug naar boven Ga naar beneden
松尾`

松尾`


Water

Aantal berichten : 1115

S.E.E - Pagina 25 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 25 I_icon_minitimezo 11 aug 2013, 20:28

Haru

Met mijn handen ondersteun ik mijn hoofd, en kijk dus naar de grond, ik geef geen kick op het feit dat Yami net binnen komt lopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 25 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 25 I_icon_minitimezo 11 aug 2013, 20:29

Gabrielle
als Isamu in mijn armen ligt wieg ik hem wat, zodat hij stil blijft. Eigenlijk moeten we hem een speen geven, misschien wordt hij daar rustiger van.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 25 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 25 I_icon_minitimezo 11 aug 2013, 20:36

Sasuke

Ik kom Hyuko dr kamer in en til haar gewoon op . Vervolgens gooi ik haar over mn schouder en ik hoor haar gillen en roepen dat ik haar los moet laten. -.- ' Ook hallo, Hyuko-chan.. ' mompel ik zachtjes en ik loop zo de trap af, naar beneden. Hyuko is nu ondertussen al gestopt en hangt wat chagerijnig over mijn schouder.

Yami

Ik kom voorzichtig naast hem zitten op het bed en laat de deken van me af glijden.
Terug naar boven Ga naar beneden
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 25 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 25 I_icon_minitimezo 11 aug 2013, 20:39

brb moet afwassen -3- xx
Terug naar boven Ga naar beneden
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 25 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 25 I_icon_minitimezo 11 aug 2013, 20:54

ben dr
Terug naar boven Ga naar beneden
松尾`

松尾`


Water

Aantal berichten : 1115

S.E.E - Pagina 25 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 25 I_icon_minitimezo 11 aug 2013, 21:03

was ook ff weg xD
Terug naar boven Ga naar beneden
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 25 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 25 I_icon_minitimezo 11 aug 2013, 21:04

heb het gemerkt hahaha
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





S.E.E - Pagina 25 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 25 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
S.E.E
Terug naar boven 
Pagina 25 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Korralicious :: Pai Sho is more than just a game :: The Official Avatar Aang Fanclub :: Rollenspellen-
Ga naar: