Korralicious
Welkom op Korralicious! Stap in de wonderbaarlijke wereld van de natuur en beheers de elementen alsof je nooit wat anders gedaan hebt. Maak nieuwe vrienden en beleef spannende avonturen, of neem deel aan een van onze vele rollenspellen. Voor ieder wat wils, en slechts een paar klikken van je verwijderd
S.E.E - Pagina 26 GC0Bj
Korralicious
Welkom op Korralicious! Stap in de wonderbaarlijke wereld van de natuur en beheers de elementen alsof je nooit wat anders gedaan hebt. Maak nieuwe vrienden en beleef spannende avonturen, of neem deel aan een van onze vele rollenspellen. Voor ieder wat wils, en slechts een paar klikken van je verwijderd
S.E.E - Pagina 26 GC0Bj
Korralicious
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  GalerijGalerij  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 S.E.E

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40  Volgende
AuteurBericht
松尾`

松尾`


Water

Aantal berichten : 1115

S.E.E - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 26 I_icon_minitimezo 11 aug 2013, 21:05

xD

Haru

Ik haal mijn handen van mijn hoofd en leg mijn ellenbogen dan op mijn benen, als ondersteuning. Ik kijk nog altijd naar de grond, zwijgend...
Terug naar boven Ga naar beneden
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 26 I_icon_minitimezo 11 aug 2013, 21:07

Yami

Ik kom even achter hem zitten op het bed en laat mijn benen elk aan een zijkant van Haru en sla voorzichtig even mijn armen om hem heen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 26 I_icon_minitimezo 11 aug 2013, 21:08

hihi

Gabrielle
ik hoor het gekrijs van Hyuko nog even. Isamu wordt wat onrustig maar als Hyuko stil is is Isamu weer wat rustiger. Ik zie Sasuke met Hyuko de kamer in komen, en zie hoe schago ze is...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
松尾`

松尾`


Water

Aantal berichten : 1115

S.E.E - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 26 I_icon_minitimezo 11 aug 2013, 21:08

Haru

Ik laat dr doen en sluit mijn ogen eventjes.
'Wat is er toch met je...?' vraag ik zachtjes...
Terug naar boven Ga naar beneden
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 26 I_icon_minitimezo 11 aug 2013, 21:17

Sasuke

Ik til haar mee naar buiten en zet haar daar neer. Ik kijk haar even aan en ik zie haar me fel terug aan kijken. ' Ik hou het kort voor je; 1 je hebt nu een broertje; gedraag je. 2; mama is dood op, ze is vast moeier dan jij bent; gedraag je! ' zeg ik haar streng. Zodra ik merk dat ze me weer wat wil zeggen, praat ik er direct overheen; ' Luister, ik doe dit niet vaak, zal ik ook niet vaak doen, maar als je nog een keer zo gaat doen als je net deed tegen mama en tegen mij, dan hoef ik je de hele dag niet te zien en te spreken. ' zeg ik haar streng.

Yami

'.. Hoe bedoel je..? ' vraag ik hem, met een iets wat schore stem, terwijl ook mijn stem zachtjes klinkt. Ondertussen blijf ik zo zitten, al wordt mijn omhelzing iets wat steviger.
Terug naar boven Ga naar beneden
松尾`

松尾`


Water

Aantal berichten : 1115

S.E.E - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 26 I_icon_minitimezo 11 aug 2013, 21:22

Haru

'Je wilt niet eten, je bent depri... Waarom?'
Ik kijk nu een beetje over mijn shouder naar dr.
Terug naar boven Ga naar beneden
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 26 I_icon_minitimezo 11 aug 2013, 21:25

Yami

'.. Je wil me niet meer.. ' floep ik er snel, maar zachtjes uit..  Tegelijkertijd laat ik Haru ook los en krabbel ik iets meer naar achter, alsof ik mezelf moet beschermen..
Terug naar boven Ga naar beneden
松尾`

松尾`


Water

Aantal berichten : 1115

S.E.E - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 26 I_icon_minitimezo 11 aug 2013, 21:28

Haru

Ik zucht eventjes diep en draai me dan gewoon om nu.
Ik kijk haar rustig aan, ik ben niet meer geirriteerd. Ik leg zachtjes mijn hand op haar wang,
'Jawel.' zeg ik zachtjes en druk dan een licht kusje op haar lippen.
Terug naar boven Ga naar beneden
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 26 I_icon_minitimezo 11 aug 2013, 21:33

Yami

Ik voel zijn kusje op mijn lippen en ik kijk hem met iets wat grote ogen aan daarna
' Zeg me alsjeblieft geen dingen als je ze niet meent. ' zeg ik hem zachtjes, terwijl ik een traan over mijn wang voel rollen. Het is duidelijk dat ik wel gekwetst ben van toen we uit elkaar gingen en dat ik niet echt meer weet wat ik moet geloven..
Terug naar boven Ga naar beneden
松尾`

松尾`


Water

Aantal berichten : 1115

S.E.E - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 26 I_icon_minitimezo 11 aug 2013, 21:39

Haru

'Ik meen het Yami...'
Ik veeg zachtjes haar traan weg met mijn vinger, mijn hand hou ik nog altijd tegen haar wang aan. Ik kijk haar in de ogen,
'Ik mis je...'
Terug naar boven Ga naar beneden
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 26 I_icon_minitimezo 11 aug 2013, 21:42

Yami

Ik voel een brok in mijn keel en ik kijk Haru voorzichtig terug aan in zijn ogen. '.. Ik jou ook. ' reageer ik hem zachtjes en ik knijp de deken tussen mijn vingers en ik kijk nu omlaag naar de deken die er wat door rimpelt. '.. Het spijt me... ' vervolg ik mezelf dan.. Ja, het spijt me.. Van alles wat ik Haru voor pijn heb aan gedaan..
Terug naar boven Ga naar beneden
松尾`

松尾`


Water

Aantal berichten : 1115

S.E.E - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 26 I_icon_minitimezo 11 aug 2013, 21:44

Haru

Ik leg nu mijn tweede hand op haar andere wang en zorg dat ze me aankijkt. 'Het spijt me ook..' zeg ik doordringend tegen dr, en meen het.
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 26 I_icon_minitimezo 11 aug 2013, 21:46

moet ik Hyuko spelen of houden we het vanaf nu apart? xD

Gabrielle
ik hoor vaagjes wat Sasuke zegt maar focus me nu eerder op Isamu. Ik ga op de bank zitten met hem, en net als ik zit, valt ie in slaap, in een diepe slaap... 'ja nu wel hé..' fluister ik iets wat mopperend.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 26 I_icon_minitimezo 11 aug 2013, 21:51

je mag Hyuko nog wel ff spelen hoor =))

Yami

Ik knik alleen eventjes kort en kijk hem aan. Mijn ogen zijn wat waterig en de vermoeidheid is duidelijk van me af te lezen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 26 I_icon_minitimezo 11 aug 2013, 21:56

Sabine seriously, nu als profiel plaatje? xD

en okii

Hyuko
ik ben het niet met papa eens, ik wil gewoon slapen en niet gestoord worden. Dat ik een broertje nu heb laat me ook eventjes koud, ik wil gewoon mijn zin krijgen, en vooral bij mama [xD]. Ik kijk nog altijd wat fel
'jij wilt ook niet wakker gemaakt worden papa, alleen bij jou doet mama niet zo gemeen' zeg ik nu, ik zie het als oneerlijk. [opstandiggg xD]
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 26 I_icon_minitimezo 11 aug 2013, 22:01

hahah

Sasuke

' Klopt, maar Hyu, Je was al wakker.. En mama had je gezegt om uiterlijk na 5 minuten beneden te staan. Ik weet hoe het is om wakker te worden terwijl je dat niet wil, maar dan moet je even door bijten en dan ga je vanavond gewoon wat eerder naar bed als je nog moe bent. ' zeg ik haar nu gewoon kalmpjes en ik ben ondertussen even op mijn hurken komen zitten. Even grijns ik nu lichtjes. ' Ik weet dat je koppig bent, maar werk eventjes mee, oke.? '
Terug naar boven Ga naar beneden
松尾`

松尾`


Water

Aantal berichten : 1115

S.E.E - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 26 I_icon_minitimezo 11 aug 2013, 22:01

Haru

Ik kruip wat verder het bed op en omhels haar dan stevig.
'Zorg maar gewoon dat je wat rust krijgt vandaag, en eet alsjeblieft wat...'
Terug naar boven Ga naar beneden
松尾`

松尾`


Water

Aantal berichten : 1115

S.E.E - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 26 I_icon_minitimezo 11 aug 2013, 22:02

Changjo, is to hot, to not have him as a profile pic T^T
DON'T JUGE ME XD


Laatst aangepast door 松尾` op zo 11 aug 2013, 22:06; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 26 I_icon_minitimezo 11 aug 2013, 22:04

Yami

Ik laat hem doen en hoor wat hij me zegt. ' Ik heb echt geen trek.. ' reageer ik hem zachtjes en ik voel hoe ik verzwak in zijn armen, maar ik hou me nog wel overeind.
Terug naar boven Ga naar beneden
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 26 I_icon_minitimezo 11 aug 2013, 22:04

XD WHAHAHAHAHA
Terug naar boven Ga naar beneden
松尾`

松尾`


Water

Aantal berichten : 1115

S.E.E - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 26 I_icon_minitimezo 11 aug 2013, 22:08

Don't believe me? XD 
S.E.E - Pagina 26 Large
S.E.E - Pagina 26 T_changjo2

Now ya must believe me T^T XD♥
Terug naar boven Ga naar beneden
松尾`

松尾`


Water

Aantal berichten : 1115

S.E.E - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 26 I_icon_minitimezo 11 aug 2013, 22:10

Haru

Ik laat dr weer los en laat mijn hand terug naar haar wang gaan, die ik zachtjes streel.
'Alsjeblieft...'
Ik bekijk haar gezicht, zonder een word te zeggen verder.
Terug naar boven Ga naar beneden
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 26 I_icon_minitimezo 11 aug 2013, 22:10

srry meiss maar kheb geen oog meer voor andere boys sinds mn eige boy :$:$
Terug naar boven Ga naar beneden
松尾`

松尾`


Water

Aantal berichten : 1115

S.E.E - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 26 I_icon_minitimezo 11 aug 2013, 22:11

But he is sexy T^T
Terug naar boven Ga naar beneden
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 26 I_icon_minitimezo 11 aug 2013, 22:12

Yami

Ik slik zachtjes als hij zo doet en ik kijk hem eventjes aan, terwijl hij mijn gezicht bekijkt..
'.. Ik zal het proberen.... ' zeg ik hem.. Ik kan niet beloven dat ik een heel broodje ofzo op krijg.. Ik doe ondertussen nog wat moeite om overeind te blijven zitten.. Ondanks de chakra die Haru me gaf, ben ik nogsteeds zo zwak..
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





S.E.E - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 26 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
S.E.E
Terug naar boven 
Pagina 26 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Korralicious :: Pai Sho is more than just a game :: The Official Avatar Aang Fanclub :: Rollenspellen-
Ga naar: