Korralicious
Welkom op Korralicious! Stap in de wonderbaarlijke wereld van de natuur en beheers de elementen alsof je nooit wat anders gedaan hebt. Maak nieuwe vrienden en beleef spannende avonturen, of neem deel aan een van onze vele rollenspellen. Voor ieder wat wils, en slechts een paar klikken van je verwijderd
S.E.E - Pagina 4 GC0Bj
Korralicious
Welkom op Korralicious! Stap in de wonderbaarlijke wereld van de natuur en beheers de elementen alsof je nooit wat anders gedaan hebt. Maak nieuwe vrienden en beleef spannende avonturen, of neem deel aan een van onze vele rollenspellen. Voor ieder wat wils, en slechts een paar klikken van je verwijderd
S.E.E - Pagina 4 GC0Bj
Korralicious
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  GalerijGalerij  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 S.E.E

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40  Volgende
AuteurBericht
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 4 I_icon_minitimedi 05 maa 2013, 17:18

hahaha xD

oohw okii, ik ken het wel ;3

ligt eraan, ik weet niet of Itachi Amaya ziet vertrekken, iniedergeval vertrekt ze ja xd
Yami en Haru hadden ruzie om dat amulet idd, en ook dat ze nog wel gevoelens voor Sasuke heeft.. en Haru was daar pissig om ofzo... ze spraken elkaar iniedergeval niet veel idd ;)


Sasuke

' Hyuko, try to focus on the tree behind you. ' zeg ik haar dan terwijl ik even opsta.
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 4 I_icon_minitimedi 05 maa 2013, 19:04

Hyuko
ik kijk nog even naar papa en knik. Ik probeer me dan op de boom te concentreren , die zich achter mijn rug bevind

Gabrielle
ik volg wat Sasuke doet met mijn ogen
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
松尾`

松尾`


Water

Aantal berichten : 1115

S.E.E - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 4 I_icon_minitimedi 05 maa 2013, 21:22

Okeee.

Itachi

Ik zie Amaya de boom in gaan... ?

Haru

Het ontbijt is nu klaar, ik wacht nog altijd op Yami. Miyo gaat aan tafel zitten en ik begin gewoon met haar te eten, ondertussen heb ik al gemerkt dat Sasuke enzo buiten zijn... Ik heb Sasuke en Gabrielle gisteren nog gesproken over Yami, dus ik vraag me af waarom ze hier zijn...

Kitsune

Ik kom boven, het gras op bij de boom hut en zie Sasuke, Gabrielle, Hyuko en de anderen (? Sienna en Rayan?). Ik wend mijn blik af naar de boom hut...
Terug naar boven Ga naar beneden
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 4 I_icon_minitimedo 07 maa 2013, 13:43

Sasuke

' I want you to say if you can feel something is going on over there. ' zeg ik haar nog en ik loop even naar de boom toe, terwijl ik rond mijn hand chakra laat gloeien. Uiteindelijk zet ik mijn hand tegen de boom. Hyuko zou nu moeten kunnen "zien" dat er een soort van energie bron bij is gekomen, die in contact staat met de boom. Ondertussen heb ik Kitsune ook al opgemerkt.

Amaya

Ik ben de boom in gesprongen, en ik zie Hyuko, Sasuke, Gabrielle, Sienna en Rayan ook. Zuchtend spring ik verder weg, richting de rotsen. Het heeft geen nut om hier te blijven..

Yami

Ik kom uiteindelijk maar beneden, in mijn slaapjurkje en een vest die ik aan heb getrokken. Zodra ik beneden kom zie ik Haru en Miyo..

Terug naar boven Ga naar beneden
松尾`

松尾`


Water

Aantal berichten : 1115

S.E.E - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 4 I_icon_minitimedo 07 maa 2013, 16:04

Haru

Ik kijk kort naar Yami en eet dan weer verder,
'morgen...'
zeg ik maar.

Itachi

Ik kijk haar na, ik heb eventjes geen zin om er achteraan te gaan.

Kitsune

Ik loop op de boom af, en knik kort naar Sasuke bij de boom staat.
Ik spring dan naar boven en loop naar binnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 4 I_icon_minitimedo 07 maa 2013, 17:31

Sasuke

Ik geef Kitsune nog een knikje terug en wacht af van de reactie van Hyuko.

Amaya

Ik spring de rotsen af, naar beneden, het water op.

Yami

'Goeiemorgen ' antwoord ik gewoon normaal en ik kijk dan om naar Miyo, met een glimlachje. ' Lekker geslapen meissie.? ' vraag ik haar dan.
Terug naar boven Ga naar beneden
松尾`

松尾`


Water

Aantal berichten : 1115

S.E.E - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 4 I_icon_minitimedo 07 maa 2013, 19:53

Miyo

Ik kijk om en zie mama,
'ja hoor' ^^
'heel goed zelfs !'

Haru

Ik zwijg nu maar en eet verder.

Kitsune

Ik loop de gang in, trek mijn schoenen en jas uit en kom in de eet kamer waar ik stemmen hoorde. 'morgen' zeg ik tegen Haru, Yami en Miyo.

Terug naar boven Ga naar beneden
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 4 I_icon_minitimedo 07 maa 2013, 19:55

Yami

' morgen . ' antwoord ik terug naar Kitsune en glimlach naar Miyo die ik eventjes een aai over haar haren geef. ' mooizo ' reageer ik en ik kom dan ook maar aan tafel om een broodje te eten.
Terug naar boven Ga naar beneden
松尾`

松尾`


Water

Aantal berichten : 1115

S.E.E - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 4 I_icon_minitimedo 07 maa 2013, 21:02

Kitsune

Ik knik kort naar ze en loop dan naar boven.

Miyo

Ik glimlach naar mama en eet verder.

Haru

Ik eet ook en zwijg nog altijd.
Terug naar boven Ga naar beneden
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 4 I_icon_minitimedo 07 maa 2013, 21:04

Yami

Ik werp kort mijn blik op Haru, die me na gister avond al zowat ontloopt ofzo..
Rustig eet ik mijn broodje, en de aanwezigheid van Sasuke en Gabrielle , Hyuko, Sienna en Rayan, heb ik al opgemerkt. ' Wat doet Sasuke hier.? ' vraag ik dan. ' En Gabrielle, Hyuko, Sienna en Rayan. ' voeg ik er nog aan toe..

Terug naar boven Ga naar beneden
松尾`

松尾`


Water

Aantal berichten : 1115

S.E.E - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 4 I_icon_minitimedo 07 maa 2013, 21:18

Haru

'Ik heb geen idee' mompel ik zachtjes...
Ik kijk niet op naar dr ofzo, maar eet gewoon verder.

Miyo

'mischien komen ze voor mij!!!' 8D roep iik enthousiast...

Kitsune

Ik ga mijn badkamer in en zet de douche aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 4 I_icon_minitimevr 08 maa 2013, 11:27

Yami

Ik grinnik om Miyo. ' Dat zal het vast zijn. ' zeg ik haar wat lachend maar ook enthousiast tegelijkertijd. Het is altijd zo schattig wanneer ze zo doet. Ik eet rustig mijn broodje verder op, het is me al opgevallen dat Haru nogal.. Afstandelijk doet.
Terug naar boven Ga naar beneden
松尾`

松尾`


Water

Aantal berichten : 1115

S.E.E - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 4 I_icon_minitimevr 08 maa 2013, 11:38

Haru

Ik heb eigenlijk helemaal geen zin in bezoek..., ik ben gekwetst, en ik heb niet bepaald zin om alsof te doen dat het allemaal oke is tussen mij en Yami u.u...

Miyo

^^
Ik glimlach naar mama, in drink mijn drinken nog even snel op en zeg: 'ik ben klaar met eten' :3

Kitsune

Ik douche, kleed me weer aan in schone kleding en ga weer naar beneden nadat ik mijn haar heb gedaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 4 I_icon_minitimevr 08 maa 2013, 13:13

Hyuko
ik concentreer me heel goed en voel energieen hoewel ik ze nog niet plaatsen kan. Ik weet dat papa iets doet waardoor er iets nieuws tevoorschijn komt maar geen idee wat

Gabrielle
ik dwaal even weg in mijn gedachten en kijk omhoog naar de boomhut. Kan Yami Rayan echt helpen?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 4 I_icon_minitimevr 08 maa 2013, 23:39

Yami

Ik ben vrijwel tegelijkertijd klaar als Miyo en kijk eventjes naar haar om met een glimlachje. ' Ga je je omkleden dan.? ' vraag ik haar dan, al is het eerder om haar aan te sporen . Van Haru trek ik nu niet zoveel aan.. Eigenlijk ben ik gewend om me niet veel van anderen aan te trekken, dat vond ik ook fijn aan Sasuke; hij toonde toch vrijwel nooit emotie, behalve haat in de tijd. Rustig sta ik op van de tafel.

Sasuke

Ik kijk nog naar Hyuko en laat de chakra stroom wat sterker gaan, waardoor het makkelijker wordt om te herkennen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 4 I_icon_minitimeza 09 maa 2013, 09:40

Hyuko
ik begin het op te merken, en zodra ik opmerk wat papa doet, begin ik steeds meer energieen te voelen rond om me heen
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 4 I_icon_minitimeza 09 maa 2013, 09:55

Sasuke

Ik blijf nog eventjes een tijdje zo staan, en laat mijn chakra uiteindelijk langzaamaan weg vagen. Als het goed is heeft Hyuko het namelijk al door, of ze heeft het ondertussen al door moeten hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
松尾`

松尾`


Water

Aantal berichten : 1115

S.E.E - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 4 I_icon_minitimeza 09 maa 2013, 10:07

Miyo

'jaa!!'
Ik sta op en ren naar boven.


Haru

Ik sta op en ruim de tafel af. Wat zou Yami nu denken? Zou ze me weer eens vergelijken met Sasuke of wat anders. -_-. Ik zet alle vaat in de keuken, ik ben al aangekleed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 4 I_icon_minitimeza 09 maa 2013, 10:27

Hyuko
ik begin steeds meer aan te voelen en ook mama haar energie. Ik voel in haar een andere energie, die van mijn broertje. Er verschijnt een glimlachje op mijn gezicht naarmate ik steeds meer zie
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
松尾`

松尾`


Water

Aantal berichten : 1115

S.E.E - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 4 I_icon_minitimezo 10 maa 2013, 13:07

Naddiiaaa xD ︶︿︶ ← leuke smiley.
Terug naar boven Ga naar beneden
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 4 I_icon_minitimema 11 maa 2013, 17:48

hooooooi =) hahahah XD

Sasuke

Ik loop rustig terug naar Gabrielle en Hyuko.

Yami

Ik kijk even naar wat Haru doet en zucht even. ' Wat is er, Haru.? ' vraag ik hem nu even rustig terwijl ik even op de afgeruimde tafel kom zitten. Mijn rode haren vallen langs mijn gezicht over mijn schouders.
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 4 I_icon_minitimema 11 maa 2013, 17:55

Gabrielle
ik kijk toe naar Hyuko die dus steeds meer doorkrijgt ^^


sorry inspiloos :X
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 4 I_icon_minitimema 11 maa 2013, 18:56

is niet erg xd wanneer wil je gabi trwns laten bevallen.?? ik kreeg net het idee om te doen dat, later als dat zoontje ook geboren is, om dan hyuko en dat zoontje over ons te verdelen, dus; de ene het zoontje, de ander het dochtertje. anders blijven we switchen xd

Sasuke

Ik kom er rustig terug bij zitten, en kijk even naar Hyuko.
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 4 I_icon_minitimema 11 maa 2013, 19:36

haha ok. Ik weet nog niet echt, ik heb er vandaag nog over na gedacht om er wat drama bij te kreeren xD (die beschrijf ik zometeen wel in de volgende reactie ^^' )

Want ik had het volgende idee: de steen die Gabi had, die ze toen 'verwoeste' is niet verwoest, in feite als de eigenaar van de steen dat doet omdat ie hem niet meer wilt, dan verdwijnt de steen naar een plek waar de opvolger hem later weer halen kan. Het was mijn bedoeling dat het zoontje op komst de nieuwe opvolger zou zijn. Dan valt alles in zijn plaats: waarom de bloedlijnen moeten verdwijnen en waarom er zo erg achter Gabi, Sasuke en Hyuko en straks ook het zoontje wordt gezeten, en daar valt Kaji zijn rol ook in de plaats, zijn visioen ging over een moeder in nood en een speciaal kind dat ter wereld gebracht moest worden en beschermd. Nog meer suggesties of tegenspraken zijn welkom :P

Met Hyuko vond ik het wel een leuk idee om later haar tegenover haar broer een pestkopje te maken, maar in haar tienerjaren doet ze er alles aan hem te beschermen ondanks dat ze zelf door zware tiener jaren gaat. Ofzo ^^'

En dat vind ik een goed plan, dat niet meer hoeven switchen haha, maar dan stel ik wel voor dat we ieder suggesties over de acties van een van de kids mogen doen ^^

Gabrielle
'goed Hyuko, volgens mij heb je het al door'
'de volgende stap is het sturen van wat je voelt'
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 4 I_icon_minitimema 11 maa 2013, 19:50

haha jupjup ^^

ooooohhw dat is goed.!! we zouden evt. ook nog erbij kunnen doen dat sasuke dan helemaal gek wordt aangezien gabi zei dat ze het had verwoest enzo.. want nu brengt die steen het "gezin" wéér in problemen ;p
maar dat zijn eventuele bijzaken haha, dat het zoontje de opvolger is , is goed.!! dat past dan idd ^^

haha , hyuko .. xD zware tiener jaren hihi xd xd

Hyuko

Ik frons mijn wenkbrauwen wat lichtjes, dat valt wel te herkennen in de trekjes van papa, maargoed.. Ik begrijp niet echt wat mama nu van me wil. Wat moet ik dan doen.? Ik weet ook niet of ik hier nu mee moet stoppen of niet.. Voorlopig houd ik mijn ogen dus nog gesloten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





S.E.E - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 4 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
S.E.E
Terug naar boven 
Pagina 4 van 40Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Korralicious :: Pai Sho is more than just a game :: The Official Avatar Aang Fanclub :: Rollenspellen-
Ga naar: