Korralicious
Welkom op Korralicious! Stap in de wonderbaarlijke wereld van de natuur en beheers de elementen alsof je nooit wat anders gedaan hebt. Maak nieuwe vrienden en beleef spannende avonturen, of neem deel aan een van onze vele rollenspellen. Voor ieder wat wils, en slechts een paar klikken van je verwijderd
S.E.E - Pagina 37 GC0Bj
Korralicious
Welkom op Korralicious! Stap in de wonderbaarlijke wereld van de natuur en beheers de elementen alsof je nooit wat anders gedaan hebt. Maak nieuwe vrienden en beleef spannende avonturen, of neem deel aan een van onze vele rollenspellen. Voor ieder wat wils, en slechts een paar klikken van je verwijderd
S.E.E - Pagina 37 GC0Bj
Korralicious
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  GalerijGalerij  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 S.E.E

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40  Volgende
AuteurBericht
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 37 I_icon_minitimeza 04 mei 2013, 21:19

Sasuke

Ik knik eventjes kort en kijk Gabi nog even aan. Vervolgens kijk ik terug naar Hyuko. ' Wat wil jij doen.? ' vraag ik haar kalmpjes
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 37 I_icon_minitimeza 04 mei 2013, 21:29

Gabrielle
ik keek Sasuke even terug aan en kijk nu ondertussen weer neer naar mijn buik, die ik wat streel. Het is nu al kalmer dus ik kan eindelijk weer op staan

Hyuko
'ik weet nie-hiet'
'ik heb al een tijdje niet getraind'
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 37 I_icon_minitimeza 04 mei 2013, 21:34

Sasuke

Ik grijns lichtjes om Hyuko als ze dat zegt. ' Laatst was je bezig met Miyo om op het water te staan hmm..? Beheers je dat al.? Of niet.? Want anders kan ik dat met je afmaken... ' antwoord ik haar nog kalmpjes en ondertussen ben ik wel komen zitten, op de stoel naast Hyuko. Gabrielle zie ik ondertussen vanuit mijn ooghoeken opstaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
松尾`

松尾`


Water

Aantal berichten : 1115

S.E.E - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 37 I_icon_minitimeza 04 mei 2013, 21:35

Haru

'Jij mag kiezen waar, en maak je geen zorgen... Er zal plek zijn voor mama...' zeg ik gewoon, zonder erop in te gaan hoe ze tegen me reageert.
Ik pak haar jas, 'hier'
Terug naar boven Ga naar beneden
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 37 I_icon_minitimeza 04 mei 2013, 21:37

Miyo

' Ik heb mijn keuze al gemaakt, dat is hier blijven.! ' zeg ik hard tegen papa en ik kijk naar de jas die hij me voorhoudt, maar ik pak het niet aan. Ik wil niet weg
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 37 I_icon_minitimeza 04 mei 2013, 21:38

Hyuko
'jaaa, maar het lukte nog niet zo goed. Maar papa.... ik wilde nu eens een keer leren vechten.' [xd]

Gabrielle
ik loop naar de aanrecht waar ik mijn glas wat met water vul en het opdrink. Als ik Hyuko hoor kijk ik even over mijn schouder om naar haar en Sasuke en terug en grijns even lichtjes omdat ze dat wilt.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
松尾`

松尾`


Water

Aantal berichten : 1115

S.E.E - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 37 I_icon_minitimeza 04 mei 2013, 21:42

Haru

'Dan gaan opa en kitsune weg. Zo simpel is het.' zeg ik haar nu koppig, een koeltjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 37 I_icon_minitimeza 04 mei 2013, 21:47

Miyo

' Neej. ' reageer ik koppig terug en ik ren naar boven

Sasuke

Ik kijk eventjes op nu ze dat ineens opbrengt. ' Oke.. ' antwoord ik eerst wat droogjes en ik kijk Hyuko nu grijnzend aan . ' Wat zie jij voor je als je gaat leren vechten.? ' vraag ik haar nu. Er zijn namelijk vele manieren, iniedergeval, die ik heb geleerd. Ik heb het geleerd in zogenaamde "jutsu's" , maar ik weet niet of het verstandig is om Hyuko met sommige al te laten beginnen op deze leeftijd..
Terug naar boven Ga naar beneden
松尾`

松尾`


Water

Aantal berichten : 1115

S.E.E - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 37 I_icon_minitimeza 04 mei 2013, 21:49

Haru

¨^¨ Ik loop naar de trap toe,
'Doei Miyo! Dan ga ik wel weg!'
ik leg haar jas op de trap en loop de gang in, naar de deur.
Terug naar boven Ga naar beneden
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 37 I_icon_minitimeza 04 mei 2013, 21:52

Miyo

' Doei.!' schreeuw ik naar beneden en ik plof op mijn bed. Ik ben niet van plan hier weg te gaan. Waarom wil papa ineens alles anders doen.?
Terug naar boven Ga naar beneden
松尾`

松尾`


Water

Aantal berichten : 1115

S.E.E - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 37 I_icon_minitimeza 04 mei 2013, 21:55

Haru

'Dan woon je maar met je tante en opaaa!' schreeuw ik terug.
Ik open de deur en spring gewoon naar beneden.

Itachi

¨^¨
Terug naar boven Ga naar beneden
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 37 I_icon_minitimeza 04 mei 2013, 21:56

Miyo

' Alles beter dan met jou.! ' schreeuw ik naar hem terug en ik hoor de deur dan dicht vallen.
><
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 37 I_icon_minitimeza 04 mei 2013, 21:58

Hyuko
'iets met bliksem, of vuur' zeg ik papa

Gabrielle
als ik Hyuko zo hoor krijg ik lichtjes de zin om ook weer eens te sturen, ik heb me al heel lang niet uitgeleefd met mijn krachten. Zodra mijn glas leeg is loop ik de keuken uit naar de woonkamer
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
松尾`

松尾`


Water

Aantal berichten : 1115

S.E.E - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 37 I_icon_minitimeza 04 mei 2013, 21:59

Haru

Ik loop gewoon rustig de berg af via de rotsen.
Terug naar boven Ga naar beneden
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 37 I_icon_minitimeza 04 mei 2013, 22:08

Miyo

Ik ren eventjes de trap weer af en richt mijn blik op Itachi, nieuwsgierig naar zijn reactie hierop.

Sasuke

De flashback van toen ik leerde om die vuurbal te maken van mijn vader schieten nu door mijn hoofd . ' Goed. ' antwoord ik en ik sta op. ' Ik zal je een paar vuur technieken leren.. Bliksem komt later wel. ' zeg ik haar. Ik ben bewust voorzichtiger met het leren van bliksem op deze leeftijd, het is me altijd aangeleerd om er voorzichtig mee te zijn. Bliksem is namelijk sneller dan vuur en meestal ook sterker
Terug naar boven Ga naar beneden
松尾`

松尾`


Water

Aantal berichten : 1115

S.E.E - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 37 I_icon_minitimeza 04 mei 2013, 22:11

Itachi

Ik kijk op en zie Miyo. 'Miyo, papa wil niet meer hier wonen omdat hij dan nog steeds bij mij woont, hij is te oud om nog bij ze vader te wonen. Dus wil hij verhuizen zodat, jij, papa en mama een eigen plekje hebben.' zeg ik haar rustig.
Terug naar boven Ga naar beneden
松尾`

松尾`


Water

Aantal berichten : 1115

S.E.E - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 37 I_icon_minitimeza 04 mei 2013, 22:11

Wanneer kom je met yami naar gabi?
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 37 I_icon_minitimeza 04 mei 2013, 22:12

Hyuko
'maar ik kan al vuur maken, kij-' ik hoor dan mama best streng zeggen dat ik hier geen vuur moet maken om het te laten zien
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 37 I_icon_minitimeza 04 mei 2013, 22:17

wanneer Gabi ook buiten is xd maar dan moeten we wel een tijdje skippen

Miyo

Ik kijk Itachi eventjes aan nadat ik heb geluisterd naar wat hij zei. ' Maar papa wil niet meer met mama wonen.' zeg ik hem

Sasuke

' Oke, als je het kan; dan ben ik je tegenstander. ' zeg ik haar uitdagend en ik sta nu op. Als ze beweerd dat ze het al kan, zal ik haar wel testen
Terug naar boven Ga naar beneden
松尾`

松尾`


Water

Aantal berichten : 1115

S.E.E - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 37 I_icon_minitimeza 04 mei 2013, 22:21

euhw...

Itachi

'Dat weet ie niet zeker...Maar momenteel even niet.' leg ik haar nog altijd rustig uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 37 I_icon_minitimeza 04 mei 2013, 22:22

Gabrielle
'niet binnen' herhaal ik, iets wat geirriteerd, als je met vuur wilt spelen doe je zoiets buiten omdat het veiliger is, is mij geleerd'

Hyuko
'ok!' ik zie dat papa uit dagend doet en wil een vlam vormen maar hoor mama dan -.-
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 37 I_icon_minitimeza 04 mei 2013, 22:22

oh dat kan zo wel xD
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 37 I_icon_minitimeza 04 mei 2013, 22:25

Sasuke

' Rustig, Gabrielle.. ' zeg ik haar serieus , maar ook gewoon kalmpjes. ' We gaan al naar buiten. ' zeg ik dan en heb het tegelijkertijd ook tegen Hyuko, zodat ze zich nog kan omkleden en dr schoenen aan kan doen.

Miyo

'.. Waarom nou eigenlijk niet.? Wat heeft mama gedaan dat het zo is.? ' Ik wil nu eigenlijk wel antwoorden hebben, want door dit alles kan ik er simpelweg gewoon niet meer tegen.
Terug naar boven Ga naar beneden
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 37 I_icon_minitimeza 04 mei 2013, 22:26

okii;3
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 37 I_icon_minitimeza 04 mei 2013, 22:27

Gabrielle
ik ga er niet op in en frons alleen wat lichtjes
'Hoe lang ben je van plan haar bij je te houden?' vraag ik hem

Hyuko
ik knik enthousiast en ren gelijk naar boven om me om te kleden
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
Gesponsorde inhoud





S.E.E - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 37 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
S.E.E
Terug naar boven 
Pagina 37 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Korralicious :: Pai Sho is more than just a game :: The Official Avatar Aang Fanclub :: Rollenspellen-
Ga naar: