Korralicious
Welkom op Korralicious! Stap in de wonderbaarlijke wereld van de natuur en beheers de elementen alsof je nooit wat anders gedaan hebt. Maak nieuwe vrienden en beleef spannende avonturen, of neem deel aan een van onze vele rollenspellen. Voor ieder wat wils, en slechts een paar klikken van je verwijderd
S.E.E - Pagina 38 GC0Bj
Korralicious
Welkom op Korralicious! Stap in de wonderbaarlijke wereld van de natuur en beheers de elementen alsof je nooit wat anders gedaan hebt. Maak nieuwe vrienden en beleef spannende avonturen, of neem deel aan een van onze vele rollenspellen. Voor ieder wat wils, en slechts een paar klikken van je verwijderd
S.E.E - Pagina 38 GC0Bj
Korralicious
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  GalerijGalerij  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 S.E.E

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40  Volgende
AuteurBericht
松尾`

松尾`


Water

Aantal berichten : 1115

S.E.E - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 38 I_icon_minitimeza 04 mei 2013, 22:31

Itachi

'Mama heeft ... Dat is iets voor grote mensen.' ù.ù Zeg ik maar gewoon.
Terug naar boven Ga naar beneden
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 38 I_icon_minitimeza 04 mei 2013, 22:31

Sasuke

' Ze is voor de avond sws weer hier. ' reageer ik, al weet ik niet of ze dat precies bedoelt. Het is iniedergeval duidelijk dat ik haar niet bij mij laat slapen in het appartement, het is beter voor Hyuko om gewoon in dr eigen, vertrouwde omgeving te blijven. Bovendien heb ik dan ook een vrije avond om eigen tijd te hebben
Terug naar boven Ga naar beneden
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 38 I_icon_minitimeza 04 mei 2013, 22:31

Miyo

' Ik heb er recht op om het te weten, niet dan.? ' ik raak wat geirriteerd. Waarom houdt iedereen altijd alles voor me achter.?
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 38 I_icon_minitimeza 04 mei 2013, 22:34

Gabrielle
'ok' antwoord ik en knik even kort
'Dan ga ik zelf ook even weg' meld ik dan, ik blijf dan ook niet alleen thuis [dan kan het met Yami]
ik sta dan op en ga mijn schoenen aantrekken.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
松尾`

松尾`


Water

Aantal berichten : 1115

S.E.E - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 38 I_icon_minitimeza 04 mei 2013, 22:35

Itachi

'Ik wil niet dat je het weet omdat je anders je mama kan gaan haten, en een slecht beeld van dr krijgen.' zeg ik haar wat strenger nu.
Terug naar boven Ga naar beneden
松尾`

松尾`


Water

Aantal berichten : 1115

S.E.E - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 38 I_icon_minitimeza 04 mei 2013, 22:36

Haru

Ik kijk eventjes naar de watervallen en loop dan rustig het bos in.
Terug naar boven Ga naar beneden
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 38 I_icon_minitimeza 04 mei 2013, 22:37

is goeed ;3 dan spoelen we het ff een paar maanden door maar wat er nu aan de gang is behouden we.?


Sasuke

Ik knik kort. ' Ik moet nog wat spullen pakken van boven. ' meld ik even en ik loop dan naar boven, de slaapkamer in, om nog mn wapen dingesen te pakken die ik vergeten was.
Terug naar boven Ga naar beneden
松尾`

松尾`


Water

Aantal berichten : 1115

S.E.E - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 38 I_icon_minitimeza 04 mei 2013, 22:38

okee, xD ?
Terug naar boven Ga naar beneden
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 38 I_icon_minitimeza 04 mei 2013, 22:39

Miyo

' Je hebt me zojuist aan gegeven dat ik daar dus een reden toe heb.! ' zeg ik hem scherp.
Terug naar boven Ga naar beneden
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 38 I_icon_minitimeza 04 mei 2013, 22:39

xd
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 38 I_icon_minitimeza 04 mei 2013, 22:41

huh? xD
alleen voor Yami? dus je spoelt 2 maanden vooruit met Yami maar de rest blijft hetzelfde?

Gabrielle
ik knik even en loop even naar een kast waar ik wat spullen uit haal. Vervolgens trek ik mijn jas aan
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
松尾`

松尾`


Water

Aantal berichten : 1115

S.E.E - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 38 I_icon_minitimeza 04 mei 2013, 22:46

Itachi

'Ga naar je kamer.' zeg ik nu streng.
'Je spreek me aan zonder respect.' Ik ben net zo koppig als haar, ze is geen partij voor mij.
Terug naar boven Ga naar beneden
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 38 I_icon_minitimeza 04 mei 2013, 22:47

Ik bedoel.. Sasuke en Hyuko gaan nu bijvoorbeeld trainen, maar ik spoel het even door vanwege die zwangerschap van Yami. Wat ik dus voorstel is om gewoon die handeling [van bijv. sasu en hyu nu] gewoon te behouden hoe die nu is, maar dat er zogenaamd 2 maanden bijv. voorbij zijn gegaan. snapje.?

Sasuke

Zodra ik alles heb loop ik terug naar beneden. De wapens laat ik even verschijnen in mn appartement
Terug naar boven Ga naar beneden
松尾`

松尾`


Water

Aantal berichten : 1115

S.E.E - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 38 I_icon_minitimeza 04 mei 2013, 22:48

uhuu :p
Terug naar boven Ga naar beneden
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 38 I_icon_minitimeza 04 mei 2013, 22:48

Miyo

' Nee, je hebt ook geen respect voor mij. ' zeg ik hem terug. Ik wil gewoon weten wat er is gebeurd
Terug naar boven Ga naar beneden
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 38 I_icon_minitimeza 04 mei 2013, 22:49

maar ik moet nu van de pc af =( tot morgen. ? xxxxx
Terug naar boven Ga naar beneden
松尾`

松尾`


Water

Aantal berichten : 1115

S.E.E - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 38 I_icon_minitimeza 04 mei 2013, 22:50

Itachi

'Jij bent de jongere hier, je moet respect hebben voor ouderen, dat heb je niet voor je vader, laat staan voor mij, je opa (xD). Naar je kamer! Nu!' roep ik streng naar dr.
'Ik ga je niks vertellen voordat je leert normal te doen en respect te tonen!' [¨^¨ *like a boss* XD]
Terug naar boven Ga naar beneden
松尾`

松尾`


Water

Aantal berichten : 1115

S.E.E - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 38 I_icon_minitimeza 04 mei 2013, 22:51

Tot morgen xx
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 38 I_icon_minitimeza 04 mei 2013, 22:52

aaaah zo xD
okeeeee

Gabrielle
ik stop ook een paar wapens weg... ik moet mezelf wel blijven beschermen ondanks dat ik nu gelimiteerd ben.

Hyuko
ik ben al snel weer beneden in de hal waar ik mijn schoenen aan trek
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 38 I_icon_minitimeza 04 mei 2013, 22:52

XD

Miyo

' De jongere moet het leren van de oudere, maar de oudere hebben ook geen respect.! Dus hoe moet de jongere het dan leren, hmm.?! ' Mijn ogen gloeien nu fel rood
Terug naar boven Ga naar beneden
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 38 I_icon_minitimeza 04 mei 2013, 22:55

=)
okeej ik ga nu hhaha, doeegxx

.. gelimiteerd.? xd volgens mij is dat niet het goede woord :$ kdenk eerder iets van verzwakt ofzo.? dunno :x


Sasuke

Ik wacht rustig tot Hyuko klaar is


Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 38 I_icon_minitimeza 04 mei 2013, 22:57

volgens mijn woorden boek bestaat het gewoon xD
en we gebruiken het gewoon als we praten.... xD

owh jammer :/
byebye xxx

Hyuko
ik heb mijn schoenen aan en loop de woonkamer in. Ik zie dat mama ook weg wilt gaan en kijk dr wat vragend aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
松尾`

松尾`


Water

Aantal berichten : 1115

S.E.E - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 38 I_icon_minitimezo 05 mei 2013, 10:03

Itachi

'Ik heb normaal wel respect voor je, maar niet nu. Zeker niet nu. Naar je kamer!'
'Ik zeg het niet nog eens.'
Ik kijk haar nu wel aan, met een felle blik, serieus nu, wil ze ruzie met mij starten.
Terug naar boven Ga naar beneden
松尾`

松尾`


Water

Aantal berichten : 1115

S.E.E - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 38 I_icon_minitimezo 05 mei 2013, 10:05

Haru

Ik kijjk rond in elk open plekje, en opeens schiet me iets ter gedachten. De train kring van Kitsune en mij, die gebruiken we niet meer, daar zou ik een huis kunnen bouwen. Ik loop tussne de bomen naar het midde van het bos, naar die kring toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 38 I_icon_minitimezo 05 mei 2013, 10:55

jaah het bestaat ook wel, alleen heeft het een andere betekenis dan dat je wilt gebruiken in je zin volgensmij xd bijvoorbeeld als er bij de weg is aangegeven dat je niet sneller mag rijden dan 100 km/h, dan is de snelheid gelimiteerd; er is een grens gelegd voor de max. snelheid.


Sasuke

' Ben je er klaar voor dan.? ' vraag ik haar rustig, al merk ik dat ze om kijkt naar Gabrielle.

Miyo

' Als je het niet nog eens gaat zeggen, wees dan maar stil. ' geef ik als reactie en met mijn felle oogjes kijk ik Itachi aan
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





S.E.E - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 38 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
S.E.E
Terug naar boven 
Pagina 38 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Korralicious :: Pai Sho is more than just a game :: The Official Avatar Aang Fanclub :: Rollenspellen-
Ga naar: