Korralicious
Welkom op Korralicious! Stap in de wonderbaarlijke wereld van de natuur en beheers de elementen alsof je nooit wat anders gedaan hebt. Maak nieuwe vrienden en beleef spannende avonturen, of neem deel aan een van onze vele rollenspellen. Voor ieder wat wils, en slechts een paar klikken van je verwijderd
S.E.E - Pagina 21 GC0Bj
Korralicious
Welkom op Korralicious! Stap in de wonderbaarlijke wereld van de natuur en beheers de elementen alsof je nooit wat anders gedaan hebt. Maak nieuwe vrienden en beleef spannende avonturen, of neem deel aan een van onze vele rollenspellen. Voor ieder wat wils, en slechts een paar klikken van je verwijderd
S.E.E - Pagina 21 GC0Bj
Korralicious
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  GalerijGalerij  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 S.E.E

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40  Volgende
AuteurBericht
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 21 I_icon_minitimema 13 mei 2013, 20:43

Liberty
'dat vind ik ook... maar als je bang bent kun je je gek gedragen...' zeg ik haar
'waarom een band nemen met een familie lid als er een kans is dat die je toch ontnomen wordt?'

Gabrielle
ik schrik wat van Sasuke als hij zo op staat en een tel later sta ik naast hem
'Sasuke?'
'what is it?' vraag ik met een brok in mijn keel nu

Rayan
ik laat dr doen en tz haar dan zachtjes
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
松尾`

松尾`


Water

Aantal berichten : 1115

S.E.E - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 21 I_icon_minitimema 13 mei 2013, 20:55

Itachi

^^ ik zie dat ze blij is en glimlach eventjes.

Haru

Ik begin gelijk met inrichten met behulp van mijn krachten -kspoel eventjes door xd-
Na een paar uur is het ingericht, Miyo's kamer is een mooie mix van groen en roode kleuren, dat zal ze leuk vinden, haar kamer is dit keer groter en ze heeft uitzicht op een fonteintje en het bos buiten, het beeste uitzicht hier xd. De grote kamer, in principe voor Yami en mij, is groot en licht groen, beige achtig gekleurd ingericht. Keuken en badkamer zijn wit, de logeer kamer is ook gewoon wit met de bamboe verder. En de 4de kamer is leeg, en opslot...
________________________________
|..............|Bad|geslote.|...logeer|
|.....H&Y....|..k.|kamer...|...........|
|..............|----x________|___x___|
|_________ x....|.........................|
|..............|.....|....Woonkamer+..|
|....Miyo....x.....x......Keuken.......|
|..............|......|........................|
-------------Ingang------------------

x= deur
Terug naar boven Ga naar beneden
松尾`

松尾`


Water

Aantal berichten : 1115

S.E.E - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 21 I_icon_minitimema 13 mei 2013, 20:55

lol, me plan is bijna gelukt :P 8D
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 21 I_icon_minitimema 13 mei 2013, 20:56

wtf xD het is net chinees
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
松尾`

松尾`


Water

Aantal berichten : 1115

S.E.E - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 21 I_icon_minitimema 13 mei 2013, 20:57

| - _ = muren xD
. = leeg
Terug naar boven Ga naar beneden
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 21 I_icon_minitimema 13 mei 2013, 21:08

Amaya

Ik knik eventjes kort. ... ' Ja okee... Maar kan je dan niet beter denken van... Er is nu familie, laten we er het beste van maken.. ? ' Het is duidelijk dat ik een heel andere instelling heb.. Meer positief..

Sasuke

Ik kijk om me heen, mijn ademhaling gaat nog altijd snel. Ik kijk dan opzij naar Gabrielle zodra ze aan me vraagt wat er mis is en ik voel ondertussen dat mijn ogen iets wat wateriger worden dan normaal, en dat is te zien omdat de maan en sterren er duidelijk in weerspiegelen. Ik schud zachtjes mijn hoofd.. ' I guess.. I'm just starting to realise it... ' zeg ik haar enkel. Ik wil de gedachtes die ik net had niet onder woorden brengen.

Miyo

' Wanneer kan ik weg.? ' vraag ik nu meteen. ^^



hahahah xd
Terug naar boven Ga naar beneden
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 21 I_icon_minitimema 13 mei 2013, 21:11

die gesloten kamer is trouwens best wel eng xd
Terug naar boven Ga naar beneden
松尾`

松尾`


Water

Aantal berichten : 1115

S.E.E - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 21 I_icon_minitimema 13 mei 2013, 21:11

Itachi

'Na het middag eten, en het is 11 uur nu.'
'Dus nog ong. 2/3 uur.'

Haru

Ik ben tevreden. Ik sluit het huis af en loop door het bos, terug naar het dorp.

Kitsune

Ik huppel door het bos heen. (ik weet niet wat jullie van plan zijn met Gabi en sasu, maar Kitsune kan helpen zoeken fzo xD als wolf o3o)
Terug naar boven Ga naar beneden
松尾`

松尾`


Water

Aantal berichten : 1115

S.E.E - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 21 I_icon_minitimema 13 mei 2013, 21:12

Haha, ja hé 8D maar zo eng word ie uiteindelijk niet :p
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 21 I_icon_minitimema 13 mei 2013, 21:13

Liberty
ik knik even
'ja dat klopt'
'je bent duidelijk positiever dan hij is' xd merk ik op

Gabrielle
dat Sasuke zo reageert zorgt voor een knoop in mijn maag, ik leg een hand op zijn schouder en draai hem wat naar mij toe terwijl ik mijn andere hand naar zijn wang breng. Ik kijk hem aan, en mijn bezorgdheid is ook te lezen in mijn ogen
'They won't hurt him... they need him to grow up. They just want him to grow up apart from us, so that he won't be aware of what they really want and so that he won't be against it'
'we just have to stop them from doing that..'


sienna weer XD
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 21 I_icon_minitimema 13 mei 2013, 21:22

sooooryyy =o
en ik vind het goed, dat Kitsu helpt


Sasuke

Ik had niet verwacht dat ze zo op me zou reageren.. Ik had verwacht dat ze nog afstandelijk zou doen ook na net. Ik kijk haar even aan en ik zie dus de bezorgdheid in haar ogen. Terwijl ik hoor wat ze me zegt voelt het alsof we onze zoon al zijn kwijt geraakt. Ik kijk Gabrielle nog aan, zwijgend nu en even niet echt wetend hoe ik nu moet reageren. Zo kil als ik eerder vandaag was, zo sterk als ik me net wou houden, zo zwak ben ik nu. Een kleine traan voel ik vanuit mijn ooghoek lopen. Ik haat deze situaties.. Ik haat het om familie kwijt te raken en zelf nutteloos te zijn.. Ik kan nu niets doen.. Ik kon het ook niet voorkomen.. Het voelt alsof het mijn schuld is, Gabrielle ging weg nadat we samen ruzie hadden over dat gedoe van Yami..

Sienna

Ik tz hem zachtjes terug en heb mijn ogen ondertussen ook gesloten.

Miyo

' Dat is nog zo lang.. ' mopper ik alweer.. Mama zie ik ondertussen nog slapen. ' Mama is een slaapkop.. ' merk ik eigenwijs op. xd


Laatst aangepast door x-limitless-x op ma 13 mei 2013, 21:35; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 21 I_icon_minitimema 13 mei 2013, 21:23

hahahaha ik hoop et XD het klinkt als een mysterieus kamertje waar gekke dingen gebeuren ;o haunted house
Terug naar boven Ga naar beneden
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 21 I_icon_minitimema 13 mei 2013, 21:31

Amaya

Ik glimlach iets wat lichtjes. ' Ik heb verder ook niets ergs mee gemaakt ofzo.. ' zeg ik Liberty. Ik heb alleen nooit mijn echte ouders mee gemaakt zoals ik had gewild.. Ik heb ze enkel een keertje met Itachi ontmoet..
Terug naar boven Ga naar beneden
松尾`

松尾`


Water

Aantal berichten : 1115

S.E.E - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 21 I_icon_minitimema 13 mei 2013, 21:33

Okii, dan komt Kitsune naar ze toe fzo nu (?)

Jaa, o/ En dan komen er enge dingen uit het bos enzo xD ¨^¨

Itachi

'Ja... En dat klopt' antwoord ik haar grijnzend x).

Haru

Ik kom in het dorp aan en ga naar het ziekenhuis.
Terug naar boven Ga naar beneden
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 21 I_icon_minitimema 13 mei 2013, 21:36

ik vind het prima

jaaa precies.!! o_o


Miyo

Ik grinnik iets wat zachtjes en trek de warme deken nog wat verder over me heen, het is zo nog lekker warm. ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
松尾`

松尾`


Water

Aantal berichten : 1115

S.E.E - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 21 I_icon_minitimema 13 mei 2013, 21:38

Itachi

Ik pak mijn boekje weer en kijk af en toe naar Yami.
'Pest mama anders wat.' stel ik haar voor.

Kitsune

Ik huppel de weg op, door de bosjes heen, en de bomen. Ik kom uiteindelijk bij de rivier en volg die, het is mistig.
Terug naar boven Ga naar beneden
松尾`

松尾`


Water

Aantal berichten : 1115

S.E.E - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 21 I_icon_minitimema 13 mei 2013, 21:38

lol xD
Terug naar boven Ga naar beneden
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 21 I_icon_minitimema 13 mei 2013, 21:41

xd

Miyo

Ik grijns lichtjes als Itachi dat zegt en begin zachtjes tegen mama dr hoofd aan te poken.
Terug naar boven Ga naar beneden
松尾`

松尾`


Water

Aantal berichten : 1115

S.E.E - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 21 I_icon_minitimema 13 mei 2013, 21:42

Itachi

Ik kijk nu toe, altijd wel grappig xD

Haru

Ik loop het ziekenhuis in, de gang op.

Kitsune

Ik zie uiteindelijk twee schimmen en kan ruiken dat het Gabrielle en Sasuke zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 21 I_icon_minitimema 13 mei 2013, 21:46

Miyo

Ik blijf wat tegen mama dr hoofd poken, maar ze wordt niet wakker. Zachtjes trek ik nu aan dr rode haar plukken..
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 21 I_icon_minitimema 13 mei 2013, 21:49

sorry ff telefoon ;o

hahahaha xD

en nu vergeet je Amaya volgens mij XD

Rayan
ik tzoen haar door en trek haar meer naar me toe waardoor onze zoen dieper wordt

Gabrielle
ik zwijg nu ook, en vind deze situatie erg lastig. Net was ik de gebroken, hij de sterke die me rustig hield en de rollen lijken ineens omgekeerd. Ik veeg zijn haren wat uit zijn gezicht en zijn traan vang ik op met een van mijn vingers. Ondanks hoe ik me voel, ondanks dat ik net afstandelijk was en genoeg redenen heb om boos te zijn, kan ik dat niet zijn als ik Sasuke zo zie, hij is belangrijker dan mijn eer. Ik kijk naar zijn gezicht, maar niet terug in zijn ogen, daar voel ik me niet sterk genoeg voor.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 21 I_icon_minitimema 13 mei 2013, 21:50

owh sorry, zag het al xD

Liberty
'daar moet je blij mee zijn' ;)
zeg ik haar
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 21 I_icon_minitimema 13 mei 2013, 21:55

:P

en is niet erg.!


Amaya

' Ik weet het. ' zeg ik nog grijnzend . Eventjes denk ik nu aan Sasuke, hij is al een hele tijd weg. ' Ik ben benieuwd of Sasuke Gabrielle gevonden heeft trouwens... ' merk ik nu op

Sienna

Ik laat hem doen en tzoen hem nog altijd mee, op zijn tempo nu.

Sasuke

Ik laat dr maar doen, maar ik haat het als ik mn emoties niet meer onder controle kan houden.. Ik zucht even diep en kijk nog naar Gabrielle, de aanwezigheid van iemand anders opmerkend. Ik activeer direct mn sharingan om te kijken wie het is, maar aan de chakra stroming merk ik al snel dat het Kitsune is, die herken ik goed genoeg.. Mijn pupillen worden iets wat groter.. Ik had er nog hoop in dat het iemand nuttig zou zijn die ons meer over Isamu zou kunnen vertellen..
Terug naar boven Ga naar beneden
松尾`

松尾`


Water

Aantal berichten : 1115

S.E.E - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 21 I_icon_minitimema 13 mei 2013, 21:55

Itachi

Ik grinnik kort en zachtjes.

Haru

Ik loop naar de deur toe en kom zachtjes naar binnen, ik zie dat miyo en itachi wakker zijn.

Kitsune

Ik stop als ik op een paar meter ben, zwijgend,
'Hallo...?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 21 I_icon_minitimema 13 mei 2013, 21:59

Gabrielle
hij hoeft zijn emoties niet te onderdrukken wat mij betreft maar ik snap dat hij er moeite mee heeft. Kitsune viel mij ook op en kijk even naar kant op, wat moeilijk.
'Hoi...' krijg ik nog net over mijn keel
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
Gesponsorde inhoud





S.E.E - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 21 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
S.E.E
Terug naar boven 
Pagina 21 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Korralicious :: Pai Sho is more than just a game :: The Official Avatar Aang Fanclub :: Rollenspellen-
Ga naar: