Korralicious
Welkom op Korralicious! Stap in de wonderbaarlijke wereld van de natuur en beheers de elementen alsof je nooit wat anders gedaan hebt. Maak nieuwe vrienden en beleef spannende avonturen, of neem deel aan een van onze vele rollenspellen. Voor ieder wat wils, en slechts een paar klikken van je verwijderd
S.E.E GC0Bj
Korralicious
Welkom op Korralicious! Stap in de wonderbaarlijke wereld van de natuur en beheers de elementen alsof je nooit wat anders gedaan hebt. Maak nieuwe vrienden en beleef spannende avonturen, of neem deel aan een van onze vele rollenspellen. Voor ieder wat wils, en slechts een paar klikken van je verwijderd
S.E.E GC0Bj
Korralicious
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  GalerijGalerij  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 S.E.E

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 20 ... 40  Volgende
AuteurBericht
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E Empty
BerichtOnderwerp: S.E.E   S.E.E I_icon_minitimewo 05 jun 2013, 19:39

S.E.E Angeldustneomarina

Welkom op S.E.E , de afkorting voor speel een elfje. xP

Wat is dit? .. heel logisch; een topic. xd k, je speelt hier eigenlijk gewoon een normaal mensje/persoontje, die krachten bezit, zoals vuur,water,bliksem, en noem maar op. Je persoontje kan transformeren naar bijvoorbeeld een elf, dier enz. Het is als een normale wereld waar je persoontje zich in bevindt, alleen is het dan "magisch" ;)

Je mag als je wil ook een [[magisch]huis] dier voor je persoontje maken.

je mag ook een ander wezen als "normaal persoontje" , vraag dat dan even, dan krijg je wel toestemming [ ligt eraan wat voor wezen ] , je mag ook 2 transformaties, bijv. de 1e is een draak, en de 2e is een elf. [daarvoor hoef je GEEN toestemming]

Dit topic heeft al een lange voorgaande geschiedenis, dus er speelt zich al een verhaal af. Als je wil weten wat dit verhaal is, kan je het altijd even vragen aan de spelers op het topic. Ook kan je gewoon je eigen verhaallijn beginnen. :) 


Je hoeft niet te vragen of je een nieuw personage mag aan maken ! je kan vragen of je personage goed is, en dan zal ik zeggen of je hem moet aanpassen of niet, maar je hoeft nooit zelf te vragen om het aan te maken, alleen als je een "speciale" wil aan maken. het aantal personages dat je hier maakt ligt aan jou, de hoeveelheid is onbeperkt!!

Je mág manga/anime, maar je mag ook gewoon "echtige" mensjes .. het ligt aan je eigen voorkeur.

Bij dit topic gelden de zelfde regels als overal op het forum.

Op dit topic mag je "ver" gaan. Deze site is gericht op jongeren dus je mag "ver" gaan in de handelingen etc. Wel is het handig dat je dit dan even met de medespeler afspreekt, van hoever je wil gaan. Wat ik wel wil benadrukken; Ieder speelt zijn EIGEN personages en niet die van een ander. Zo kan jij dus niet bepalen of je een ander personage bijvoorbeeld vermoord met jouw personage.  

Als je wil mee doen , is het handig dat je een personage aan maakt ;) Je kan hiervoor een portfolio aanvragen. Zodra je jouw portfolio hebt ontvangen, kan je jouw personages erin zetten. Als je wil kan je ook alvast je personages in het forum posten =)

Zodra ik je personage(s) heb gezien, zal ik zeggen of ze zijn goedgekeurd en dan kan je meteen mee doen.



Veel plezier.!!

~Als er problemen op het topic zijn, of je snapt iets niet, kun je het aan mij, of aan andere spelers op dit topic vragen. :3

RobinNick schreef:

Uw rollenspel werd goedgekeurd en toegevoegd aan de lijst met officiële rollenspellen.
Wij wensen u veel spelplezier.
Dit zegel is alleen geldig, indien gegeven door een bevoegde beheerder.


Laatst aangepast door x-limitless-x op vr 16 aug 2013, 20:51; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
松尾`

松尾`


Water

Aantal berichten : 1115

S.E.E Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E I_icon_minitimewo 05 jun 2013, 19:49

Haru

'Je pyjama ligt al op bed.'
Ik loop de gang op, en kijk even in Yami's kamer, ik zie dat ze daar ligt te slapen.
Ik loop terug naar Miyo haar kamer.

okii
Terug naar boven Ga naar beneden
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E I_icon_minitimewo 05 jun 2013, 20:22

bn dr


Miyo

' Okee ' antwoord ik en loop mn kamer in, waar ik mn pyjama op mn bed zie liggen. Ik moet er wel aan wennen om nu een andere weg af te leggen naar mijn bed. Even kijk ik om naar papa zodra hij bij mn kamer komt.

Yami

Ik slaap dus iets wat lichtjes, op mijn zij, nog op de dekens..
Terug naar boven Ga naar beneden
松尾`

松尾`


Water

Aantal berichten : 1115

S.E.E Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E I_icon_minitimewo 05 jun 2013, 20:31

Haru

Ik kijk eventjes toe, wachtend om haar weltrusten te zeggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E I_icon_minitimewo 05 jun 2013, 21:05

Miyo

Zodra ik me heb omgekleed kruip ik het bed op en trek ik de dekens over me heen
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E I_icon_minitimedo 06 jun 2013, 09:58

Gabrielle
als ik klaar ben loop ik naar Sasuke toe
'kunnen we gaan?' vraag ik voor de zekerheid
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E I_icon_minitimedo 06 jun 2013, 16:49

Sasuke

Ik knik naar Gabi. ' Jah.. ' antwoord ik en ik open de deur dan.
Terug naar boven Ga naar beneden
松尾`

松尾`


Water

Aantal berichten : 1115

S.E.E Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E I_icon_minitimedo 06 jun 2013, 17:42

Haru

Ik loop naar haar bed toe, 'Weltrusten Miyo' ik druk dan een kus op haar voorhoofd.
Terug naar boven Ga naar beneden
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E I_icon_minitimedo 06 jun 2013, 17:55

Miyo

' Weltruste papa... ' antwoord ik maar terug en voel zijn kus op mijn voorhoofd. Even kijk ik nog naar hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
松尾`

松尾`


Water

Aantal berichten : 1115

S.E.E Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E I_icon_minitimedo 06 jun 2013, 18:50

Haru

Ik tik haar kin zachtjes aan en glimlach lichtjes en loop dan de kamer uit, ik doe het grote licht dan ook uit; haar nacht kast lampje brand nog.
Ik doe het licht overal uit en loop nog even naar Yami's kamer.
Zachtjes sla ik de deken over haar heen en loop dan terug, naar de logeer kamer.
Ik kleed me om en ga in bed liggen, zachtjes zucht ik wat.
Terug naar boven Ga naar beneden
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E I_icon_minitimedo 06 jun 2013, 20:01

Yami

Ik lig nog altijd op mijn zij, en lichtjes voel ik de deken over me heen worden geslagen. Wel slaap ik nog wat door, al ben ik niet echt diep in slaap..

Miyo

Ik kijk papa na en draai me eventjes op mijn zij zodat ik naar de muur kan staren xd Ik ben dit huis.. Deze kamer.. Nog niet echt gewend..
Terug naar boven Ga naar beneden
松尾`

松尾`


Water

Aantal berichten : 1115

S.E.E Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E I_icon_minitimedo 06 jun 2013, 21:35

Haru

Ik doe het licht uit en staart naar het plafon
-nacht skippen, of wou je nog wat met Yami doen fzo? xd-
Terug naar boven Ga naar beneden
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E I_icon_minitimedo 06 jun 2013, 21:57

haha jah :P ik ga de situatie maar iets minder pijnlijk maken strax ;p


Yami

Ik word rond een uur of 3 wakker, iets wat trillend na een nachtmerrie, maar ook na herinneringen die in mn droom terug kwamen. Mijn buik voel ik borrelen en ik hijg iets wat lichtjes door de hitte. Zodra ik mijn maag voel draaien schiet ik het bed uit, maar ik knal eerst wat tegen de muur aan omdat ik niet ben gewend aan dit huis. Zodra ik de deur open krijg ga ik naar de badkamer en al snel hang ik dan over de wc waar ik over geef. Mijn trillende handen houden mijn haren naar achter.
Terug naar boven Ga naar beneden
松尾`

松尾`


Water

Aantal berichten : 1115

S.E.E Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E I_icon_minitimedo 06 jun 2013, 22:26

Hahah xD okee :p

Haru

Ik slaap in een lichte slaap, ik hoor alles om me heen. Zachtjes hoor ik gebonk, maar reageer er eventjes niet op.
Terug naar boven Ga naar beneden
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E I_icon_minitimedo 06 jun 2013, 22:35

=)

Yami

Zodra er niets meer uit komt sta ik met mijn wankelende benen op en spoel ik met mn trillende hand de wc door . Ik spoel dan mijn mond eventjes met water en drink een klein beetje. Vervolgens loop ik de badkamer uit en na mijn nachtmerrie schieten er wat beelden door mijn hoofd. Ik verdwijn al snel de eerste de beste kamer in die ik nu tegen kom . Zonder het me te beseffen en zonder te weten, ben ik in Haru zn kamer (xp) en ik laat me tegen de al snel gesloten deur even op de grond zakken. Koude tranen lopen even over mijn warme wangen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E I_icon_minitimedo 06 jun 2013, 22:38

Gabrielle
ik knik en loop dan naar buiten. Ik wacht rustig op Sasuke maar zwijg. Ik ben ook wat in mijn gedachten.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E I_icon_minitimedo 06 jun 2013, 22:39

Sasuke

Ik loop ook naar buiten en sluit de deur achter me. ' Enig idee waar we moeten beginnen met zoeken.? ' vraag ik haar dan. Zij is meestal met Kaji, dus zij zal het vast beter weten dan ik..
Terug naar boven Ga naar beneden
松尾`

松尾`


Water

Aantal berichten : 1115

S.E.E Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E I_icon_minitimedo 06 jun 2013, 22:40

Haru

Ik draai eventjes heen en weer omdat ik wat hoor, zachtjes en lichtjes open ik mijn ogen, ik kijk naar het plafon... Ik activeer mijn sharingan en kijk snel rond in de kamer, bij de deur merk ik iemand op. Ik deactiveer hem weer.
Ik doe het licht aan en knijp mijn ogen wat dicht,
'Yami?' mompel ik duf.
Terug naar boven Ga naar beneden
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E I_icon_minitimedo 06 jun 2013, 22:47

Yami

Zodra ik het licht aan zie gaan verstijf ik wat, maar al snel hoor ik Haru zn stem. Mijn ademhaling gaat snel en mijn voorhoofd is behoorlijk heet. Mijn wangen glimmen door de tranen die erover heen stromen en stijf blijf ik nog tegen de deur aan zitten. Enkel wat piep achtige geluiden krijg ik uit mijn keel, maar verder geen woord..
Terug naar boven Ga naar beneden
松尾`

松尾`


Water

Aantal berichten : 1115

S.E.E Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E I_icon_minitimedo 06 jun 2013, 22:50

Haru

Ik knijp mijn ogen verder dicht om haar te bekijken, ik sla mijn deken van me af en ga rechtop zitten,
'Wat is er?' vraag ik nog altijd duf, ik ben niet in staat echt, nou ja, te reageren op de situatie nu.
Terug naar boven Ga naar beneden
松尾`

松尾`


Water

Aantal berichten : 1115

S.E.E Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E I_icon_minitimedo 06 jun 2013, 22:51

Ik ga nu wel, tot morgen xx
Terug naar boven Ga naar beneden
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E I_icon_minitimedo 06 jun 2013, 22:57

doeeeg xx

Yami

Met mijn door de tranen wazige blik kijk ik naar hem. Ik hoor hem me vragen wat er is . De antwoorden die ik hem wil geven schieten door mijn hoofd, tegelijkertijd met de beelden van herinneringen en nachtmerries. Rondom mijn oogranden staan donker zwarte kringen en met mijn handen grijp ik naar mijn hoofd. Antwoorden lukt me niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E I_icon_minitimedo 06 jun 2013, 23:15

Gabrielle
'Kaji ligt in het ziekenhuis.. laten we eerst maar kijken of hij wat weet' stel ik Sasuke voor
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E I_icon_minitimevr 07 jun 2013, 15:50

Sasuke

Ik knik kort en ga dan dus in de richting van het ziekenhuis met haar [?] 'Ik hoop dat hij wakker is..' merk ik wat mompelend op.
Terug naar boven Ga naar beneden
松尾`

松尾`


Water

Aantal berichten : 1115

S.E.E Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E I_icon_minitimevr 07 jun 2013, 17:39

Haru

Ik sta nu rustig op nu ik wat beter zie en mijn hoofd minder draait.
Ik kniel bij haar en haal haar haren uit haar gezicht,
'wat is er?.' vraag ik rustig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





S.E.E Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
S.E.E
Terug naar boven 
Pagina 1 van 40Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 20 ... 40  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Korralicious :: Pai Sho is more than just a game :: The Official Avatar Aang Fanclub :: Rollenspellen-
Ga naar: