Korralicious
Welkom op Korralicious! Stap in de wonderbaarlijke wereld van de natuur en beheers de elementen alsof je nooit wat anders gedaan hebt. Maak nieuwe vrienden en beleef spannende avonturen, of neem deel aan een van onze vele rollenspellen. Voor ieder wat wils, en slechts een paar klikken van je verwijderd
S.E.E - Pagina 2 GC0Bj
Korralicious
Welkom op Korralicious! Stap in de wonderbaarlijke wereld van de natuur en beheers de elementen alsof je nooit wat anders gedaan hebt. Maak nieuwe vrienden en beleef spannende avonturen, of neem deel aan een van onze vele rollenspellen. Voor ieder wat wils, en slechts een paar klikken van je verwijderd
S.E.E - Pagina 2 GC0Bj
Korralicious
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  GalerijGalerij  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 S.E.E

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 21 ... 40  Volgende
AuteurBericht
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 2 I_icon_minitimevr 07 jun 2013, 17:49

Yami

Ik kijk Haru even aan zodra hij mijn haren uit mn gezicht haalt. De angst staat in mijn waterige ogen. Mijn herinneringen hebben ervoor gezorgt dat mijn dromen nachtmerries zijn geworden. 'vroeger.. nu..' krijg ik enkel uit mijn keel, met trillerige en schokkende stem.
Terug naar boven Ga naar beneden
松尾`

松尾`


Water

Aantal berichten : 1115

S.E.E - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 2 I_icon_minitimevr 07 jun 2013, 18:35

Haru

'Ik begrijp je niet... Wees eens duidelijker.' zeg ik nog altijd rustig en pak zachtjes naar trillende handen vast.
Terug naar boven Ga naar beneden
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 2 I_icon_minitimevr 07 jun 2013, 20:08

Yami

Ik voel hoe hij mijn handen nu vast pakt en zachtjes slik ik wat. Toch word ik wel al weer iets wat kalmer door wat hij doet, zelf blijft hij ook rustig . '.. vroeger.. herinneringen van vroeger.. ' vertel ik hem dan. mijn stem is nog altijd wat schokkerig.
Terug naar boven Ga naar beneden
松尾`

松尾`


Water

Aantal berichten : 1115

S.E.E - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 2 I_icon_minitimevr 07 jun 2013, 20:42

Haru

'Wat is er daar mee?' wat bedoelt ze met herinneringen.
Ik hou haar handen nu gewoon zachtjes vast en streel ze zachtjes om haar te kalmeren.
Terug naar boven Ga naar beneden
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 2 I_icon_minitimevr 07 jun 2013, 20:50

Yami

Ik zwijg even een tijdje, starend naar hoe hij mijn handen zachtjes streelt, maar het kalmeert me wel weer wat meer.. ' Ik was het "poppetje" van mn ouders.. Ze hadden me nooit gewild.. Ik was nooit geplant.. Mn moeder overleed door een overdosis aan drugs. Ik verhuisde met mn vader naar een ander huis.. Mn vader was alcoholist.. De eerste paar nachten -.. ' ik maak mijn zinnen niet af en staar wat afwezig naar mn handen nu. Ik hijg nog wat zachtjes, ik heb het nog altijd heel erg heet.
Terug naar boven Ga naar beneden
松尾`

松尾`


Water

Aantal berichten : 1115

S.E.E - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 2 I_icon_minitimevr 07 jun 2013, 20:53

Haru

Ik luister naar wat ze zegt en denk dan over de dingen die ik weet over haar verleden, ze werd verkracht, toch? (? xd)
Ik laat haar handen nu los en omhels haar maar gewoon, 'tis al goed, het zal nooit meer gebeuren, het zijn maar nachtmerries...' zeg ik zachtjes en wieg haar wat heen en weer in mijn armen.
Terug naar boven Ga naar beneden
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 2 I_icon_minitimevr 07 jun 2013, 21:00

jup

Yami

'.. het is gewoon.. ik ben niet gewend aan dit huis... ' merk ik nog op en ik voel zijn armen om me heen en dat hij me vervolgens wat heen en weer wiegt. Ik laat hem doen en zwijg verder maar. Ik weet nu ook niet wat voor houding ik me moet geven. ' en... ' vervolg ik nu wat zachtjes.. ik moet hem nog iets vertellen..
Terug naar boven Ga naar beneden
松尾`

松尾`


Water

Aantal berichten : 1115

S.E.E - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 2 I_icon_minitimevr 07 jun 2013, 21:08

Haru

Ik ga nu gewoon zitten en hou mijn armen nog om haar heen, zachtjes wrijf ik door haar haren heen,
'en...?' vraag ik zachtjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 2 I_icon_minitimevr 07 jun 2013, 21:12

Yami

'.. de vader van dit kindje-... ' zeg ik dan zachtjes.. ik bijt zachtjes op mijn lip en voel mn rode haar plukken nog wat tegen mn wangen plakken door de tranen.
Terug naar boven Ga naar beneden
松尾`

松尾`


Water

Aantal berichten : 1115

S.E.E - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 2 I_icon_minitimevr 07 jun 2013, 21:14

Haru

'Ja...' ik zucht zachtjes nu, sasuke weer...? T_T Waarom moet hij ter spraken komen, tenminste, dat denk ik.
Ik veeg haar tranen wat weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 2 I_icon_minitimevr 07 jun 2013, 21:19

Yami

'... Sasuke is de vader niet... ' zeg ik Haru dan en ik voel hoe hij mijn tranen weg veegt. Ik sla mijn armen wat rond mijn middel en kijk nog naar Haru. Ik heb al gemerkt dat hij het niet bepaald leuk vind dat het over zn oom ging..
Terug naar boven Ga naar beneden
松尾`

松尾`


Water

Aantal berichten : 1115

S.E.E - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 2 I_icon_minitimevr 07 jun 2013, 21:22

Haru

'hoe kan je dat nou zeker weten...' mompel ik wat, al is het eerder een vraag.
Ik hou haar wel nog rustig vast.
Terug naar boven Ga naar beneden
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 2 I_icon_minitimevr 07 jun 2013, 21:24

Yami

' Omdat het onmogelijk is om zwanger te raken van hem als ik dat al was.. ' antwoord ik hem en kijk nu even schuin opzij, naar de grond..
Terug naar boven Ga naar beneden
松尾`

松尾`


Water

Aantal berichten : 1115

S.E.E - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 2 I_icon_minitimevr 07 jun 2013, 21:28

Haru

'En hoe weet je dat je het al was?...' vraag ik nu normaal.
Ik laat haar nu wat los en kijk haar aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 2 I_icon_minitimevr 07 jun 2013, 21:30

Yami

' Ik denk niet dat testen erom liegen als ze aangeven hoelang je het al bent... ' antwoord ik en ik leg mijn hoofd op mijn knieen die ik nu tegen me aan trek.
Terug naar boven Ga naar beneden
松尾`

松尾`


Water

Aantal berichten : 1115

S.E.E - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 2 I_icon_minitimevr 07 jun 2013, 21:32

Haru

Ik kijk haar wat vragend aan nu, ik wil dat ze het zelf zegt.


Ik moet nu wel gaan, ik ben er mischien later in de avond nog. xx
Terug naar boven Ga naar beneden
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 2 I_icon_minitimevr 07 jun 2013, 21:35

Yami

'... Er is niemand anders behalve jij die de vader kan zijn... ' zeg ik hem dan en kijk hem nu wel weer aan.



ahw okeej, tot later misschien dan xx
Terug naar boven Ga naar beneden
松尾`

松尾`


Water

Aantal berichten : 1115

S.E.E - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 2 I_icon_minitimevr 07 jun 2013, 21:43

Haru

Ik weet niet wat ik moet denken nu;
'gelukkig dat ik een extra kamer heb gemaakt dan...' mompel ik wat. Er volgt een moment van stilte....
'Maar waarom maak je je zo druk dan?' ... ik laat haar nu helemaal los en kijk haar aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
松尾`

松尾`


Water

Aantal berichten : 1115

S.E.E - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 2 I_icon_minitimevr 07 jun 2013, 21:43

En nu ga ik weer xD
Terug naar boven Ga naar beneden
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 2 I_icon_minitimevr 07 jun 2013, 21:47

hahaha okeejokeej xd


Yami

' Hoe kan ik een kind met jou opvoeden als we niet eens met elkaar om kunnen gaan.? ' ik kijk Haru aan, met een iets wat glazige blik.. Ik weet niet wat erger is; het alleen opvoeden van een kind van Sasuke en mij, of het opvoeden van een kind van Haru en mij terwijl we niet eens met elkaar op kunnen schieten..
Terug naar boven Ga naar beneden
松尾`

松尾`


Water

Aantal berichten : 1115

S.E.E - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 2 I_icon_minitimevr 07 jun 2013, 22:31

Haru

'Zolang jij om Sasuke geeft kan dat niet nee...'
Ik sta op en help haar ook om op te staan.


Ben ik weer ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 2 I_icon_minitimeza 08 jun 2013, 09:56

Yami

Ik sta dan ook maar op zodra hij me daarmee helpt en kijk hem nog even aan. Wat moet ik op zijn reactie zeggen.? Dat ik sowieso niet iets met Sasuke zou kunnen beginnen.? Ik zucht zachtjes. ' Bij Sasuke kom ik niet meer. Jij bent de enige, maar ook jij lijkt me hier niet te willen. Het is dat Miyo het wou, anders zou je het nooit gedaan hebben. ' merk ik nu op terwijl ik Haru aan kijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 2 I_icon_minitimeza 08 jun 2013, 09:58

ik kom vandaag verder niet online want ik breng zowat mn hele dag door op centerparcs voor werk en training en alles xd en morgen ben ik bij mn oma. dus ik ben er waarschijnlijk morgen avond wel weer ;)
Terug naar boven Ga naar beneden
松尾`

松尾`


Water

Aantal berichten : 1115

S.E.E - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 2 I_icon_minitimeza 08 jun 2013, 12:15

Ik kom vandaag ook niet online verder, ik moet het hele huis opruimen ^^'
Terug naar boven Ga naar beneden
松尾`

松尾`


Water

Aantal berichten : 1115

S.E.E - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 2 I_icon_minitimeza 08 jun 2013, 12:17

Haru

'Dat wil ik heus wel, maar ik ben nog boos en heb tijd nodig om het te verwerken...' mompel ik wat'
Op het laatste antwoord ik niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





S.E.E - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 2 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
S.E.E
Terug naar boven 
Pagina 2 van 40Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 21 ... 40  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Korralicious :: Pai Sho is more than just a game :: The Official Avatar Aang Fanclub :: Rollenspellen-
Ga naar: