Korralicious
Welkom op Korralicious! Stap in de wonderbaarlijke wereld van de natuur en beheers de elementen alsof je nooit wat anders gedaan hebt. Maak nieuwe vrienden en beleef spannende avonturen, of neem deel aan een van onze vele rollenspellen. Voor ieder wat wils, en slechts een paar klikken van je verwijderd
S.E.E - Pagina 3 GC0Bj
Korralicious
Welkom op Korralicious! Stap in de wonderbaarlijke wereld van de natuur en beheers de elementen alsof je nooit wat anders gedaan hebt. Maak nieuwe vrienden en beleef spannende avonturen, of neem deel aan een van onze vele rollenspellen. Voor ieder wat wils, en slechts een paar klikken van je verwijderd
S.E.E - Pagina 3 GC0Bj
Korralicious
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  GalerijGalerij  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 S.E.E

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40  Volgende
AuteurBericht
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 3 I_icon_minitimeza 08 jun 2013, 22:13

Gabrielle
ik loop dus met Sasuke richting het ziekenhuis
'ik ook... maar zo niet, dan weet ik wel een oplossing om contact met hem te maken..'
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 3 I_icon_minitimezo 09 jun 2013, 09:59

Sasuke

Ik zwijg even en kijk nog kort naar Gabrielle vanuit mijn ogen. Ik weet niet hoe ik daarop moet antwoorden..

Yami

Ik knik alleen maar even kort en loop zonder nog iets te zeggen de kamer uit. Ik loop maar terug naar mn slaapkamer waar ik het nachtlampje aan doe..
Terug naar boven Ga naar beneden
松尾`

松尾`


Water

Aantal berichten : 1115

S.E.E - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 3 I_icon_minitimezo 09 jun 2013, 10:16

Haru

'Als er iets is kan je naar me toe komen éh' zeg ik haar nog na en sluit de deur weer.
Ik blijf eventjes tegen de deur aan staan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 3 I_icon_minitimema 10 jun 2013, 09:36

Gabrielle
verder zwijg ik ook, en denk nu aan Isamu. Even valt er een schaduw over mijn ogen, ineens neemt een intens verdrietig gevoel me over, nog een woord uit mijn keel krijgen is moeilijk nu
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 3 I_icon_minitimema 10 jun 2013, 17:30

Sasuke

Ik merk het van Gabrielle en kijk eventjes kort naar haar opzij. Ik zucht zachtjes en neem haar hand dan vast, terwijl ik wel nog altijd met haar door loop.

Yami

Ik hoor wat Haru me nog zegt. Hoe kan hij dat uberhaupt nog zeggen.? Ik ga op het bed zitten, met mijn knieen tegen mijn buik aan en zachtjes leg ik mijn hoofd op mijn knieen.
Terug naar boven Ga naar beneden
松尾`

松尾`


Water

Aantal berichten : 1115

S.E.E - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 3 I_icon_minitimema 10 jun 2013, 17:52

Haru

Ik loop uiteindelijk rustig naar het bed toe en ga er weer in liggen.
-skip de nacht nu?-
Terug naar boven Ga naar beneden
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 3 I_icon_minitimema 10 jun 2013, 18:17

ja is goed =)

Yami

ik blijf zo zitten
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 3 I_icon_minitimema 10 jun 2013, 19:08

Gabrielle
ik laat hem doen en kijk heel kort naar hem opzij maar gelijk weer terug vooruit, ik wil het liefst mezelf verstoppen momenteel... wie raakt er nu zijn kind kwijt? ...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 3 I_icon_minitimema 10 jun 2013, 19:28

hoelang is het nu zegmaar dat Isamu kwijt is.??


Sasuke

Ik loop met Gabrielle door naar waar Kaji misschien kan zijn dus, zwijgend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 3 I_icon_minitimema 10 jun 2013, 21:30

euhm... nog maar een paar dagen xD

Gabrielle
ik zie de stad al dichterbij komen en ik kom iets bij zinnen
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 3 I_icon_minitimema 10 jun 2013, 21:39

oohw hhahaha okii ;3


Sasuke

Ik zie dat we al snel de stad binnen komen en loop nog altijd zwijgend door, niet lettend op de omgeving.
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 3 I_icon_minitimema 10 jun 2013, 21:45

Gabrielle
nu juist als Sasuke niet op let begin ik erg op te omgeving te letten. Ik kijk ook of ik al kan 'zien' vanaf hier waar Kaji is
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 3 I_icon_minitimema 10 jun 2013, 21:48

Sasuke

Ik voel blikken op me, blikken van zowel meisjes in de straten als ouderen die me nog wel herkennen na mn hele historie met orochimaru en naruto enzo. Ik raak langzaam weer wat aanwezig en kijk nu eventjes om naar Gabrielle
Terug naar boven Ga naar beneden
松尾`

松尾`


Water

Aantal berichten : 1115

S.E.E - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 3 I_icon_minitimema 10 jun 2013, 21:53

Haru

vroeg in de ochtend word ik wakker, ik hoor nog niks in het huis, ik ben dus als eerste op.
Ik kom rustig mijn bed uit en open de luiken.
Ik loop met kleding de woonkamer in om naar de badkamer te gaan om te douchen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 3 I_icon_minitimema 10 jun 2013, 21:54

Gabrielle
ik voel de blikken ook en ijk even terug naar Sasuke, met een iets wat vragende blik, waarom hij naar mij kijkt. Zijn hand pak ik wat strakker vast
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 3 I_icon_minitimema 10 jun 2013, 21:55

Yami

Ik ben verder de hele nacht wakker gebleven en ik hoor Haru dus naar de badkamer gaan. Zwijgend blijf ik zitten op het bed. Het nachtlampje staat nog altijd aan. Met een glazige blik staar ik naar het lampje.
Terug naar boven Ga naar beneden
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 3 I_icon_minitimema 10 jun 2013, 21:56

Sasuke

Ik schud heel kort mijn hoofd, als teken dat er niets is. Ik loop met haar door naar het ziekenhuis [?]
Terug naar boven Ga naar beneden
松尾`

松尾`


Water

Aantal berichten : 1115

S.E.E - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 3 I_icon_minitimema 10 jun 2013, 21:58

Haru

Ik ga de badkamer in en doe de douche aan, ik kleed me uit en stap onder de douche, ik laat het water over mijn zwarte plukken lopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 3 I_icon_minitimema 10 jun 2013, 22:07

Yami

Ik laat me eventjes op mijn zij vallen en staar wat afwezig voor me uit terwijl ik het lopende water uit de badkamer hoor.
Terug naar boven Ga naar beneden
松尾`

松尾`


Water

Aantal berichten : 1115

S.E.E - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 3 I_icon_minitimema 10 jun 2013, 22:11

Haru

Ik ga eventjes met mijn handen door mijn haren en staar naar de muur, achter die muur zit Yami's kamer....
Terug naar boven Ga naar beneden
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 3 I_icon_minitimema 10 jun 2013, 22:22

Yami

Ik voel hoe mijn haren langs mijn nek vallen en nog altijd blijf ik zo op mijn zij liggen, nog altijd met mijn knieen tegen me aan getrokken.
Terug naar boven Ga naar beneden
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 3 I_icon_minitimema 10 jun 2013, 22:29

ik ga nu.
doeidoei tot morgen xx
Terug naar boven Ga naar beneden
松尾`

松尾`


Water

Aantal berichten : 1115

S.E.E - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 3 I_icon_minitimema 10 jun 2013, 23:11

Haru

Ik was mijn haar met wat shampoo, spoel het uit en ga onder de douche uit.
Ik droog me af en kleed me aan.
Ik loop zachtjes de badkamer uit, terug naar de logeer kamer en leg daar mijn pyjama neer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Katara

Katara


Water

Aantal berichten : 3159

S.E.E - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 3 I_icon_minitimedi 11 jun 2013, 10:21

Gabrielle
ik ga wat dichter op hem lopen en zie verderop het ziekenhuis al
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kataratje.deviantart.com
x-limitless-x

x-limitless-x


Water

Aantal berichten : 3035

S.E.E - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 3 I_icon_minitimedi 11 jun 2013, 11:39

Yami

Ik staar eventjes naar de muur en sluit uiteindelijk even mijn ogen, al val ik toch niet in slaap.

Sasuke

Ik laat dr doen en uiteindelijk lopen we dan het ziekenhuis in. Ik hoop dat Kaji hier is.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





S.E.E - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.E.E   S.E.E - Pagina 3 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
S.E.E
Terug naar boven 
Pagina 3 van 40Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Korralicious :: Pai Sho is more than just a game :: The Official Avatar Aang Fanclub :: Rollenspellen-
Ga naar: